Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00513 010860 17237700 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> poradniki
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +106
OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI!Poradniki o związkach do 40% taniejAudiobooki na temat zdrowia fizycznego i psychicznego po 14,90-24,90 złKsiążki Briana Tracy o 30% taniejTrzy kobiety – Lisa Taddeo za 21,90 zł
2020-02-17
Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach - ebook/epub
Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach - ebook/epub
-18%
Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom...

2019-11-13
Kreatywny Poradnik Eventowy - ebook/epub
Kreatywny Poradnik Eventowy - ebook/epub
Krzysztof Klim
SELF-PUBLISHER

 

 

 

Organizacja eventów jest tematem dotąd nieporuszanym w publikacjach poradnikowych.

Książka Kreatywny Poradnik Eventowy jest pierwszym i jedynym poradnikiem traktującym o procesie tworzenia wydarzeń.

Napisana w formie dziennika pozwoli czytelnikom w sposób przyjemny przejść przez poszczególne aspekty kreacji eventów. Lekka forma nie odstrasza a wręcz zachęca do lektury.

Autor rozpoczyna opowieść od swoich pierwszych eventowych...

2019-09-14
Aktywność promocyjna polskich miast - ebook/epub
Aktywność promocyjna polskich miast - ebook/epub
Sebastian Brańka-26%
edu-Libri

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.

W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta...


2019-03-26
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m...

2019-01-24
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Małgorzata Karpińska-Krakowiak-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych...

2019-01-10
Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - ebook/epub
Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - ebook/epub
Urszula Chrąchol-Barczyk-25%
edu-Libri

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B...

2018-11-02
Ekonomia wdzięczności - ebook/epub
Ekonomia wdzięczności - ebook/epub
Gary Vaynerchuk-58%
OSMPOWER

'Ekonomia Wdzięczności' - wszytko się zmienia poza naturą ludzką. 

 

Książka 'Ekonomia Wdzięczności' pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

 

 

 

Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego...





Jak grać żeby wygrać w biznesie? - ebook/epub
Jak grać żeby wygrać w biznesie? - ebook/epub
Mark Cuban
OSM CONSULT

Książka 'Jak grać żeby wygrać w biznesie' pozwoli Ci na poznanie sposobów jak działa i myśli Mark Cuban amerykański przedsiębiorca miliarder.

Znajdziesz w niej strategie, które pozwolą Ci zwiększyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.

 

Czego dowiem się z książki 'Jak grać żeby wygrać w biznesie': 

  • jakimi zasadami kieruje się Cuban w swojej drodze na szczyt
  • co charakteryzuje prawdziwego przedsiębiorcę
  • które...

2018-08-29
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook/pdf
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook/pdf
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym...

2018-08-23
Przebij się! - ebook/epub
Przebij się! - ebook/epub
Gary Vaynerchuck
OSMPOWER

'PRZEBIJ SIĘ!' to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka  – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

 

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz...


2018-07-29
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Łukasz Wróblewski, Joanna Kurowska-Pysz-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego...



2018-04-20
Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej - ebook/pdf
Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej - ebook/pdf
Olaf Flak-20%
Uniwersytet Śląski

Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organizacyjnych jest odpowiedzią na wciąż zwiększającą się „dżunglę teorii zarządzania” i w pewnym stopniu porządkuje metodykę badania rzeczywistości organizacyjnej. Po drugie, koncepcja ta ma na celu przynajmniej częściowe rozwiązanie niektórych...

2018-02-03
Jak pisać, żeby czytali? - ebook/pdf
Jak pisać, żeby czytali? - ebook/pdf
Artur Jabłoński-35%
Cztery Głowy
Artur Jabłoński, ekspert w dziedzinie copywritingu, odkrywa tajemnicę dobrego pisania. Dobrego - czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tytułu Jak pisać, żeby czytali? dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy też co to jest laddering...
2017-09-26
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa-17%
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


2017-09-06
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - ebook/pdf
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - ebook/pdf
Mariusz Trojanowski-20%
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości...
2017-07-24
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu - ebook/epub
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu - ebook/epub
Michał Rusek
SELF-PUBLISHER

Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.

Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych...

2017-07-20
Zanim wyznaczysz kierunek - ebook/pdf
Zanim wyznaczysz kierunek - ebook/pdf
Marek Golasik
SELF-PUBLISHER

Zanim wyznaczysz kierunek i otworzysz swoją firmę.

Książka kierunkowa dla ludzi szukających drogowskazu do wolności finansowej. Nie wystarczy marzyć o tym by stać się  w przyszłości bogatym i nie zależnym człowiekiem, należy przestrzegać zasad które przez 12 lat opracowałem i opisałem .
Projekt flow to droga do wnętrza siebie byś mógł odnaleźć w sobie to co kochasz robić i zacząć na tym zarabiać...



2017-07-18
Moje przygody z marketingiem - ebook/epub
Moje przygody z marketingiem - ebook/epub
Philip Kotler-19%
MT Biznes

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie...






2017-04-15
E-mail marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook/epub
E-mail marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook/epub
Ewelina Koch-20%
MT Biznes

'To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami...

Narratologia - ebook/epub
Narratologia - ebook/epub
Paweł Tkaczyk-18%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni...






2017-03-18
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska-21%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym...




2016-12-02
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - ebook/pdf
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - ebook/pdf
Wawrzyniec Rudolf-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów. W publikacji autor objaśnił rozwój koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii współdziałania międzyorganizacyjnego. Dokonał świadomego zawężenia tej koncepcji do procesów...
2016-10-26
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją - ebook/pdf
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją - ebook/pdf
Martyna Siwak, Łucja Waligóra, Bożena Freud, Henryk Wojtaszek, Anna Kowalczyk, Artur Sawicki, Natalia Grzebisz, Artur Maik, Krzysztof Miciuła-24%
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Monografia „Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i porad dla rozwiązywania nowych wyzwań w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów...

2016-05-11
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania...
2016-04-28
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik-25%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
2016-04-04
Ochrona prawa do wizerunku - ebook/pdf
Ochrona prawa do wizerunku - ebook/pdf
Piotr Ślęzak-20%
Uniwersytet Śląski
Publikacja poświęcona jest niektórym aspektom wykonywania oraz ochrony prawa do wizerunku. Do zajęcia się tą problematyką skłoniły autora dwie okoliczności. Po pierwsze, ochronie prawa do wizerunku służą w systemie prawa cywilnego dwie grupy norm zawartych w dwóch różnych aktach prawnych: kodeksie cywilnym i prawie autorskim - stąd wątpliwość, czy podmiot, przedmiot i treść regulacji są zbieżne...

2016-03-09
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem - ebook/pdf
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem - ebook/pdf
Justyna Anders-Morawska, Wawrzyniec Rudolf-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad...

2015-10-21
Marketing (zawsze) w modzie - ebook/pdf
Marketing (zawsze) w modzie - ebook/pdf
Przemysław Zieliński
SELF-PUBLISHER
Praktyczny poradnik marketingowy i PR dla artystów, projektantów i pozostałych równie twórczych przedstawicieli wolnego zawodu. Krok po kroku opisany został proces kreowania marki, nadawania jej oryginalnego charakteru, a następnie przygotowywania własnej kampanii reklamowej. Autor pokazuje, jak w profesjonalny sposób reklamować swoją twórczość - nawet mimo bardzo ograniczonego budżetu...
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - ebook/pdf
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - ebook/pdf
Paweł Bryła-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjności oferty istotną rolę odgrywają instrumenty gwarantowania wysokiej jakości produktu, w szczególności oznaczenia jakości i systemy certyfikacji...

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-22%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...
Pokaż więcej...