Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00522 010127 20258372 na godz. na dobę w sumie

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - audiobook

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - audiobook
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - audiobook
Anthony Iannarino
MT Biznes
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: • samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; • odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; • konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; • pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; • opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; • diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.
Wszystkie kategorie Tylko praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem - ebook/pdf
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem - ebook/pdf
Matthew Dixon, Brent Adamson
Onepress
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem...




Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Jan Batorski
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...

Sztuka zarządzania sprzedażą - książka
Sztuka zarządzania sprzedażą - książka
Robert A. Simpkins
Onepress

Wróżbita, psycholog i analityk finansowy
-- trzy wcielenia dyrektora sprzedaży

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży -- od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej...

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży - ebook/pdf
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży - ebook/pdf
Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword)
Onepress

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny...




7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Grzegorz Celeban
The Black Horse

Skaner Marki. Jak pozyskiwać i utrzymywać kluczowych klientów? Czyli:

- Pozwól klientom ulepszać Twój produkt!

- Zapobiegaj obiekcjom przed zakupem!
- Gwarantuj fantastyczne doświadczenie!
- Poznaj 2 KLUCZOWE czynniki motywujące do zakupu!

Oraz dowiedz się:

Jakie JEDNO JEDYNE pytanie siedzi w głowie Twojego klienta?

Jak z niezadowolonego klienta zrobić FANA?

A dodatkowo:

Przeprowadź RENTGEN PRODUKTU...











Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - książka
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - książka
Mateusz Grzesiak
Onepress
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej...


Techniki sprzedaży - ebook/pdf
Techniki sprzedaży - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić wyniki firmy, w której jesteś zatrudniony...

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - ebook/pdf
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - ebook/pdf
Robert Zych
Onepress
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy...




Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
Grzegorz Sikorski
Onepress

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię...

10 złotych reguł sprzedaży - książka
10 złotych reguł sprzedaży - książka
Ivan Bureš
Onepress

Sprzedaż jest esencją biznesu

Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf
Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf
Dariusz Nosorowski
Złote Myśli

Dlaczego ludzie kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces? Jak będą sobą, wygrać na rynku?

Publikacja, którą trzymasz w ręku, skierowana do osób, które chcą zająć się sprzedażą; tych, które już pracują jako handlowcy oraz do tych, które zarządzają sprzedażą. To książka kreśląca karierę ETYCZNEGO HANDLOWCA oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć”...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
    Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
    Arkadiusz Bednarski
    Onepress

    Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca

    Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich — za trudne...


    Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
    Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
    Jay Conrad Levinson, Seth Godin
    Onepress

    Odkryj potencjał swojej firmy

    • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
    • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
    • Zastosuj sprawdzone techniki działania

    Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika...

    Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - audiobook
    Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - audiobook
    Mateusz Grzesiak
    Helion

    'Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej...


    Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
    Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
    Bill Stinnett
    Onepress

    Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

    • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
    • Zbuduj relacje z klientami
    • Przeanalizuj proces zakupów

    Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

    Zarządzanie sprzedażą Biblioteka Sukcesu Briana Tracy - ebook/epub
    Zarządzanie sprzedażą Biblioteka Sukcesu Briana Tracy - ebook/epub
    Brian Tracy
    MT Biznes
    Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

    Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.

    Brian Tracy,światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć...

















    Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - książka
    Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - książka
    Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
    Onepress

    Sprzedawcy szkiełko i oko

    • Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe
    • Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne


    Ludzie sprzedają ludziom.
    Guccio Gucci

    Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu...



    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!

    • Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
    • Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
    • Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
    Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych...



    Jak W Ciągu 5 Dni Znaleźć Niszę Na Rynku i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji - audiobook
    Jak W Ciągu 5 Dni Znaleźć Niszę Na Rynku i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji - audiobook
    Grzegorz Celeban
    The Black Horse

    Jak w 5 Dni Znaleźć Niszę w Swojej Branży i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji?


    czyli

    około 90 minut szkolenia
    5 sprawdzonych strategii budowania UNIKALNOŚCI
    moduł: pytania i odpowiedzi
    i 5 dni, które wystarczą abyś wdrożył EFEKTYWNIEwybraną strategię!

    Było intensywnie, sporo się działo i padło wiele cennych podpowiedzi - do konkretnych branż.

    Podczas tego szkolenia Grzegorz podzielił się 5 strategiami (tak naprawdę taki był plan...























    12 kroków uczciwej* sprzedaży - książka
    12 kroków uczciwej* sprzedaży - książka
    Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
    Onepress

    * uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie

    Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru...
















    Nas troje czyli rodzinne nastroje - ebook/epub
    Nas troje czyli rodzinne nastroje - ebook/epub
    Maria Rotkiel
    Czarna Owca

    O wartości naszego życia stanowią w dużej mierze relacje z innymi ludźmi, związki z bliskimi osobami, które są źródłem wielu radości, ale również trosk i trudnych emocji. Sztuka życia wśród innych to jedna z naszych największych umiejętności i jedno z najtrudniejszych wyzwań. Poradnik Nas troje – czyli rodzinne nastroje porusza najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem w skomplikowanym...

    Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających szybkie myślenie - ebook/pdf
    Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających szybkie myślenie - ebook/pdf
    Charles Phillips
    Sensus

    Turbodoładowanie dla Twojego mózgu!

    • Jak szybko myśleć, czyli warunki konieczne do osiągnięcia przyspieszenia
    • Rozkosze łamania głowy, czyli 50 zadań na poprawę szybkości myślenia
    • Wyzwanie, czyli wspaniała rozrywka na deser
    Szybkość myślenia i zdolność do błyskawicznego podejmowania decyzji to zalety szczególnie ważne we współczesnym świecie. Ludzie obdarzeni takimi zdolnościami znacznie łatwiej orientują się w zmiennej...

    Prawa sukcesu. Tom IX i Tom X - ebook/pdf
    Prawa sukcesu. Tom IX i Tom X - ebook/pdf
    Napoleon Hill
    Złote Myśli

    IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą

    'Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności.

    I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej pracy niż ta...

    Promocja sprzedaży - książka
    Promocja sprzedaży - książka
    Julian Cummins, Roddy Mullin
    Onepress

    Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


    Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych - ebook/pdf
    Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych - ebook/pdf
    Krzysztof Cybulski
    Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

    Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji...