Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00491 007297 19933376 na godz. na dobę w sumie

Jak rozliczać VAT w budownictwie – 5 praktycznych wskazówek - ebook/pdf

Jak rozliczać VAT w budownictwie – 5 praktycznych wskazówek - ebook/pdf
Jak rozliczać VAT w budownictwie – 5 praktycznych wskazówek - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe
Wiedza i Praktyka
Dowiedz się, jak bezbłędnie opodatkować usługi budowlane. Upewnij się, kiedy opodatkować usługi budowlane obniżoną stawką VAT? Jak opodatkować usługi budowlane wykonywane na terenie innych krajów UE oraz jak ustalić podstawę opodatkowania VAT? O tym dowiesz się z tej publikacji. Znajdziesz tutaj 5 najważniejszych wskazówek jak to zrobić prawidłowo.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Refakturowanie usług - ebook/pdf
Refakturowanie usług - ebook/pdf
Mariusz Jabłoński, Adam Bartosiewicz, Rafał Styczyński
Wolters Kluwer
W praktyce gospodarczej często zdarza się, że podmioty prowadzące działalność dokonują odsprzedaży usług, które wcześniej nabyły, a które stanowią część innej (zasadniczej) usługi świadczonej na rzecz osoby trzeciej. Operacje te, zwane również refakturowaniem, budzą wiele wątpliwości w zakresie ich opodatkowania podatkiem od towarów i usług. Jest to zagadnienie problematyczne nie tylko dla podatników...






Pracownicy mają prawo do dofinansowania wypoczynku - ebook/pdf
Pracownicy mają prawo do dofinansowania wypoczynku - ebook/pdf
dr Katarzyna Trzpioła, Bogdan Świąder
Wiedza i Praktyka

W publikacji znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące dofinansowania do wypoczynku pracowników. Dowiedz się, kiedy przysługuje zwolnienie z opodatkowania, a kiedy nie skorzystasz z preferencji podatkowych oraz jak zaksięgować dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS.

Kryteria oceny ofert w zamówieniach dla inwestycji budowlanej - ebook/pdf
Kryteria oceny ofert w zamówieniach dla inwestycji budowlanej - ebook/pdf
Agata Smerd
Wiedza i Praktyka

Czy cena może być jedynym kryterium oceny w postępowaniach na roboty budowlane? Czy musi być kryterium dominującym? Jak w opisie przedmiotu zamówienia ujmować inne wymogi, na których zależy zamawiającym? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdują się w e-poradniku!

Rozliczenie i dokumentowanie zaliczek w pytaniach i odpowiedziach - ebook/pdf
Rozliczenie i dokumentowanie zaliczek w pytaniach i odpowiedziach - ebook/pdf
Aneta Szwęch
INFOR
Otrzymanie zaliczki powoduje obowiązek rozliczenia podatku należne - go w części przypadającej na otrzymaną kwotę, jeśli zaliczka może być bezpośrednio powiązana z określoną dostawą towaru lub świadcze - niem usługi. Jej otrzymanie zobowiązuje wówczas podatnika do rozli - czenia podatku należnego w momencie wcześniejszym niż dzień doko - nania dostawy towaru lub wykonania usługi...
Usługi biznesowe oparte na wiedzy. Wpływ na konkurencyjność gospodarki na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej - ebook/pdf
Usługi biznesowe oparte na wiedzy. Wpływ na konkurencyjność gospodarki na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej - ebook/pdf
Joanna Wyszkowska-Kuna
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Postęp techniczny sprawił jednak, że współczesne gospodarki zaczęły przekształcać się w gospodarki oparte na wiedzy, innowacjach i nowych technologiach, a towarzyszył temu wzrost zapotrzebowania na usługi wspierające procesy produkcyjne, w szczególności te charakteryzujące się wysokim stopniem powiązania z technologią i wiedzą. Efektem tego był dynamiczny rozwój grupy usług określonej jako usługi biznesowe oparte na...

Remonty – jak szybko i bezpiecznie zamówić wykonanie robót budowlanych - ebook/pdf
Remonty – jak szybko i bezpiecznie zamówić wykonanie robót budowlanych - ebook/pdf
Małgorzata Skóra
Wiedza i Praktyka

Niebagatelną część budżetów stanowią szczególnego rodzaju roboty budowlane, czyli remonty. Zazwyczaj polegają one na przywróceniu wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności technicznej) obiektom budowlanym. Z e-booka dowiesz się:
• jak przygotować się do procesu wyboru wykonawcy na prace remontowe,
• w jaki sposób oszacować koszty remontu,
• jak dobrać tryb zamówienia w zależności od typu prac oraz okoliczności...

Koszty transakcyjne w energetyce wodnej - ebook/pdf
Koszty transakcyjne w energetyce wodnej - ebook/pdf
Joanna Sołtuniak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia poświęcona jest problematyce wykorzystywania energii z odnawialnych źródeł w ujęciu ekonomii kosztów transakcyjnych. W publikacji opisano przebieg procesu administracyjno-inwestycyjnego dotyczącego małej elektrowni wodnej. Przedstawiono również wybrane kwestie prawne, środowiskowe, hydrologiczne, techniczne, geodezyjne, budowlane, energetyczne i ekonomiczne wpływające na ten proces...

Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
MT Biznes

Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment)


QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością...

Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Ulf Rader
BL Info Polska Sp. z o.o.

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami...

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf
Peter Kenzelmann
BC Edukacja

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/epub
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/epub
Peter Kenzelmann
BC Edukacja

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Emerging risks – jak nimi zarządzać - ebook/pdf
Emerging risks – jak nimi zarządzać - ebook/pdf
Jacek Folga
Wiedza i Praktyka

Rodzaje ryzyka, które zostały zidentyfikowane, powinny być systematycznie raportowane. Z tej publikacji zdobędziesz wiedzę jak to zrobić bezbłędnie.

Inspirujące usługi - ebook/epub
Inspirujące usługi - ebook/epub
Ron Kaufman
Studio Emka

W książce Inspirujące usługi Ron Kaufman zabiera nas w podróż do nowego świata usług.

Ta książka odsłania moc inspirujących usług i opisuje kroki, jakie możesz podjąć, aby stworzyć trwałą kulturę generującą codziennie takie usługi. Odpowiada na pytania o stałe doskonalenie usług i obala wiele błędnych przekonań. Przedstawia firmy i ludzi z całego świata, którzy uczynili z usług swój najwyższy priorytet...

Usługa bancassurance dla jednostek samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Usługa bancassurance dla jednostek samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Hanna Kociemska
CeDeWu

Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w polskim samorządzie terytorialnym; monografia ta jest jednym z pierwszych tak kompleksowych opracowań na temat bancassurance w sektorze samorządu terytorialnego...

Rozdział 1. Samorząd terytorialny uczestnikiem na rynku finansowym - ebook/pdf
Rozdział 1. Samorząd terytorialny uczestnikiem na rynku finansowym - ebook/pdf
Hanna Kociemska
CeDeWu

Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w polskim samorządzie terytorialnym; monografia ta jest jednym z pierwszych tak kompleksowych opracowań na temat bancassurance w sektorze samorządu terytorialnego...

Rozdział 2. Usługa bancassurance jako metoda kompleksowego rozwiązywania problemów finansowych JST - ebook/pdf
Rozdział 2. Usługa bancassurance jako metoda kompleksowego rozwiązywania problemów finansowych JST - ebook/pdf
Hanna Kociemska
CeDeWu

Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w polskim samorządzie terytorialnym; monografia ta jest jednym z pierwszych tak kompleksowych opracowań na temat bancassurance w sektorze samorządu terytorialnego...

Rozdział 3. Stan i uwarunkowania rozwoju bancassurance po stronie podażowej. Implikacje dla rozwoju usługi bancassurance oferowanej JST - ebook/pdf
Rozdział 3. Stan i uwarunkowania rozwoju bancassurance po stronie podażowej. Implikacje dla rozwoju usługi bancassurance oferowanej JST - ebook/pdf
Hanna Kociemska
CeDeWu

Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w polskim samorządzie terytorialnym; monografia ta jest jednym z pierwszych tak kompleksowych opracowań na temat bancassurance w sektorze samorządu terytorialnego...

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub
Jacek Wójcik, Tomasz Dąbrowski, Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Katarzyna Majchrzak, Piotr Masiukiewicz, Piotr Polański, Sylwia Sobolewska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów...
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook/epub
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook/epub
Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi...


FAMILY OFFICE Zaufany doradca rodzinnego majątku - ebook/epub
FAMILY OFFICE Zaufany doradca rodzinnego majątku - ebook/epub
Mariusz Pawlak, Rafał Lorek
Spectator.
'FAMILY OFFICE Zaufany doradca rodzinnego majątku', najnowsza książka autorstwa Mariusza Pawlaka i Rafała Lorka to pozycja nad którą patronat objęli Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP) oraz fundacja centrum im. Adama Smitha, pierwszy niezależny Instytut w Polsce, od 16 września 1989 roku.Polska ostatnich 25 lat to pasmo sukcesów, politycznych, społecznych, a także przemian ekonomicznych i gospodarczych...
Marketingowe zarządzanie apteką - ebook/pdf
Marketingowe zarządzanie apteką - ebook/pdf
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego...




ISO w praktyce. Procedura auditów wewnętrznych  - ebook/pdf
ISO w praktyce. Procedura auditów wewnętrznych - ebook/pdf
Mirosław Lewandowski
Wiedza i Praktyka

Proces auditu niesie ze sobą wiele złożonych, skomplikowanych zagadnień. Na jakich dokumentach roboczych pracują audytorzy? Czy są one przydatne w ich działaniach, czy tylko utrudniają pracę? Czy na podstawie raportu z auditu możesz określić, że audit został prawidłowo przeprowadzony, a jego cele zrealizowane? Czy raport dostarcza danych o kondycji ZSZ, na których możesz oprzeć działania doskonalące...

Zamknięcie roku 2015 - ebook/pdf
Zamknięcie roku 2015 - ebook/pdf
INFOR PL SA
INFOR
Na dzień kończący dany rok obrotowy następuje zamknięcie ksiąg rachunkowych. Przed ich zamknięciem jednostka powinna przeprowadzić określone czynności, aby rzetelnie i jasno przedstawić sytuację majątkową i finansową oraz prawidłowo ustalić wynik finansowy.

Czynności związane z zamknięciem ksiąg rachunkowych można podzielić na cztery etapy.

Etap I – Sprawdzenie kompletności i poprawności ewidencji księgowej

Etap II - Inwentaryzacja

Etap...









Dodatkowe wynagrodzenie roczne – 5 zagadnień i 50 przykładów z praktyki - ebook/pdf
Dodatkowe wynagrodzenie roczne – 5 zagadnień i 50 przykładów z praktyki - ebook/pdf
Michał Kowalski
Wiedza i Praktyka

W publikacji znajdziesz 50 przykładów, jak prawidłowo i zgodnie z przepisami wypłacać w szkole dodatkowe wynagrodzenie roczne. Poznaj najtrudniejsze i najbardziej zawiłe przypadki - a będziesz miał pewność, że wypłata trzynastki w Twojej placówce odbyła się zgodnie z przepisami.