Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00217 003545 18770709 na godz. na dobę w sumie

Dobro popłaca! - ebook/epub

Dobro popłaca! - ebook/epub
Dobro popłaca! - ebook/epub
Philip Kotler, Nancy R. Lee, David Hessekiel
MT Biznes Sp. z o.o.
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Społeczna odpowiedzialność biznesu - ebook/pdf
Społeczna odpowiedzialność biznesu - ebook/pdf
Maciej Bernatt
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Od dawna na świecie trwa dyskusja nad charakterem i celami prowadzenia działalności gospodarczej. Najbardziej popularne wśród przedsiębiorców podejście zakłada, że wyłącznym celem działalności gospodarczej jest kreowanie zysku, rozumianego w kategoriach czysto finansowych.
Natomiast zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu przedsiębiorca ma także zobowiązania inne niż wyłącznie przynoszenie zysku...






Prawne podstawy działalności kulturalnej - ebook/pdf
Prawne podstawy działalności kulturalnej - ebook/pdf
Zbigniew Hołda, Joanna Hołda, Dorota Ostrowska
Wolters Kluwer

Podręcznik, przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów studiów pedagogicznych, w szczególności zaś tych, którzy wybrali specjalizację animatora i menedżera kultury.

W książce omówiono zagadnienia dotyczące podmiotów (np. instytucji publicznych) czynnych w działalności kulturalnej oraz zasad tej działalności, przybliżono również wybrane umowy, zawierane w ramach takiej działalności także przez twórców...

Pracownicy o pracodawcach - ebook/pdf
Pracownicy o pracodawcach - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności spojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców z pracownikami. Wydaje się być ona papierkiem lakmusowym, który pokazuje, na ile przedsiębiorca identyfikuje się z wartościami kojarzonymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i decyduje...

Dobro złem czyń - ebook/epub
Dobro złem czyń - ebook/epub
Praca zbiorowa
Genius Creations

Kiedy Geralt z Rivii miał dokonać wyboru pomiędzy jednym ZŁEM a drugim, wolał nie wybierać wcale. Uczestnicy konkursu literackiego „Dobro złem czyń” nie mieli takiej możliwości. Przedstawiamy Wam dziesięć spośród blisko dwustu nadesłanych opowiadań. Opowiadania te są tak różne, że trudno znaleźć dla nich inny wspólny mianownik poza tym, że są DOBRE...

Świadome życie - ebook/epub
Świadome życie - ebook/epub
Łukasz Sobczak
Ridero

'Świadome życie' to książka dla ludzi zmierzających do swoich celów; dla tych, którzy pragną osiągnąć sukces. Znajdziemy tu opis wielu czynników składających się na sukces oraz prawdy, które w biegu dzisiejszego życia gdzieś nam umknęły. Książka uświadamia czytelnikowi wiele istotnych aspektów życia codziennego jednocześnie inspiruje i motywuje. Znajdziesz w niej wiele cytatów „wielkich tego świata”...

Kindness Boomerang, czyli 365 sposobów jak zmienić świat i siebie - ebook/epub
Kindness Boomerang, czyli 365 sposobów jak zmienić świat i siebie - ebook/epub
Orly Wahba
Buchmann

I ty możesz zmienić świat na lepszy!
Wszyscy dobrze znamy powiedzenie, że podarowane dobro wraca.
Za sprawą Kindness Boomerang nasza rzeczywistość może się wzbogacić o serię pozytywnych wydarzeń. Dobro jak bumerang powraca.

 

Oparta na kalendarzu książka, w której znajdziemy propozycję dobrego uczynku na każdy dzień roku. Pomysłom towarzyszą motywujące cytaty i przemyślenia autorki...

E-biznes na Allegro - ebook/epub
E-biznes na Allegro - ebook/epub
Akademia Allegro
Insignis Media

Sprzedajesz na Allegro? Chcesz, by Twoja oferta przyciągała klientów i wygrywała z konkurencją? Koniecznie przeczytaj E-biznes na Allegro – wyczerpujące kompendium handlu internetowego, przygotowane przez certyfikowanych wykładowców Akademii Allegro, czyli ludzi, którzy tę najpopularniejszą w Polsce platformę sprzedażową znają od podszewki.

Książka E-biznes na Allegro to nowoczesny podręcznik e-commerce...

Kurs realizacji marzeń. Jak osiągnąć spełnienie w każdej sferze życia - ebook/epub
Kurs realizacji marzeń. Jak osiągnąć spełnienie w każdej sferze życia - ebook/epub
Aquarius null
Studio Astropsychologii

Przejdź od marzeń do ich realizacji i osiągnij cele, które dotąd uważałeś za nieosiągalne. Sukces masz w zasięgu ręki.

Kurs realizacji marzeń to niezwykle prosty i motywujący program rozwoju osobistego o udowodnionej skuteczności. Porusza 52 tematy z różnych dziedzin życia, po jednym na każdy tydzień. Możesz przystąpić do niego w każdym momencie i zacząć od dowolnego miejsca...



Zacznij od zera. Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki - książka
Zacznij od zera. Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki - książka
Nancy Lublin
Onepress
'Nancy opisuje kilka wspaniałych organizacji non profit, których modele biznesowe są inspiracją dla wszystkich przedsiębiorstw. Jej książka jest ważna'.
Reid Hoffman, założyciel LinkedIn
  • Motywuj i utrzymuj dobrych pracowników, nie oferując im dużych bonusów finansowych
  • Stosuj handel wymienny, aby wykorzystać wszystkie środki i dotrzymać finansowych zobowiązań
  • Twórz cenione marki...

Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Dave Patten
Onepress
Sztab doradców ds. marketingu:
  • pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych
  • wskaże interesującą niszę rynkową
  • podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów
  • wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe
  • przygotuje Twoją firmę do udziału w targach i wystawach
  • udzieli wskazówek na temat zdobywania rozgłosu bez wydawania dużych pieniędzy

Genialnie zarządzana...







CRM. Relacje z klientami - książka
CRM. Relacje z klientami - książka
Jill Dyche
Helion

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat...

Sekrety prawa przyciągania - audiobook
Sekrety prawa przyciągania - audiobook
Krzysztof Trybulski
Złote Myśli

Jak dzięki mocy swoich myśli osiągnąć co zechcesz w każdej dziedzinie swojego życia?

Niezależnie od tego, czy chcesz być bogaty, czy chcesz zbudować wspaniały związek, możesz tego dokonać, nieświadomie korzystając z prawa przyciągania myśli. Prawo przyciągania, czyli prawo myślenia, które pozwala osiągnąć wszystko, czego w życiu pragniesz, spełniło marzenia milionów ludzi...

1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
Ken Blanchard, Bob Nelson
Onepress

Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze

  • Naucz się motywować ludzi i zespoły
  • Rozwijaj kompetencje pracowników
  • Jasno określaj cele i zadania

Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani...



Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi - ebook/pdf
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi - ebook/pdf
Dave Lakhani
Onepress

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?

Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork...

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego - ebook/pdf
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego - ebook/pdf
Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.

W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe...

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Onepress

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika...

Vademecum jeszcze lepszego menedżera - ebook/epub
Vademecum jeszcze lepszego menedżera - ebook/epub
Michael Armstrong
Dom Wydawniczy REBIS

Nioceniony podręcznik zarówno dla osób już sprawujących funkcje kierownicze, jak i dla przyszłych menedżerów.

We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie na barkach menedżerów spoczywa ogromny ciężar obowiązków. Vademecum jeszcze lepszego menedżera jest zbiorem praktycznych porad zarówno dla osób już pełniących funkcje kierownicze, jak i tych, którym dopiero marzy się awans...

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
C. Richard Weylman
Onepress

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić...





Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss
MT Biznes

 
 
 

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień. W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School...



Sprzedaż i dystrybucja - ebook/pdf
Sprzedaż i dystrybucja - ebook/pdf
Heiko van Eckert
BC Edukacja

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu

Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie...






Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start®. KPiR i ryczałt - ebook/epub
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start®. KPiR i ryczałt - ebook/epub
Jerzy Auksztol, Magdalena Chomuszko, Marta Polit-Szychalewska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka zawiera przydatną wiedzę o działalności gospodarczej i kurs obsługi programu wspomagającego zarządzanie małym przedsiębiorstwem. Autorzy zadbali o to, aby czytelnik znalazł w poradniku nie tylko wsparcie, lecz także inspirację do własnego rozwoju jako menedżera swojej firmy. Zaprezentowali typowe procesy występujące w działalności, takie jak sprzedaż, zakup, zarządzanie pracownikami i majątkiem w kontekście przepisów...
Zostań swoim szefem - książka
Zostań swoim szefem - książka
David McMullan
Onepress

Rozpoczęcie działalności gospodarczej i utrzymanie się na rynku jest dla wielu niejasnym, a dla większości niepewnym przedsięwzięciem. Jeżeli chcesz podejmować ryzyko i omijać ukryte przeszkody, będzie Ci potrzebne właściwe przygotowanie i wiedza o planowaniu działalności gospodarczej. Ta książka Ci w tym pomoże.

