Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01357 023994 16257303 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> gry
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +10
2017-04-10
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - książka
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - książka
Janusz Ganczarski
Helion

OpenGL na scenę!

  • Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
  • Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
  • Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie
Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach...

2016-05-04
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel-40%
Helion
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych...



2015-05-20
Wiedźmin: Kompendium o świecie gier - ebook/pdf
Wiedźmin: Kompendium o świecie gier - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Agora SA
Zanurkuj w głąb świata bestii i ich łowców. Wierni kompani Geralta zabiorą Cię w fascynującą podróż po zapierającym dech w piersiach uniwersum „Wiedźmina”.

Piękny, ilustrowany przewodnik oprowadzi Cię po niezwykłych lokalizacjach, przekaże Ci dogłębną wiedzę o śmiertelnie groźnych bestiach, które je zamieszkują, i zabójczym uzbrojeniu, dzięki któremu można je pokonać...

Triki dla minecraftersów - ebook/epub
Triki dla minecraftersów - ebook/epub
Megan Miller
Wilga
Przed wami zbiór sztuczek i trików do stosowania w kultowej grze, która ma miliony fanów na całym świecie. Uwaga, uwaga – nie przegapcie tej okazji!

Przed Wami wersja poradnika bardzo znanej gry Minecraft. Jeśli jeszcze nie poznaliście uroków tej gry, to właśnie macie okazję. Stwórz swój własny świat, buduj domy, drogi, wieżowce, całe miasta lub twórz zgodnie z naturą...

2014-06-28
Wybuchające Beczki: Zrozumieć Gry Wideo - ebook/epub
Wybuchające Beczki: Zrozumieć Gry Wideo - ebook/epub
Krzysztof Gonciarz-8%
Self Publishing

'Lektura obowiązkowa' – Onet.pl
'Pierwsza jaskółka zmiany myślenia o grach' - Newsweek
'Mówi o sprawach o wiele ważniejszych niż technologia' - Przekrój
'Gonciarz napisał książkę, jakby był mistrzem w sieciowych strzelankach' - Gazeta Wyborcza

'Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo' to pierwsza w Polsce książka mocno
zachęcająca do patrzenia na gry jako coś więcej rozrywkę. Podejście autora - analityczne...

2011-05-09
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Helion

Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje!

  • Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować?
  • Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL?
  • Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?

Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania...

2005-06-13
OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
Andrzej Orłowski
Helion

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów...

2004-12-16
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


2003-10-30
OpenGL. Ćwiczenia - książka
OpenGL. Ćwiczenia - książka
Waldemar Pokuta
Helion

Biblioteka OpenGL to zestaw procedur graficznych, których możemy używać w rozmaitych językach programowania dla różnych systemów operacyjnych. Jest to ogólnie uznany standard -- jego znajomość to podstawa do zajmowania się grafiką komputerową.

Książka przedstawia jedynie fragment możliwości OpenGL, wystarczający jednak, by rozpocząć przygodę z programowaniem grafiki trójwymiarowej...

2003-06-09
OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle-25%
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...