Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00196 003111 18777632 na godz. na dobę w sumie

Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka

Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka
Jarosław Kolmaga
Helion
Poznaj tajniki Blendera i twórz wyjątkowe projekty w technologii 3D Jak wykonywać rendery statyczne? Jak przygotować bazę modelu? Jak wykorzystać skrypty języka Python? Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów, pozwalających uzyskać praktycznie dowolny kształt. Istnieje kilka wersji Blendera -- na różne platformy sprzętowe i programowe. Za pomocą tej aplikacji można tworzyć przestrzenne projekty techniczne, gry komputerowe, reklamy telewizyjne i profesjonalne logotypy firm. To wszystko sprawia, że Blender jest niezwykle popularny i coraz szerzej wykorzystywany. 'Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty' to nietypowy podręcznik, pokazujący działanie programu i jego zaawansowane funkcje na przykładzie budowania konkretnego projektu -- czołgu M1A2 Abrams. Dzięki temu możesz nauczyć się, na czym polega modelowanie, teksturowanie, rozpakowywanie siatek, rigging oraz rendering. Taka konstrukcja to wielki atut książki, bowiem pozwala Ci podjąć pracę nad projektem w dowolnym miejscu, przyjrzeć się sposobowi rozwiązania danego problemu, poznać nie tylko narzędzia i funkcje, ale także sposoby organizacji pracy nad projektem. Bluprints Skrypty języka Python Przygotowanie projektu Modelowanie Rewaloryzacja Pędzle, desenie i efekty ze zdjęć Malowanie modelu hi-poly oraz low-poly UV Unwrapping Rigging Rendering i środowisko renderingu Kerkythea Typy świateł i oświetlenia Cała teoria i praktyka, których potrzebujesz, aby tworzyć niesamowite projekty 3D.
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Blender. Podstawy modelowania - książka
Blender. Podstawy modelowania - książka
Bogdan Bociek
Helion

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Ton Roosendaal, Stefano Selleri
Helion

Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D
za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji

  • Naucz się modelować obiekty 3D
  • Umieść w scenie światła i otoczenie
  • Wpraw obiekty w ruch

Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji...

Blender 2.69. Architektura i projektowanie - książka
Blender 2.69. Architektura i projektowanie - książka
Piotr Chlipalski
Helion

Chcesz szybko nauczyć się Blendera? Dobrze trafiłeś!

  • Podstawy modelowania 3D
  • Materiały i teksturowanie
  • Oświetlenie
  • Rendery Cycles
  • Freestyle
  • Podstawy animacji

Blender to oprogramowanie open source do modelowania 3D, tworzenia animacji, wirtualnych spacerów i gier komputerowych oraz renderowania. Aplikacja skutecznie konkuruje na tych polach z komercyjnymi rozwiązaniami konkurencji i zdobywa rzesze wiernych użytkowników...

Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - ebook/pdf
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - ebook/pdf
Piotr Chlipalski
Helion

Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości...

Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - książka
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - książka
Piotr Chlipalski
Helion

Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości...

Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Maciej Halber
Helion

Nietypowy, darmowy, funkcjonalny... trzy zalety Blendera w praktyce

  • Poznaj niezwykłe możliwości Blendera - od modelowania obiektu do renderingu sceny
  • Naucz się szybko i efektywnie poruszać wśród wielu poleceń programu
  • Twórz własne obiekty oraz animacje z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi

Blender jest darmowym programem służącym do modelowania obiektów 3d, renderowania i tworzenia animacji trójwymiarowych...

Blender. Mistrzowskie animacje 3D - książka
Blender. Mistrzowskie animacje 3D - książka
Tony Mullen
Helion

Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera

  • Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi?
  • Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów?
  • Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur?

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci...

3ds Max 8. Biblia - książka
3ds Max 8. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
  • Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
  • Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej...

3ds max 9. Animacja 3D od podstaw - książka
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw - książka
Joanna Pasek
Helion

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D!

  • Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D
  • Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni
  • Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym

Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać...

Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Ben Simonds
Helion

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło...

3ds max 5. Projekty i rozwiązania - książka
3ds max 5. Projekty i rozwiązania - książka
Aaron Ross, Michele Bousquet
Helion

Ujarzmij potęgę 3ds max 5!