'Zostań swoim szefem' -- zwięzły i wszechstronny przewodnik autorstwa doświadczonego przedsiębiorcy...

Droga na szczyt - książka
Droga na szczyt - książka
Donald J. Trump
Onepress

Wykorzystaj wiedzę największych autorytetów świata biznesu

  • Dowiedz się, jak odnieść sukces, od tych, którzy go odnieśli
  • Podejmuj trafne decyzje i steruj przebiegiem swojej kariery
  • Poznaj sekrety powodzenia największych firm

Nie można przewidzieć wszystkich sytuacji, jakie wystąpią w pracy i podczas rozwijania własnej firmy. Nawet najlepiej wykształceni menedżerowie nie są w stanie zareagować na niektóre problemy i nie posiadają...



Wiarygodność: klucz do sukcesu w biznesie - ebook/pdf
Wiarygodność: klucz do sukcesu w biznesie - ebook/pdf
Matthew Michalewicz, prof. dr hab. Zbigniew Michalewicz
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych

Postawmy sprawę jasno: porażka jest do niczego. Powoduje, iż tracimy wiarę w samych siebie, zaczynamy się zastanawiać dlaczego niektórzy osiągają sukces a inni osiągają dno. Szybko dochodzimy do wniosku, że w biznesie, tak samo jak w życiu, wszystko sprowadza się do wiarygodności. Gdy nie otrzymamy pożyczki w firmie, gdy inwestor nam odmówi, gdy nie uda nam się zawrzeć ważnej transakcji...

Wprowadzenie do epistemologii pracy społecznej. Odniesienia do społeczno-pedagogicznej perspektywy poznania pracy społecznej - ebook/pdf
Wprowadzenie do epistemologii pracy społecznej. Odniesienia do społeczno-pedagogicznej perspektywy poznania pracy społecznej - ebook/pdf
Arkadiusz Żukiewicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Przygotowana propozycja rozważań jest drugim tomem tryptyku poświęconego zagadnieniom pracy społecznej (w pierwszym ukazana została jej ontologiczna perspektywa) i stanowi kontynuację namysłu czynionego ze społeczno-pedagogicznego punktu widzenia. Czytelnicy znajdą tu odwołanie do teoretycznych i praktycznych doświadczeń, wywodzonych z aktywności akademickiej oraz bezpośredniej służby społecznej...

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Julita Dąbrowska
Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
Adobe Dreamweaver CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Dreamweaver CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team
Helion

Dreamweaver CS3/CS PL -- twórcze i funkcjonalne rozwiązanie
do tworzenia stron oraz aplikacji internetowych

  • Praca z tekstem i grafiką
  • Projektowanie stron WWW
  • Tworzenie formularzy
  • Dodawanie elementów multimedialnych

'Adobe Dreamweaver CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik' to książka zarówno dla webmasterów, jak i tych, którzy chcą komfortowo, ale też sprawnie zarządzać stroną internetową własnej firmy...

Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...

Te małe seksowne cyferki - ebook/pdf
Te małe seksowne cyferki - ebook/pdf
Paul Brown, Dimitri Maex
Promise

Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci...





Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
Paul Jarvis
SELF-PUBLISHER

Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.

O książce

Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost...

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - ebook/epub
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - ebook/epub
Robert B. Cialdini
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów...

Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - ebook/epub
Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - ebook/epub
Brad Stone
Albatros

Pierwsza autoryzowana biografia Jeffa Bezosa, twórcy i właściciela firmy Amazon. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy – od trudnych początków po światową ekspansję - powstała za zgodą i przy współpracy jej bohatera. Po biografii Steve’a Jobsa jest to kolejna na polskim rynku biografia założyciela firmy, który zaczynał od zera, by w błyskawicznym tempie zacząć osiągać miliardowe zyski...