Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00306 007339 19978456 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> poradniki
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +10
Poradniki z wydawnictwa Pascal o 30% taniejKsiążki o tematyce rowerowej o 50% taniej
2013-09-06
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka
Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny
Onepress

Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego...







2013-04-05
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks - książka
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks - książka
Robert Cialdini
Onepress
Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu - uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrym eksperymentatorem, który wie, jak uwięzić błyskawicę w słoiku.
prof. Chip Heath ze Stanford Graduate School of Business,
autor książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

Czy można zmienić książkę naukową w komiks...


2012-11-16
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie - książka
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie - książka
Radosław Hancewicz
Onepress

Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem?

Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd-interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa...












2011-02-03
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - książka
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - książka
David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Onepress

Klucz do serca każdego klienta

  • Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
  • Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
  • Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
profesor Charles Fombrun,
Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski
Zaufanie to klucz...



Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz - książka
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz - książka
Bartłomiej Stolarczyk
Onepress
  • Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?
  • Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?
  • Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?
  • Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?

Jak wydzwonić swój sukces?

Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał...

















2009-12-10
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - książka
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - książka
Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
Onepress

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

'Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce' (prawo Murphy...ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo - i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest...

2008-10-21
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

2007-03-06
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma -  osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe - książka
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe - książka
Joe Vitale (author), Jeffrey Gitomer (foreword)
Onepress
  • W promocji siła!
    Dowiedz się, jak wykorzystać tę potęgę.
  • Niezawodne techniki perswazji.
    Skorzystaj ze skutecznych metod i trików przekonywania ludzi
  • Taktyka wygrany-wygrany.
    Poznaj sposoby na osiągnięcie obopólnych korzyści w negocjacjach
  • Czasem mniej ważna jest treść...
    Opanuj metody zwracania na siebie uwagi i zyskiwania rozgłosu
  • Aktywne słuchanie.
    Bądź rozmówcą, który spełnia oczekiwania swoich klientów

Konkurencja...


2006-06-27
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
Grzegorz Sikorski
Onepress

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię...

2005-04-04
Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...