Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00258 004976 15031598 na godz. na dobę w sumie

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook
Paweł Tkaczyk
Helion
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. Harvard Business Review uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać! Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że zarabia na życie opowiadaniem historii. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”), ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Paweł Tkaczyk
Helion
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli...

Marketing - ebook/pdf
Marketing - ebook/pdf
Magdalena Daszkiewicz, Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski
Placet
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Autorzy dołożyli wszelkich starań...

Marketing 3.0 - audiobook
Marketing 3.0 - audiobook
Philip Kotler
MT Biznes Sp. z o.o.

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną...




Marketing 3.0 - ebook/epub
Marketing 3.0 - ebook/epub
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
MT Biznes Sp. z o.o.

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną...





Sztuka rynkologii - audiobook
Sztuka rynkologii - audiobook
Jacek Kotarbiński
Helion

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Björn Lundén, Ulf Svensson
BL Info Polska
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie...

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















Marketing. Teoria i przykłady - ebook/pdf
Marketing. Teoria i przykłady - ebook/pdf
Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, M. Daszkiewicz
Placet

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Moje przygody z marketingiem - audiobook
Moje przygody z marketingiem - audiobook
Philip Kotler
MT Biznes

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961...




Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych - ebook/epub
Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych - ebook/epub
Praca zbiorowa
Wiedza i Praktyka

Książka prowadzi Czytelnika przez wykonywanie mniej standardowych wykresów w Excelu oraz radzenie sobie z zaprezentowaniem nietypowych danych. Porady zostały przygotowane przejrzyście i zrozumiale. Autorzy podpowiadają jak stworzyć nieszablonowe diagramy, wyjaśniają, kiedy mogą przydać się miniwykresy oraz jak poradzić sobie z czytelną prezentacją dużej ilości danych. Wykresy często służą do zaprezentowania rozkładu danych z...

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym...





















Marketing - zagadnienia podstawowe - ebook/epub
Marketing - zagadnienia podstawowe - ebook/epub
Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski
Placet

Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych...







Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - audiobook
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - audiobook
Robert B. Cialdini,
Helion

Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje:

  • Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
  • Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!

Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym...

Fastlane milionera - ebook/epub
Fastlane milionera - ebook/epub
MJ DeMarco
Gall

Książkę tę można uznać za niebywale pożyteczny „podręcznik” jak sensownie rozwijać własny biznes, aby zostać milionerem. Zwłaszcza dla ludzi młodych, ambitnych i przedsiębiorczych, próbujących znaleźć swój własny sposób na sukces biznesowy i finansowy, może być to cenna „książka kucharska”, zawierająca wiele naprawdę porządnie ułożonych i sensownych przepisów oraz rad...






Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - ebook/epub
Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - ebook/epub
Andrzej Wojtal
Wydawnictwo e-bookowo

Tajna wiedza o zarabianiu w sieci to nie tylko kurs zarabiania w sieci z firmą Gogle, ale również kompendium wiedzy na temat zarabiania w sieci Internet.

Dzięki temu ebookowi prócz zarobionych pieniędzy zdobędziesz wiedzę skrzętnie ukrywaną przez największych bossów e-marketingu, a także bardzo szybko nauczysz się sprawniejszego posługiwania komputerem i programami internetowymi...

Wzrost - ebook/epub
Wzrost - ebook/epub
Jim Stengel
MT Biznes Sp. z o.o.

Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności.

Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy...






Marketing gier wideo - ebook/epub
Marketing gier wideo - ebook/epub
Kamil Sikora
Psychoskok Wydawnictwo

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić.

Marketing – słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła...


Odkryj się - ebook/epub
Odkryj się - ebook/epub
Patrick Lencioni
MT Biznes Sp. z o.o.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami...






Współpraca działu sprzedaży i marketingu  - ebook/pdf
Współpraca działu sprzedaży i marketingu - ebook/pdf
Piotr Leśniewski
Wiedza i Praktyka

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów...

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Paweł Lenar
Helion

Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz...

Haker umysłów - audiobook
Haker umysłów - audiobook
Andrzej Batko
Helion

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?

Złam kod ludzkiej podświadomości!

Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem...

Rozmowy o startupach - ebook/epub
Rozmowy o startupach - ebook/epub
Jessica Livingston
ThinkMedia
Trzydzieści dwa wywiady z osobami, których talent, wizja i upór zmieniły oblicze nie tylko branży informatycznej, lecz także całego współczesnego biznesu.

Jeżeli chcesz poznać historie tych, którzy są odpowiedzialni za sukces najbardziej znanych firm tworzących oprogramowanie w ostatnich 30 latach, odnajdziesz je w tej książce. Jessica Livingston nie ograniczyła się jednak do najbardziej oczywistych przedsięwzięć (jak...

Pewność siebie. Bądź jak diament. Pozbądź się ograniczeń, które spowalniają cię w życiu. Przesłanie dla kobiet - czego tak naprawdę potrzebujesz, by odnieść sukces? - audiobook
Pewność siebie. Bądź jak diament. Pozbądź się ograniczeń, które spowalniają cię w życiu. Przesłanie dla kobiet - czego tak naprawdę potrzebujesz, by odnieść sukces? - audiobook
Joanna Janowicz
The Black Horse

To jest audiobook o kobiecej pewności siebie. Nie mówi o pewności siebie po prostu, choć jest ona niezwykle istotna na wielu polach, zarówno mężczyzn, jak i kobiet, ale o tej kobiecej właśnie.

Powiedz, jak często Ty sama bywasz z siebie niezadowolona? Niepewna tego, czy poradzisz sobie z nowym wyzwaniem? Mężczyzna generalnie jest dumny… z bycia mężczyzną. Po prostu.

Kobieta w biznesie niezwykle często...


Zakupy na obcasach - ebook/epub
Zakupy na obcasach - ebook/epub
Jane Cunningham, Philippa Roberts
Dom Wydawniczy PWN
Jak kupują kobiety? To pytania spędza sen z oczu niejednemu mężowi i wielu specjalistom od marketingu. Dzięki tej przełomowej książce każdy może poznać sekrety kobiecych motywacji!

Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. Kobieta myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie...

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - audiobook
Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - audiobook
Andrzej Jeznach
Helion

Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich...


Sztuka strategii - ebook/epub
Sztuka strategii - ebook/epub
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
MT Biznes Sp. z o.o.

Księga mądrości, która pomoże ci wygrywać w biznesie i w życiu prywatnym.

Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film Piękny umysł i zacząłeś się zastanawiac, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić.

  • Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać...



Rework - audiobook
Rework - audiobook
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Helion

Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka...


Zarządzanie sprzedażą - audiobook
Zarządzanie sprzedażą - audiobook
Chet Holmes
MT Biznes Sp. z o.o.

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji...




Lean w biurze i usługach - ebook/epub
Lean w biurze i usługach - ebook/epub
Drew Locher
MT Biznes Sp. z o.o.

Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standaryzowana...

Marketing w praktyce - ebook/pdf
Marketing w praktyce - ebook/pdf
Mirko Düssel
BC Edukacja Sp. z o.o.

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych.

Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych:

  • Podstawy (typ myślenia...

Od zera do milionera - audiobook
Od zera do milionera - audiobook
Piotr Rosik, Wojciech Rudny
Złote Myśli Sp. z o.o.

Jak dojść „od zera do milionera”?

Ucz się od najlepszych, jak zostać milionerem. Poznaj 29 ludzi sukcesu, których zasady działania gwarantują wręcz osiągnięcie zadziwiających rezultatów i bogactwa.

Jeśli zapytasz jakiegokolwiek znawcę tematu sukcesu, osiągania celów czy motywacji o to, jaką jedną rzecz powinna zrobić osoba zaczynająca od zera, aby osiągnąć sukces...