Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00166 003830 18681095 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> gry
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2003-09-04
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym - książka
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym - książka
Kelly Dempski
Helion
W ciągu kilku ostatnich lat przetwarzanie grafiki w czasie rzeczywistym osiągnęło stopień najwyższego zaawansowania. Obecnie powszechnie dostępne są procesory przetwarzania grafiki, które dorównują szybkością i możliwościami najdroższym stacjom graficznym sprzed zaledwie kilku lat.

Jeżeli jesteś gotów na pogłębienie swojej wiedzy na temat programowania grafiki, sięgnij po tę książkę...

2002-12-12
Aplikacje Direct3D - książka
Aplikacje Direct3D - książka
Robert Krupiński
Helion
Dzięki Direct3D możesz tworzyć nowoczesne gry, symulacje czy programy multimedialne. Jest on podstawowym standardem programowania grafiki trójwymiarowej w systemach operacyjnych zgodnych z Windows. Akceleracja sprzętowa, oferowana przez większość współczesnych kart graficznych oraz bogaty zbiór narzędzi dostępnych w wersji 8.1 umożliwia programowanie zaskakującej i efektownej grafiki 3D...