Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00455 032862 17270056 na godz. na dobę w sumie

Biblia copywritingu - książka

Biblia copywritingu - książka
Biblia copywritingu - książka
Dariusz Puzyrkiewicz
Onepress
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek. Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki. Pisz i bogać się! Dariusz Puzyrkiewicz — jest specjalistą od tekstów sprzedażowych, szefem firmy Dynanet oraz autorem książki Błyskawiczny e-mail marketing. Od 2006 roku prowadzi blog, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting. Radzi tam, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też praktyczne szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a od czasu do czasu udziela się na konferencjach tematycznych.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Dariusz Puzyrkiewicz
Złote Myśli

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś.

O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią...

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - książka
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - książka
Joe Vitale
Onepress
Pisać - jak to łatwo powiedzieć...
  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem...

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Złote Myśli

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie.

Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin 'copywriting'. Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać...

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Helion

Na początku było słowo

Rozróżniam trzy 'tryby' pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się...

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Stephan Schiffman
Onepress

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
  • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie...

Praktyczny Kurs Szybkiego Czytania - ebook/pdf
Praktyczny Kurs Szybkiego Czytania - ebook/pdf
Marcin Matuszewski
Złote Myśli

Jak dzięki kursowi szybkiego czytania szybciej zdobyć wiedzę potrzebną do osiągnięcia sukcesu?

Chcesz się rozwijać, ale nie masz na to czasu? Potrzeba Ci jeszcze wiele wiedzy, aby spełnić swoje marzenia? Obowiązki, praca zabierają Ci zbyt dużo czasu i nie starcza Ci go na samodoskonalenie?

Jakie jest rozwiązanie tej sytuacji? Więcej i ciężej się uczyć? Zrezygnować z przyjemności w życiu...

Godzina dziennie z mobile marketingiem - książka
Godzina dziennie z mobile marketingiem - książka
Rachel Pasqua, Noah Elkin
Onepress

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej...

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - książka
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - książka
Joanna Wrycza-Bekier
Onepress

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów...


Jak zostać tekściarzem, czyli nauka pisania tekstów piosenek - ebook/epub
Jak zostać tekściarzem, czyli nauka pisania tekstów piosenek - ebook/epub
Michał Kozłowski
My Book

Jak zostać tekściarzem… to pierwszy w Polsce poradnik dotyczący sztuki pisania tekstów piosenek. Książka skierowana jest do każdego, kto chce nauczyć się pisać dobre, zawodowe teksty, a także do wszystkich tych, którzy chcą poznać pracę tekściarza „od kuchni”. Porady, ćwiczenia, praktyczne wskazówki, warsztat tekściarza, rodzaje tekstów, prawo autorskie, sylwetki najlepszych polskich tekściarzy – to tylko niektóre...

Jak zostać tekściarzem, czyli nauka pisania tekstów piosenek - ebook/pdf
Jak zostać tekściarzem, czyli nauka pisania tekstów piosenek - ebook/pdf
Michał Kozłowski
My Book

Jak zostać tekściarzem… to pierwszy w Polsce poradnik dotyczący sztuki pisania tekstów piosenek. Książka skierowana jest do każdego, kto chce nauczyć się pisać dobre, zawodowe teksty, a także do wszystkich tych, którzy chcą poznać pracę tekściarza „od kuchni”. Porady, ćwiczenia, praktyczne wskazówki, warsztat tekściarza, rodzaje tekstów, prawo autorskie, sylwetki najlepszych polskich tekściarzy – to tylko niektóre...

Perswazja. Droga do osiągania celów - książka
Perswazja. Droga do osiągania celów - książka
Tom Gorman
Onepress
Tym, czego Ci trzeba, jest:
  • siła, pomagająca Ci postawić na swoim w każdej sytuacji
  • energia, pozwalająca ominąć przeszkody na drodze do celu
  • inspiracja, zapewniająca skuteczne przekonanie innych, że Twoje pomysły są najlepsze

Mowa jest srebrem, milczenie złotem, perswazja platyną

Czym jest perswazja? To niezwykle skuteczne narzędzie, pozwalające osiągnąć wszystko, co sobie zamierzyłeś...

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu - książka
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu - książka
Joanna Wrycza-Bekier
Onepress

W sieci słów, zdań i stron WWW

  • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
  • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
  • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
  • Kluczowe umiejętności webwritera

'Słowa, słowa, słowa' - odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści...



Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Dave Patten
Onepress
  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach...

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - książka
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - książka
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Onepress
  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą...

Kompendium technik perswazyjnych - książka
Kompendium technik perswazyjnych - książka
Praca zbiorowa, redakcja: Aleksander Binsztok
Onepress
  • Czy mózg ma płeć?
  • Które techniki języka hipnotycznego są najskuteczniejsze?
  • Jak napisać dobry tekst perswazyjny?
  • Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje?
  • Jak zmysły wzmacniają przekaz?
  • Kiedy zarządzanie konfliktem poprzez narzędzia NLP daje pożądane rezultaty?
  • Co motywuje ludzi?
  • Jak przebiega proces coachingu?

Lepiej manipulować, niż być manipulowanym!

Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji - myśląc o specach...

Jak napisać skuteczne zaproszenie na warsztaty i webinary - ebook/epub
Jak napisać skuteczne zaproszenie na warsztaty i webinary - ebook/epub
Krystyna Bezubik
E-bookowo

Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz.
Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć w samym tekście zaproszenia?

Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania...

















Jak napisać skuteczne zaproszenie na warsztaty i webinary - ebook/pdf
Jak napisać skuteczne zaproszenie na warsztaty i webinary - ebook/pdf
Krystyna Bezubik
E-bookowo

Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz.
Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć w samym tekście zaproszenia?

Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania...

















Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





SOA. Koncepcje, technologie i projektowanie - książka
SOA. Koncepcje, technologie i projektowanie - książka
Thomas Erl
Helion

Czasy, kiedy użytkownicy otrzymywali zamknięte produkty, zapakowane w pudełko z nośnikiem i instrukcją, przemijają. Świat IT zmierza w kierunku SOA (ang. Service-Oriented Architecture). Producenci chcą nam sprzedawać wiele usług, które potrafią komunikować się między sobą i dostarczać użytkownikom wymierne korzyści. To podejście pozwala lepiej zarządzać procesem wytwarzania usługi...

Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook/epub
Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook/epub
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
EDGARD

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty...



Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Jeff Walker
Onepress
  • Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
  • Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
  • Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
  • Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem...



Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński
Onepress

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach...

JavaScript - przykłady. Biblia - książka
JavaScript - przykłady. Biblia - książka
Danny Goodman
Helion
Od zrozumienia zasad działania języka programowania do jego praktycznego wykorzystania prowadzi długa droga. Czasem jest ona zbyt długa -- wówczas sięgamy po gotowe przykłady i rozwiązania. Nie inaczej jest w przypadku języka JavaScript. Chociaż warto nauczyć się pisać samodzielnie skrypty w tym języku, w wielu przypadkach wyważanie otwartych drzwi jest stratą czasu.

Niniejsza książka stanowi wspaniałe uzupełnienie JavaScript...


Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Pamiętniki Jonasza i inne apokryfy - ebook/epub
Pamiętniki Jonasza i inne apokryfy - ebook/epub
Cyprian Klahs OP
W Drodze
Pamiętniki Jonasza i inne apokryfy to zbiór dwunastu opowieści, w których autor proponuje nam osobiste odczytanie Księgi. Bohaterami są zwykli ludzie, podobni nam, poszukujący Boga i samych siebie, dojrzewający w walce, zmagający się z zadaniami, które często przekraczają ich siły. Ludzie radujący się każdym dniem i oczekujący spełnienia Obietnicy. „Każdy z nas czyta i rozumie to...
Zasługujesz na szacunek! Bądź pewny siebie i asertywny - książka
Zasługujesz na szacunek! Bądź pewny siebie i asertywny - książka
Suzanne Potts, Conrad Potts
Onepress

Obudź w sobie lwa

  • Czy potrafisz domagać się tego, co Ci się należy?
  • Czy umiesz powiedzieć 'nie', kiedy masz do tego prawo?
  • Czy Twoje opinie i pomysły zawsze zostają wysłuchane i są szanowane?
  • Czy wiesz, jak bronić swoich racji?
  • Czy jesteś w stanie zachowywać spokój w trudnych sytuacjach?

Sposób na Twoje osobiste prosperity

Asertywność to cecha ludzi sukcesu. Pewność siebie i świadomość własnej wartości dają siłę...

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka
A. K. Pradeep
Onepress

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii...







Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - książka
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - książka
Joanna Wrycza-Bekier
Onepress

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty...



Jak pisać, żeby czytali? - ebook/pdf
Jak pisać, żeby czytali? - ebook/pdf
Artur Jabłoński
Cztery Głowy
Artur Jabłoński, ekspert w dziedzinie copywritingu, odkrywa tajemnicę dobrego pisania. Dobrego - czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tytułu Jak pisać, żeby czytali? dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy też co to jest laddering...
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
C. Richard Weylman
Onepress

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić...





Naturalna pewność siebie. Siła, która zmieni Twoje życie - ebook/pdf
Naturalna pewność siebie. Siła, która zmieni Twoje życie - ebook/pdf
Tomasz Marzec
Sensus

Śmiało krocz przez życie — odważnym szczęście sprzyja!

  • Docenianie pewności siebie, czyli co możesz osiągnąć, gdy przestaniesz się bać
  • Poszerzanie strefy komfortu, czyli jak przekraczać tysiące mentalnych granic
  • Zdrowa dawka egoizmu, czyli dlaczego warto ignorować opinie otoczenia
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, ile sukcesów, przyjemności i przygód omija Cię w życiu tylko dlatego...



Pytając o technologię - zebrane eseje z blogów - ebook/epub
Pytając o technologię - zebrane eseje z blogów - ebook/epub
Piotr Aleksander Wasiak
Self Publishing

'Pytając o technologię' to wybór tekstów z różnych blogów, które autor prowadził lub prowadzi nadal. Dotyczą Apple, Google, internetu i postępu technologicznego jako takiego. Łączy je jedno - skłaniają do obejrzenia się za siebie. Bo jesteśmy świadkami niewiarygodnego rozwoju...

Najstarszy tekst w zbiorze powstał w 2008 roku. Majmłodszy - w 2010. Nawet w tak krótkim czasie widać jak technika się zmienia...