Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00196 003379 18803818 na godz. na dobę w sumie

Ekstremalne projektowanie strategii. Podręcznik projektanta biznesu - ebook/pdf

Ekstremalne projektowanie strategii. Podręcznik projektanta biznesu - ebook/pdf
Ekstremalne projektowanie strategii. Podręcznik projektanta biznesu - ebook/pdf
Tomasz Krzemiński
self publisher
Ekstremalne projektowanie strategii, to koncepcja która otwiera nowe możliwości w obszarze planowania i wdrażania strategii biznesu. Wyzwala od klasycznego planowania i związanych z nim barier. Bazuje na naturalnych ludzkich cechach związanych z myśleniem i działaniem. *** To „narzędziowy” podręcznik dla osób zajmujących się rozwojem i projektowaniem biznesu, a w szczególności wyznaczaniem celów, planowaniem strategicznym, oraz wdrażaniem strategii.  Metoda otwiera nowe możliwości firmom i ich menedżerom. Jest doskonałym uzupełnieniem warsztatu trenerów zarządzania, mentorów i konsultantów biznesu. *** W podręczniku znajdziesz wszystko, to co potrzebne do „Ekstremalnego projektowania strategii” – wiedzę, zestaw narzędzi oraz instrukcje projektowania „krok po kroku”. Stosując metodę unikniesz grzęźnięcia w zabierającym ogromną ilość czasu abstrakcyjnym planowaniu. Wykorzystasz realny potencjał firmy i otworzysz nowe szanse rozwoju. Sprawisz, że strategia firmy w naturalny sposób wyłoni się z podejmowanych działań...
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Dave Chaffey
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.


Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.


Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.


Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.


- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji


- Najnowsze narzędzia...



Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera - książka
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera - książka
Mike Bourne, Pippa Bourne
Onepress
Jeżeli masz trudności z wdrażaniem opracowanej strategii, najwyższy czas sięgnąć po tę książkę. Znajdziesz w niej charakterystykę narzędzi i metod, dzięki którym nie tylko z powodzeniem doprowadzisz do realizacji przyjętej strategii, lecz również zapewnisz sobie możliwość zarządzania uzyskiwanymi wynikami.
Andrew Brodie,
dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Faccenda Group

Teoretyczne założenia zarządzania wynikami...





Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - książka
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - książka
Praca zbiorowa
Onepress

Zaprojektuj sukces swojej firmy!

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota...


Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Employer Branding - ebook/pdf
Employer Branding - ebook/pdf
Milena Daria Majewska, Małgorzata Rzewuska, Jarosław Marciniak
Wolters Kluwer
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii...




Sztuka wojny. Sztuka zarządzania - książka
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w procesie zarządzania

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy...


Planowanie strategiczne w firmie - książka
Planowanie strategiczne w firmie - książka
Neville Lake
Onepress

Myśl strategicznie i zaplanuj strategię dla swojej firmy

  • Poznaj swoich klientów i konkurencję
  • Zaplanuj strategie dopasowane do sytuacji rynkowej
  • Zdobądź przewagę nad swoimi konkurentami

Planowanie strategiczne jest najczęściej definiowane jako podejmowanie decyzji pozwalających pokonać drogę pomiędzy obecnym miejscem firmy lub organizacji a etapem, w którym powinna znaleźć się w przyszłości...

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook/pdf
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook/pdf
Cecylia Żurak-Owczarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie...
Praktyka strategii firmy - ebook/epub
Praktyka strategii firmy - ebook/epub
Krzysztof Obłój
Poltext

BIZNES / STRATEGIE

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?

Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość...





Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - książka
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - książka
Paweł Frankowski
Helion

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej...

Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards - ebook/pdf
Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards - ebook/pdf
Małgorzata Czernecka, Sławomir Łais, Marek Hyla
Wolters Kluwer
Projektowanie efektywnych szkoleń to jedyna publikacja na rynku ukazująca w nowoczesny, skondensowany i praktyczny sposób bogactwo metod, jakimi dysponuje organizacja podczas projektowania procesów rozwojowych dla swych pracowników.

Koncepcja Learning Battle Cards jest rezultatem współpracy trojga autorów od wielu lat działających na rynku usług szkoleniowych i doradczych, którzy stworzyli metodę pozwalającą każdej osobie zainteresowanej...











Zarządzanie strategiczne w samorządach lokalnych - ebook/pdf
Zarządzanie strategiczne w samorządach lokalnych - ebook/pdf
Henryk Gawroński
Wolters Kluwer
Zjawiska zachodzące we współczesnym demokratycznym społeczeństwie powodują, że mimo postępującej globalizacji gospodarki wzmaga się identyfikacja społeczeństw w wymiarze lokalnym. Głównym celem niniejszej książki jest wskazanie podstawowych problemów i instrumentów zarządzania strategicznego w samorządach lokalnych. Na podstawie analizy aktualnie przyjętych strategii rozwoju lokalnego w samorządach województwa warmińsko-mazurskiego...
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów - ebook/pdf
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów - ebook/pdf
Stanisława Borkowska
Wolters Kluwer
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo kosztowną metodą...
E-commerce - ebook/epub
E-commerce - ebook/epub
Justyna Skorupska
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze...






Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Harold Kerzner, Ph. D.
Onepress

Na współczesnym rynku firmy konkurują ze sobą na polu jakości, cen i czasu realizacji zadań. Rozwój i przetrwanie przedsiębiorstwa są warunkowane efektywnością jego działania. Tradycyjna, hierarchiczna struktura zarządzania nie zawsze zdaje egzamin w realiach nowej gospodarki. Należy zastępować ją taką organizacją, w której zadania firmy realizowane są w formie projektów, w których biorą udział wszyscy pracownicy firmy...

MS SQL Server 2000 dla każdego - książka
MS SQL Server 2000 dla każdego - książka
Richard Waymire, Rick Sawtell
Helion
Poznawanie technik i pojęć z naszą książką sprawi, że błyskawicznie staniesz się ekspertem w wykorzystaniu Microsoft SQL Server 2000. A zatem -- wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce! W książce tej znajdziesz, co konieczne do skonfigurowania i efektywnej pracy z Microsoft SQL Serverem 2000. Podręcznik zawiera wszelkie potrzebne informacje, poczynając od podstawowych, a kończąc na bardzo zaawansowanych; spróbuj zatem opanować podstawy...

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - książka
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - książka
Meghan Casey
Helion
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego...




Planowanie procesu wytwórczego – Heijunka i Bęben – Bufor – Lina - ebook/pdf
Planowanie procesu wytwórczego – Heijunka i Bęben – Bufor – Lina - ebook/pdf
Dominika Babalska
Wiedza i Praktyka

Czy w trakcie organizacji procesów wytwórczych często borykasz się z problemem efektywnego planowania produkcji? Rozwiązania go powinieneś szukać w pierwszej kolejności w równoważeniu produkcji (Heijunka) oraz odpowiednim zarządzaniu wąskim gardłem! Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawnie przejść proces równoważenia produkcji, wykonywania obliczeń z jednoczesnym uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości Twojego przedsiębiorstwa...

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook/epub
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook/epub
Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatemrebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy...

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw  kierunki rozwoju - ebook/pdf
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw kierunki rozwoju - ebook/pdf
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego...
Karty dokonań - ebook/epub
Karty dokonań - ebook/epub
Marek Barowicz
edu-Libri

Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie, wdrożenie i realizację strategii. Składa się z sześciu rozdziałów.

Pierwsze trzy dotyczą controllingu, z uwzględnieniem funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz sterowania strategią firmową.

Kolejne dwa rozdziały zawierają typologię poszczególnych form zarządzania strategicznego...

Karty dokonań - ebook/pdf
Karty dokonań - ebook/pdf
Marek Barowicz
edu-Libri

Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie, wdrożenie i realizację strategii. Składa się z sześciu rozdziałów.

Pierwsze trzy dotyczą controllingu, z uwzględnieniem funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz sterowania strategią firmową.

Kolejne dwa rozdziały zawierają typologię poszczególnych form zarządzania strategicznego...

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem - ebook/pdf
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem - ebook/pdf
Magdalena Wereda-Kolasińska
CeDeWu

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu...





Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub
Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
MT Biznes

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”.

Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup - ebook/pdf
Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup - ebook/pdf
Vaughan Evans, Brian Tracy
Onepress

Biznesplan — Twój klucz do sukcesu!

Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków...



Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych - ebook/pdf
Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych - ebook/pdf
Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax
Helion
Innowacyjność pomaga budować pozycję rynkową firmy. Słowo to nie oznacza jedynie oferowania nowych produktów i usług, ale dotyczy również organizacji działania. Niestety, realizacja zasady ciągłego doskonalenia się najczęściej napotyka opory. Ludzie nie lubią zmian sposobu myślenia i niechętnie akceptują konieczność innego podejścia. Tymczasem dla wielu podmiotów, szczególnie tych z nowoczesnych branż...






Nowoczesne metody i narzędzia zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym - ebook/pdf
Nowoczesne metody i narzędzia zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym - ebook/pdf
Aleksandra Nowakowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Prezentowany zbiór wypełnia lukę na rynku wydawniczym w zakresie współczesnych metod i narzędzi zarządzania rozwojem. Ze względu na swoją zawartość wpisuje się w nowy paradygmat, określany mianem terytorialnego podejścia do rozwoju. Zaproponowano w nim nowe metody i sposoby stymulowania rozwoju w wymiarze regionalnym i lokalnym, których ucieleśnieniem jest paradygmat terytorialnej polityki rozwoju (ang...


KAIZEN – dążenie do doskonałości Filozofia działania, której istotę stanowi doskonalenie - ebook/pdf
KAIZEN – dążenie do doskonałości Filozofia działania, której istotę stanowi doskonalenie - ebook/pdf
Agnieszka Fojewska
Verlag Dashofer
Tematyka

W dzisiejszych czasach, kiedy to firmy nieustannie rywalizują ze sobą, nie ma miejsca dla organizacji słabych. Aby firmy mogły istnieć na rynku muszą ciągle doskonalić się, aby być lepszymi i sprawniej działającymi od konkurencji.

Pomocna w poprawie wykonywanych przez firmę działań będzie z pewnością metoda KAIZEN. Dzięki niej możliwe jest ukierunkowanie nie tylko całego zespołu...