Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
![Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf [Anna Piwowarska] Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021203/002/cover/0/autent.jpg)
Anna Piwowarska-45% |
Onepress |
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak — zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu! |
![Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - książka [Anna Piwowarska] Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - książka](/catalog/ebooki/0022025/002/cover/0/auten2.jpg)
Anna Piwowarska-45% |
Onepress |
|
![Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - ebook/pdf [Anna Piwowarska] Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0022022/002/cover/0/auten2.jpg)
Anna Piwowarska-45% |
Onepress |
|
![Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - audiobook [Anna Piwowarska] Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - audiobook](/catalog/audiobooki/1157337/1336848/cover/0/Autentycznosc przyciaga Wydanie 2-audio-cov.jpg)
Anna Piwowarska-45% |
Helion |
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni... |
![Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub [Robert Stępowski] Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub](/catalog/ebooki/0406415/040/cover/0/701626-n-a.jpg)
Robert Stępowski-45% |
Słowa i Myśli |
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce... |
![Coaching marki osobistej - ebook/epub [Sergiusz Trzeciak] Coaching marki osobistej - ebook/epub](/catalog/ebooki/109478/186080/cover/0/185339.jpg)
Sergiusz Trzeciak-45% |
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani... |
![Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka [Peter Cheverton] Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka](/catalog/ebooki/002151/002/cover/0/blysma.jpg)
Peter Cheverton-45% |
Onepress |
Tajniki budowania marki i zarządzania nią
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać... |
![Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook [Piotr Michalak] Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook](/catalog/audiobooki/123073/218667/cover/0/206140.jpg)
Piotr Michalak-45% |
The Black Horse |
Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? |
![Jak zbudować silną markę od podstaw - książka [Jacek Kall] Jak zbudować silną markę od podstaw - książka](/catalog/ebooki/002137/002/cover/0/silmar.jpg)
Jacek Kall-45% |
Onepress |
Jak zaistnieć w umysłach klientów? |
![Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf [Marcin Żukowski] Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021276/002/cover/0/tywsom.jpg)
Marcin Żukowski-45% |
Onepress |
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ... |
![5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook [Piotr Michalak] 5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook](/catalog/audiobooki/122975/218569/cover/0/206143.jpg)
Piotr Michalak-45% |
The Black Horse |
Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.
|
![Poznaj przepis na siebie - ebook/epub [Marta Olesiak] Poznaj przepis na siebie - ebook/epub](/catalog/ebooki/00653823/006/cover/0/e_1vcs.jpg)
Marta Olesiak-45% |
Ridero |
Jeśli stanąłeś właśnie pod ścianą w poszukiwaniu sposobu dotarcia do nowych klientów albo dowiedziałeś się od znajomego, z gazety, Internetu o istnieniu możliwości budowania swojej marki osobistej na skalę światową i to zupełnie za darmo, to ta książka jest dla Ciebie. Autorka ma nadzieję, iż zaczynając swoją podróż, nie znalazłeś się w takiej sytuacji jak ona... |
![Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka [Dan Schawbel] Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka](/catalog/ebooki/002751/002/cover/0/perbra.jpg)
Dan Schawbel-45% |
Onepress |
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według 'New York Post' |
![Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka [Matt Haig] Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka](/catalog/ebooki/002141/002/cover/0/dlanie.jpg)
Matt Haig-45% |
Onepress |
Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie. |
![Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf [Kornelia Przedworska] Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf](/catalog/ebooki/91644/140451/cover/0/praktyczny-marketing-w-malej-firmie_1426761817.jpg)
Kornelia Przedworska-45% |
Złote Myśli |
Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie... |
![Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub [Robert Stępowski] Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub](/catalog/ebooki/115358/191960/cover/0/196760.jpg)
Robert Stępowski-45% |
Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące... |
![Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka [Catherine Seda] Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka](/catalog/ebooki/0011594/001/cover/0/sponli.jpg)
Catherine Seda-45% |
Helion |
W sieci skutecznego marketingu:
Firmuj swój sukces onlineChcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie... |
![Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka [Jeanette McMurtry] Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka](/catalog/ebooki/004547/004/cover/0/marby5.jpg)
Jeanette McMurtry-45% |
Septem |
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROIWykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych! Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem... |
![E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub [Grzegorz Mazurek] E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub](/catalog/ebooki/1070808/1200253/cover/0/e_marketing-poltext-ebook-cov.jpg)
Grzegorz Mazurek-45% |
Poltext |
Marketing |
![Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka [Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk] Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka](/catalog/ebooki/0013320/001/cover/0/startp.jpg)
Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk-45% |
Helion |
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie... |
![LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf [] LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02018784/020/cover/0/122177.jpg)
-45% |
Self Publishing |
Jeśli sklep posiada 100 000 produktów, a statystycznie zakres zainteresowań poszczególnych klientów sięga maksymalnie 2000 produktów. To wysłanie standardowego newslettera promocyjnego na konkretne produkty, dale zaledwie 2% prawdopodobieństwo trafienia z ofertą. Wiąże się z brakiem zakupów po stronie klienta, bo kto dokona zamówień, gdy coś go nie interesuje ? Czas gdy ufaliśmy naszej intuicji powoli się kończą... |
![Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub [Barbara Stawarz-García] Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub](/catalog/ebooki/02043010/020/cover/0/271540.jpg)
Barbara Stawarz-García-45% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. |
![Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą - audiobook [Joanna Janowicz] Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą - audiobook](/catalog/audiobooki/122904/218498/cover/0/195627.jpg)
Joanna Janowicz-45% |
The Black Horse |
Apple, Coca-Cola, Nike i Mercedes. Wyjątkowa marka generuje wyjątkowy biznes. Sprawia, że klienci poszukują właśnie Twoich produktów i chętnie zapłacą za nie więcej. Dowiedz się, jak silną marką osobistą umacniać wizerunek firmy. Dowiedz się, jak zbudować postrzeganie, na którym Tobie zależy.
