Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00166 003833 18681033 na godz. na dobę w sumie

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami? Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne -- aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich. Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami? Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi. Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak: stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów, przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami, zebrać zespół selekcjonerów, oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych, powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem, zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Ulf Rader
BL Info Polska Sp. z o.o.

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Budowanie lojalności klientów - książka
Budowanie lojalności klientów - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Marketing partnerski w polskich firmach:

  • skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
  • zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
  • wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście...

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
Ivan Bureš, Pavel Řehulka
Onepress

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

  • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
  • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
  • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Neville Lake, Kristen Hickey
    Onepress

    Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

    • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
    • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
    • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

    W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

    Przepis na sprzedaż - książka
    Przepis na sprzedaż - książka
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Onepress

    Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

    • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
    • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
    • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
    • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

    Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować...

    Mistrz sprzedaży - książka
    Mistrz sprzedaży - książka
    Arkadiusz Bednarski
    Onepress


    >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą 'Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą'
    w promocyjnej cenie >>

    Handlowy wieniec laurowy

    • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
    • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
    • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
    Sukces nigdy nie jest efektem 'słomianego zapału' -- tu trzeba przejść przez...

    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

    Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


    Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
    Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
    Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























    Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
    Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
    David Airey
    Helion

    Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

    • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
    • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
    • Jak negocjować z klientami?

    Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek...


    Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
    Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
    David Airey
    Helion

    Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

    • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
    • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
    • Jak negocjować z klientami?

    Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek...



    Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
    Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
    Peter Cheverton
    Onepress

    Przekuj strategię w rzeczywistość

    • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
    • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
    • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

    Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm...


    33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - książka
    33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - książka
    Jiří Brabec
    Onepress

    'Klient nasz pan' to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu...

    Wygraj klienta - ebook/pdf
    Wygraj klienta - ebook/pdf
    Marcin Paweł Panek
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

    Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

    Wygraj klienta - audiobook
    Wygraj klienta - audiobook
    Marcin Paweł Panek
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

    Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

    Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - książka
    Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - książka
    David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
    Onepress

    Klucz do serca każdego klienta

    • Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
    • Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
    • Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
    Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
    profesor Charles Fombrun,
    Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski
    Zaufanie to klucz...



    Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
    Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
    Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
    Onepress

    Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

    Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza...





    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Robert Zych
    Onepress

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
    Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
    Gitte Härter
    BC Edukacja
    Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

    Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów...




    Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
    Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
    Jerry R. Wilson
    Onepress
    Twój osobisty regulamin pracy
    • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
    • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
    • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

    Reguły -- strona po stronie
    Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

    Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

    Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
    Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
    Michael T. Bosworth, Ben Zoldan
    Studio Emka

    Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

    Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią...



    Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny - książka
    Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny - książka
    Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman
    Onepress

    Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak -- sięgnij po profesjonalne, użyteczne narzędzia handlowe i windykacyjne, które pomogą Ci osiągać zdumiewające efekty w Twojej pracy.

    Zestaw multimedialny 'Skuteczne handlowanie...


    Reklama internetowa - książka
    Reklama internetowa - książka
    Agnieszka Leśniewska
    Onepress

    Stwórz klientowi jego własny świat

    • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
    • Nowe formy reklamy internetowej
    • Reklama online -- studium przypadku

    Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
    Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

    LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
    LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
    Self Publishing

    Jeśli sklep posiada 100 000 produktów, a statystycznie zakres zainteresowań poszczególnych klientów sięga maksymalnie 2000 produktów. To wysłanie standardowego newslettera promocyjnego na konkretne produkty, dale zaledwie 2% prawdopodobieństwo trafienia z ofertą. Wiąże się z brakiem zakupów po stronie klienta, bo kto dokona zamówień, gdy coś go nie interesuje ?

    Czas gdy ufaliśmy naszej intuicji powoli się kończą...













    Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
    Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
    Grzegorz Celeban
    The Black Horse

    Skaner Marki. Jak pozyskiwać i utrzymywać kluczowych klientów? Czyli:

    - Pozwól klientom ulepszać Twój produkt!

    - Zapobiegaj obiekcjom przed zakupem!
    - Gwarantuj fantastyczne doświadczenie!
    - Poznaj 2 KLUCZOWE czynniki motywujące do zakupu!

    Oraz dowiedz się:

    Jakie JEDNO JEDYNE pytanie siedzi w głowie Twojego klienta?

    Jak z niezadowolonego klienta zrobić FANA?

    A dodatkowo:

    Przeprowadź RENTGEN PRODUKTU...











    Handlowanie to gra - książka
    Handlowanie to gra - książka
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Onepress

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Łukasz T. Marciniak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów...

    Efektywne planowanie procesu wytwórczego - Heijunka i Bęben-Bufor-Lina  - ebook/pdf
    Efektywne planowanie procesu wytwórczego - Heijunka i Bęben-Bufor-Lina - ebook/pdf
    Dominika Babalska
    Wiedza i Praktyka

    Kluczowymi czynnikami dla rozwiązywania problemów związanych z efektywnością firmy są równoważenie produkcji (Heijunka) oraz zarządzanie nią w miejscu stanowiącym wąskie gardło systemu. Lektura poradnika pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na m.in. następujące pytania: Jak osiągnąć optymalne efekty? Jak planować pracę bębna? Jakie są etapy wdrożenia efektywnego planowania...

    Microsoft SQL Server 2012 Krok po kroku - ebook/pdf
    Microsoft SQL Server 2012 Krok po kroku - ebook/pdf
    Patrick LeBlanc
    Promise

    Praktyczny przewodnik po projektowaniu i zarządzaniu bazami danych SQL Server 2012
    Samodzielnie opanuj posługiwanie się oprogramowaniem SQL Server 2012 – krok po kroku. Idealny dla początkujących administratorów i projektantów baz danych, podręcznik ten przedstawia praktyczne ćwiczenia i techniki, które pozwolą zarządzać bazami danych, tworzyć raporty i wdrażać systemy BI.
    Dowiedz się jak:
    Instalować...








    Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
    Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
    Liana Evans
    Helion

    Jak to się robi w nowych mediach?

    • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
    • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
    • Poznaj media społecznościowe od kuchni

    Idź z duchem Internetu!

    Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...

    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Łukasz T. Marciniak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów...