Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00505 007212 19937679 na godz. na dobę w sumie

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
Przemysław Stodulny
CeDeWu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczą­cych zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację progra­mów lojalnościowych. Stanowi ona ważne źródło wiedzy w zakresie wdrażania strategii projakościowej i marketingu relacyjnego dla praktyków w insty­tucjach finansowych, a także studentów bankowości, finansów, marketingu i zarządzania.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
C.H. Beck (uprz)

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań...

Bankowość - ebook/pdf
Bankowość - ebook/pdf
Małgorzata Zaleska
C. H. Beck

Publikacja, aczkolwiek ma charakter podręcznikowy, przedstawia indywidualne poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy przede wszystkim stabilności i sieci bezpieczeństwa sektora bankowego, produktów i usług bankowych, zarządzania ryzykiem bankowym oraz zasad konstruowania portfela aktywów banku, a także oceny i kontroli banków...

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
Sławomir Wawak
Onepress

Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością

  • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
  • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
  • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
  • Wykorzystaj narzędzia informatyczne

W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem...

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka
Sławomr Wawak
Onepress
  • Koncepcja zarządzania przez jakość - Total Quality Management
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
  • Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
  • Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością


By wracali do Ciebie klienci, nie produkty...

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Leksykon prawa konkurencji - ebook/pdf
Leksykon prawa konkurencji - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe null
C. H. Beck

Konkurencja to taki stan gospodarki, w ramach której poszczególne podmioty działalności gospodarczej (przedsiębiorcy) na zasadach wolności rywalizują ze sobą w zakresie uzyskania optymalnej pozycji na rynku towarów i usług, Konkurencja jest 'motorem' postępu, innowacyjności, wdrażania nowych technologii, sprzyja poprawie jakości produktów, stabilizuje ceny.

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 - książka
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 - książka
Marek Bugdol
Onepress

Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w...


Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia - ebook/pdf
Piotr Celej
Wyższa Szkoła Humanitas
Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i skuteczność zarządzania typologii podstawowych metod i technik poprawy jakości w zakresie świadczeń zdrowotnych oraz wypracowanie rozwiązań aplikacyjnych służących optymalizacji funkcjonowania podmiotów leczniczych i zwiększaniu...
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


Konkurencja na rynku usług transportowych - ebook/pdf
Konkurencja na rynku usług transportowych - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Unii Europejskiej oraz stopniowy proces ujednolicania zasad działania podmiotów na rynku europejskim są głównymi przyczynami zmian w sposobie postrzegania konkurencji na rynku usług transportowych i...

Efektywność funduszy sekurytyzacyjnych działających na rynku polskim - ebook/pdf
Efektywność funduszy sekurytyzacyjnych działających na rynku polskim - ebook/pdf
Ewa Nastarowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rynek wierzytelności w Polsce to dynamicznie rozwijający się segment rynku finansowego. Zmiany, zachodzące na nim w ostatnich latach, doprowadziły do zwiększenia jego znaczenia w gospodarce. Windykacja wierzytelności oraz kompleksowe zarządzanie nimi stały się elementem powszechnej działalności biznesowej. Wzrost świadomości podmiotów prowadzących działalność gospodarczą co do roli zarządzania należnościami i związanych z tym...

Zarządzanie informacją na rynku globalnym Teoria i praktyka - ebook/pdf
Zarządzanie informacją na rynku globalnym Teoria i praktyka - ebook/pdf
Zbigniew Malara, Jerzy Rzęchowski
C. H. Beck

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw...

Bank na rynku finansowym. Problemy skali, efektywności i nadzoru - ebook/pdf
Bank na rynku finansowym. Problemy skali, efektywności i nadzoru - ebook/pdf
Ewa Miklaszewska
Wolters Kluwer

Analiza wyzwań stojących współcześnie przed bankami, regulatorami i innymi uczestnikami rynku finansowego wskazuje na konieczność ponownego przemyślenia roli banku i pozycji, jaką zajmuje on na rynku finansowym. Korzyści płynące z szerokiego zakresu oferowanych przez bank produktów i usług należy oceniać w szerszym kontekście - nie tylko pod względem efektywności operacyjnej banku...


Efektywność funkcjonowania szpitali publicznych w Łodzi - ebook/pdf
Efektywność funkcjonowania szpitali publicznych w Łodzi - ebook/pdf
Katarzyna Miszczyńska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Co wpływa na zadłużenie szpitali? Jakie czynniki determinują jakość i poziom świadczonych w nich usług? Autorka w swej książce odpowiada na te i inne pytania dotyczące łódzkich szpitali oraz ich efektywności. Stosując podejście wielokryterialne oraz ujmując zarówno sferę finansową, jak i niefinansową, tworzy ranking szpitali.

Wyniki badań zaprezentowane w publikacji będą szczególnie przydatne dla członków zarządów szpitali...

Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych - ebook/pdf
Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych - ebook/pdf
Monika Dobska, Paweł Dobski
Wolters Kluwer
W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9001:2015.

W opracowaniu omówiono m.in.:
  • charakterystykę koncepcji total quality management (TQM),
  • percepcję jakości usług medycznych...




Usługi bankowości inwestycyjnej - ebook/pdf
Usługi bankowości inwestycyjnej - ebook/pdf
Piotr Zapadka
C. H. Beck

Jedną z inspiracji dla przygotowania niniejszej pracy był amerykański kryzys subprime z 2008 r., który ukazał niezwykle istotną rolę współczesnej bankowości inwestycyjnej dla funkcjonowania tak krajowych, jak i światowych rynków finansowych, nota bene nie zawsze w pozytywnym ujęciu. Nie sposób bowiem oprzeć się wrażeniu, iż architektura rynków finansowych, w których mechanizmy cyrkulacji kapitału ułatwiane są coraz większym...

Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie - ebook/pdf
Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna

W efektywnym zarządzaniu flotą pojazdów i relacjami z klientem coraz większą rolę odgrywają nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. Rosnące wymagania klientów i konkurencja na rynku usług wymuszają podnoszenie jakości usług i dbałość o terminowość dostaw. Wymaga to bardzo sprawnego systemu spedycyjnego, a co za tym idzie doskonałego przepływu informacji zsynchronizowanego z przepływem towarów i dokumentów...

Bankowość elektroniczna - ebook/pdf
Bankowość elektroniczna - ebook/pdf
Barbara Bajor
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Monografia przybliżająca prawną istotę usług bankowych świadczonych drogą elektroniczną oraz legislacyjne środki ochrony klientów banków.

Ogólna wiedza o świecie kart płatniczych, o bankach działających w przestrzeni wirtualnej, bankomatach i o innych usługach finansowych świadczonych kanałami elektronicznymi jest współczesnemu człowiekowi absolutnie niezbędna do normalnego funkcjonowania...

Zarządzanie jakością w urzędach gminy - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w urzędach gminy - ebook/pdf
Roman Batko
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Autor stawia pytanie, czy uzyskanie przez gminę certyfikatu na zgodność z normą ISO 9001 to rzeczywista potrzeba, czy przelotna moda? Nie sposób nie odpowiedzieć, że każda zmiana, która choćby w najmniejszym stopniu przyczynia się do przekształcenia organizacji w lepszą, bardziej przyjazną, otwartą i nowoczesną, jest warta zachodu. Motywacje są drugorzędne. Mody przychodzą i odchodzą...






Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań...
Zarządzanie kosztami jakości. Sposób na poprawę efektywności przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Zarządzanie kosztami jakości. Sposób na poprawę efektywności przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Agnieszka Kister
Wolters Kluwer

Jakość i koszty jej uzyskania to czynniki, które w znacznym stopniu decydują o efektywności przedsiębiorstwa, kształtując zarazem jego konkurencyjność. Dlatego też analiza kosztów związanych z jakością dostarcza informacji, które mogą przyczynić się do racjonalizacji działań podejmowanych w zakresie zarządzania.

Prezentując problematykę zarządzania kosztami jakości, autorka szczegółowo omawia:

- zarządzanie jakością w...











Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Wolters Kluwer

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk...







E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...
Społeczna odpowiedzialność banków. Między ochroną konsumenta a osłoną socjalną - ebook/pdf
Społeczna odpowiedzialność banków. Między ochroną konsumenta a osłoną socjalną - ebook/pdf
Włodzimierz Szpringer
Wolters Kluwer
Książka odpowiada potrzebie stworzenia nowej definicji roli banków i parabanków w 'społeczeństwie kredytowym'. Zasady sztuki bankowej nie pozwalają udzielać pożyczek każdemu 'na życzenie', co powoduje ogromne konflikty i spory. Dostawcy usług consumer finance, poszerzając swoją działalność na nowe segmenty rynku, są oskarżani o 'drapieżne pożyczanie' - sprzedaż drogich usług konsumentom...



E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk, Piotr Celej
Wyższa Szkoła Humanitas
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku...
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami...
Value Added Tax. A compendium - ebook/pdf
Value Added Tax. A compendium - ebook/pdf
Dominik Gajewski
C. H. Beck

Publikacja dotycząca podatku od towarów i usług, wypełnia w znacznym stopniu lukę na polskim rynku wydawniczym. Opracowanie ma niewątpliwie walory naukowe, a jednocześnie duże znaczenie dla praktyki życia gospodarczego. Wywody są na wysokim poziomie językowym, warsztatowym i merytorycznym. Tekst stanowi wyczerpujące i przejrzyste źródło informacji o konstrukcji polskiego podatku od towarów i usług...

Zarządzanie kosztami podmiotów leczniczych. Rola i zadania pielęgniarek - ebook/pdf
Zarządzanie kosztami podmiotów leczniczych. Rola i zadania pielęgniarek - ebook/pdf
Monika Raulinajtys-Grzybek
Wolters Kluwer
Kalkulacja kosztów i zarządzanie kosztami to jeden z najtrudniejszych, a zarazem najważniejszych problemów polskiej ochrony zdrowia. W publikacji zdefiniowano zadania, jakie współcześnie stawiane są przed pielęgniarkami w tym zakresie, a także ich rolę jako dostawców i odbiorców informacji zarządczej. Na konkretnych przykładach przedstawiono działania, jakie mogą zostać podjęte w oddziale szpitalnym i na bloku operacyjnym w zakresie...