Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00335 007411 20320719 na godz. na dobę w sumie

Aktywizowanie sprzedaży - ebook/pdf

Aktywizowanie sprzedaży - ebook/pdf
Aktywizowanie sprzedaży - ebook/pdf
Rafał Mysiorek-8%
Wiedza i Praktyka
Istotną rolę w procesie aktywnej sprzedaży pełni motywacja podlegających Ci pracowników – handlowców. Wyznaczenie celów i kontrolowanie ich realizacji może być bowiem niewystarczające. Konieczne jest zatem sformułowanie właściwego systemu aktywizowania, który stanowi układ: czynników, działań, narzędzi i zasad tworzących sprzyjające warunki. Z lektury niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jak dopasować metody aktywizowania handlowców do potrzeb i możliwości firmy, jakie są sposoby kontroli handlowców i wykorzystywania ich potencjału na korzyść firmy.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - książka
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - książka
Andrzej Niemczyk-8%
Onepress

Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody

  • Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po powstrzymywanie spadku sprzedaży
  • Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy
  • Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę...




Zarządzanie zespołem handlowym - książka
Zarządzanie zespołem handlowym - książka
Ivan Bureš-8%
Onepress

Konsekwentna strategia + szósty zmysł

  • Test umiejętności kandydata na handlowca (pytania, scoring, interpretacja wyników)
  • Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów
  • Tworzenie autentycznej kultury organizacyjnej, by zatrzymać najlepszych

Masz wybór. Swoim zespołem handlowym możesz zarządzać tak, jak używanym samochodem. Możesz zwalniać połowę handlowców po okresie próbnym...

Motywacja - ebook/pdf
Motywacja - ebook/pdf
Rainer Niermeyer-8%
C. H. Beck

Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów.
Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników...




Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Arkadiusz Malanowski-8%
self publisher

Książka  „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta  praktyczna  wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów...

Motywowanie pracowników - ebook/epub
Motywowanie pracowników - ebook/epub
Marcin Bill-8%
Ridero

Motywacja odgrywa istotną rolę w zakresie rozwoju firmy. Jest to esencja która stanowi o zarządzani zasobami ludzkimi. Jeśli chcesz poznać tajniki motywowania zajrzyj do książki.

Rejestr Windows 7. Praktyczne przykłady - książka
Rejestr Windows 7. Praktyczne przykłady - książka
Witold Wrotek-8%
Helion

Zajrzyj pod maskę systemu Windows 7

  • Poznaj budowę rejestru systemowego
  • Naucz się edytować klucze i modyfikować wartości
  • Odkryj potężne możliwości dostosowywania środowiska do swoich potrzeb

Rejestr Windows jest bazą danych konfiguracyjnych, za pomocą których można kontrolować każdy aspekt działania systemu operacyjnego. Zawiera on informacje na temat zainstalowanego w komputerze sprzętu i oprogramowania...

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - ebook/pdf
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - ebook/pdf
Robert Zych-8%
Onepress
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy...




Audyt we współczesnej gospodarce rynkowej - ebook/pdf
Audyt we współczesnej gospodarce rynkowej - ebook/pdf
Agnieszka Skoczylas-Tworek-8%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 System kontroli wewnętrznej jest to ogół reguł, struktur, zasobów, procedur, podejmowanych działań w ramach organizacji, właściwych dla realizacji postawionych przed nią celów i zadań. Wytworzenie odpowiednich warunków do jego funkcjonowania przyczynia się do maksymalizacji i efektywności działania poszczególnych jego części składowych, a tym samym całej organizacji. O sprawności funkcjonowania systemu kontroli decyduje osiąganie...
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - książka
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - książka
Andrzej Niemczyk, Grzegorz Olak-8%
Onepress

Jak być szefem, pozostając człowiekiem

  • Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
  • Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
  • Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
  • Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
  • Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
  • Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych

Skuteczność dobrego szefa sprzedaży

Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało...





Przedsiębiorczość pracownicza i jej wpływ na efektywność organizacji - ebook/pdf
Przedsiębiorczość pracownicza i jej wpływ na efektywność organizacji - ebook/pdf
Dorota Łochnicka-8%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wykorzystanie przedsiębiorczego potencjału pracowników do osiągania celów organizacji wydaje się obecnie kluczowym czynnikiem warunkującym przetrwanie i rozwój przedsiębiorstw na rynku. Aktywne włączanie pracowników w rozwiązywanie problemów organizacji może zwiększyć elastyczność firm w przystosowywaniu się do zmian, przyczyniając się do poprawy efektywności ich funkcjonowania...

Analiza wyników sprzedaży  - ebook/pdf
Analiza wyników sprzedaży - ebook/pdf
Julita Zdończyk-8%
Wiedza i Praktyka

Efektywne planowanie, umożliwiające zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz usprawniające obieg towarów i usług, pozwala uniknąć problemów związanych ze zmianami nieustannie zachodzącymi w otoczeniu Twojej firmy. W formułowaniu właściwego planu działania pomogą Ci porady zawarte w niniejszej publikacji, z której dowiesz się m.in.: na jakie kluczowe czynniki zwrócić uwagę przy analizach sprzedażowych...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood-8%
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

4 Menadżer doskonały. Motywacja - ebook/pdf
4 Menadżer doskonały. Motywacja - ebook/pdf
Grzegorz Szczerba-8%
Złote Myśli

Po co motywować pracowników? Pytanie raczej powinno brzmieć: jak ich motywować? Motywacja wpływa na działania, efekty i rozwój całej firmy. Menadżer doskonały nie może jej zaniedbać.

'Na samym początku należy określić drobiazgi motywujące podwładnych do lepszej pracy. Każdy z nich jest inny i wymaga odrębnego, specjalnego traktowania. Dlatego też warto pochylić się nad poszczególnymi osobami i niejako „rozszyfrować”...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka-8%
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Praca socjalna w środowisku lokalnym - ebook/pdf
Praca socjalna w środowisku lokalnym - ebook/pdf
Zespół autorów-8%
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Praktyczne opracowanie na temat edukowania i aktywizowania społeczności lokalnej przeznaczone m.in. dla pracowników socjalnych, organizacji pozarządowych, szkół i innych instytucji, które działają na rzecz aktywizowania społeczności lokalnych!

  • Praca socjalna – cele i zadania nowoczesnej pracy socjalnej
  • Metody pracy socjalnej w środowisku lokalnym
  • Diagnozowanie środowiska
  • Organizowanie społeczności lokalnej
  • Komunikacja...

Cash Flow na plusie. Skuteczne zarządzanie należnościami i wierzytelnościami w firmie - książka
Cash Flow na plusie. Skuteczne zarządzanie należnościami i wierzytelnościami w firmie - książka
Robert A. Cooke-8%
Onepress

Narzędzia i techniki egzekwowania należności
i zarządzania przepływami finansowymi przedsiębiorstwa

  • Metody pozyskiwania środków na działalność i rozwój firmy
  • Źródła oszczędności finansowych w przedsiębiorstwie
  • Inwestycje, dywidendy i wykorzystywanie nadwyżek finansowych

Przepływy finansowe w przedsiębiorstwie to jeden z głównych czynników warunkujących jego rozwój. Właściwe decyzje podjęte w związku z funduszami...

Jak zostać szamanem sprzedaży - ebook/pdf
Jak zostać szamanem sprzedaży - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox-8%
Vocatio

Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydują o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydują o wartości zawodnika...



Handlowanie to gra - książka
Handlowanie to gra - książka
Wojciech Haman, Jerzy Gut-8%
Onepress

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły - ebook/pdf
Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły - ebook/pdf
Regina Lenart-8%
Wolters Kluwer
W książce szeroko omówiono zagadnienia kształtowania i doskonalenia potencjału absorpcyjnego placówek szkolnych, a więc zdolności do identyfikowania, przyjmowania oraz wykorzystywania wiedzy w zarządzaniu szkołą. Właściwe wykorzystanie zasobów wiedzy pomaga formułować cele rozwojowe szkoły i kontrolować ich realizację na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oświatowym. W publikacji zaprezentowano szereg cennych wskazówek i konkretnych...



Psychospołeczne bariery zaspokajania potrzeb pracowników. Diagnozowanie sytuacji pracy - ebook/pdf
Psychospołeczne bariery zaspokajania potrzeb pracowników. Diagnozowanie sytuacji pracy - ebook/pdf
Jolanta Bieńkowska-8%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Między pracownikami a pracodawcami istnieje układ oparty na wymianie. Pracodawca potrzebuje pracy ludzkiej do realizacji swoich przedsięwzięć. Pracownik oczekuje w zamian rekompensaty, nie tylko w postaci zapłaty. Układ ten byłby idealny, gdyby oczekiwania obu stron mogły być w pełni zaspokajane. W rzeczywistości trudno o zrównoważenie aspiracji obu stron. Pracodawcy chcą, aby pracownicy pracowali więcej i chętniej...
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów - książka
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów - książka
Kazimierz Waćkowski, Jacek Chmielewski-8%
Helion

Kompletny przewodnik po procesie realizacji przedsięwzięć informatycznych

  • Poznaj skuteczne metody zarządzania projektami
  • Naucz się realistycznie planować przebieg przedsięwzięć
  • Zapewnij sukces własnym projektom informatycznym

Czy potrafisz wskazać udaną informatyzację na wielką skalę? A nieudaną? Na pewno w tym drugim przypadku przyszło Ci na myśl o wiele więcej organizacji...

Psychospołeczne bariery zaspokajania potrzeb pracowników. Diagnozowanie sytuacji pracy - ebook/pdf
Psychospołeczne bariery zaspokajania potrzeb pracowników. Diagnozowanie sytuacji pracy - ebook/pdf
Jolanta Bieńkowska-8%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Między pracownikami a pracodawcami istnieje układ oparty na wymianie. Pracodawca potrzebuje pracy ludzkiej do realizacji swoich przedsięwzięć. Pracownik oczekuje w zamian rekompensaty, nie tylko w postaci zapłaty. Układ ten byłby idealny, gdyby oczekiwania obu stron mogły być w pełni zaspokajane. W rzeczywistości trudno o zrównoważenie aspiracji obu stron. Pracodawcy chcą, aby pracownicy pracowali więcej i chętniej...

Kontrola pracowników. Obowiązki i prawa pracodawcy i pracownika - ebook/pdf
Kontrola pracowników. Obowiązki i prawa pracodawcy i pracownika - ebook/pdf
Paulina Zawadzka-Filipczyk, Małgorzata Skibińska, Maciej Ambroziewicz-8%
Wolters Kluwer
Podstawą czy, też instrumentem wszelkiego rodzaju kontroli jest informacja. W przypadku kontroli pracowników kwestią najbardziej istotną jest określenie, jakie informacje należy uznać za uzasadnione, a jakie stanowią nieuzasadnione naruszenie prywatności czy też godności podwładnych. W tej chwili pracodawcy dysponują bardzo dużym wachlarzem form, środków i narzędzi kontroli. Ważne jest natomiast określenie ram...
360 stopni. System ocen pracowniczych - książka
360 stopni. System ocen pracowniczych - książka
Richard Lepsinger, Anntoinette D. Lucia-8%
Onepress

Sprawny HR kontra odpływ pracowników

  • Wypróbowane sposoby poprawiania efektywności pracowników
  • Pomoc specjalistów podczas identyfikacji wzorców zachowań
  • Trafny wybór metody przeprowadzania oceny (wywiad czy kwestionariusz, własny czy wtórny?)
  • Najefektywniejsze strategie zarządzania procesem oceny

Sprawne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się koniecznością w rzeczywistości wolnorynkowej...

Chory czy nie? Kontrola wykorzystywania zwolnień lekarskich - ebook/pdf
Chory czy nie? Kontrola wykorzystywania zwolnień lekarskich - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-8%
Wiedza i Praktyka

E-book przedstawia tryb i zasady dokonywania kontroli prawidłowosci wykorzystywania zwolnień lekarskich przez pracowników. Wyjaśnia, jakie czynności może podejmować chory pracownik przebywający na zwolnieniu, a jakie są bezwzględnie zakazane, a także jakie konsekwencje może ponieść za nadużywanie L-4.

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - książka
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - książka
Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski-8%
Onepress

Sprzedawcy szkiełko i oko

  • Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe
  • Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne


Ludzie sprzedają ludziom.
Guccio Gucci

Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu...



Jak wygrać w biznesie? - ebook/pdf
Jak wygrać w biznesie? - ebook/pdf
Marek Zabiciel-8%
Złote Myśli

W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli.

„Jak wygrać w biznesie” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego:

- przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie,

- założenie działalności gospodarczej oraz pierwsze...

Kontrola pracownika przez pracodawcę - ebook/pdf
Kontrola pracownika przez pracodawcę - ebook/pdf
Magdalena Stępak-Miczek-8%
C. H. Beck

Monografia stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie dotyczące kontroli pracowników.

W publikacji omówiono najważniejsze zagadnienia związane z kontrolą pracowników, w szczególności skupiono się na rodzajach kontroli,  uwzględniając podstawy prawne ich przeprowadzania oraz opisano środki ochrony prawnej, jakie przysługują pracownikom w przypadku bezprawnej kontroli.

Monografia została opracowana w oparciu o metodę formalno-dogmatyczną...


Ocenianie pracowników. Ujęcie teoretyczne i praktyczne - ebook/pdf
Ocenianie pracowników. Ujęcie teoretyczne i praktyczne - ebook/pdf
Joanna Dzieńdziora-8%
Wyższa Szkoła Humanitas
Publikacja składa się z sześciu części prezentujących teoretyczne i praktyczne aspekty
oceniania pracowników. Jej pierwsza część poświęcona została charakterystyce oceniania.
Przedstawiono w niej pojęcie ocen w świetle wybranych definicji, odniesiono się do
modelu kształtowania się ocen oraz wskazano reguły ich funkcjonowania. Wskazano w
niej również istotę oceny jako zjawiska afektywnego i sądu wartościującego oraz dokonano
charakterystyki...
























1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
Ken Blanchard, Bob Nelson-8%
Onepress

Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze

  • Naucz się motywować ludzi i zespoły
  • Rozwijaj kompetencje pracowników
  • Jasno określaj cele i zadania

Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani...



Współpraca Komisji Europejskiej z organami ochrony konkurencji w sprawach kontroli koncentracji przedsiębiorstw - ebook/pdf
Współpraca Komisji Europejskiej z organami ochrony konkurencji w sprawach kontroli koncentracji przedsiębiorstw - ebook/pdf
Sławomir Dudzik-8%
Wolters Kluwer
Międzynarodowe fuzje i przejęcia przedsiębiorstw odgrywają istotną rolę we współczesnej globalnej gospodarce. Rodzą one równocześnie poważne problemy z punktu widzenia skutecznej ochrony konkurencji na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Prawodawca unijny zdecydował zatem o przekazaniu uprawnień w zakresie kontroli koncentracji przedsiębiorstw o odpowiednio dużych rozmiarach na rzecz Komisji Europejskiej...
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - książka
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - książka
Jiří Brabec-8%
Onepress

'Klient nasz pan' to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu...

Windows XP PL Professional. Czarna księga - książka
Windows XP PL Professional. Czarna księga - książka
Brian Proffitt-8%
Helion
'Windows XP Professional. Czarna księga' pozwoli Ci w pełni poznać najnowszy system operacyjny firmy Microsoft, jakim jest Windows XP Professional. Jest to system operacyjny przygotowany specjalnie dla firm i wymagających użytkowników.

Korzystając z przydatnych porad i wskazówek, szybko nauczysz się, wykorzystywać nowe funkcje obsługi sprzętu i oprogramowania, wprowadzone w Windows XP...