Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00058 003754 18680600 na godz. na dobę w sumie

6 nawyków skutecznego szefa - książka

6 nawyków skutecznego szefa - książka
6 nawyków skutecznego szefa - książka
Stephen E. Kohn, Vincent D. O´Connell
Onepress
Czy Twoi podwładni potrzebują jeszcze lepszego szefa? Jakie umiejętności menedżerów są najbardziej cenione? Jak dostosowywać nagrody i nagany do typów osobowości pracowników? Jak wykrywać i neutralizować źródła konfliktów w organizacji? Efekty złego przywództwa są widoczne w wielu organizacjach. Nietrudno je wymienić. Najlepsi ludzie odchodzący z firmy. Przewaga indywidualnych działań nad pracą zespołową. Procedury utrudniające wykonywanie obowiązków. Obraźliwe plotki pod adresem przełożonych. Powstawanie wąskich grup wzajemnej adoracji. Klimat intryg i wzajemnych oskarżeń. Konflikty biorące górę nad rozsądną strategią rozwoju. Takie organizacje prędzej czy później słabną i upadają. Oto, co się dzieje, gdy menedżerowie zaniedbują tak zwaną 'miękką' stronę zarządzania. Podejmij środki zapobiegawcze, zanim zaczniesz zauważać podobne objawy słabości w swojej firmie i własnym zespole. Wychwytuj sygnały ostrzegające o złych relacjach przełożony -- podwładny. Przetestuj swoje umiejętności w zakresie samokontroli i zdolność do obiektywnej oceny sytuacji. Naprawiaj charaktery ludzi trudnych we współpracy. Rozwijaj inteligencję emocjonalną -- intuicję lidera. Buduj relacje wzajemności; przejdź od podejrzliwego nadzoru do zaufania. Znajdź kompromis pomiędzy autokratycznym i demokratycznym stylem zarządzania. Poszerz swoje zdolności menedżerskie. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich!
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych - książka
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych - książka
Paul Taffinder
Onepress

Zostań prawdziwym przywódcą

  • Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą
  • Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie
  • Zmobilizuj pracowników do wspólnego działania

Między menedżerem a przywódcą istnieje ogromna różnica. Każdego roku firmy na całym świecie wydają ogromne pieniądze na szkolenia menedżerów, ale nie są w stanie wykształcić dobrych przywódców -- takich...

Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi - książka
Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi - książka
Brian Clegg, Paul Birch
Onepress

Rozwiń swoje umiejętności menedżerskie

  • Naucz się motywować ludzi
  • Wyznaczaj kierunki działania organizacji
  • Efektywnie zarządzaj czasem

Nowoczesny menedżer, aby efektywnie działać, musi opanować, a następnie stale doskonalić dwie umiejętności: komunikowania się z ludźmi i kierowania nimi. W nowoczesnym zarządzaniu jest to wymóg absolutnie podstawowy. Skuteczny menedżer nie może poświęcać się administrowaniu -- musi...


Biznes i futbol - książka
Biznes i futbol - książka
Theo Theobald, Cary Cooper
Onepress

Metody trenerów brytyjskiego futbolu.
Poznaj je i zastosuj na własnym biznesowym boisku

  • Sprawdź, czy masz predyspozycje do kierowania zespołem
  • Jak wytworzyć w zespole pasję -- paliwo wspólnych osiągnięć
  • Jak zbudować zgrany zespół i zapanować nad nim w chwilach kryzysu

To opowieść o czystej grze i zwyciężaniu tam, gdzie inni tracą nerwy i załamują się. O tym, jak ważne są: pasja...


Sprawny lider - książka
Sprawny lider - książka
Rupert Eales-White
Onepress

Umiejętności przywódcze są istotą dobrego zarządzania. To one często decydują o pozycji w firmie i tempie, w jakim rozwija się kariera zawodowa. Choć nie każdy rodzi się liderem, to istnieje wiele narzędzi i technik, które rozwijają tak pożądane dziś na rynku pracy umiejętności kierowania zespołem. To one decydują, czy będziesz piąć się po szczeblach kariery, czy też zostaniesz szeregowym pracownikiem...

Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika - książka
Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika - książka
Romuald Korach
Onepress

Ocenianie profesjonalne -- rzetelne, trafne i sprawiedliwe

  • Funkcje, cele i najważniejsze formy ocen pracowniczych
  • Dokładna analiza pułapek w procesie oceniania
  • Oceny motywujące i demotywujące pracowników
  • Prawidłowy proces porozumiewania się i prowadzenia rozmów oceniających
  • Związki oceniania z osobowością i potrzebami pracowników
  • Typologie menedżerów, pracowników i organizacji
  • Pomocne studia przypadków

'Ludzie są najważniejszym...



Rozwój zasobów ludzkich - książka
Rozwój zasobów ludzkich - książka
Jennifer Joy Matthews, David Megginson, Mark Surtees
Onepress

Poznaj najlepsze praktyki i błędy dużych i małych firm
w obszarze kultury organizacyjnej i zarządzania kadrami

  • Nowe koncepcje rozwoju kadr: ucząca się firma, zarządzanie talentami, coaching, mentoring, zarządzanie kadrami zróżnicowanymi pod względem wieku, płci, rasy i orientacji
  • Nowe modele doskonalenia zawodowego
  • Kompletne opisy przypadków: Tetra Pak, Massachusetts Institute of Technology...


6 nawyków wydajnego zespołu - książka
6 nawyków wydajnego zespołu - książka
Stephen E. Kohn, Vincent D. OConnell
Onepress
  • Jak stworzyć stabilny, trwały i efektywny zespół?
  • Jak rozwijać synergię i minimalizować dysonans?
  • Jakie nawyki rozwijać, a jakie stanowczo tłumić?

Jak działa zespół marzeń?
Grupa idealnie dopasowana. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich!

  • Zdefiniuj zestaw umiejętności potrzebnych zespołowi.
  • Znajdź osoby, które posiadają wszelkie niezbędne cechy.
  • Stawiaj na poszerzanie horyzontów i myślenie lateralne...

1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy - książka
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy - książka
Bob Nelson
Onepress

Zadbaj o swoją pracę i karierę

  • Szukaj nowych rozwiązań -- myśl niekonwencjonalnie
  • Rozwijaj się i podnoś swoje kwalifikacje
  • Pogódź pracę z życiem rodzinnym

Największym błędem popełnianym przez wielu ludzi jest myślenie, że pracują dla kogoś innego. Szef i comiesięczne odbieranie paska z wypłatą nie świadczą o tym, że nie pracujemy dla siebie. Przecież każdy z nas świadomie kieruje swoją karierą i od naszych...

Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej - książka
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej - książka
Henryk Puszcz, Łukasz Dąbrowski, Michał Zaborek
Onepress
  • Dlaczego zespołowa praca się opłaca?
  • Czym dla Polaków jest współpraca z innymi?
  • Czego o zespołach nauczyli się Amerykanie i Europejczycy?
  • Czy można przekształcić dział firmy w skuteczny zespół?
  • Jakie zadania specjalne można powierzyć zespołowi?
  • Jak stworzyć realny zespół z ludzi, którzy spotykają się tylko wirtualnie?
Praca zespołowa - magiczne pojęcie, o którym się częściej mówi...





Zarządzanie szefem - książka
Zarządzanie szefem - książka
Onepress
Nie radzisz sobie z szefem? Zmień to!
  • Stawiaj na asertywność i pewność siebie
  • Pokazuj się zawsze od najlepszej strony
  • Naucz się pozytywnie wpływać na swojego szefa

Praca z szefem: instrukcja w kieszeni
Wypracowanie korzystnych relacji z szefem to zadanie niełatwe i wymagające działań długofalowych. Należy zacząć od podstaw, czyli pracy nad własnym pozytywnym wizerunkiem. Warto opanować zasady skutecznej komunikacji...

Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi - książka
Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi - książka
Roy Lilley
Onepress

Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i jej efekty. Zrozumienie motywów uciążliwych zachowań to najlepszy sposób, aby radzić sobie z problemami, jakie z nich wynikają.

'Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi' to recepta na pokonywanie problemów w relacjach międzyludzkich...

Umiejętności osobiste - ebook/pdf
Umiejętności osobiste - ebook/pdf
Rainer Niermeyer
C. H. Beck

W dzisiejszych czasach sukces w biznesie zależy przede wszystkim od tego, czy przedsiębiorstwo potrafi nawiązać dobre relacje z pracownikami, partnerami handlowymi i klientami, dlatego kadra zarządzająca musi oprócz szerokich umiejętności zawodowych dysponować jeszcze czymś - dobrze rozwiniętymi kompetencjami społecznymi (tzw. soft skills). Pojęcie to oznacza „miękkie umiejętności'...




Tożsamość lidera  - ebook/pdf
Tożsamość lidera - ebook/pdf
Sławomir Luter
Self Publishing

Stworzenie dobrej i bezpiecznej przyszłości, to wzięcie odpowiedzialności za swoje życie. Wejście na swoją ścieżkę i samodzielne zarządzanie swoimi zasobami, wyznaczenie wizji i działanie z poczuciem misji, to fundamenty każdej rozwiniętej osobowo jednostki. Ale czy każdy może być przywódcą i liderem? A jeśli już zdecyduje się wejść na ścieżkę stania na czele danej grupy czy ideii...

Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - książka
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - książka
Harvard Business School Press, Patty McManus
Onepress

Inspiracja bez manipulacji

  • Nauczanie i wspieranie rozwoju
  • Dwustronna wymiana doświadczeń
  • Tworzenie efektywniejszych zespołów
  • Skuteczne wykorzystywanie własnego potencjału

Chęć nieustannego rozwijania się i zdobywania nowych doświadczeń to cecha charakteryzująca wybitnych ludzi sukcesu. Coaching jest metodą czynnie wspierającą to dążenie. Istotną jego zaletą jest nieformalny charakter...

Zaufanie w zarządzaniu - ebook/epub
Zaufanie w zarządzaniu - ebook/epub
Joanna Paliszkiewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych...
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - książka
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - książka
David D. Dubois, William J. Rothwell
Onepress

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR

  • Metody pomiaru kompetencji
  • System wynagradzania oparty na kompetencjach
  • Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA

Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych...

Początkujący menedżer. Wydanie V - książka
Początkujący menedżer. Wydanie V - książka
Loren B. Belker, Gary S. Topchik
Onepress

Dowiedz się, jak zostać szanowanym menedżerem

  • Poznaj kluczowe elementy pracy menedżera
  • Naucz się zarządzać personelem
  • Rozwijaj swoje umiejętności

Objęcie stanowiska menedżera wiąże się z setkami nowych obowiązków i zmianą sposobu pracy. Nowo mianowany menedżer jest zwykle zachwycony awansem, ale też przerażony faktem, że jego praca będzie oceniana w oparciu o to, jak działają jego podwładni...


Inteligencja emocjonalna 2.0. Wydanie udoskonalone - książka
Inteligencja emocjonalna 2.0. Wydanie udoskonalone - książka
Travis Bradberry, Jean Greaves, Patrick M. Lencioni
Sensus

66 sprawdzonych strategii na doskonałą IE

  • Dowiedz się czegoś nowego o sobie
  • Ujawnij swoje najlepsze cechy
  • Doskonal swoje relacje z otoczeniem
  • Poznaj tajemnice sukcesu towarzyskiego

Zawiera nową, udoskonaloną wersję najpopularniejszego na świecie testu na inteligencję emocjonalną!

To jest cudowna, praktyczna, pomocna książka, pełna narzędzi i technik, jakich możesz użyć, aby lepiej współpracować ze wszystkimi ludźmi spotkanymi...

Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować - książka
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować - książka
Roy H. Lubit
Onepress

Jak radzić sobie z trudnymi przełożonymi?

  • Skąd u szefów biorą się potrzeba kontroli i mania prześladowcza?
  • Co robić, gdy szef nie rozumie słowa 'nie'?
  • Inteligencja emocjonalna -- gdy zdrowy rozsądek nie wystarcza...

Co jest nie tak z Twoim szefem?
Jedni szefowie bywają narcyzami. Inni są nieetyczni, terroryzują podwładnych i we wszystkim doszukują się ataków na swoją osobę...

Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile - ebook/pdf
Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile - ebook/pdf
Jurgen Appelo
Helion
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji. Podejście zwane zarządzaniem zwinnym czy też programowaniem zwinnym (agile) ma szczególne miejsce w nowoczesnej teorii systemów złożonych i procesach wytwarzania oprogramowania...



Zarządzanie zespołami - książka
Zarządzanie zespołami - książka
Onepress

Zarządzanie ludźmi jest udręką? Zmień to!

  • Buduj stabilny i efektywny zespół
  • Usprawnij komunikację w grupie
  • Stań się mentorem dla współpracowników

Kierowanie zespołem: instrukcja w kieszeni Nawet najbardziej zgrany zespół składa się z indywidualnych osób. Tarcia między nimi tak naprawdę są nieuniknione. Doskonały lider potrafi więcej, niż tylko łagodzić spory - potrafi uciąć je w zarodku...

Microsoft Project 2013 Krok po kroku - ebook/pdf
Microsoft Project 2013 Krok po kroku - ebook/pdf
Carl Chatfield, Timothy Johnson
Promise

Skuteczna nauka programu Microsoft Project 2013
Poznaj łatwy sposób nauki — i szybko naucz się zarządzania całym cyklem życia projektu za pomocą programu Microsoft Project 2013. Korzystając z metody krok po kroku ustalasz własne tempo, rozwijając i ćwicząc potrzebne umiejętności praktyczne wtedy, gdy ich potrzebujesz!
• Tworzenie i dostrajanie planu projektu
• Układanie harmonogramu zadań...











Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników - książka
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników - książka
Patrick Forsyth
Onepress

Nie ograniczaj się do wysyłania ludzi na szkolenia,
bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zostań ich trenerem.

  • Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry menedżerskie, koła aktywności,
    burze mózgów
  • Jak planować i prowadzić szkolenia wewnętrzne?
  • Jak inwestować w ludzi w firmie z dużą rotacją kadr?

Kierujesz firmą, działem lub zespołem. Masz coraz więcej spraw na głowie...


Zarządzanie rozwojem pracowników. Kompleksowe i praktyczne ujęcie - ebook/pdf
Zarządzanie rozwojem pracowników. Kompleksowe i praktyczne ujęcie - ebook/pdf
Małgorzata Mitoraj-Jaroszek
Onepress

Ludzie w firmie: od A do Z

Największym kapitałem firmy są jej pracownicy. Nie środki trwałe, nie zgromadzona gotówka, ale właśnie ludzie. To oni wytwarzają dochód przedsiębiorstwa, komunikują się z klientami, wdrażają zaprojektowane wcześniej innowacje, odpowiadają na zmieniające się warunki otoczenia. Kto tego nie rozumie, szybko znika z rynku. W świecie idealnym zespół pracowników działa jak jeden sprawny umysł - samouczący...

Różnorodny menedżer, czyli za granicą władzy. Poradnik coacha - ebook/pdf
Różnorodny menedżer, czyli za granicą władzy. Poradnik coacha - ebook/pdf
Włodzimierz Włodarski
MT Biznes

To jest książka o charakterze poradnika, łącząca duży ładunek wiedzy o „miękkich” technikach zarządzania z wieloletnim doświadczeniem autora jako coacha oraz trenera rozwoju osobistego.
Autor opisuje swoją książkę następująco:
Książka dotyczy zagadnień zarządzania ludźmi z pozycji menedżera. Żadna znana mi książka nie daje takiej syntezy i zróżnicowanego materiału pokazującego całą panoramę możliwych relacji z ludźmi...












Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami - książka
Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami - książka
Grzegorz Szczerba
Onepress

Zachwyć swoich pracowników i wydobądź cały ich potencjał!

  • Każdy jest inny, czyli jak docenić różnorodność i unikać konfliktów
  • Przewodzenie, czyli jak zaangażować pracowników w działania firmy
  • Inspiracja i nagradzanie, czyli jak uskrzydlić podwładnych

Doskonały menedżer porusza się we wszystkich obszarach rzeczywistości biznesowej. Musi radzić sobie z komunikacją, być kreatywny i stać na czele niczym prawdziwy lider...



Biznes to sport kontaktowy - książka
Biznes to sport kontaktowy - książka
Tom Richardson, Augusto Vidaurreta, Tom Gorman
Onepress

Twoja firma jest warta tyle, ile posiadane przez jej pracowników umiejętności tworzenia, rozwijania i wykorzystywania relacji ze wszystkimi grupami interesu, wewnątrz i na zewnątrz organizacji. To istota nowego, lecz sprawdzonego modelu prowadzenia biznesu -- zarządzania relacjami jako aktywami.

'Biznes to sport kontaktowy' przedstawia 12 zasad zarządzania, na wszystkich szczeblach organizacji...


Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone - książka
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone - książka
Agnieszka Kozak
Onepress

W grupie skuteczniej!

Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej innowacyjne rozwiązania, niż wskazywałaby na to liczba jego członków. Odpowiednio zmotywowani ludzie współpracują, wzmacniają nawzajem swoje talenty, dyskutują i wpadają na świetne pomysły...


Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone - książka
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone - książka
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk
Onepress

Wodzu, prowadź!

Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed… podwładnymi. Tak, tak — to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony–podwładni coś nie gra...


Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Zasady dokumentowania systemu zarządzania. Zasady doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury - ebook/pdf
Zasady dokumentowania systemu zarządzania. Zasady doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury - ebook/pdf
Jerzy Kowalczyk
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Książka zawiera praktyczne informacje dotyczące dokumentowania systemu zarządzania. Dokumentacja systemu, w tym zwłaszcza Księga Jakości, jest pierwszym etapem oceny systemu podczas audytu certyfikacyjnego.

Księga Jakości oraz inne elementy dokumentacji są oceniane przez klienta. Na ich podstawie klient powinien nabrać zaufania do organizacji: być przekonany o jej wiarygodności i rzetelności...

Jednominutowy Menedżer i przywództwo - audiobook
Jednominutowy Menedżer i przywództwo - audiobook
Ken Blanchard, Patricia Zigarmi
MT Biznes

Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® – prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć...

Jednominutowy Menedżer i przywództwo - ebook/pdf
Jednominutowy Menedżer i przywództwo - ebook/pdf
Ken Blanchard, Patricia Zigarmi
MT Biznes

Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® – prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć...