Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00178 004355 18657869 na godz. na dobę w sumie

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-79%
Helion
3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max. '3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne' to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej. Modelowanie z prostych brył i splajnów Edycja obiektów siatkowych Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu Realistyczne włosy, futra i tkaniny Manipulowanie kamerą i oświetleniem Tworzenie materiałów Używanie renderera Mental Ray Różne metody animacji Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga-79%
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-79%
Helion

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator...

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-79%
Helion

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego...

Cinema 4D - książka
Cinema 4D - książka
Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj-79%
Helion

Książka opisuje
polską wersję programu.



Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów...

3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-79%
Helion
  • Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia?
  • Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać?
  • Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę?

Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch!

3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty...

LightWave 3D - książka
LightWave 3D - książka
Dan Alban-79%
Helion
Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla użytkowników programu LightWave 5.5. Jej autorami są profesjonaliści pracujący na co dzień z tym programem. Informacje zawarte w książce wykraczają znacznie poza zawartość oryginalnej dokumentacji. Książka zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby stać się ekspertem w obsłudze tego wspaniałego programu.

W książce znajdziesz opis metod modelowania...

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-79%
Helion

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

  • Podstawy modelowania - czyli gdzie skierować pierwsze kroki
  • Modelowanie postaci i sceny - czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
  • Animacja - czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej...

3ds Max 8. Biblia - książka
3ds Max 8. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-79%
Helion

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
  • Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
  • Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej...

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak-79%
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-79%
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

Po prostu 3ds max 5 - książka
Po prostu 3ds max 5 - książka
Michele Matossian-79%
Helion

3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach...

3ds max 9. Animacja 3D od podstaw - książka
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw - książka
Joanna Pasek-79%
Helion

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D!

  • Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D
  • Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni
  • Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym

Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać...

Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Dariush Derakhshani-79%
Helion

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

'Władca Pierścieni', 'Matrix', 'Shrek' i 'Avatar'... to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program...

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
Jacek Miklasiewicz-79%
Helion
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka '3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne' dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych...

Tworzenie animacji z użyciem języka JavaScript - ebook/pdf
Tworzenie animacji z użyciem języka JavaScript - ebook/pdf
Julian Shapiro-79%
Helion

Wprowadzenie do animacji w JavaScript!

Do niedawna umieszczenie zaawansowanej animacji na stronie WWW wymagało zastosowania technologii flashowej opracowanej przez firmę Adobe. Takie rozwiązanie powodowało wiele zagrożeń, a ponadto konieczna była instalacja dodatkowego oprogramowania. Ciągły rozwój możliwości przeglądarek, języka JavaScript oraz HTML umożliwił w końcu tworzenie nawet bardzo zaawansowanych animacji bez potrzeby korzystania...





Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Ton Roosendaal, Stefano Selleri-79%
Helion

Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D
za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji

  • Naucz się modelować obiekty 3D
  • Umieść w scenie światła i otoczenie
  • Wpraw obiekty w ruch

Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji...

Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Jeremy Birn-79%
Helion

Naucz się manipulować oświetleniem i twórz profesjonalne grafiki

  • Poznaj zaawansowane techniki renderingu
  • Zrozum właściwości światła
  • Korzystaj z rozwiązań stosowanych przez profesjonalistów

Jeśli chcesz tworzyć perfekcyjne renderingi, musisz nauczyć się panować nad szczegółami. Tworzenie realistycznych grafik wymaga uwzględnienia licznych właściwości światła i to niezależnie od używanych narzędzi...

Adobe Illustrator 10. Ćwiczenia - książka
Adobe Illustrator 10. Ćwiczenia - książka
Marek Kostera-79%
Helion
Adobe Illustrator to wspaniałe narzędzie graficzne używane przez profesjonalistów na całym świecie. Kolejne wersje Illustratora wzbogacane są o nowe możliwości. Ostatnia, dziesiąta już odsłona tego programu, pozwala na łatwiejsze tworzenie grafiki na potrzeby stron internetowych, jest też bliżej zintegrowana z Photoshopem, a także pozwala na użycie skryptów w celu przyspieszenia prac...

CorelDRAW Graphics Suite 11 PL. Kompendium - książka
CorelDRAW Graphics Suite 11 PL. Kompendium - książka
Bolesław Ogórek-79%
Helion

CorelDRAW, najpierw jako aplikacja do grafiki wektorowej, a potem jako cały pakiet programów graficznych, to narzędzie, które towarzyszy grafikom komputerowym od wielu już lat. Pakiet ten jest stale rozwijany, a nowe edycje wydawane są względnie często: doczekaliśmy się już wersji oznaczonej numerem jedenastym. Jak twierdzą osoby na co dzień korzystające z Corela, wersje o numerach nieparzystych są znacznie lepiej dopracowane niż wersje...

CorelDRAW Graphics Suite X6 PL - ebook/pdf
CorelDRAW Graphics Suite X6 PL - ebook/pdf
Witold Wrotek-79%
Helion

Odkryj w sobie duszę artysty — rozpocznij przygodę z Corelem!

  • Poznaj narzędzia pakietu CorelDRAW Graphics Suite X6
  • Dowiedz się, jak rysować, przekształcać i drukować grafikę
  • Naucz się edytować, kadrować i korygować fotografie

Rozwojowi informatyki towarzyszy lawinowy wzrost liczby programów użytkowych, w tym również oprogramowania umożliwiającego tworzenie i edycję obrazów cyfrowych...

Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne - książka
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek-79%
Helion

Zdobądź praktyczną wiedzę, jak tworzyć profesjonalną grafikę!

  • Jak pracować na warstwach?
  • Jak nakładać atrybuty i efekty?
  • Jak definiować zaawansowane opcje projektu?

Adobe Illustrator CS3 to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki wektorowej przygotowywanej do druku, dla potrzeb internetu, urządzeń mobilnych i animacji. Program obsługuje zaawansowane funkcje edytorskie (m...

Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Maciej Halber-79%
Helion

Nietypowy, darmowy, funkcjonalny... trzy zalety Blendera w praktyce

  • Poznaj niezwykłe możliwości Blendera - od modelowania obiektu do renderingu sceny
  • Naucz się szybko i efektywnie poruszać wśród wielu poleceń programu
  • Twórz własne obiekty oraz animacje z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi

Blender jest darmowym programem służącym do modelowania obiektów 3d, renderowania i tworzenia animacji trójwymiarowych...

Blender. Podstawy modelowania - książka
Blender. Podstawy modelowania - książka
Bogdan Bociek-79%
Helion

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach...

CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne - książka
CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne - książka
Roland Zimek-79%
Helion

CorelDRAW 12 to kolejna wersja jednego z najpopularniejszych programów do edycji grafiki wektorowej. Obecny na rynku od ponad 10 lat cieszy się zasłużoną popularnością ze względu na łatwość obsługi, mnogość narzędzi i ogromne możliwości. Nadaje się zarówno do projektowania prostych rysunków, jak i rozbudowanych publikacji. Filozofia pracy z nim jest zdecydowanie inna niż w przypadku takich programów...

CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne - książka
CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne - książka
Roland Zimek-79%
Helion

Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

  • Poznaj interfejs użytkownika
  • Zastosuj narzędzia rysunkowe i tekstowe
  • Przypisz obiektom wypełnienia, kontury i efekty specjalne

CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów...

ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć - książka
ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć - książka
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek-79%
Helion

Czasy, w których pojęcie 'grafika komputerowa' kojarzyło się ze wzorkami kreślonymi na monitorach komputerów za pomocą myślników i kropek, wydają się dziś niemal prehistorią. Współczesna grafika komputerowa to odrębna dziedzina informatyki, a możliwości aplikacji graficznych pozwalają nie tylko na tworzenie publikacji drukowanych i animacji komputerowych, ale również na poprawianie nieudanych fotografii...


J2ME. Tworzenie gier - książka
J2ME. Tworzenie gier - książka
Janusz Grzyb-79%
Helion

Stwórz własną grę do telefonu komórkowego

  • Poznaj technologię J2ME
  • Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry
  • Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D

Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów -- pełnią rolę notatników...

3ds max 5. Projekty i rozwiązania - książka
3ds max 5. Projekty i rozwiązania - książka
Aaron Ross, Michele Bousquet-79%
Helion

Ujarzmij potęgę 3ds max 5!

Książka '3ds max 5. Projekty i rozwiązania' jest doskonałym przewodnikiem po najpopularniejszym na świecie programie do tworzenia grafiki 3D. 3ds max 5 oferuje ogromną liczbę nowych funkcji pozwalających na tworzenie niezrównanej grafiki i animacji trójwymiarowych. Autorzy poprowadzą Cię krok po kroku przez zawiłości tego programu, stopniowo stawiając przed Tobą coraz bardziej skomplikowane i wymagające...

OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle-79%
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Frank Luna-79%
Helion

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach...

3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - książka
3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - książka
Wojciech Pazdur-79%
Helion

Poznaj w błyskawicznym tempie
najnowszą wersję programu 3ds Max

Najnowsza, dziewiąta już wersja programu 3ds Max pozwoli Ci jeszcze szybciej tworzyć fantastyczne trójwymiarowe animacje, renderingi i modele. Wśród nowości warto zwrócić uwagę na zwiększoną wydajność, możliwość przygotowywania animacji przy użyciu warstw, usprawnione generowanie włosów i materiałów. Aby nie zgubić się w gąszczu licznych funkcji tego rozbudowanego...

OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
Andrzej Orłowski-79%
Helion

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów...

3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - książka
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - książka
Joanna Pasek-79%
Helion

Trójwymiarowy model świata

  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową 'Katedrę'? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski...