Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00352 006088 18443476 na godz. na dobę w sumie

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii - ebook/pdf

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii - ebook/pdf
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii - ebook/pdf
Paulina Wiktorska-20%
Onepress
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords. Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz! Jeśli wydaje Ci się, że kampania reklamowa w Google to: „Mamy najlepszy produkt, kliknij tutaj!”, Twoje myślenie jest mocno ograniczone. A książka Pauliny pomoże Ci to ograniczenie zburzyć. Kampanie reklamowe w internecie mogą być kreatywne – to po pierwsze. Ale po drugie, ważniejsze – Paulina pokazuje kampanie, które działają. Nie jest to więc „sztuka dla sztuki”, ale twarde dane i techniki, które z jednej strony zainspirują Cię do mądrzejszego wykorzystania potencjału internetu, z drugiej zaś sprawią, że nie będziesz wyrzucać pieniędzy w błoto. Taką książkę właśnie trzymasz w rękach. Paweł Tkaczyk, Wszechojciec w MIDEA   Inspirujący dobór kampanii, połączony z dużą dawką dobrze podanej wiedzy — takiego miksu oczekuję od wprowadzających w zagadnienie książek o marketingu. Tu go znalazłem, a razem z nim sporo konkretnych danych, do których mogę wracać. Książka nie tylko dla początkujących.   Dominik Koza, senior copywriter w agencji reklamowej Hand Made   Posiadać wiedzę na temat Google AdWords a umieć ją wykorzystać to dwie różne rzeczy. Paulina jest osobą, która udowadnia, że w obu sprawdza się doskonale. Zwieńczeniem tego jest książka, której lekturę polecam zarówno początkującym, jak i zaawansowanym specjalistom SEM. Paulina z każdego case study wyciągnęła główną ideę oraz pokazała, w jaki sposób konkurencja może stać się inspiracją do tworzenia i rozwoju własnych kampanii w systemie Google AdWords. Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener Google Adwords i Dyrektor Zarządzający, Deva Group   Wartościowa pozycja książkowa opisująca kampanie w nowych mediach jest sporym unikatem — zwłaszcza na rynku polskim.  W dodatku ciekawie uzupełniona o rys historyczny i najważniejsze zasady rządzące danym medium w celu określenia roli jakie pełni ono w ekosystemie marki czy w skutecznej realizacji kampanii. Autorka nie tylko zgromadziła ciekawy materiał, ale także poszła o krok dalej wprowadzając praktyczne informacje z obszaru planowania strategicznego. Zawarła również szczegółowy opis poszczególnych etapów realizacji kampanii — często niezbędny dla prawidłowego ich zrozumienia i poznania kluczowych rozwiązań decydujących o powodzeniu całej akcji. Ta pozycja przeznaczona jest zarówno dla początkujących adeptów sztuki reklamowej w wydaniu cyfrowym, ponieważ zawarte w niej dane pozwalają zrozumieć sposób doboru odpowiedniego medium w opisywanej kampanii i jego wykorzystanie,  jak również dla tych bardziej doświadczonych, którym ułatwia poznanie procesu odpowiedzialnego za znaczący sukces kampanii. Tym, którzy na co dzień zajmują się marketingiem, pomoże rozpoznać potencjał jaki znajduje się w obszarze mediów cyfrowych  w celu zwiększenia przychodów dla swojej firmy i prawidłowego budowania wizerunku swojej marki. Książkę warto potraktować jako drogowskaz prowadzący czytelników po zagadnieniach z obszaru digitalu, jak również działaniach podejmowanych przez marketerów i agencje, z którymi niejednokrotnie jako konsumenci mamy styczność na co dzień. Dobór zgromadzonych materiałów oraz poparcie ich realnymi wynikami, których zebranie nie jest łatwe, potwierdzają, że tytuł ten to swoiste kompendium wiedzy, z którym warto zapoznać się jak najszybciej. Tomasz Sawicki, Senior Campaign Architect, DDB&tribal Książka, którą trzymasz w rękach, według autorki jest niezwykła. Rzeczywiście! Jest ciekawym zbiorem pomysłów i doświadczeń marketingowych z wykorzystaniem internetu – w formie katalogu. W obecnych czasach, książka o internecie? Paulina udowodniła, że da się napisać pozycję, która przez dłuższy czas pozostanie aktualna. Wybrane i zaprezentowane w książce przykłady kampanii i wykorzystania dostępnej na rynku platformy reklamowej Google AdWords przez wiele światowych marek daje ciekawy przegląd możliwości i podsuwa pomysły na własne działania i strategie. Polecam lekturę wszystkim tym, którzy dopiero planują wdrożyć program Google AdWords w swojej strategii marketingowej, oraz tym, którzy już działają w tym obszarze. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Myślę, że warto korzystać z doświadczeń innych, a nie uczyć się tylko na własnych błędach ;) Przemysław Modrzewski, marketingLAB.pl   Wideo online to medium, obok którego nie można przejść obojętnie, a serwis YouTube wprowadził je na szczyty notowań najczęściej odwiedzanych i angażujących stron w polskim internecie. Książka Pauliny jest zarówno świetnym przewodnikiem dotyczącym budowy obecności marki na YouTubie, jak i usystematyzowaniem wiedzy dla wszystkich, którzy już w tym serwisie działają. Zestawienie twardych danych zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji marketingowych, a prezentacja najlepszych case studies pozwala spojrzeć na działania video marketingu od strony mocno praktycznej. Zdecydowanie polecam! Marcin Jaśkiewicz, CEO Younited Paulina Wiktorska. Certyfikowany Specjalista SEM. Z branżą interaktywną związana od ponad 6 lat. Autorka bloga blogreklamowy.com oraz właścicielka marki Clear&Fancy Interactive (www.clearandfancy.pl). Swoje doświadczenie w branży SEM rozwijała podczas współpracy z takimi markami jak: Comarch, Super-Pharm, Uniwersytet Jagielloński. Na co dzień wspiera użytkowników Oficjalnego Forum Google AdWords (www.pl.adwords-community.com). Publikowała artykuły w „Marketing&More” i „Magazynie SEM Specialist”. Aktualnie publikuje w „Nowym Marketingu”, „Marketingu w praktyce”, „Marketerze+”.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Damian Sałkowski-20%
Laurum
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie...
AdWords i Analytics - ebook/epub
AdWords i Analytics - ebook/epub
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
- Zajmujesz się reklamą w internecie?
- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności...





Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - książka
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - książka
Kristina Cutura-20%
Helion

Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!

Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy...

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski-20%
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

Narzędzia Google dla e-commerce - książka
Narzędzia Google dla e-commerce - książka
Krzysztof Marzec-20%
Onepress

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności...


100 sposobów na Google - książka
100 sposobów na Google - książka
Tara Calishain, Rael Dornfest-20%
Helion

Internet pozwala Ci skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji: musisz tylko umieć je znaleźć. Pomocny może być Google, najpopularniejsza wyszukiwarka Internetu (dostarcza dziennie średnio 150 milionów wyników wyszukiwania). Im więcej o niej wiesz, tym łatwiej dotrzesz do tego, co Cię interesuje. '100 sposobów na Google' to książka, która nie tylko pozwoli Ci korzystać z tego wspaniałego narzędzia szybciej i skuteczniej...

Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Agata Adaszyńska-20%
Ridero

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce...

Google Analytics dla marketingowców - książka
Google Analytics dla marketingowców - książka
Martyna Zastrożna-20%
Onepress

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna...



Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley-20%
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga-20%
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Marketing internetowy w wyszukiwarkach - książka
Marketing internetowy w wyszukiwarkach - książka
Tomasz Frontczak-20%
Onepress
Posłuchaj spotu reklamowego (plik mp3)

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona...

Google Analytics. Integracja i analiza danych - ebook/pdf
Google Analytics. Integracja i analiza danych - ebook/pdf
Daniel Waisberg-20%
Helion
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników...



Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - książka
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - książka
Wojciech Kyciak-20%
Helion


>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona



Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów...

Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka-20%
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Google. Ćwiczenia praktyczne - książka
Google. Ćwiczenia praktyczne - książka
Maciej 'Maciejly' Kitajewski-20%
Helion

Wszyscy wiemy, że w Internecie można znaleźć informacje na każdy temat. Jednak znalezienie odpowiedniej strony wśród milionów witryn może stanowić pewien problem. Na szczęście, podczas wyszukiwania informacji możemy skorzystać z wyszukiwarek, z których najpopularniejszą i najpotężniejszą jest Google. Nazwa, pochodząca od słowa 'gogol' -- określenia liczby mającej postać jedynki ze stoma zerami -- ma odzwierciedlać jej złożoność...

Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Seweryn Pietrucha-20%
Onepress

'Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarkach lub Mapach Google'

z poradnika Google

Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie...

Google+ dla biznesu - książka
Google+ dla biznesu - książka
Chris Brogan-20%
Onepress

Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi...



Imperium Google - ebook/epub
Imperium Google - ebook/epub
Lars Reppesgaard-20%
BC Edukacja Sp. z o.o.

Seria: Biznes Bestseller

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google.

Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie informacje na świecie...