Jeżeli jeszcze nie znasz 6 złotych zasad skutecznego tworzenia dobrego wizerunku... |
![Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka [John Warrillow] Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka](/catalog/ebooki/002924/002/cover/0/zarosp.jpg)
John Warrillow-45% |
Onepress |
Jako przedsiębiorca masz dwa wyjścia: stworzyć firmę, którą sprzedasz, lub taką, którą zatrzymasz. Tak czy inaczej, jako jej założyciel musisz przygotować ją na swoje odejście. Pouczająca historia Aleksa, przedsiębiorcy, o którym opowiada John Warrillow, pomoże Ci zbudować wartościową, atrakcyjną firmę, która będzie mogła odnieść sukces bez Ciebie. |
![Jak kontrolować swoje finanse - książka [Sylvia S. Lim] Jak kontrolować swoje finanse - książka](/catalog/ebooki/002133/002/cover/0/jakofi.jpg)
Sylvia S. Lim-45% |
Onepress |
Czy zdarzyło Ci się obudzić w środku nocy i myśleć o kłopotach finansowych? A może sprawy finansowe w ogóle nie pozwalają Ci zasnąć? Z trudem wiążesz koniec z końcem? Masz problemy ze spłacaniem kredytu? Obawiasz się, że nie będzie Cię stać na godną emeryturę? Na samą myśl o comiesięcznych wydatkach boli Cię głowa? A może starasz się o tym wszystkim nie myśleć? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś... |
![Kocham siebie. Kobieta w podróży - ebook/epub [Wioletta Klinicka] Kocham siebie. Kobieta w podróży - ebook/epub](/catalog/ebooki/146002/272543/cover/0/271819.jpg)
Wioletta Klinicka-45% |
Rozpisani.pl |
Konkretna wiedza, inspiracje kreowane na bazie doświadczeń oraz 21 dni praktycznych ćwiczeń zebrane w jednym ebook’u. |
![Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka [Brian Halligan, Dharmesh Shah] Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka](/catalog/ebooki/002521/002/cover/0/inmark.jpg)
Brian Halligan, Dharmesh Shah-45% |
Onepress |
|
![Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - ebook/pdf [Jarek Szczepański] Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021181/002/cover/0/strabm.jpg)
Jarek Szczepański-45% |
Onepress |
Marka, czyli wszystko co maszAutor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie... |
![Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf [Arkadiusz Malanowski] Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00621702/006/cover/0/s_008o.jpg)
Arkadiusz Malanowski-45% |
self publisher |
Książka „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta praktyczna wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów... |
![Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - książka [Katarzyna Wojciechowska] Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - książka](/catalog/ebooki/0022111/002/cover/0/cuexma.jpg)
Katarzyna Wojciechowska-45% |
Onepress |
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia... |
![Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - ebook/pdf [Emilia Wawrzyszczuk] Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02035826/020/cover/0/203963.jpg)
Emilia Wawrzyszczuk-45% |
Wiedza i Praktyka |
Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy. |
![Kreacja w reklamie - ebook/pdf [Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska] Kreacja w reklamie - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0206707/020/cover/0/125153.jpg)
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska-45% |
Wolters Kluwer |
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności... |
![Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub [Grzegorz Kosson] Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub](/catalog/ebooki/0406414/040/cover/0/701647-n-a.jpg)
Grzegorz Kosson-45% |
Słowa i Myśli |
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii 'Klient, sprzedaż, marketing' w rankingu THINKTANK„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania... |
![Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf [Marek Zabiciel] Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/91941/141045/cover/0/program-rozwoju-firmy_1428659740.jpg)
Marek Zabiciel-45% |
Złote Myśli |
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów? Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny... |