Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00486 007518 20319373 na godz. na dobę w sumie

3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne - książka

3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion
Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia? Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać? Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę? Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch! 3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji. Książka '3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne' ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło! W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia: modelowanie postaci, budowanie sceny, skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji, animacja. Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze!
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

  • Podstawy modelowania - czyli gdzie skierować pierwsze kroki
  • Modelowanie postaci i sceny - czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
  • Animacja - czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Ton Roosendaal, Stefano Selleri
Helion

Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D
za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji

  • Naucz się modelować obiekty 3D
  • Umieść w scenie światła i otoczenie
  • Wpraw obiekty w ruch

Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji...

3ds Max 8. Biblia - książka
3ds Max 8. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
  • Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
  • Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej...

LightWave 3D - książka
LightWave 3D - książka
Dan Alban
Helion
Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla użytkowników programu LightWave 5.5. Jej autorami są profesjonaliści pracujący na co dzień z tym programem. Informacje zawarte w książce wykraczają znacznie poza zawartość oryginalnej dokumentacji. Książka zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby stać się ekspertem w obsłudze tego wspaniałego programu.

W książce znajdziesz opis metod modelowania...

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator...

3ds max 9. Animacja 3D od podstaw - książka
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw - książka
Joanna Pasek
Helion

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D!

  • Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D
  • Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni
  • Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym

Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać...

Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Maciej Halber
Helion

Nietypowy, darmowy, funkcjonalny... trzy zalety Blendera w praktyce

  • Poznaj niezwykłe możliwości Blendera - od modelowania obiektu do renderingu sceny
  • Naucz się szybko i efektywnie poruszać wśród wielu poleceń programu
  • Twórz własne obiekty oraz animacje z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi

Blender jest darmowym programem służącym do modelowania obiektów 3d, renderowania i tworzenia animacji trójwymiarowych...

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego...

Po prostu Maya 4 - książka
Po prostu Maya 4 - książka
Danny Riddell, Andrew S. Britt
Helion
Maya firmy Alias|Wavefront to profesjonalny program 3D odpowiedzialny za ożywienie lub wprawienie w ruch bardzo wielu trójwymiarowych postaci, zwierząt, roślin, pojazdów oraz maszyn spotykanych dzisiaj w filmach i grach. Jeśli tylko masz zamiar stworzyć wijące się strąki, realistyczne wizualizacje medyczne lub artystyczne sceny, Maya skutecznie pomoże Ci uzyskać żądany wygląd oraz nastrój...

Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - ebook/pdf
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - ebook/pdf
Piotr Chlipalski
Helion

Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości...

Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - książka
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - książka
Piotr Chlipalski
Helion

Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości...

3ds max 6. Skuteczne rozwiązania - książka
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania - książka
Jon A. Bell
Helion

Zbór porad i trików dla użytkowników 3ds max 6

Praca grafika i animatora 3D to ciągły wyścig z czasem i konieczność znalezienia równowagi pomiędzy szybkością i precyzją. Efektywna praca z takim narzędziem jak 3ds max 6 wymaga nie tylko znajomości jego funkcji i poleceń. Niezbędna jest wiedza, dzięki której można poradzić sobie z napotkanymi problemami i ułatwiająca dobór właściwej funkcji do wykonywanego zadania...

CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne - książka
CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne - książka
Roland Zimek
Helion

Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

  • Poznaj interfejs użytkownika
  • Zastosuj narzędzia rysunkowe i tekstowe
  • Przypisz obiektom wypełnienia, kontury i efekty specjalne

CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów...

3ds Max. Leksykon - książka
3ds Max. Leksykon - książka
Wojciech Pazdur
Helion

3ds Max- Twój klucz do trzeciego wymiaru

  • 3ds max - zostań twórcą świetnej trójwymiarowej grafiki!
  • Interfejs i okna widokowe, czyli czego możesz spodziewać się po uruchomieniu programu
  • Zawsze pod ręką, czyli jak możesz szybko dotrzeć do najczęściej wykorzystywanych poleceń
  • Menu, czyli gdzie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba

3ds Max to program znany chyba wszystkim twórcom grafiki komputerowej - nawet początkującym...

Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Jacek Matulewski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D...
3ds Max 2012. Biblia - książka
3ds Max 2012. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion

Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max!
Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design

  • Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier
  • Naucz się modelować, animować i renderować
  • Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max

Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds Max. To, co potrafi najnowsza wersja programu...

Po prostu 3ds max 5 - książka
Po prostu 3ds max 5 - książka
Michele Matossian
Helion

3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach...

Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Dariush Derakhshani
Helion

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

'Władca Pierścieni', 'Matrix', 'Shrek' i 'Avatar'... to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program...

3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - książka
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - książka
Joanna Pasek
Helion

Trójwymiarowy model świata

  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową 'Katedrę'? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski...

3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty - książka
3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty - książka
Steven Eliott, Philip Miller
Helion
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogremowania...

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
Jacek Miklasiewicz
Helion
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka '3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne' dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych...

Cinema 4D - książka
Cinema 4D - książka
Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj
Helion

Książka opisuje
polską wersję programu.



Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów...

Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka
Jarosław Kolmaga
Helion

Poznaj tajniki Blendera i twórz wyjątkowe projekty w technologii 3D

  • Jak wykonywać rendery statyczne?
  • Jak przygotować bazę modelu?
  • Jak wykorzystać skrypty języka Python?

Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów...

3ds max 5. Projekty i rozwiązania - książka
3ds max 5. Projekty i rozwiązania - książka
Aaron Ross, Michele Bousquet
Helion

Ujarzmij potęgę 3ds max 5!

Książka '3ds max 5. Projekty i rozwiązania' jest doskonałym przewodnikiem po najpopularniejszym na świecie programie do tworzenia grafiki 3D. 3ds max 5 oferuje ogromną liczbę nowych funkcji pozwalających na tworzenie niezrównanej grafiki i animacji trójwymiarowych. Autorzy poprowadzą Cię krok po kroku przez zawiłości tego programu, stopniowo stawiając przed Tobą coraz bardziej skomplikowane i wymagające...

3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

Blender. Podstawy modelowania - książka
Blender. Podstawy modelowania - książka
Bogdan Bociek
Helion

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach...

Po prostu FreeHand 10 - książka
Po prostu FreeHand 10 - książka
Sandee Cohen
Helion
Dzięki książce 'Po prostu FreeHand 10':
  • Poznasz zasady rządzące tworzeniem grafiki wektorowej -- dowiesz się, czym są węzły, uchwyty kontrolne, krzywe, obiekty i obwiednie.
  • Opanujesz narzędzia rysunkowe FreeHanda -- stworzysz linie proste, obiekty geometryczne, obrysujesz rysunki bitmapowe.
  • Przypiszesz tworzonym obiektom fantastyczne kontury i wypełnienia -- nauczysz się korzystać z palet Stroke i Fill...

Tworzenie animacji z użyciem języka JavaScript - ebook/pdf
Tworzenie animacji z użyciem języka JavaScript - ebook/pdf
Julian Shapiro
Helion

Wprowadzenie do animacji w JavaScript!

Do niedawna umieszczenie zaawansowanej animacji na stronie WWW wymagało zastosowania technologii flashowej opracowanej przez firmę Adobe. Takie rozwiązanie powodowało wiele zagrożeń, a ponadto konieczna była instalacja dodatkowego oprogramowania. Ciągły rozwój możliwości przeglądarek, języka JavaScript oraz HTML umożliwił w końcu tworzenie nawet bardzo zaawansowanych animacji bez potrzeby korzystania...





CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne - książka
CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne - książka
Roland Zimek
Helion

CorelDRAW 12 to kolejna wersja jednego z najpopularniejszych programów do edycji grafiki wektorowej. Obecny na rynku od ponad 10 lat cieszy się zasłużoną popularnością ze względu na łatwość obsługi, mnogość narzędzi i ogromne możliwości. Nadaje się zarówno do projektowania prostych rysunków, jak i rozbudowanych publikacji. Filozofia pracy z nim jest zdecydowanie inna niż w przypadku takich programów...

Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf
Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf
Tony Parisi
Helion

Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!

Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!

Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom...


OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...