Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00264 004501 15027331 na godz. na dobę w sumie

Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka

Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
David Lindahl, Jonathan Rozek
Onepress
Zobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji! Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie Wspaniałe źródła potencjalnych klientów Dobre relacje, które zwiększają zyski Sekrety spirali dochodów Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą Ci odkryć nowe trendy i rynki Większość ludzi cieszyłaby się z dużych dochodów - ale duże dochody z dodatkowej działalności to szczyt marzeń. Lindahl i Rozek pokonują wszystkie bariery stojące na drodze do sukcesu w działalności internetowej i pokazują, że zignorowanie konwencjonalnej wiedzy może być najmądrzejszym ruchem, jaki kiedykolwiek wykonasz. Harvey Mackay, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera nr 1 według 'New York Timesa' Jak wydobyć kasę z sieci? Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć tę książkę i... zacząć czytać. Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu internetowego, które omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie ważne informacje, od definicji PDF po zaawansowane strategie biznesowe. Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc szczegółowe taktyki dla Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady na temat tego, jak otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej pomocy z zewnątrz - oczywiście nie licząc tego podręcznika. Wszystkie Ważne Wiadomości: Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie. Przeczytaj o sześciu prawdziwych zagrożeniach dla Twojej działalności. Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty. Zastosuj siedem fundamentów dobrej strony internetowej. Unikaj powszechnych błędów marketingowych. Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/epub
Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/epub
Wojciech Usarzewicz
Self Publishing

Prosto i bezpośrednio, bez lania wody, 'Sieć pełna kasy' zabiera Cię w podróż przez podstawy zarabiania w Internecie. Nie obiecuje grubych milionów w tydzień, ale opisuje konkretne podstawy e-biznesu, dzięki którym każdy jest w stanie zacząć zarabiać w sieci - czy dużo, czy mało, to już zależy od Ciebie!

Poznaj:

  • Podstawowe pojęcia, które musisz znać, by zająć się e-biznesem
  • Modele zarabiania na produktach cyfrowych (i nie tylko)
  • Sposoby...

Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/pdf
Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/pdf
Wojciech Usarzewicz
Self Publishing

Prosto i bezpośrednio, bez lania wody, 'Sieć pełna kasy' zabiera Cię w podróż przez podstawy zarabiania w Internecie. Nie obiecuje grubych milionów w tydzień, ale opisuje konkretne podstawy e-biznesu, dzięki którym każdy jest w stanie zacząć zarabiać w sieci - czy dużo, czy mało, to już zależy od Ciebie!

Poznaj:

  • Podstawowe pojęcia, które musisz znać, by zająć się e-biznesem
  • Modele zarabiania na produktach cyfrowych (i nie tylko)
  • Sposoby...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
Piotr Majewski
Złote Myśli

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego.

Musisz mieć tę książkę, jeżeli:

- Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody.

- Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować...

ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga - książka
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga - książka
Darren Rowse, Chris Garrett
Onepress

Wybloguj swoją drogę do sukcesu

Nie wierz pogłoskom mówiącym, że blogi najlepsze czasy mają już za sobą. Wręcz przeciwnie, zapotrzebowanie na ciekawe, unikalne, dobrej jakości treści nieustannie rośnie. Internetowe dzienniki przyciągają rzesze fanów i przysparzają dochodów. Teraz już nie musisz na własną rękę odkrywać, jak robią to zawodowcy. Ta książka, napisana przez starych wyjadaczy w branży...



Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Gerry McGovern
Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?

Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
  • Sprzedawaj więcej
  • Przyciągaj użytkowników
  • Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji...

Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice - książka
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice - książka
Jennifer Niederst Robbins
Helion
  • Jak zacząć pisać strony internetowe?
  • Jak wybrać odpowiednie narzędzia do tworzenia witryn?
  • Jak budować arkusze stylów i optymalizować źródło strony HTML?

Od czego mam zacząć? Czy ja się do tego nadaję? Nie mam na to czasu... Wielu z nas właśnie z takim nastawianiem zabiera się do pisania swojej pierwszej strony internetowej. Takie i podobne wątpliwości rozwiewa właśnie ta książka...

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - książka
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - książka
Joel Comm
Onepress

Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

  • Zamień swoje hobby w zysk!
  • Stwórz własne źródło stałych przychodów!
  • Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
David Nour,
autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

Życiowe...




SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - ebook/
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - ebook/
Piotr Wieczorek
SELF-PUBLISHER
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie.

Zamów dla siebie lub dla przyjaciela...
Darmowe sposoby na tworzenie profesjonalnych stron WWW. Podręcznik webmastera. Wydanie III - książka
Darmowe sposoby na tworzenie profesjonalnych stron WWW. Podręcznik webmastera. Wydanie III - książka
Mark William Bell
Helion

Stworzenie i prowadzenie witryny internetowej to obowiązkowa pozycja w budżecie każdej firmy. Koszt wykonania profesjonalnej, funkcjonalnej i imponującej klientom strony WWW może zszokować niejedną osobę. Czy da się go zminimalizować?

Oczywiście! Z tym podręcznikiem pod ręką przy odrobinie samozaparcia i dużej dozie cierpliwości możesz osiągnąć naprawdę zadowalające efekty. W trakcie lektury dowiesz się...

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - książka
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - książka
Dave Lakhani
Onepress

Zyski z kryzysu

Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu...

ABC Internetu. Wydanie IV - książka
ABC Internetu. Wydanie IV - książka
Krzysztof Pikoń
Helion
Czas to pieniądz. W sytuacji w której szybko musisz zdobyć informację i materiały, w dodatku nie tracąc czasu na zwiedzanie kolejnych bibliotek, jedynym rozwiązaniem staje się Internet. Proponujemy Ci książkę, po przeczytaniu której bez obaw uruchomisz przeglądarkę stron WWW, program do pogawędek sieciowych, znajdziesz interesujący Cię plik i wiadomości na dowolny temat. Nauczysz się prowadzić korespondencję za pomocą poczty...

Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II - książka
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II - książka
Sławomir Śniegocki
Onepress

Milioner na stanowisku

  • Odkryj dwadzieścia cztery nawyki finansowe, ograniczające Twój majątek
  • Inwestuj, pracując na etacie
  • Poznaj dwa podstawowe składniki sukcesu
  • Wdrażaj Indywidualny Plan Budowania Niezależności

Ośmiogodzinny dzień zarabiania

Nie mając jasno określonego własnego celu, sam siebie skazujesz na realizację celów innych osób. Jednak, by korzystać z niezależności i płynności finansowej...


Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Don Sexton, Donald J. Trump
Onepress
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
  • Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
  • Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
  • Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać...

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Jeff Walker
Onepress
  • Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
  • Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
  • Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
  • Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem...



Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Jon Reed
Onepress
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż 'oczywistą oczywistością' jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce...



Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - ebook/pdf
Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą - ebook/pdf
Todd Henry
OSM Consult
NARESZCIE PREMIEROWE POLSKIE WYDANIE BESTSELLEROWEGO PORADNIKA

Dowiedz się, jak osiągnąć (i utrzymać) szczyt kreatywności!
Rutyna: każdego dnia w pracy musisz wymyślać cudowne rozwiązania dla szeregu problemów, a to wszystko pod nieustającą presją. Wszyscy wymagają natychmiastowego efektu, błyskotliwości i genialnych pomysłów na zawołanie. Przytłacza cię to? Sięgnij po tę książkę...

Jak założyć własną firmę - książka
Jak założyć własną firmę - książka
Michael Morris
Onepress

Jak założyć firmę, która odniesie sukces?

  • Jak znaleźć prosty i oryginalny pomysł na działalność?
  • Jak przetrwać pierwszy, najtrudniejszy okres po założeniu firmy?
  • Jak opracować i zrealizować ambitny plan rozwoju?

Czy wiesz, że jedna trzecia małych firm upada w pierwszym roku działalności? Najczęściej z powodu braku przygotowania właściciela i niewłaściwie określonych celów w stosunku do możliwości finansowych początkującego...

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka
Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk
Helion
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie...







Agencja pr - ebook/pdf
Agencja pr - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Browar restauracyjny - ebook/epub
Browar restauracyjny - ebook/epub
Opracowanie zbiorowe
Colorful Media

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...

Firma cateringowa - ebook/epub
Firma cateringowa - ebook/epub
Opracowanie zbiorowe
Colorful Media

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...

Hostel - ebook/epub
Hostel - ebook/epub
Opracowanie zbiorowe
Colorful Media

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...

Warsztat car audio - ebook/pdf
Warsztat car audio - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Wypożyczalnia przyczep - ebook/epub
Wypożyczalnia przyczep - ebook/epub
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Mała poligrafia - ebook/pdf
Mała poligrafia - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Myjnia samochodowa - ebook/pdf
Myjnia samochodowa - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Przedszkole niepubliczne - ebook/pdf
Przedszkole niepubliczne - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Odzież używana - ebook/pdf
Odzież używana - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Kawiarnia - ebook/pdf
Kawiarnia - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...
Mała gastronomia - ebook/pdf
Mała gastronomia - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Colorful Media
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego...