Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
![Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka [Praca zbiorowa, redakcja: Jan Kasprzycki-Rosikon, redakcja: Jacek Piątkowski] Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka](/catalog/ebooki/002952/002/cover/0/crowds.jpg)
Praca zbiorowa, redakcja: Jan Kasprzycki-Rosikon, redakcja: Jacek Piątkowski-68% |
Onepress |
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Co tysiąc głów, to nie jedna Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji. Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym 'dawcą' komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu. Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki? Partner merytoryczny: |
![Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka [Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka] Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka](/catalog/ebooki/002636/002/cover/0/mapoko.jpg)
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka-68% |
Onepress |
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do 'innego' świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów... |
![Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - ebook/pdf [Tomasz Domański, Paweł Bryła] Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0202334/020/cover/0/160178.jpg)
Tomasz Domański, Paweł Bryła-68% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tutaj do czynienia z rosnącą świadomością konsumentów oraz z coraz większą dbałością o zdrowy tryb życia. Współczesny konsument jest także coraz bardziej otwarty na... |
![Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub [Barbara Stawarz-García] Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub](/catalog/ebooki/02043010/020/cover/0/271540.jpg)
Barbara Stawarz-García-68% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. |
![Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka [Peter Cheverton] Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka](/catalog/ebooki/002151/002/cover/0/blysma.jpg)
Peter Cheverton-68% |
Onepress |
Tajniki budowania marki i zarządzania nią
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać... |
![Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena - książka [Derek Sivers] Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena - książka](/catalog/ebooki/002988/002/cover/0/cotyze.jpg)
Derek Sivers-68% |
Onepress |
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Apetyt na życie
|
![Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - ebook/pdf [Laura Ries, Al Ries] Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021251/002/cover/0/wizmlo.jpg)
Laura Ries, Al Ries-68% |
Onepress |
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu... |
![5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub [Marcin Kowalik] 5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub](/catalog/ebooki/0407802/040/cover/0/775511-n-a.jpg)
Marcin Kowalik-68% |
E-bookowo |
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media? Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych... |
![Kreacja w reklamie - ebook/pdf [Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska] Kreacja w reklamie - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0206707/020/cover/0/125153.jpg)
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska-68% |
Wolters Kluwer |
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności... |
![Zarządzanie marką - ebook/pdf [Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall] Zarządzanie marką - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02035013/020/cover/0/210931.jpg)
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall-68% |
Wolters Kluwer |
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas... |
![Google+ dla biznesu - książka [Chris Brogan] Google+ dla biznesu - książka](/catalog/ebooki/002820/002/cover/0/googpb.jpg)
Chris Brogan-68% |
Onepress |
Google+ naprawdę może w tym pomóc!Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi... |
![Jak zbudować silną markę od podstaw - książka [Jacek Kall] Jak zbudować silną markę od podstaw - książka](/catalog/ebooki/002137/002/cover/0/silmar.jpg)
Jacek Kall-68% |
Onepress |
Jak zaistnieć w umysłach klientów? |
![BRAND sense - marka pięciu zmysłów - książka [Martin Lindstrom] BRAND sense - marka pięciu zmysłów - książka](/catalog/ebooki/002424/002/cover/0/brands.jpg)
Martin Lindstrom-68% |
Onepress |
Tchnij życie w swoją markę!
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów --... |
![Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu - książka [Alex Wipperfürth] Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu - książka](/catalog/ebooki/002506/002/cover/0/brandh.jpg)
Alex Wipperfürth-68% |
Onepress |
Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się -- przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek? Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję... |
![Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub [Robert Stępowski] Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub](/catalog/ebooki/115358/191960/cover/0/196760.jpg)
Robert Stępowski-68% |
Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące... |
![Marketing Premium - książka [Dominika Trawka] Marketing Premium - książka](/catalog/ebooki/0022102/002/cover/0/marpre.jpg)
Dominika Trawka-68% |
Onepress |
Przeczytaj wywiad z autorką >> Mindful luxury, transparentność – to dziś bardzo ważne tematy, związane z przyszłością luksusuPoznaj świat marek luksusowych i premium!Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów... |
![Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf [Aleksandra Burgiel, Ewa Kieżel] Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf](/catalog/ebooki/170664/297439/cover/0/271880.jpg)
Aleksandra Burgiel, Ewa Kieżel-68% |
C. H. Beck |
Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej... |
![Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka [Liana Evans] Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka](/catalog/ebooki/0012341/001/cover/0/somema.jpg)
Liana Evans-68% |
Helion |
Jak to się robi w nowych mediach?
Idź z duchem Internetu!Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje... |
![Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka [Al Ries, Laura Ries] Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka](/catalog/ebooki/00288/002/cover/0/marek.jpg)
Al Ries, Laura Ries-68% |
Onepress |
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano... |
![Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania - książka [Simon Sinek] Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania - książka](/catalog/ebooki/002979/002/cover/0/zadlac.jpg)
Simon Sinek-68% |
Onepress |
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Zrób to inaczej niż inniKażdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować... |
![Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub [Julita Dąbrowska] Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub](/catalog/ebooki/0406417/040/cover/0/701562-n-a.jpg)
Julita Dąbrowska-68% |
Słowa i Myśli |
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy... |
![Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf [Małgorzata Karpińska-Krakowiak] Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00622453/006/cover/0/e_10ic.jpg)
Małgorzata Karpińska-Krakowiak-68% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych... |
![Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub [Paweł Sala] Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub](/catalog/ebooki/00615790/006/cover/0/e_0mfp.jpg)
Paweł Sala-68% |
Wydawnictwo Psychoskok |
|
![Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf [Marcin Żukowski] Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021276/002/cover/0/tywsom.jpg)
Marcin Żukowski-68% |
Onepress |
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ... |
![Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI - książka [Michael R. Solomon] Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI - książka](/catalog/ebooki/002200/002/cover/0/konsum.jpg)
Michael R. Solomon-68% |
Onepress |
Jak zarobić na ludzkiej percepcji?
Zachowania konsumentów na rynku są powodowane wieloma czynnikami. Niektórzy przywiązują się do marki, inni są skłonni przepłacać bez konkretnego powodu... |
![Sprawy o ochronę indywidualnych interesów konsumentów w postępowaniu cywilnym - ebook/pdf [Katarzyna Gajda-Roszczynialska] Sprawy o ochronę indywidualnych interesów konsumentów w postępowaniu cywilnym - ebook/pdf](/catalog/ebooki/109479/186081/cover/0/210626.jpg)
Katarzyna Gajda-Roszczynialska-68% |
Wolters Kluwer |
W monografii omówiono m.in. pojęcie konsumenta w polskim i europejskim systemie prawnym, charakter prawny oraz rodzaje spraw o ochronę konsumentów, ze wskazaniem, które z nich mogą być rozpoznawane i rozstrzygane w postępowaniu cywilnym. Przedmiotem analizy są także relacje europejskiego prawa konsumenckiego do krajowego prawa procesowego w sprawach o ochronę indywidualnych interesów konsumentów... |
![Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub [Robert Stępowski] Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub](/catalog/ebooki/0406415/040/cover/0/701626-n-a.jpg)
Robert Stępowski-68% |
Słowa i Myśli |
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce... |
![Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka [Jason Falls, Erik Deckers] Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka](/catalog/ebooki/002956/002/cover/0/medspo.jpg)
Jason Falls, Erik Deckers-68% |
Onepress |
Strategie nie dla harcerzyków!Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów... |
![Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub [Grzegorz Kosson] Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub](/catalog/ebooki/0406414/040/cover/0/701647-n-a.jpg)
Grzegorz Kosson-68% |
Słowa i Myśli |
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii 'Klient, sprzedaż, marketing' w rankingu THINKTANK„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania... |
![Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - audiobook [Bob Dorf, Steve Blank] Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - audiobook](/catalog/audiobooki/1078478/1208074/cover/0/Podrecznik startupu-audio-cov.jpg)
Bob Dorf, Steve Blank-68% |
Helion |
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Twój startup - instrukcja obsługiTa książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić... |
![E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka [Michał Łebkowski] E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka](/catalog/ebooki/0011813/001/cover/0/ewizer.jpg)
Michał Łebkowski-68% |
Helion |
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię pisząInternet jest nie tylko rewolucyjnym medium... |
![Content marketing po polsku - ebook/epub [] Content marketing po polsku - ebook/epub](/catalog/ebooki/0403270/040/cover/0/592015-n-a.jpg)
-68% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów... |
![Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf [Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Wioleta Baranowska-Zając, Magdalena Brodawka, Szymon Michał Buczyński, Anna Chodorowska, Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz, Anna Franusz, Katarzyna Frączak, Anna Górczyńska, Anna Górska, Michał Hejbudzki, Maria Jasińska, Agnieszka Korzeniowska-Polak, Jerzy Krzynówek, Jacek Kudła, Ewa Lewandowska, Sylwia Łazarewicz, Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Kamil Olczak, Irena Ozimek, Wiesław Pływaczewski, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Jakub Rzymowski, Agata Sobusiak, Edyta Sokalska, Renata Tanajewska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty] Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf](/catalog/ebooki/115275/191877/cover/0/211834.jpg)
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Wioleta Baranowska-Zając, Magdalena Brodawka, Szymon Michał Buczyński, Anna Chodorowska, Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz, Anna Franusz, Katarzyna Frączak, Anna Górczyńska, Anna Górska, Michał Hejbudzki, Maria Jasińska, Agnieszka Korzeniowska-Polak, Jerzy Krzynówek, Jacek Kudła, Ewa Lewandowska, Sylwia Łazarewicz, Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Kamil Olczak, Irena Ozimek, Wiesław Pływaczewski, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Jakub Rzymowski, Agata Sobusiak, Edyta Sokalska, Renata Tanajewska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty-68% |
C. H. Beck |
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji... |
![Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf [Anna Piwowarska] Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021203/002/cover/0/autent.jpg)
Anna Piwowarska-68% |
Onepress |
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy... |