Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00846 012239 20291356 na godz. na dobę w sumie

Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf

Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf
Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - ebook/pdf
Tony Parisi-50%
Helion
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML! Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D! Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z zaawansowanych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się też z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych klasycznych, jak i tych online. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D. Dzięki tej książce: zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D poznasz API WebGL wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D!   'Tony Parisi od samego początku wiedzie prym w dziedzinie rewolucyjnych rozwiązań pozwalających zagościć interaktywnym aplikacjom trójwymiarowym w internecie. Jego nowa książka zawiera dogłębne informacje na temat tych technologii oraz tworzenia najnowocześniejszych trójwymiarowych aplikacji naprawdę działających w aktualnie dostępnych przeglądarkach'. - Neil Trevett wiceprezes ds. treści mobilnej w firmie NVIDIA i prezes organizacji Khronos Group
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Juriy Bura, Paul Coates-50%
Helion

Odnieś sukces na rynku gier!

Potencjał HTML5, CSS3 i JavaScriptu pozwala na tworzenie niesamowitych gier i aplikacji. Dzięki tym technologiom powstało oprogramowanie działające w mobilnej przeglądarce internetowej. Jeżeli dodamy do tego moc współczesnych telefonów i tabletów działających w oparciu o system Android, może się okazać, że to trio stanowi niezastąpiony zestaw narzędzi...

HTML5. Tworzenie gier - książka
HTML5. Tworzenie gier - książka
Jacob Seidelin-50%
Helion

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę...


Tworzenie animacji z użyciem języka JavaScript - ebook/pdf
Tworzenie animacji z użyciem języka JavaScript - ebook/pdf
Julian Shapiro-50%
Helion

Wprowadzenie do animacji w JavaScript!

Do niedawna umieszczenie zaawansowanej animacji na stronie WWW wymagało zastosowania technologii flashowej opracowanej przez firmę Adobe. Takie rozwiązanie powodowało wiele zagrożeń, a ponadto konieczna była instalacja dodatkowego oprogramowania. Ciągły rozwój możliwości przeglądarek, języka JavaScript oraz HTML umożliwił w końcu tworzenie nawet bardzo zaawansowanych animacji bez potrzeby korzystania...





3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-50%
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

HTML5. Strony mobilne - książka
HTML5. Strony mobilne - książka
Estelle Weyl-50%
Helion

Wykorzystaj potencjał HTML5 na urządzeniach mobilnych!

HTML5 to prawdziwa rewolucja w świecie stron WWW i aplikacji internetowych. Jego potencjał oraz możliwości zaskoczyły niejedną osobę. Wykorzystywany jest do tworzenia atrakcyjnych, intuicyjnych i dynamicznych stron WWW. To nie wszystko! Dzięki HTML5 i CSS3 możesz także stworzyć aplikację działającą na urządzeniach z systemami Android lub iOS...

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Frank Luna-50%
Helion

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga-50%
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

HTML5. Rusz głową! - książka
HTML5. Rusz głową! - książka
Eric T Freeman, Elisabeth Robson-50%
Helion

Najlepszy podręcznik do HTML5!

Chcesz tworzyć strony internetowe, które są dynamiczne, interaktywne, bogate w treści i utrzymują łączność z innymi serwisami. Chwila, na pewno chodzi Ci o strony internetowe? A może lepiej użyć HTML5 do tworzenia pełnokrwistych aplikacji internetowych? A jeżeli już, to czemu nie skorzystać z najnowszych technologii, które sprawdzą się zarówno w przeglądarkach desktopowych...

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak-50%
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Jacek Matulewski-50%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D...
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-50%
Helion

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator...

Grafika w Internecie - książka
Grafika w Internecie - książka
Shelley Powers-50%
Helion

Spraw, by Twoja strona wyglądała profesjonalnie!

  • Jaki format wybrać dla plików graficznych?
  • Jak tworzyć grafikę użytkową?
  • Jak wykorzystać grafikę wektorową?

Wszyscy doskonale wiemy o tym, że o wartości strony internetowej świadczą treści na niej umieszczone. Nie da się jednak zaprzeczyć, że forma, w jakiej są one podane, również ma znaczenie. Osiągnięcie równowagi w tym zakresie nie jest rzeczą łatwą...

Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Ben Simonds-50%
Helion

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło...

HTML5. Wszystko, co powinniście wiedzieć o programowaniu. Przewodnik profesjonalisty - ebook/pdf
HTML5. Wszystko, co powinniście wiedzieć o programowaniu. Przewodnik profesjonalisty - ebook/pdf
Luke Stevens, RJ Owen-50%
Helion

Prawda i tylko prawda o HTML5!

Dzięki nowym możliwościom HTML5 pozwala projektantom tworzyć lepsze, bardziej funkcjonalne strony WWW. Usługi geolokalizacyjne, przechowywanie danych w przeglądarce, zaawansowane wsparcie dla multimediów to tylko niektóre z nowości wprowadzonych w piątej wersji tego języka. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał?

Ta książka doskonale Ci to zademonstruje...<>

OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle-50%
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne - książka
CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne - książka
Roland Zimek-50%
Helion

Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

  • Poznaj interfejs użytkownika
  • Zastosuj narzędzia rysunkowe i tekstowe
  • Przypisz obiektom wypełnienia, kontury i efekty specjalne

CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów...

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-50%
Helion

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego...

Java. Projektowanie aplikacji WWW - książka
Java. Projektowanie aplikacji WWW - książka
Vishal Layka-50%
Helion

Aplikacje WWW w języku Java!

Język Java zadebiutował na rynku blisko dwadzieścia lat temu. Od tego czasu zdobył ogromną popularność i jest z powodzeniem używany do tworzenia projektów o różnym stopniu trudności. Język ten sprawdza się idealnie zarówno przy budowie zaawansowanych systemów bankowych, jak i prostych stron WWW. Przekonaj się, jaki potencjał kryje się w Javie!

Jeśli sięgniesz po tę książkę...
Macromedia Fireworks 8. Oficjalny podręcznik - książka
Macromedia Fireworks 8. Oficjalny podręcznik - książka
Patti Schulze-50%
Helion

Źródło informacji o programie Fireworks 8 --
książka polecana przez firmę Macromedia

  • Skorzystaj z narzędzi bitmapowych i wektorowych
  • Wprowadź do projektu elementy tekstowe i interaktywne
  • Zoptymalizuj parametry grafiki
  • Wyeksportuj witrynę do programu Dreamweaver

Macromedia Fireworks 8 to najnowsza wersja aplikacji służącej do projektowania grafiki dla potrzeb publikacji multimedialnych i witryn WWW...

JavaScript. Zasady programowania obiektowego - ebook/pdf
JavaScript. Zasady programowania obiektowego - ebook/pdf
Nicholas C. Zakas-50%
Helion

Programiści pracujący na co dzień z użyciem języków takich, jak Java, C# czy C++, z pewnym pobłażaniem patrzą na JavaScript. Traktują go jako język nie do końca obiektowy, w którym można napisać program działający bez tworzenia klas i obiektów. Są w błędzie! JavaScript to język o ogromnych możliwościach, pozwalający na obiektowe tworzenie programów. Nie wierzysz? Sięgnij po tę książkę i przekonaj się na własnej skórze...

Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III - książka
Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III - książka
Radosław Sokół-50%
Helion

Śmiało wkrocz w świat technologii internetowych

  • Poznaj podstawy tworzenia stron WWW
  • Naucz się praktycznego stosowania języka HTML
  • Dowiedz się, jak udostępnić swoją stronę w sieci

Internet wdarł się przebojem w nasze codzienne życie. Trudno dziś znaleźć poważną firmę, która nie dysponowałaby choć prostą stroną WWW. Rzadko też można spotkać osobę, która nie korzystałaby z poczty elektronicznej lub któregoś z popularnych...

Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik - książka
Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik - książka
Randi L. Derakhshani, Dariush Derakhshani-50%
Helion

Poznaj 3ds Max i przygotuj się do egzaminu!

Autodesk 3ds Max to lider na rynku aplikacji do tworzenia grafiki 3D. Rozwijany od ponad dwudziestu lat produkt zachwyca swoimi możliwościami. Dzięki 3ds Max stworzysz realistyczną animację, niesamowite efekty specjalne oraz wizualizacje. Narzędzie to jest wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów wnętrz, filmowców i grafików. Ta oficjalna książka producenta — firmy Autodesk — wprowadzi...

Cinema 4D - książka
Cinema 4D - książka
Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj-50%
Helion

Książka opisuje
polską wersję programu.



Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów...

Photoshop. Pikantne efekty specjalne - książka
Photoshop. Pikantne efekty specjalne - książka
Corey Barker-50%
Helion

Twórcy Photoshopa, najpopularniejszego dziś programu do obróbki grafiki rastrowej, wciąż szukają nowych, rewolucyjnych rozwiązań, które przydadzą się użytkownikom. To, co jeszcze do niedawna nawet nie śniło się grafikom, teraz stało się osiągalne. Jednak niewielu z nich wie o tym, że Adobe Photoshop używany jest również z powodzeniem w branży filmowej. Zaskakujące efekty specjalne...

Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Jeremy Birn-50%
Helion

Naucz się manipulować oświetleniem i twórz profesjonalne grafiki

  • Poznaj zaawansowane techniki renderingu
  • Zrozum właściwości światła
  • Korzystaj z rozwiązań stosowanych przez profesjonalistów

Jeśli chcesz tworzyć perfekcyjne renderingi, musisz nauczyć się panować nad szczegółami. Tworzenie realistycznych grafik wymaga uwzględnienia licznych właściwości światła i to niezależnie od używanych narzędzi...

Wydajne aplikacje internetowe. Przewodnik - książka
Wydajne aplikacje internetowe. Przewodnik - książka
Ilya Grigorik-50%
Helion

Buduj wydajne aplikacje internetowe!

Aplikacje internetowe systematycznie wypierają swoje klasyczne odpowiedniki. Edytory tekstu, programy graficzne czy systemy CRM w wersji online nikogo już nie zaskakują. Coraz bardziej skomplikowane narzędzia dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej wymagają od deweloperów znakomitej znajomości protokołów HTTP, XHR, WebSocket i nie tylko...

3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-50%
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

jQuery Mobile - książka
jQuery Mobile - książka
Jon Reid-50%
Helion

Aplikacje mobilne dla każdego!

Mimo że na rynku wciąż wiodą prym tylko dwa systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych, tworzenie aplikacji natywnych przeznaczonych wyłącznie dla nich jest zbyt czasochłonne. Przyszłość należy do tych aplikacji, które będą kompatybilne z wieloma platformami sprzętowymi. Jednak lista problemów, z jakimi musi się zmierzyć projektant takiego oprogramowania...

Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier - książka
Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier - książka
Jeanine Meyer-50%
Helion

Skuteczny sposób na HTML5!

Standard HTML5 umożliwia tworzenie nie tylko dynamicznych, multimedialnych stron WWW, ale także zaawansowanych aplikacji internetowych i gier. Do niedawna, żeby to osiągnąć, konieczna była instalacja dodatkowych rozszerzeń. Teraz można to zrealizować, korzystając tylko i wyłącznie z HTML-a, JavaScriptu i kaskadowych arkuszy stylów CSS... Jeśli chcesz szybko i przyjemnie poznać podstawowe założenia HTML5...

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Alan Thorn-50%
Helion

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)

Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności...



Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows - książka
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows - książka
Wayne Freeze-50%
Helion

Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem. Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także...

C++ Builder 6 dla każdego - książka
C++ Builder 6 dla każdego - książka
Kent Reisdorph-50%
Helion

C++Builder należy do systemów błyskawicznego projektowania aplikacji (ang. RAD - Rapid Application Development) i jak sama nazwa wskazuje, przeznaczony jest do tworzenia programów w języku C++. Wykorzystując to narzędzie, możesz efektywnie i szybko konstruować 32-bitowe programy pracujące w trybie graficznym bądź tekstowym pod kontrolą systemu Windows.

Książka ta poprowadzi Cię przez zagadnienia związane z programowaniem w systemie...

Wstęp do HTML5 i CSS3 - książka
Wstęp do HTML5 i CSS3 - książka
Bartosz Danowski-50%
Helion

Wyjdź z cienia, opracuj własną stronę WWW!

  • Poznaj najnowsze technologie tworzenia stron internetowych
  • Naucz się prawidłowo korzystać z możliwości współczesnych narzędzi
  • Dowiedz się, jak łatwo uatrakcyjnić wygląd stron WWW

Internet znajdziesz dziś wszędzie i wszyscy w jakiś sposób korzystamy z jego zasobów. Niestety, stosunkowo niewielu używa go aktywnie ... zaledwie mały procent osób wnosi coś do wirtualnej przestrzeni...