Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00676 014020 20611550 na godz. na dobę w sumie

Konsument na rynku usług - ebook/pdf

Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
C.H. Beck (uprz)
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej, jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie działania marketingowe są na nim prowadzone, jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług, jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem. Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług.   Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii. Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze. Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Prof. UE we Wrocławiu, Katedra Podstaw Marketingu
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Konkurencja na rynku usług transportowych - ebook/pdf
Konkurencja na rynku usług transportowych - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Unii Europejskiej oraz stopniowy proces ujednolicania zasad działania podmiotów na rynku europejskim są głównymi przyczynami zmian w sposobie postrzegania konkurencji na rynku usług transportowych i...

Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Placet
Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza zapotrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech...

Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - ebook/pdf
Justyna Matysiewicz
Placet

Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego...

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją...













Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Andrzej Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię...













Cywilnoprawna ochrona inwestorów korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym - ebook/pdf
Cywilnoprawna ochrona inwestorów korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym - ebook/pdf
Katarzyna Klafkowska-Waśniowska, Maciej Mataczyński, Rafał Sikorski
Wolters Kluwer
Książka stanowi wyjątkową na rynku publikację traktującą o ochronie inwestorów, zwłaszcza tych nieprofesjonalnych, korzystających z usług maklerskich na rynku kapitałowym. Uwzględnia zarówno prawo polskie, jak i prawo Unii Europejskiej.
W monografii zawarto m.in.:
wnikliwe omówienie obowiązków firm inwestycyjnych dotyczących świadczenia usług na rzecz nieprofesjonalnych inwestorów...



Kiedy od 1 stycznia 2017 r. miejsce położenia nieruchomości wyznacza miejsce świadczenia usług - ebook/pdf
Kiedy od 1 stycznia 2017 r. miejsce położenia nieruchomości wyznacza miejsce świadczenia usług - ebook/pdf
Tomasz Krywan
INFOR

Miejsce położenia nieruchomości wyznacza miejsce świadczenia usług, a tym samym miejsce ich opodatkowania w przypadku usług związanych z nieruchomościami. Ustalenie tego w praktyce sprawia wiele problemów. Dlatego ustawodawca unijny postanowił doprecyzować te regulacje. Z dniem 1 stycznia 2017 r. dodany został art. 31a do rozporządzenia 282/2011. Zmianie tej towarzyszyło określenie przykładowych katalogów usług związanych z nieruchomościami...


Wyłączenie odpowiedzialności cywilnoprawnej dostawców usług sieciowych za treści użytkowników - ebook/pdf
Wyłączenie odpowiedzialności cywilnoprawnej dostawców usług sieciowych za treści użytkowników - ebook/pdf
Daria Katarzyna Gęsicka
Wolters Kluwer
W prezentowanej monografii przedstawiono m.in.:
  • rozważania na temat prawa właściwego dla odpowiedzialności dostawców usług sieciowych za treści użytkowników,
  • regulacje dotyczące wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług sieciowych w Unii Europejskiej,
  • zasady odpowiedzialności dostawców usług sieciowych na przykładzie prawa amerykańskiego.
  • Opracowanie obejmuje również analizę najważniejszych orzeczeń Trybunału...






Krajowe instytucje płatnicze - prawa i obowiązki - ebook/epub
Krajowe instytucje płatnicze - prawa i obowiązki - ebook/epub
Jarosław Hornowski, Adam Janiszewski, Paweł Rudolf, Katarzyna Seweryniak, Ewa Karkowska
Komisja Nadzoru Finansowego

Niniejsza broszura zawiera podstawowe informacje dotyczące:

· katalogu dostawców usług płatniczych i usług płatniczych;

· licencjonowania krajowych instytucji płatniczych;

· prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług płatniczych przez krajowe instytucje płatnicze;

· praw i obowiązków stron wynikających z umów o świadczenie usług płatniczych...

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
Przemysław Stodulny
CeDeWu

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych...

Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce - ebook/epub
Rygory prawne podejmowania i prowadzenia działalności turystycznej w Polsce - ebook/epub
Agnieszka Żywiecka
Difin

Usługi turystyczne to dynamicznie rozwijający się obszar polskiej gospodarki, który w ostatnich latach stawia wiele wyzwań przed polskim ustawodawcą oraz przed organami administracji publicznej w zakresie zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego procesu świadczenia tych usług. Autorka porusza problem prawnych uwarunkowań kontroli i nadzoru nad działalnością przedsiębiorców turystycznych i legalności usług turystycznych...

Międzynarodowa wymiana usług - ebook/pdf
Międzynarodowa wymiana usług - ebook/pdf
Anna Wróbel
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Niniejsza publikacja to doskonale opracowane kompendium wiedzy na temat międzynarodowej wymiany usług. Treść monografii została wzbogacona tabelami, wykresami i mapami.

Monografia „Międzynarodowa wymiana usług” to pierwsza publikacja w polskiej literaturze przedstawiająca w sposób kompleksowy przesłanki, uwarunkowania oraz dotychczasowe efekty procesu liberalizacji międzynarodowego obrotu usługami...

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Barbara Marciszewska
C. H. Beck

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego

Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych...

Gospodarcza działalność usługowa w prawie polskim w świetle unijnych swobód przedsiębiorczości i świadczenia usług - ebook/pdf
Gospodarcza działalność usługowa w prawie polskim w świetle unijnych swobód przedsiębiorczości i świadczenia usług - ebook/pdf
Inga Kawka
Wolters Kluwer
W monografii przeanalizowano funkcjonowanie rynku wewnętrznego w dziedzinie usług w świetle polskiego i unijnego porządku prawnego.
Książka umożliwia Czytelnikom zapoznanie się z:
  • unijnym prawem pierwotnym i wtórnym (m.in. z dyrektywą usługową, dyrektywą o uznawaniu kwalifikacji i sektorowymi aktami prawnymi) oraz orzeczeniami Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej o swobodach przedsiębiorczości i świadczeniu usług...
Turysta senior na rynku usług hotelarskich - ebook/epub
Turysta senior na rynku usług hotelarskich - ebook/epub
Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik
edu-Libri

„Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych...


Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Wolters Kluwer

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk...







ISO 20000 - zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
ISO 20000 - zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
Artur Żebrowski
Wiedza i Praktyka

Norma ISO 20000 to obecnie jedyna oficjalna norma w obszarze zarządzania usługami informatycznymi. ISO 20000 jest idealnym katalogiem kryteriów w celu przeprowadzenia kompleksowej i obiektywnej oceny funkcjonowania obszaru IT, a także budowy Systemu Zarządzania Jakością usług informatycznych. Norma ta doskonale uzupełnia wymagania ISO 9001 i pozwala na w pełni procesowe opisanie usług IT...

Ochrona klienta na rynku usług finansowych w świetle aktualnych problemów i regulacji prawnych. - ebook/pdf
Ochrona klienta na rynku usług finansowych w świetle aktualnych problemów i regulacji prawnych. - ebook/pdf
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
C. H. Beck

Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omawiają zazwyczaj ochronę klienta z perspektywy wybranej kategorii usług finansowych, np. usług ubezpieczeniowych, usług inwestycyjnych lub wybranej kategorii przewidzianych mechanizmów ochronnych...

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Wioleta Baranowska-Zając, Magdalena Brodawka, Szymon Michał Buczyński, Anna Chodorowska, Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz, Anna Franusz, Katarzyna Frączak, Anna Górczyńska, Anna Górska, Michał Hejbudzki, Maria Jasińska, Agnieszka Korzeniowska-Polak, Jerzy Krzynówek, Jacek Kudła, Ewa Lewandowska, Sylwia Łazarewicz, Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Kamil Olczak, Irena Ozimek, Wiesław Pływaczewski, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Jakub Rzymowski, Agata Sobusiak, Edyta Sokalska, Renata Tanajewska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty
C. H. Beck

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji...

ISO w praktyce. ISO 20000. Zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki  - ebook/pdf
ISO w praktyce. ISO 20000. Zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
Artur Żebrowski
Wiedza i Praktyka

Norma ISO 20000 to obecnie jedyna oficjalna norma w obszarze zarządzania usługami informatycznymi. ISO 20000 jest idealnym katalogiem kryteriów w celu przeprowadzenia kompleksowej i obiektywnej oceny funkcjonowania obszaru IT, a także budowy Systemu Zarządzania Jakością usług informatycznych. Norma ta doskonale uzupełnia wymagania ISO 9001 i pozwala na w pełni procesowe opisanie usług IT...

Logistyka usług - ebook/epub
Logistyka usług - ebook/epub
Elżbieta Gołembska, Zbigniew Bentyn, Marcin Gołembski
Wydawnictwo Naukowe PWN

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na...







Sektor usług profesjonalnych - ebook/pdf
Sektor usług profesjonalnych - ebook/pdf
Justyna Matysiewicz, Danuta Babińska, Sławomir Smyczek
Placet

Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjonalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profesjonalnych funkcjonujące w obszarze usług medycznych, doradztwa finansowego i badawczych. Wykorzystano metodę wielorakiego studium przypadku. Podstawowymi źródłami w pracy są bogata literatura...

Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Onepress

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do 'innego' świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów...



Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf
Aleksandra Burgiel, Ewa Kieżel
C. H. Beck

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej...


Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski - ebook/pdf
Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski - ebook/pdf
Agata Szczukocka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Sektor usług ulega wielu przeobrażeniom, a pod wpływem sygnałów płynących z rynku nadal dokonują się w nim zmiany. Zmienia się charakter usług, powstają nowe rodzaje usług między innymi oparte na wysokich technologiach, ale wiele z nich nie ma miejsca bytu. Usługi odgrywają coraz większą rolę w rozwoju społeczno-gospodarczym. Stanowią dział gospodarki, którego na co dzień w pełni nie doceniamy...


Java w komercyjnych usługach sieciowych. Księga eksperta - książka
Java w komercyjnych usługach sieciowych. Księga eksperta - książka
Robert Bruner
Helion
Usługi WWW to ostatni krzyk programistycznej mody. W największym skrócie polegają one na udostępnianiu w sieci Internet dynamicznych aplikacji sieciowych. Ten jednozdaniowy opis nie przekazuje całego potencjału usług WWW. Jest on ogromny. Dzięki usługom WWW aplikacje łączą się na niespotykaną do tej pory, globalną skalę. Już obecnie skorzystać można z setek usług WWW. Dzięki nim uzyskasz między innymi informacje finansowe...

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Łukasz Wróblewski, Joanna Kurowska-Pysz
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego...