Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00136 030679 15025158 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> poradniki
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +103
Poradniki na temat związków i relacji o 55% taniej
2019-03-26
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m...

2019-01-24
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Małgorzata Karpińska-Krakowiak-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych...

2019-01-10
Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - ebook/epub
Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - ebook/epub
Urszula Chrąchol-Barczyk-33%
edu-Libri

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B...

2018-11-02
Ekonomia wdzięczności - ebook/epub
Ekonomia wdzięczności - ebook/epub
Gary Vaynerchuk-58%
OSMPOWER

'Ekonomia Wdzięczności' - wszytko się zmienia poza naturą ludzką. 

 

Książka 'Ekonomia Wdzięczności' pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

 

 

 

Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego...





Jak grać żeby wygrać w biznesie? - ebook/epub
Jak grać żeby wygrać w biznesie? - ebook/epub
Mark Cuban
OSM CONSULT

Książka 'Jak grać żeby wygrać w biznesie' pozwoli Ci na poznanie sposobów jak działa i myśli Mark Cuban amerykański przedsiębiorca miliarder.

Znajdziesz w niej strategie, które pozwolą Ci zwiększyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.

 

Czego dowiem się z książki 'Jak grać żeby wygrać w biznesie': 

  • jakimi zasadami kieruje się Cuban w swojej drodze na szczyt
  • co charakteryzuje prawdziwego przedsiębiorcę
  • które...

2018-08-29
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook/pdf
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook/pdf
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym...

2018-08-23
Przebij się! - ebook/epub
Przebij się! - ebook/epub
Gary Vaynerchuck
OSMPOWER

'PRZEBIJ SIĘ!' to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka  – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

 

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz...


2018-07-29
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Łukasz Wróblewski, Joanna Kurowska-Pysz-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego...



2018-04-20
Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej - ebook/pdf
Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej - ebook/pdf
Olaf Flak-20%
Uniwersytet Śląski

Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organizacyjnych jest odpowiedzią na wciąż zwiększającą się „dżunglę teorii zarządzania” i w pewnym stopniu porządkuje metodykę badania rzeczywistości organizacyjnej. Po drugie, koncepcja ta ma na celu przynajmniej częściowe rozwiązanie niektórych...

2018-02-03
Jak pisać, żeby czytali? - ebook/pdf
Jak pisać, żeby czytali? - ebook/pdf
Artur Jabłoński-22%
Cztery Głowy
Artur Jabłoński, ekspert w dziedzinie copywritingu, odkrywa tajemnicę dobrego pisania. Dobrego - czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tytułu Jak pisać, żeby czytali? dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy też co to jest laddering...
2017-09-26
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa-17%
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


2017-09-06
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - ebook/pdf
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - ebook/pdf
Mariusz Trojanowski-23%
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości...
2017-07-24
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu - ebook/epub
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu - ebook/epub
Michał Rusek
SELF-PUBLISHER

Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.

Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych...

2017-07-20
Zanim wyznaczysz kierunek - ebook/pdf
Zanim wyznaczysz kierunek - ebook/pdf
Marek Golasik
SELF-PUBLISHER

Zanim wyznaczysz kierunek i otworzysz swoją firmę.

Książka kierunkowa dla ludzi szukających drogowskazu do wolności finansowej. Nie wystarczy marzyć o tym by stać się  w przyszłości bogatym i nie zależnym człowiekiem, należy przestrzegać zasad które przez 12 lat opracowałem i opisałem .
Projekt flow to droga do wnętrza siebie byś mógł odnaleźć w sobie to co kochasz robić i zacząć na tym zarabiać...



2017-07-18
Moje przygody z marketingiem - ebook/epub
Moje przygody z marketingiem - ebook/epub
Philip Kotler-20%
MT Biznes

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie...






2017-04-15
E-mail marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook/epub
E-mail marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook/epub
Ewelina Koch-20%
MT Biznes

'To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami...

Narratologia - ebook/epub
Narratologia - ebook/epub
Paweł Tkaczyk-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni...






2017-03-18
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym...




2016-12-02
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - ebook/pdf
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - ebook/pdf
Wawrzyniec Rudolf-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów. W publikacji autor objaśnił rozwój koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii współdziałania międzyorganizacyjnego. Dokonał świadomego zawężenia tej koncepcji do procesów...
2016-10-26
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją - ebook/pdf
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją - ebook/pdf
Martyna Siwak, Łucja Waligóra, Bożena Freud, Henryk Wojtaszek, Anna Kowalczyk, Artur Sawicki, Natalia Grzebisz, Artur Maik, Krzysztof Miciuła-33%
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Monografia „Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i porad dla rozwiązywania nowych wyzwań w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów...

2016-05-11
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania...
2016-04-28
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik-33%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
2016-04-04
Ochrona prawa do wizerunku - ebook/pdf
Ochrona prawa do wizerunku - ebook/pdf
Piotr Ślęzak-20%
Uniwersytet Śląski
Publikacja poświęcona jest niektórym aspektom wykonywania oraz ochrony prawa do wizerunku. Do zajęcia się tą problematyką skłoniły autora dwie okoliczności. Po pierwsze, ochronie prawa do wizerunku służą w systemie prawa cywilnego dwie grupy norm zawartych w dwóch różnych aktach prawnych: kodeksie cywilnym i prawie autorskim - stąd wątpliwość, czy podmiot, przedmiot i treść regulacji są zbieżne...

2016-03-09
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem - ebook/pdf
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem - ebook/pdf
Justyna Anders-Morawska, Wawrzyniec Rudolf-22%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad...

2015-10-21
Marketing (zawsze) w modzie - ebook/pdf
Marketing (zawsze) w modzie - ebook/pdf
Przemysław Zieliński
SELF-PUBLISHER
Praktyczny poradnik marketingowy i PR dla artystów, projektantów i pozostałych równie twórczych przedstawicieli wolnego zawodu. Krok po kroku opisany został proces kreowania marki, nadawania jej oryginalnego charakteru, a następnie przygotowywania własnej kampanii reklamowej. Autor pokazuje, jak w profesjonalny sposób reklamować swoją twórczość - nawet mimo bardzo ograniczonego budżetu...
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - ebook/pdf
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - ebook/pdf
Paweł Bryła-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjności oferty istotną rolę odgrywają instrumenty gwarantowania wysokiej jakości produktu, w szczególności oznaczenia jakości i systemy certyfikacji...

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...
2014-04-18
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - ebook/epub
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - ebook/epub
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



2014-04-15
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe - książka
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe - książka
Natalia Hatalska
Onepress

Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

 

 

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom...


2013-12-29
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



Pokaż więcej...