Książka '3ds max 5. Projekty i rozwiązania' jest doskonałym przewodnikiem po najpopularniejszym na świecie programie do tworzenia grafiki 3D. 3ds max 5 oferuje ogromną liczbę nowych funkcji pozwalających na tworzenie niezrównanej grafiki i animacji trójwymiarowych. Autorzy poprowadzą Cię krok po kroku przez zawiłości tego programu, stopniowo stawiając przed Tobą coraz bardziej skomplikowane i wymagające...

3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Jeremy Birn
Helion

Naucz się manipulować oświetleniem i twórz profesjonalne grafiki

  • Poznaj zaawansowane techniki renderingu
  • Zrozum właściwości światła
  • Korzystaj z rozwiązań stosowanych przez profesjonalistów

Jeśli chcesz tworzyć perfekcyjne renderingi, musisz nauczyć się panować nad szczegółami. Tworzenie realistycznych grafik wymaga uwzględnienia licznych właściwości światła i to niezależnie od używanych narzędzi...

3ds max 6. Skuteczne rozwiązania - książka
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania - książka
Jon A. Bell
Helion

Zbór porad i trików dla użytkowników 3ds max 6

Praca grafika i animatora 3D to ciągły wyścig z czasem i konieczność znalezienia równowagi pomiędzy szybkością i precyzją. Efektywna praca z takim narzędziem jak 3ds max 6 wymaga nie tylko znajomości jego funkcji i poleceń. Niezbędna jest wiedza, dzięki której można poradzić sobie z napotkanymi problemami i ułatwiająca dobór właściwej funkcji do wykonywanego zadania...

Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych. Planowanie i realizacja - ebook/pdf
Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych. Planowanie i realizacja - ebook/pdf
Michał Szwabe
Wolters Kluwer
Książka stanowi praktyczny poradnik dla osób realizujących projekty finansowane ze środków publicznych, w tym projekty współfinansowane z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zawarte w nim informacje pomogą zarówno w dok żadnym zaplanowaniu projektu, jak i w zarządzaniu nim. Dzięki tej publikacji czytelnik zdobędzie wiedzę na temat takich kwestii, jak: - opracowanie koncepcji projektu...
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne - książka
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek
Helion

Zdobądź praktyczną wiedzę, jak tworzyć profesjonalną grafikę!

  • Jak pracować na warstwach?
  • Jak nakładać atrybuty i efekty?
  • Jak definiować zaawansowane opcje projektu?

Adobe Illustrator CS3 to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki wektorowej przygotowywanej do druku, dla potrzeb internetu, urządzeń mobilnych i animacji. Program obsługuje zaawansowane funkcje edytorskie (m...

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
Jacek Miklasiewicz
Helion
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka '3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne' dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych...

Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Dariush Derakhshani
Helion

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

'Władca Pierścieni', 'Matrix', 'Shrek' i 'Avatar'... to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program...

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

  • Podstawy modelowania - czyli gdzie skierować pierwsze kroki
  • Modelowanie postaci i sceny - czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
  • Animacja - czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej...

Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III - ebook/pdf
Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III - ebook/pdf
Michael Dawson
Helion

Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane, aby nauczyć się programowania w Pythonie

Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada system automatycznego zarządzania pamięcią...

Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne - książka
Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne - książka
Scott Kelby
Helion

Poznaj pikantne sekrety Photoshopa!

Z takim nauczycielem jak Scott Kelby nauka to sama przyjemność! Z jego pomocą szybko nauczysz się stosować spektakularne i przyciągające wzrok efekty specjalne na swoich fotografiach oraz tworzyć oryginalne projekty graficzne. Zgłębisz wszystkie tajniki programu Photoshop CS4 - nawet te dotąd znane tylko profesjonalistom! Dzięki temu optymalnie wykorzystasz niezwykłe możliwości tej aplikacji i poznasz...

Photoshop CS3. 100 najlepszych sztuczek i trików - książka
Photoshop CS3. 100 najlepszych sztuczek i trików - książka
Lynette Kent
Helion
Poznaj sekrety Photoshopa, aby pracować szybko, wydajnie i z przyjemnością
  • Jak personalizować wygląd aplikacji Bridge?
  • Jak używać odwróconego kadrowania?
  • Jak uzyskiwać niesamowite efekty na fotografiach?

