Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
![Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub [Robert Stępowski] Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub](/catalog/ebooki/115358/191960/cover/0/196760.jpg)
Robert Stępowski |
Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”? To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć. To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes. Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0. Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta. |
![Coaching marki osobistej - ebook/epub [Sergiusz Trzeciak] Coaching marki osobistej - ebook/epub](/catalog/ebooki/109478/186080/cover/0/185339.jpg)
Sergiusz Trzeciak |
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani... |
![Zarządzanie marką - ebook/pdf [Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall] Zarządzanie marką - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02035013/020/cover/0/210931.jpg)
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall |
Wolters Kluwer |
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas... |
![Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub [Barbara Stawarz-García] Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub](/catalog/ebooki/02043010/020/cover/0/271540.jpg)
Barbara Stawarz-García |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. |
![Zacznij Pisać - ebook/pdf [Katarzyna Krzan] Zacznij Pisać - ebook/pdf](/catalog/ebooki/1082977/1234111/cover/0/zacznij-pisac_1545289510.jpg)
Katarzyna Krzan |
Złote Myśli |
Publikacja, która krok po kroku poprowadzi Cię do wydania własnej książki - od motywacji, przez warsztat, aż do opublikowania dzieła. Napisana przez wydawcę dla tych, którzy chcą pisać, tych, którzy tworzą oraz tych, którzy chcą swoją książkę sprzedać. |
![Multi Level Marketing w działaniu - ebook/epub [Randy Gage] Multi Level Marketing w działaniu - ebook/epub](/catalog/ebooki/117813/194415/cover/0/164121.jpg)
Randy Gage |
Studio Emka |
Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to wspaniały poradnik zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego biznesu, jak i dla doświadczonych networkerów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności i osiągnąć spektakularny sukces! Książka Gage’a to dostosowany do realnych reguł system, z którego korzystał autor... |
![Jak zbudować silną markę od podstaw - książka [Jacek Kall] Jak zbudować silną markę od podstaw - książka](/catalog/ebooki/002137/002/cover/0/silmar.jpg)
Jacek Kall |
Onepress |
Jak zaistnieć w umysłach klientów? |
![Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf [Anna Piwowarska] Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021203/002/cover/0/autent.jpg)
Anna Piwowarska |
Onepress |
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy... |
![Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka [Peter Cheverton] Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka](/catalog/ebooki/002151/002/cover/0/blysma.jpg)
Peter Cheverton |
Onepress |
Tajniki budowania marki i zarządzania nią
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać... |
![Startup. Postaw wszystko na jedną firmę - ebook/epub [Diana Kander] Startup. Postaw wszystko na jedną firmę - ebook/epub](/catalog/ebooki/110873/187475/cover/0/186107.jpg)
Diana Kander |
Studio Emka |
Startup. Postaw wszystko na jedną firmę to więcej niż opowieść o wyrzekaniu się pokusy i walce o uratowanie firmy. Jest ta książka swoistą liną ratunkową rzuconą przedsiębiorcom, którzy chcą wdrożyć innowacyjny pomysł, ale nie za bardzo wiedzą jak. Zaczęli już coś nowego, ale nie mogą nabrać oczekiwanego impetu. Przedsiębiorcy, którzy radzą sobie w warunkach nowej ekonomii... |
![Czas to więcej niż Pieniądz - ebook/pdf [Mateusz Kubicki] Czas to więcej niż Pieniądz - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0206651/020/cover/0/126061.jpg)
Mateusz Kubicki |
Self Publishing |
'Czas to więcej niż Pieniądz' to poradnik jak efektywnie zarządzać czasem, aby osiągnąć wszystko co zaplanowałeś. To zbiór sposobów na zarządzanie czasem, które pozwolą zaoszczędzić miesiące, a może nawet lata życia.
Dla kogo jest ten Poradnik? Dla wszystkich tych, którzy chcą poprawić jakość swojego życia i nie wiedzą od czego zacząć. Poradnik został stworzony z myślą o wszystkich tych... |
![Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka [Dan Schawbel] Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka](/catalog/ebooki/002751/002/cover/0/perbra.jpg)
Dan Schawbel |
Onepress |
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według 'New York Post' |
![Video marketing w mediach społecznościowych - ebook/epub [Robert Stępowski] Video marketing w mediach społecznościowych - ebook/epub](/catalog/ebooki/00618275/006/cover/0/e_0qk2.jpg)
Robert Stępowski |
Roster |
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na... |
![Bóg zawsze znajdzie ci pracę - audiobook [Regina Brett] Bóg zawsze znajdzie ci pracę - audiobook](/catalog/audiobooki/131890/234741/cover/0/268651.jpg)
Regina Brett |
Insignis |
Trzecia książka Reginy Brett, autorki bestsellerów Bóg nigdy nie mruga, Jesteś cudem i Kochaj.
To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym... |
![Bóg zawsze znajdzie ci pracę - audiobook [Regina Brett] Bóg zawsze znajdzie ci pracę - audiobook](/catalog/audiobooki/143092/263093/cover/0/268651.jpg)
Regina Brett |
Insignis |
Trzecia książka Reginy Brett, autorki bestsellerów Bóg nigdy nie mruga, Jesteś cudem i Kochaj.
To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym... |
![Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka [Al Ries, Laura Ries] Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka](/catalog/ebooki/00288/002/cover/0/marek.jpg)
Al Ries, Laura Ries |
Onepress |
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano... |
![Bóg zawsze znajdzie ci pracę - ebook/epub [Regina Brett] Bóg zawsze znajdzie ci pracę - ebook/epub](/catalog/ebooki/0069903/006/cover/0/e_c1xe.jpg)
Regina Brett |
Wydawnictwo Insignis |
Najnowsza książka Reginy Brett, autorki bestsellerów 'Bóg nigdy nie mruga' i 'Jesteś cudem' To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym... |
![Bóg zawsze znajdzie ci pracę - ebook/epub [Regina Brett] Bóg zawsze znajdzie ci pracę - ebook/epub](/catalog/ebooki/02040139/020/cover/0/176902.jpg)
Regina Brett |
Insignis |
Najnowsza książka Reginy Brett, autorki bestsellerów „Bóg nigdy nie mruga” i „Jesteś cudem” To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym... |
![Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka [Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk] Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka](/catalog/ebooki/0013320/001/cover/0/startp.jpg)
Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk |
Helion |
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie... |
![Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub [Robert Stępowski] Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub](/catalog/ebooki/0406415/040/cover/0/701626-n-a.jpg)
Robert Stępowski |
Słowa i Myśli |
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce... |
![E-biznes jako sposób na sukces - ebook/pdf [Jolanta Gajda] E-biznes jako sposób na sukces - ebook/pdf](/catalog/ebooki/91858/140941/cover/0/e-biznes-jako-sposob-na-sukces_1428572079.jpg)
Jolanta Gajda |
Złote Myśli |
Zobacz, jak młodzi ludzie, pasjonaci Internetu, osiągnęli dzięki niemu sukces i jak Ty też możesz to zrobić. * Jeśli chcesz wykorzystać wszystkie możliwości, które daje Internet, aby osiągnąć to, o czym do tej pory marzyłeś... * Jeśli nie masz wiedzy na temat programowania i innych technicznych spraw i zaczynasz niejako od ZERA swoją działalność... * Jeśli chcesz poznać inną drogę rozwoju i zarabiania pieniędzy niż... |
![Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka [Adam Grzesik] Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka](/catalog/ebooki/0021389/002/cover/0/eksbiz.jpg)
Adam Grzesik |
Onepress |
Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności... |
![E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub [Jarosław Królewski, Paweł Sala] E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub](/catalog/ebooki/0402816/040/cover/0/566153-n-a.jpg)
Jarosław Królewski, Paweł Sala |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej... |
![E-biznes. Poradnik praktyka - książka [Maciej Dutko] E-biznes. Poradnik praktyka - książka](/catalog/ebooki/0011958/001/cover/0/ebizpp.jpg)
Maciej Dutko |
Helion |
Biznes usieciowiony
Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądzeMasz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz... |
![Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub [Robert Stępowski] Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub](/catalog/ebooki/123704/222805/cover/0/228189.jpg)
Robert Stępowski |
Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat... |
![Wymyśl! Sprzedaj! Zarób! - ebook/epub [Lori Greiner] Wymyśl! Sprzedaj! Zarób! - ebook/epub](/catalog/ebooki/00620473/006/cover/0/e_0x50.jpg)
Lori Greiner |
OSM CONSULT |
Przewodnik o tym jak skutecznie tworzyć swoje własne produkty!„Wymyśl, sprzedaj, zarób!” to idealny przewodnik dla tych, którzy marzą o stworzeniu nowych produktów i wprowadzeniu ich na rynek tak, by stały się hitem. Zasada jest prosta: musisz zostać wynalazcą i przedsiębiorcą jednocześnie. Myślisz, że nie jesteś w stanie tego zrobić? Tymczasem „Wymyśl, sprzedaj, zarób... |
![Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf [Dariusz Nosorowski] Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf](/catalog/ebooki/91590/140397/cover/0/dlaczego-wyginely-dinozaury_1425292910.jpg)
Dariusz Nosorowski |
Złote Myśli |
Dlaczego ludzie kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces? Jak będą sobą, wygrać na rynku? Publikacja, którą trzymasz w ręku, skierowana do osób, które chcą zająć się sprzedażą; tych, które już pracują jako handlowcy oraz do tych, które zarządzają sprzedażą. To książka kreśląca karierę ETYCZNEGO HANDLOWCA oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć”... |
![Jak wygrać w biznesie? - ebook/pdf [Marek Zabiciel] Jak wygrać w biznesie? - ebook/pdf](/catalog/ebooki/92160/141291/cover/0/jak-wygrac-w-biznesie_1429523300.jpg)
Marek Zabiciel |
Złote Myśli |
W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli. „Jak wygrać w biznesie” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego: - przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie, - założenie działalności gospodarczej oraz pierwsze... |
![Bóg zawsze znajdzie ci pracę - ebook/epub [Regina Brett] Bóg zawsze znajdzie ci pracę - ebook/epub](/catalog/ebooki/0303225/030/cover/0/109568-bog-zawsze-znajdzie-ci-prace-regina-brett-1.jpg)
Regina Brett |
Insignis Media |
Kolejna książka Reginy Brett, autorki bestsellerów „Bóg nigdy nie mruga” i „Jesteś cudem”. Dla wszystkich poszukujących dla siebie miejsca, w którym odnajdą prawdziwy sens swego życia.
To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. |
![Content marketing po polsku - ebook/epub [] Content marketing po polsku - ebook/epub](/catalog/ebooki/0403270/040/cover/0/592015-n-a.jpg)
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów... |
![CzasNaE-Biznes - ebook/pdf [Piotr Majewski] CzasNaE-Biznes - ebook/pdf](/catalog/ebooki/92249/141465/cover/0/czasnae-biznes_1429697544.jpg)
Piotr Majewski |
Złote Myśli |
Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego. Musisz mieć tę książkę, jeżeli: - Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody. - Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować... |
![Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf [Marcin Żukowski] Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021276/002/cover/0/tywsom.jpg)
Marcin Żukowski |
Onepress |
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ... |
![E-marketing - ebook/epub [Jarosław Królewski, Paweł Sala] E-marketing - ebook/epub](/catalog/ebooki/100618/176922/cover/0/e_marketing-wydawnictwo_naukowe_pwn-ebook-cov.jpg)
Jarosław Królewski, Paweł Sala |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
'Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie... |
![Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka [Jeanniey Mullen, David Daniels] Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka](/catalog/ebooki/0011983/001/cover/0/goemma.jpg)
Jeanniey Mullen, David Daniels |
Helion |
>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową
W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego... |