Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00212 004836 14869608 na godz. na dobę w sumie

Badania rynku - ebook/pdf

Badania rynku - ebook/pdf
Badania rynku - ebook/pdf
Dietmar Pfaff
BC.edu
Każde przedsiębiorstwo działa na rynku, dlatego musi sprostać jego wymogom i dynamice rozwoju. Oznacza to, że powinno brać pod uwagę zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, śledzić poczynania konkurencji, reagować na postęp technologiczny i wszelkie innowacje, a także stosować jak najbardziej kompleksowe rozwiązania. Walka o pozycję na nasyconym rynku, organizowanie kampanii promocyjnych, wprowadzanie nowych cen i produktów, doskonalenie usług, szybkie reagowanie na pojawiające się szanse – to wszystko wymaga obszernej wiedzy, którą można zdobyć właśnie dzięki badaniom rynku. Badania rynku opłacają się każdemu, a zwłaszcza średnim firmom. Nawet jeśli są krótkie, ale prowadzone regularnie i konsekwentnie, mogą znacznie poprawić sytuację przedsiębiorstwa.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
ISO w praktyce. Cele jakościowe w przedsiębiorstwie. Jak skutecznie je realizować i kontrolować  - ebook/pdf
ISO w praktyce. Cele jakościowe w przedsiębiorstwie. Jak skutecznie je realizować i kontrolować - ebook/pdf
Artur Preus
Wiedza i Praktyka

Brak systemu jakości może odbić się negatywnie na wynikach przedsiębiorstwa. Firmy zmuszone są reagować na potrzeby klienta i tendencje do zmiany użytkowanych produktów i marek - tak wskazują badania. Wprowadzenie norm jakości może wspomóc Twoje przedsiębiorstwo w skutecznym dostosowaniu się do realiów rynkowych. Sprawdź, jak realizować i kontrolować cele jakościowe, by być liderem na rynku...

Promocja sprzedaży - książka
Promocja sprzedaży - książka
Julian Cummins, Roddy Mullin
Onepress

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


Myślenie lateralne. Czym jest i jak wiele znaczy - ebook/epub
Myślenie lateralne. Czym jest i jak wiele znaczy - ebook/epub
Edward de Bono
Studio Emka

Myślenie lateralne jest sprawnością, którą można nabyć tak samo jak inne umiejętności, na przykład jazda konna czy pieczenie ciasta. W czasie ogromnej konkurencji w biznesie, kiedy musi on reagować na szybko zmieniające się trendy i dostosowywać się do wyzwań obecnego rynku gospodarczego, zdolność znajdowania innowacyjnych rozwiązań i skutecznych strategii jest niezbędna. Umiejętność kreatywnego myślenia...

Konkurencja na rynku usług transportowych - ebook/pdf
Konkurencja na rynku usług transportowych - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Unii Europejskiej oraz stopniowy proces ujednolicania zasad działania podmiotów na rynku europejskim są głównymi przyczynami zmian w sposobie postrzegania konkurencji na rynku usług transportowych i...

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Wolters Kluwer

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk...







Cele jakościowe w przedsiębiorstwie - jak skutecznie je realizować i kontrolować - ebook/pdf
Cele jakościowe w przedsiębiorstwie - jak skutecznie je realizować i kontrolować - ebook/pdf
Artur Preus
Wiedza i Praktyka

Brak systemu jakości może odbić się negatywnie na wynikach przedsiębiorstwa. Firmy zmuszone są reagować na potrzeby klienta i tendencje do zmiany użytkowanych produktów i marek - tak wskazują badania. Wprowadzenie norm jakości może wspomóc Twoje przedsiębiorstwo w skutecznym dostosowaniu się do realiów rynkowych. Sprawdź, jak realizować i kontrolować cele jakościowe...

Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Zarządzanie projektami IT w małym palcu - książka
Zarządzanie projektami IT w małym palcu - książka
Susan Snedaker, Nels Hoenig
Helion

Kierujesz projektami IT w przedsiębiorstwie? Zarządzasz działem IT? A może chcesz podnieść swoje kwalifikacje, aby zwiększyć konkurencyjność na rynku pracy? Zarządzanie projektami IT to specyficzna dziedzina wiedzy. Kierowanie zespołem projektowym, uwzględnianie wymagań użytkowników i osób finansujących projekt, szybkie reagowanie na zmiany w specyfikacjach oraz rozwój technologii...


Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
C.H. Beck (uprz)

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań...

Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej. Studium ekonomii prawa - ebook/pdf
Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej. Studium ekonomii prawa - ebook/pdf
Marzena Czarnecka
C. H. Beck

Dynamiczny rozwój rynku w Polsce, w tym dokonujące się zmiany na rynku energii elektrycznej, wzrost konkurencji na tym rynku a jednocześnie kształtowanie się nowoczesnego społeczeństwa konsumpcyjnego, społeczeństwa masowej konsumpcji stwarzają zapotrzebowanie na analizy zachowań konsumentów, ich determinant, w tym w odniesieniu do rynku energii elektrycznej. Praca dr Marzeny Czarneckiej stanowi udaną identyfikację...

Rynek ubezpieczeń. Współczesne problemy - ebook/epub
Rynek ubezpieczeń. Współczesne problemy - ebook/epub
Wanda Sułkowska
Difin

W prezentowanej pozycji dominują zagadnienia związane z obserwowanymi procesami zmian rynku ubezpieczeniowego. W kolejnych publikacjach wyróżnia się tematyka znaczenia relatywnie nowych rozwiązań systemowych – Solvency II, globalnych instytucji nadzorczych dla bezpieczeństwa finansowego funkcjonowania rynku ubezpieczeń, kwestie walki z nieuczciwą konkurencją na rynku ubezpieczeń...



Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu - ebook/pdf
Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu - ebook/pdf
Marek Datko
Placet

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej...











Charakter prawny postępowania i rodzaje rozstrzygnięć wydawanych w postępowaniu w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów - ebook/pdf
Charakter prawny postępowania i rodzaje rozstrzygnięć wydawanych w postępowaniu w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów - ebook/pdf
Małgorzata Sieradzka
C. H. Beck

Publikacja autorstwa dr hab. Małgorzaty Sieradzkiej, pt.Charakter prawny postępowania i rodzaje rozstrzygnięć wydawanych w postępowaniu w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentówodnosi się do aktualnej problematyki, która — zwłaszcza w ostatnich latach — nabrała na znaczeniu. Daje temu wyraz nie tylko ustawodawca (poprzez nowelizację ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów...

Struktura zawodowa rynku pracy w Polsce. Systemy informacyjne i prognozy - ebook/pdf
Struktura zawodowa rynku pracy w Polsce. Systemy informacyjne i prognozy - ebook/pdf
Artur Gajdos
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji zaprezentowano kompleksowe analizy zmian struktury zawodowej rynku pracy w Polsce przeprowadzone w celu budowy systemów informacyjnych dla rynku pracy i systemu edukacji z elementami prognoz zmian liczby pracujących.

Jak wskazuje autor, warunkiem koniecznym prowadzenia efektywnej polityki w obszarze edukacji i rynku pracy jest dostęp do aktualnej i wiarygodnej informacji na temat procesów zachodzących w społeczeństwie...

Bank na rynku finansowym. Problemy skali, efektywności i nadzoru - ebook/pdf
Bank na rynku finansowym. Problemy skali, efektywności i nadzoru - ebook/pdf
Ewa Miklaszewska
Wolters Kluwer

Analiza wyzwań stojących współcześnie przed bankami, regulatorami i innymi uczestnikami rynku finansowego wskazuje na konieczność ponownego przemyślenia roli banku i pozycji, jaką zajmuje on na rynku finansowym. Korzyści płynące z szerokiego zakresu oferowanych przez bank produktów i usług należy oceniać w szerszym kontekście - nie tylko pod względem efektywności operacyjnej banku...


Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja poświęcona jest analizie fundamentalnej przedsiębiorstwa pojmowanej jako proces badania rynku kapitałowego w oparciu o dane fundamentalne pochodzące ze spółki i rynku dla potrzeb oszacowania wartości wewnętrznej akcji. Ma charakter merytoryczno-metodycznym. Główny nacisk położono w niej na problemy wykorzystania analizy finansowej oraz wyceny przedsiębiorstwa. Zaletą publikacji jest przede wszystkim układ i przejrzystość...
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów. Komentarz - ebook/pdf
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów. Komentarz - ebook/pdf
Aleksandra Wędrychowska-Karpińska, Agnieszka Wiercińska-Krużewska, Agata Zawłocka-Turno
Wolters Kluwer
Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, jak i w administracji państwowej - postawili sobie za cel przystępne i jasne wyłożenie wszystkich kluczowych zagadnień, kompleksowo i wyczerpująco omawiając m...



Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski - ebook/pdf
Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski - ebook/pdf
Agata Szczukocka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Sektor usług ulega wielu przeobrażeniom, a pod wpływem sygnałów płynących z rynku nadal dokonują się w nim zmiany. Zmienia się charakter usług, powstają nowe rodzaje usług między innymi oparte na wysokich technologiach, ale wiele z nich nie ma miejsca bytu. Usługi odgrywają coraz większą rolę w rozwoju społeczno-gospodarczym. Stanowią dział gospodarki, którego na co dzień w pełni nie doceniamy...


Biznesplan w małej firmie - książka
Biznesplan w małej firmie - książka
Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown
Onepress

Przygotuj biznesplan doskonały

  • Poznaj na praktycznych przykładach procedury niezbędne do stworzenia biznesplanu
  • Wykorzystaj doświadczenia i uwagi osób, które na co dzień spotykają się z biznesplanami
  • Przejdź przez wszystkie etapy tworzenia idealnego biznesplanu

Przygotowanie biznesplanu wydaje się banalnym zadaniem -- są to jednak pozory. Biznesplan okazuje się niezwykle ważny dla przyszłości każdego przedsiębiorstwa: jest...


Ochrona konsumenta w prawie polskim i Unii Europejskiej - ebook/pdf
Ochrona konsumenta w prawie polskim i Unii Europejskiej - ebook/pdf
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Małgorzata Augustyniak, Mirosław Borkowski, Oksana Cabaj, Anna Chodorowska, Hanna Frąckowiak, Kamil Frąckowiak, Anna Górczyńska, Piotr Jankowski, Dariusz Kasprzycki, Agnieszka Kowalska, Ewa Lewandowska, Paweł Lewandowski, Sylwia Łazarewicz, Irena Ozimek, Bartosz Pawlak, Jakub Rzymowski, Magdalena Sitek, Agata Anna Wróbel, Joanna Wyporska-Frankiewicz, Katarzyna Zawilska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty, Szymon Michał Buczyński
C. H. Beck

Dynamiczny rozwój ochrony konsumenta w Unii Europejskiej zrewolucjonizował ochronę konsumenta w Polsce. W krajowych porządkach prawnych prawodawcy przyjmują założenie, że wobec przedsiębiorcy-profesjonalisty, konsument jest stroną słabszą zarówno ze względu na stopień swoich kompetencji oraz dostępu do informacji, jak i możliwości ekonomicznych. Prawodawca unijny dąży nie tyle do wyrównania osobistej pozycji konsumenta jako strony...

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm - książka
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm - książka
Mark Brownley
Onepress

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?

  • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
  • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
  • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?

Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji...

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę - ebook/pdf
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę - ebook/pdf
Joanna Wrycza-Bekier
Onepress

Krótkie teksty na szybkie czasy

Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania...

Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami - ebook/pdf
Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami - ebook/pdf
Joanna Dzieńdziora, Włodzimierz Sroka
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Współczesne organizacje stoją w obliczu gwałtownych i złożonych zmian w wielu dziedzinach życia gospodarczego. Gwałtowne zmiany w zakresie technologii w połączeniu z postępującą globalizacją przyczyniły się do powstania zjawisk, które były wcześniej praktycznie niespotykane lub występowały na znacznie mniejszą skałę: szybkiego rozpowszechniania się wiedzy, powstania nowych form organizacji opartych na sieciach...
Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski - ebook/pdf
Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski - ebook/pdf
Agata Szczukocka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sektor usług ulega wielu przeobrażeniom, a pod wpływem sygnałów płynących z rynku nadal dokonują się w nim zmiany. Zmienia się charakter usług, powstają nowe rodzaje usług między innymi oparte na wysokich technologiach, ale wiele z nich nie ma miejsca bytu. Usługi odgrywają coraz większą rolę w rozwoju społeczno-gospodarczym. Stanowią dział gospodarki, którego na co dzień w pełni nie doceniamy...

Asymetryczne dostosowania cenowe na rynku paliw w Polsce - ebook/pdf
Asymetryczne dostosowania cenowe na rynku paliw w Polsce - ebook/pdf
Katarzyna Leszkiewicz-Kędzior
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zaletą publikacji jest usystematyzowana prezentacja funkcjonowania światowego rynku ropy naftowej oraz rynku paliw płynnych w Polsce, a także omówienie zagadnień związanych z modelowaniem zjawisk asymetrycznych. W książce przedstawiono ekonometryczną analizę efektu asymetrii w procesie kształtowania cen oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na europejskim i krajowym rynku hurtowym oraz rynku detalicznym...

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Wioleta Baranowska-Zając, Magdalena Brodawka, Szymon Michał Buczyński, Anna Chodorowska, Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz, Anna Franusz, Katarzyna Frączak, Anna Górczyńska, Anna Górska, Michał Hejbudzki, Maria Jasińska, Agnieszka Korzeniowska-Polak, Jerzy Krzynówek, Jacek Kudła, Ewa Lewandowska, Sylwia Łazarewicz, Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Kamil Olczak, Irena Ozimek, Wiesław Pływaczewski, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Jakub Rzymowski, Agata Sobusiak, Edyta Sokalska, Renata Tanajewska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty
C. H. Beck

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji...

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - ebook/pdf
Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - ebook/pdf
Adam Jabłoński
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w spójności ze strategią i procesami biznesowymi. Model biznesu staje się podstawowym atrybutem dynamicznie zmieniającego się i tworzącego z otoczeniem pewną całość przedsiębiorstwa...
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy...

Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...

Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Marek Barowicz
edu-Libri

Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapitałowej.

 

Celem pracy jest ocena siły i kierunku wpływu wybranych determinant na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Celami cząstkowymi są: identyfikacja determinant struktury kapitałowej...

Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa - ebook/epub
Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa - ebook/epub
Marek Barowicz
edu-Libri
Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapitałowej.

Celem pracy jest ocena siły i kierunku wpływu wybranych determinant na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Celami cząstkowymi są: identyfikacja determinant struktury kapitałowej...




Rynek farmaceutyczny a prawo własności intelektualnej. Tom IV - ebook/epub
Rynek farmaceutyczny a prawo własności intelektualnej. Tom IV - ebook/epub
Jakub Kępiński
C. H. Beck

Tom 4 Zarysu Prawa Własności Intelektualnej został poświęcony zagadnieniom własności intelektualnej na rynku farmaceutycznym. Autorzy poruszają aktualne problemy dotyczące ochrony patentowej produktów leczniczych. Nie ulega wątpliwości, że ochrona patentowa produktów leczniczych jest obecnie dopuszczalna i znajduje uzasadnienie, jednakże dyskutuje się, czy powinna być ona ograniczania...

Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa - ebook/epub
Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa - ebook/epub
Marek Barowicz
edu-Libri

Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapitałowej.

Celem pracy jest ocena siły i kierunku wpływu wybranych determinant na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Celami cząstkowymi są: identyfikacja determinant struktury...