Choć Photoshop to najpopularniejszy program graficzny na świecie, nie wszyscy potrafią sprawnie korzystać ze wszystkich oferowanych w nim możliwości. Aby odkryć i wykorzystać niesamowity potencjał...

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu - książka
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu - książka
Joanna Pasek
Helion

Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

  • Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
  • O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
  • Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów...





3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - książka
3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - książka
Wojciech Pazdur
Helion

Poznaj w błyskawicznym tempie
najnowszą wersję programu 3ds Max

Najnowsza, dziewiąta już wersja programu 3ds Max pozwoli Ci jeszcze szybciej tworzyć fantastyczne trójwymiarowe animacje, renderingi i modele. Wśród nowości warto zwrócić uwagę na zwiększoną wydajność, możliwość przygotowywania animacji przy użyciu warstw, usprawnione generowanie włosów i materiałów. Aby nie zgubić się w gąszczu licznych funkcji tego rozbudowanego...

Python i Django. Programowanie aplikacji webowych - książka
Python i Django. Programowanie aplikacji webowych - książka
Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun
Helion

Odkryj pełnię niezwykłych możliwości Django i twórz funkcjonalne aplikacje

  • Jak w kilka minut założyć blog?
  • Jak bez wysiłku tworzyć zaawansowane aplikacje?
  • Jak budować modele i używać ich?

Django to stworzony w Pythonie, prosty i nowoczesny framework typu open source. Umożliwia on budowanie funkcjonalnych aplikacji webowych bez potrzeby pisania setek wierszy kodu. Został zaprojektowany w ten sposób...

Cinema 4D - książka
Cinema 4D - książka
Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj
Helion

Książka opisuje
polską wersję programu.



Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów...

UML 2.0. Almanach - książka
UML 2.0. Almanach - książka
Dan Pilone, Neil Pitman
Helion

Wyczerpujący przewodnik po języku UML 2.0

  • Specyfikacja języka UML 2.0
  • Modelowanie statyczne i dynamiczne
  • Rozszerzanie i zastosowania UML-a

Ujednolicony język modelowania (UML) początkowo służył do opisu elementów oprogramowania, jednak z powodu swej elegancji i przejrzystości zyskuje na popularności w zakresie modelowania zagadnień z innych dziedzin. W związku z tym coraz więcej osób ma szansę zetknąć się z diagramami...

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów - książka
Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów - książka
Chet Haase, Romain Guy
Helion

Poznaj tajniki tworzenia efektownych, a jednocześnie funkcjonalnych aplikacji, które przyciągają rzesze klientów

  • Jak tworzyć obrazy i wykorzystywać je w aplikacjach?
  • Jak sterować działaniem animacji?
  • Jak korzystać z grafiki pulpitu dla języka Java?

Informatyka jest dziedziną, która rozwija się w naprawdę szalonym tempie, a użytkownicy komputerów i konsumenci stawiają coraz większe wymagania wszelkim jej produktom...

Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Paweł Borkowski
Helion

Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows

  • Jak określić położenie, rozmiar i styl okna?
  • Jak tworzyć wątki aplikacji za pomocą funkcji CreateThread?
  • Jak definiować biblioteki?
  • Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem...

LightWave 3D - książka
LightWave 3D - książka
Dan Alban
Helion
Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla użytkowników programu LightWave 5.5. Jej autorami są profesjonaliści pracujący na co dzień z tym programem. Informacje zawarte w książce wykraczają znacznie poza zawartość oryginalnej dokumentacji. Książka zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby stać się ekspertem w obsłudze tego wspaniałego programu.

W książce znajdziesz opis metod modelowania...

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Alan Thorn
Helion

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)

Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności...



Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II - książka
Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II - książka
Mark Summerfield
Helion

Poznaj wspaniałe możliwości języka Python 3
i twórz dowolne programy

  • Jak budować użyteczne i efektywne aplikacje, oparte na interfejsie graficznym?
  • Jak tworzyć pakiety i moduły?
  • Jak programować w Pythonie za pomocą stylu proceduralnego i funkcjonalnego?

Python 3 uznany został za najlepszą dotychczasową wersję tego języka, ponieważ jego możliwości są dziś znacznie większe niż dawniej...