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski-20%
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Google. Leksykon kieszonkowy - książka
Google. Leksykon kieszonkowy - książka
Tara Calishain, Dj Adams, Rael Dornfest-20%
Helion
Kiedy wyszukiwarka Google po raz pierwszy pojawiła się w internecie, byliśmy zachwyceni, jak instynktownie potrafi odgadywać, czego dokładnie chcemy. Dzisiaj użytkownicy traktują tę cechę jako coś naturalnego, ponieważ Google po prostu działa. Łatwo jednak zapomnieć, jak ogromną moc kryje ta wyszukiwarka.

Prawdopodobnie korzystałeś już z usług Google do wyszukiwania informacji w sieci WWW...

Jak działa Google - ebook/epub
Jak działa Google - ebook/epub
Jonathan Rosenberg, Eric Schmidt-20%
Insignis
Jak działa Googleto napisana z humorem i swadą książka, w której Eric Schmidt(prezes wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’egoPage’a) dzielą się wiedzą i doświadczeniem nabytym podczas przekształcaniafirmy Google z akademickiego start-upu w globalną korporację; topasjonująca lektura, pełna anegdot i ciekawostek, z jednej stronyznakomicie dokumentująca kulisy działania jednego z najbardziejinnowacyjnych...
Google App Engine. Kod w chmurze - książka
Google App Engine. Kod w chmurze - książka
Mark C. Chu-Carroll-20%
Helion

Wykorzystaj potencjał chmur obliczeniowych!

Czy nie masz już dość zmartwień związanych z wydajnością i dostępnością Twoich serwerów? Wiecznych dyskusji z administratorami o ilości zużytego czasu procesora, pamięci RAM i powierzchni dyskowych? A może trapią Cię problemy z dostawcami internetu? Chmury to odpowiedź na Twoje bolączki! W każdej chwili będziesz miał na wyciągnięcie ręki taką ilość zasobów...

Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska-20%
Wolters Kluwer

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności...







Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu-20%
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy...

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah-20%
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - książka
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - książka
Avinash Kaushik-20%
Helion
  • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
  • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
  • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej...





Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski-20%
MT Biznes Sp. z o.o.

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów...

Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi - ebook/pdf
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi - ebook/pdf
Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy-20%
Helion

Historia firmy Google może być analizowana na wiele sposobów. Można podziwiać jej błyskawiczny rozwój i niesamowitą umiejętność skalowania usług. Na uwagę zasługuje jej innowacyjność i zaangażowanie w rozwijanie technologii, które jeszcze wczoraj wydawały się fikcją. Nie możemy traktować tradycji jako autorytetu, musimy nauczyć się myśleć od nowa i nie mamy czasu na czekanie — tak brzmi filozofia firmy...


Aplikacje Google. Wykorzystaj potencjał darmowych narzędzi - książka
Aplikacje Google. Wykorzystaj potencjał darmowych narzędzi - książka
Piotr Wróblewski-20%
Helion

Odkryj świat możliwości Google

  • Historia sukcesu firmy Google
  • Wyszukiwarka internetowa wraz z dostępnymi narzędziami
  • Programy komunikacyjne - Gmail, Blogger, grupy dyskusyjne
  • Programy biurowe - do tworzenia, edycji i publikowania dokumentów
  • Aplikacja Picasa - do edycji i porządkowania zdjęć
  • Zdobywająca coraz większe uznanie przeglądarka Google Chrome
  • Pakiet Google Earth

Wyobraź sobie...

Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - książka
Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska-20%
Helion

Wykorzystaj w praktyce możliwości Google SketchUp!

  • Jak rozpocząć pracę z Google SketchUp?
  • Jak zbudować Twój pierwszy model?
  • Jak wykorzystać narzędzia konstrukcyjne?

Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii...

Poszukaj w sobie - ebook/epub
Poszukaj w sobie - ebook/epub
Chade-Meng Tan-20%
Galaktyka

Ta książka prezentuje jeden z najistotniejszych punktów widzenia kultury Google – że jeden człowiek z dobrym pomysłem może zmienić świat.

Eric Schmidt, prezes Google

Książka wyjawia, co kryje się za światowym sukcesem firmy Google. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie uwolnić się od przestarzałych wzorców postępowania i systemów myślenia.

Chade-Meng Tan to jeden z najwcześniej zatrudnionych inżynierów...

Google Website Optimizer. Przewodnik - książka
Google Website Optimizer. Przewodnik - książka
Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David-20%
Helion

Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!

  • Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
  • Jak definiować cele i parametry testów?
  • Jakie błędy możesz popełnić?

Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak...

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook/pdf
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook/pdf
Martyna Zastrożna-20%
Onepress

Humanista w świecie liczb

„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie...