Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00325 006435 19026883 na godz. na dobę w sumie

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka
Jan Fazlagić-90%
Onepress
Bank pomysłów i inspiracji Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania) Najlepsze warunki dla transferu wiedzy Organizacja ucząca się i popełniająca błędy Wiedza na sprzedaż - marketing i konkurowanie na rynku wiedzy Wiedza to potęga - Francis Bacon Wiesz, że nic nie wiesz? To głębokie i bardzo filozoficzne, jednak w żaden sposób nie poprawi konkurencyjności Twojej firmy. A najgorszą rzeczą, jaka może spotkać polskiego przedsiębiorcę, który w ciągu ostatnich 10 - 20 lat uzyskał stabilizację finansową i rozwinął swoją organizację, jest przekonanie, że nic już nie trzeba zmieniać. Jeśli dalej będziesz stał w miejscu, szybko usłyszysz świst wydawany przez mijającego Cię z dużą prędkością konkurenta z Irlandii, Chin czy zza rogu ulicy. Co zrobić, by nadążyć za światowymi trendami i nie wypaść z rynku? Jak wzbogacać swoje produkty o wyróżniającą się wartość dodaną? W jaki sposób zamienić wiedzę na pieniądze? Aby poznać odpowiedzi na te pytania i - co więcej - móc z powodzeniem wdrażać skuteczne rozwiązania, przede wszystkim powinieneś się dowiedzieć, jak to zrobić. Do you KNOW HOW? Osiągnięcie sukcesu wymaga nowego spojrzenia na szybko zmieniającą się rzeczywistość i o tym właśnie jest ta ciekawa, z polotem napisana książka. dr Mirosław Grudzień, prezes VIGO System S.A. (sektor zaawansowanych technologii) Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów zamierzających zwiększyć efektywność wykorzystania know-how w swojej firmie czy organizacji. dr Mariusz Strojny, menedżer, Zarządzanie Wiedzą i Badania Rynkowe KPMG (wiodąca firma doradcza) Wciągająca, napisana z pasją książka o tym, jak zamienić wiedzę na pieniądze. Polecam każdemu przedsiębiorcy! dr Bożena Skibicka, MIS (dynamiczna spółka branży IT)
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak-90%
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
Piotr Majewski-90%
Złote Myśli

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego.

Musisz mieć tę książkę, jeżeli:

- Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody.

- Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować...

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk - książka
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk - książka
Christopher E. Bogan, Michael J. English-90%
Onepress

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży...

Fundusze unijne i europejskie - ebook/pdf
Fundusze unijne i europejskie - ebook/pdf
Anna Szymańska-90%
Złote Myśli

Wiesz już, ile dostanie Twoja firma z 90 mld euro, które otrzyma Polska z kasy UE w latach 2007–2013?

Odpowiedź na to pytanie zależy w ogromnym stopniu od Ciebie. Jeśli podejdziesz na poważnie do pozyskiwania środków unijnych, Twoja firma może dostać potężny zastrzyk finansowy.

Musisz się jednak wiele nauczyć, zanim zaczniesz pisać naprawdę skuteczne wnioski i otrzymywać silne wsparcie finansowe dla swoich projektów...

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
C. Richard Weylman-90%
Onepress

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić...





Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa. Zasoby niematerialne w nowej gospodarce - ebook/pdf
Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa. Zasoby niematerialne w nowej gospodarce - ebook/pdf
Grzegorz Urbanek-90%
Wolters Kluwer

Książka Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa adresowana jest przede wszystkim do menedżerów zainteresowanych lepszym poznaniem czynników, które kształtują pozycję konkurencyjną zarządzanych przez nich firm. Menedżerom, którzy chcą tworzyć istotną i trwałą wartość dla akcjonariuszy i innych grup interesu, lektura książki może ułatwić znalezienie kompromisu pomiędzy bieżącymi wynikami finansowymi a tworzeniem potencjału...




Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie - ebook/pdf
Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie - ebook/pdf
Mike Moyer-90%
Onepress

Dowiedz się, jak nie stracić na podziale udziałów w Twojej nowej firmie!

Najważniejszy jest oczywiście pomysł. Jeśli jesteś autorem świetnego pomysłu na firmę, która może podbić świat (albo chociaż uczynić życie przyszłych klientów nieco łatwiejszym), powinieneś wszelkimi siłami dążyć do wcielenia go w życie. Tu pojawia się pytanie, jak to zrobić, gdy konto świeci pustkami...



Chłopiec czy dziewczynka... - ebook/pdf
Chłopiec czy dziewczynka... - ebook/pdf
Karol Wójcik-90%
Złote Myśli

Poznaj najnowsze, sprawdzone, naukowe sposoby planowania płci, które znają tylko nieliczni.

Jaka będzie Twoja reakcja na następujące moje stwierdzenia?

- Czy gdybym powiedział Ci, że istnieją od całkiem niedawna naukowe metody planowania płci, z których każdy może skorzystać, bez wychodzenia z własnej sypialni, uwierzyłabyś?

- A gdybym dodał jeszcze, że aby skutecznie zaplanować płeć swojego dziecka...

Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska-90%
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Linda Gorchels-90%
Onepress

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!

  • Proces planowania marketingu produktu
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna

Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty...




Zarządzanie wzrostem firmy - książka
Zarządzanie wzrostem firmy - książka
Angie Mohr-90%
Onepress

Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią.

Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet...

Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
Katarzyna Kaczmarska-90%
Etena

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej...

Jak pracując mniej, zarabiać więcej - ebook/pdf
Jak pracując mniej, zarabiać więcej - ebook/pdf
Wiesław Kluz-90%
Złote Myśli

Czy sam tytuł tej książki nie wydał Ci się paradoksem? Czy to w ogóle możliwe i czy jest jakikolwiek sposób aby znaleźć odpowiedź na pytanie:

Jak pracując mniej zarabiać więcej pieniędzy

każdego dnia?

Odpowiedź na to pytanie istnieje i co ciekawsze zna ją 10 % ludzi na całym świecie. Czy słyszałeś o tym, że 10% populacji ma na swoich kontach 90% bogactwa całego świata...

Przelicz to na pieniądze - ebook/pdf
Przelicz to na pieniądze - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox-90%
Vocatio

Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek-90%
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Rails. Leksykon kieszonkowy - książka
Rails. Leksykon kieszonkowy - książka
Eric Berry-90%
Helion

Cała wiedza o Rails, której potrzebujesz!

  • Jak zainstalować i skonfigurować Rails?
  • Jak wykorzystać możliwości technologii ActiveRecord?
  • Jak stworzyć dynamiczną aplikację, korzystając z technologii AJAX?

Ruby on Rails przebojem wdarł się na rynek szkieletów aplikacji internetowych. Stworzony w architekturze MVC, został niezmiernie dobrze przyjęty przez programistów z całego świata...

MBA. Kompendium - książka
MBA. Kompendium - książka
Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E. Spekman, Elizabeth Olmsted Teisberg, Sankaran Venkataraman-90%
Onepress

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami...

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - ebook/pdf
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - ebook/pdf
Marcin Żukowski-90%
Onepress

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego...

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
Jacek Pogorzelski-90%
Onepress

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie...




Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher-90%
Onepress

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

Podręcznik profesjonalnego handlowca - książka
Podręcznik profesjonalnego handlowca - książka
Marlene Caroseli-90%
Onepress

Świat sprzedaży zmienił się. Jeśli stale nie poprawiasz swych umiejętności, podejmujesz ryzyko opisane przez Louisa Rossa, byłego wiceprezesa i dyrektora do spraw technicznych Forda:
'W karierze wiedza jest jak mleko. Ma okres przydatności wydrukowany na kartonie. Okres przydatności tytułu inżyniera wynosi około trzech lat. Jeśli w tym czasie nie zrewidujesz wszystkiego, co wiesz, twoja kariera szybko przepadnie'...

Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Arkadiusz Malanowski-90%
self publisher

Książka  „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta  praktyczna  wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów...

Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami - ebook/pdf
Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami - ebook/pdf
Joanna Dzieńdziora, Włodzimierz Sroka-90%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Współczesne organizacje stoją w obliczu gwałtownych i złożonych zmian w wielu dziedzinach życia gospodarczego. Gwałtowne zmiany w zakresie technologii w połączeniu z postępującą globalizacją przyczyniły się do powstania zjawisk, które były wcześniej praktycznie niespotykane lub występowały na znacznie mniejszą skałę: szybkiego rozpowszechniania się wiedzy, powstania nowych form organizacji opartych na sieciach...
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki - książka
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki - książka
Terry Allen-90%
Onepress

Najlepsze firmy założono z sercem
-- niekoniecznie z pieniędzmi...

  • Dlaczego brak gotówki to nie problem?
  • Jak pozyskać fundusze od inwestora venture albo od... klienta?
  • Jak ograniczać koszty inwestycji -- wypożyczaj, zamiast kupować!

Pizzeria w Rosji, schronisko górskie, wydawnictwo, giełdowy serwis informacyjny -- to zaledwie kilka z dwudziestu firm założonych przez Terry´ego Allena...


Zbuntuj się! Jak protestować skutecznie - ebook/epub
Zbuntuj się! Jak protestować skutecznie - ebook/epub
-90%
Prószyński Media

101 sposobów, jak zostać usłyszanym i zacząć zmieniać świat.

Nie wiesz, jak zatrzymać wycinkę drzew albo budowę biurowca w twojej dzielnicy?

Parlamentarzyści chcą uchwalić prawo, z którym absolutnie się nie zgadzasz?

Masz pomysł, żeby firma, w której pracujesz, działała lepiej?

Chcesz namówić dyrekcję szkoły na realizację twojego pomysłu, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać...

Detonuj! Dlaczego - oraz jak - korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać - ebook/epub
Detonuj! Dlaczego - oraz jak - korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać - ebook/epub
Geoff Tuff, Steven Goldbach-90%
Studio Emka

KAŻDEGO DNIA FIRMY, CHCĄC PRZETRWAĆ, PODEJMUJĄ NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIA. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami”, nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wybór działał bez większych konsekwencji. Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia – i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani...

Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Michael E. Gerber-90%
MT Biznes
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth...
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Don Sexton, Donald J. Trump-90%
Onepress
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
  • Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
  • Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
  • Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać...

E-biznes. Poradnik praktyka - książka
E-biznes. Poradnik praktyka - książka
Maciej Dutko-90%
Helion

Biznes usieciowiony

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz...

Jak stworzyć swój pierwszy biznes? - ebook/pdf
Jak stworzyć swój pierwszy biznes? - ebook/pdf
Patrycja Mstowska-Borysiewicz, Mariusz Mszyca-90%
RBC International

E-book Jak stworzyć swój pierwszy biznes? to obowiązkowa pozycja dla tych, którzy marzą o własnej firmie, ale boją się wystartować lub nie wiedzą od czego zacząć. Niezależnie od tego czy chcesz prowadzić szkołę językową, firmę budowlaną, salon stylizacji paznokci czy działalność trenerską – potrzebujesz tej wiedzy!

 

W tym e-booku wiele praktycznych rad i inspiracji znajdą Ci...



Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf
Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf
Tomek Urban-90%
Złote Myśli

Odkryj, co jest naprawdę ważne, aby skutecznie zarabiać w programach partnerskich.

Autor tego poradnika jest przede wszystkim praktykiem uczestnictwa w programach partnerskich. Swoją wiedzą dzieli się już od dłuższego czasu. Napisał między innymi wiele artykułów dotyczących PP. Teraz powstała wartościowa 'biblia', na której możesz bardzo wiele zyskać.

Czego dowiesz się z publikacji 'Programy partnerskie w praktyce'...

Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - ebook/epub
Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - ebook/epub
Andrzej Wojtal-90%
Wydawnictwo e-bookowo

Tajna wiedza o zarabianiu w sieci to nie tylko kurs zarabiania w sieci z firmą Gogle, ale również kompendium wiedzy na temat zarabiania w sieci Internet.

Dzięki temu ebookowi prócz zarobionych pieniędzy zdobędziesz wiedzę skrzętnie ukrywaną przez największych bossów e-marketingu, a także bardzo szybko nauczysz się sprawniejszego posługiwania komputerem i programami internetowymi...

Jak z menedżera stać się przywódcą? Poradnik dla menedżerów i coachów - ebook/pdf
Jak z menedżera stać się przywódcą? Poradnik dla menedżerów i coachów - ebook/pdf
Wioletta Małota-90%
Difin

Barbara Kaśnikowska - menedżerka, trenerka NLP, coach

Książka jest wyważonym zestawem teorii i praktyki. Znajdujemy w niej dawkę prosto i przejrzyście podanej wiedzy teoretycznej oraz opisy przypadków, które pozwalają łatwo umiejscowić teorię w rzeczywistości. Ale największą wartością tej książki są pytania w niej zawarte. Coś, co autorka nazwała „chwilą refleksji”, stanowi o wyjątkowości tej pozycji na ogromnym...