Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00046 008775 15551090 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> poradniki
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +44
OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI!Poradniki z wydawnictwa Edgard do 45% taniejCała oferta wydawnictwa OSM Consult po 12,90 złPoradniki z wydawnictwa Agora o 45% taniej
2019-07-20
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym - ebook/pdf
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym - ebook/pdf
Łukasz Zakonnik-17%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalach ogłoszeniowych. Możliwość globalnego handlu dobrami używanymi uwypukliła problem właściwego określania ich ceny. Autor publikacji przeanalizował zakończone transakcje na wiodącym...

2019-03-26
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - ebook/
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - ebook/
Piotr Wieczorek
SELF-PUBLISHER
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie.

Zamów dla siebie lub dla przyjaciela...
2018-11-08
Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji - ebook/epub
Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji - ebook/epub
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Maciej Czaplewski, Anna Drab-Kurowska-33%
edu-Libri

„Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnoteoretyczne dotyczące integracji, globalizacji, powiązań kapitałowych oraz wzbogaca zasób wiedzy na temat form integracji przedsiębiorstw, a także przesłanek tworzenia grup kapitałowych i rodzajów powiązań w tychże grupach”...

2017-10-01
Menager Wydobycia Krypto Walut - ebook/pdf
Menager Wydobycia Krypto Walut - ebook/pdf
Adam Berger
SELF-PUBLISHER

Książka opisuje zagadnienia związane z krypto walutami.

Można w niej znaleźć między innymi, jakimi kryteriami się kierować, podczas     wyboru karty graficznej, płyty głównej, procesora pod kopanie.

Opisuje budowę własnej koparki, kupno gotowej maszyny wydobywczej.

Przedstawia również jak poruszać się po giełdzie, obrót urobkiem, kupno sprzedaż, a także jak rozliczać się z fiskusem...

2017-03-02
Naród start-upów Historia cudu gospodarczego Izraela - ebook/epub
Naród start-upów Historia cudu gospodarczego Izraela - ebook/epub
Dan Senor, Saul Singer
Studio Emka
Jakim cudem w Izraelu – młodym, niewiele ponad 60 letnim, kraju mającym zaledwie 8 miliona mieszkańców, pozbawionym bogactw naturalnych, z wrogami na wszystkich granicach i w ciągłym stanie wojny – mogło powstać więcej start-upów niż w Japonii, Indiach, Korei, Kanadzie i Zjednoczonym Królestwie? Przedstawiając przykłady wiodących wynalazców i inwestorów tego kraju, eksperci polityczni...














2016-10-26
Compliance w e-sklepie. Prawne aspekty prowadzenia sklepu internetowego. Pytania i odpowiedzi - ebook/pdf
Compliance w e-sklepie. Prawne aspekty prowadzenia sklepu internetowego. Pytania i odpowiedzi - ebook/pdf
Piotr Grzelczak-25%
SELF-PUBLISHER
 Rozwój społeczeństwa informacyjnego i upowszechnianie nowych technologii sprawiają, że rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. W sieci nie tylko szukamy informacji o produktach dostępnych w sklepach stacjonarnych, ale też coraz częściej produkty te kupujemy. Już ponad połowa internautów deklaruje, że przynajmniej jeden raz dokonała zakupów on-line i choć większość z nich to ludzie młodzi (do 35 lat)...












2016-06-01
Dochód pasywny - mądry sposób na zarabianie - ebook/pdf
Dochód pasywny - mądry sposób na zarabianie - ebook/pdf
Adrian Garus
SELF-PUBLISHER
  1. book Dochód pasywny – mądry sposób na zarabianie przygotowany został z myślą o wszystkich osobach zainteresowanych tematem przychodów pasywnych, które w ostatnim czasie stały się niezwykle popularne w Polsce. Zjawisko to już dawno opanowało zagraniczny rynek i wkradło się do świadomości ludzi pracujących. W mojej publikacji nie odnajdziesz ukrytych, podprogowych przekazów ani zafałszowań – stawiam...

2015-10-21
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



2015-07-06
Startup w 7 dni.  Od mocnego startu do szybkiego sukcesu - ebook/pdf
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu - ebook/pdf
Dan Norris, Rob Walling (Wstęp)-20%
Onepress

Startup – czas start! Wykorzystaj swoją wiedzę, by zacząć dobrze zarabiać!

  • Pierwszy pomysł na firmę, biznes i startup, czyli krótka historia sukcesów i porażek
  • Od poniedziałku do niedzieli, czyli magiczny tydzień do pierwszego klienta
  • Jasne reguły gry, czyli wszystko, o czym musisz pamiętać, by zawsze być na topie
Założenie działającej, zarabiającej firmy w tydzień? Czy to w ogóle możliwe...


2014-07-17
Usługi cyfrowe. Perspektywy wdrożenia i akceptacji cyfrowych usług administracji publicznej w Polsce - ebook/pdf
Usługi cyfrowe. Perspektywy wdrożenia i akceptacji cyfrowych usług administracji publicznej w Polsce - ebook/pdf
Joanna Papińska-Kacperek-8%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Digitalizacja wielu dotychczas stosowanych w formie papierowej dokumentów powoduje zmiany kulturowe w operowaniu tymi dokumentami i wprowadza nowe pojęcia i rodzaje usług realizowanych na dokumentach elektronicznych. Te fundamentalne zmiany powodują nowe sposoby funkcjonowania urzędów i wielu instytucji, z którymi kontaktujemy się w trakcie realizacji rozmaitych czynności życia codziennego...
2014-02-10
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka - książka
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka - książka
Grzegorz Sperczyński
Onepress

Sprawdź, jaki majątek siedzi w Twoim startupie!

  • Szybki słownik, czyli to, czego nie można ominąć
  • Wycena wszelkich wartości, czyli kompleksowe i rozsądne podejście do sprawy
  • Obrona wyceny, czyli inwestor lub rzeczoznawca mówi 'sprawdzam'

Początkujące firmy często potrzebują wsparcia zewnętrznych inwestorów, którzy pomogliby im zrealizować śmiałe, potencjalnie bardzo zyskowne projekty...



2013-12-10
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja - książka
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja - książka
Marek Piotrowski
Onepress
  • Notacje
  • Zasady projektowania i najczęściej popełniane błędy
  • Optymalizacja i testowanie procesów
  • Procesy biznesowe w polskich warunkach

Biznes procesowo uporządkowany

W tej książce, napisanej przez specjalistę informatyka od piętnastu lat zajmującego się procesami biznesowymi, poznasz zagadnienia dotyczące tych procesów z perspektywy praktycznej. Może ona okazać się tym cenniejsza...



2013-11-08
Google Analytics dla marketingowców - książka
Google Analytics dla marketingowców - książka
Martyna Zastrożna
Onepress

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna...



2013-10-11
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - książka
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - książka
Joanna Wrycza-Bekier
Onepress

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty...



2013-09-19
Biblia e-biznesu - książka
Biblia e-biznesu - książka
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski
Onepress

ECONOMICUS 2014 - I miejsce w kategorii 'Najlepszy poradnik ekonomiczny'

 

Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować…

 

Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych...



2013-06-10
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - książka
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - książka
Krzysztof Morawski
Onepress

Śmiało ruszaj w świat Internetu!

Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych...




2013-05-20
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji - książka
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji - książka
Chris Guillebeau
Onepress
Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować.
przysłowie chińskie

Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie!

Bez względu na to, ile masz pieniędzy - masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania...

2013-05-17
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - książka
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - książka
Paweł Borek, Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Petriczek, Karol Zielinski
Onepress

Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?

Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie...

2013-02-18
Model biznesowy. TY - książka
Model biznesowy. TY - książka
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Onepress

Modelowanie własnej kariery. Jednostronicowe sposoby na życiową przemianę Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur twórcy międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Praktyczny i inspirujący podręcznik planowania satysfakcjonującego życia

  • Stworzony przez 328 profesjonalistów z całego świata
  • Zawiera praktyczny kurs analizowania modeli biznesowych
  • Opisuje innowacyjne metody modyfikacji...


2013-02-14
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Anna Miotk
Onepress

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje...



2012-12-03
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci - książka
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci - książka
Piotr Krupa, Maciej Ossowski
Onepress

E-mail marketing? To działa!

Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności...



2012-11-29
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com - książka
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com - książka
Richard L. Brandt
Onepress
Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu.
Stephen Leeb,
autor książek The Oil Factor oraz Red Alert

Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie - firmą, która umożliwi mu dotarcie do wszystkiego, co chciałby kupić przez internet.
deklaracja misji Amazon.com

Po prostu kup!

Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces...



2012-11-26
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg - książka
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg - książka
Nicholas Carr
Onepress

Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków


To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa...








2012-11-05
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON

Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.

Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji. Wydanie papierowe drugiego wydania Nowych Mediów liczy 224 strony...





MNEMObiznes - ebook/epub
MNEMObiznes - ebook/epub
Andrzej Bubrowiecki-21%
Złote Myśli
Gdy mówimy 'pamięć w biznesie lub w sprzedaży', przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży...







2012-10-22
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - książka
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - książka
Eric Ries
Onepress

Bestseller na liście 'New York Timesa'

Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych...









2012-08-10
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie - książka
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie - książka
Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński
Onepress

Na straży Twojego e-biznesu

Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek odbiorców zwiększa się wielokrotnie w stosunku do tradycyjnego. No i oczywiście 'prowadzić e-biznes każdy może'. Aż do pierwszego potknięcia, często związanego z niedostatecznym zabezpieczeniem systemu...














2012-07-10
Google+ dla biznesu - książka
Google+ dla biznesu - książka
Chris Brogan
Onepress

Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi...



2012-06-06
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Jon Reed
Onepress
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż 'oczywistą oczywistością' jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce...



2012-06-04
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie...




Pokaż więcej...