Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00492 007888 20968951 na godz. na dobę w sumie

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne. Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.   Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Ryzyko gospodarcze - ebook/pdf
Ryzyko gospodarcze - ebook/pdf
Dr Jerzy Podlewski
Self Publishing

Książka podejmuje niezwykle ważną problematykę ryzyka gospodarczego i jego wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Łączy w sobie zalety podręcznika zwierającego szczegółową analizę problematyki ryzyka i poradnika pokazującego praktyczny sposób analizy ryzyka gospodarczego, odwołując się do idei zintegrowanego zarządzania ryzykiem (Enterprise Risk Management). Rozbudowana część praktyczna (ponad połowa objętości książki)...

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka - ebook/pdf
Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka - ebook/pdf
Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą jej treścią są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami.
Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem...

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - ebook/pdf
Grażyna Golik-Górecka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają...
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook/pdf
Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook/pdf
Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro...


Badania operacyjne z wykorzytsaniem WinQSB - ebook/pdf
Badania operacyjne z wykorzytsaniem WinQSB - ebook/pdf
Dariusz Siudak
C. H. Beck

W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to:

- programowanie liniowe,

- zagadnienia transportowe,

- modele gospodarki zapasami,

- gry decyzyjne i analiza decyzji,

- łańcuchy Markowa.

Każde z prezentowanych zagadnień zawiera krótki wykład teoretyczny oraz przynajmniej jeden przykład numeryczny w postaci...

Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych - ebook/pdf
Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych - ebook/pdf
Janusz Reichel
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy wiele prac na temat samego aktu i procesu sukcesji oraz zarządzania nią. Analizy te najczęściej dotyczą dużych przedsiębiorstw lub firm rodzinnych, natomiast brakuje kompleksowych opracowań tego zagadnienia w odniesieniu do organizacji pozarządowych...

Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach - ebook/pdf
Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach - ebook/pdf
Małgorzata Smolarek
Wyższa Szkoła Humanitas
Opracowanie prezentuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne ujęcie różnorodnych problemów zarządzania w zakresie nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania, z uwzględnieniem zagadnień o charakterze strategicznym, z którymi organizacje spotykają się w trakcie swojej działalności. Przedstawia osiągnięcia badawcze naukowców z różnych ośrodków naukowych. Zamieszczone w nim artykuły zawierają interesujące rozważania na temat aktualnych...

Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Adriana Paliwoda-Matiolańska
C. H. Beck

Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia?

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji...

Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Wojciech Wdowiak
C. H. Beck

Książka jest poświęcona metodzie analizy progowej, polegającej na wyszukiwaniu progów (barier) ilościowych oraz jakościowych rozwoju i funkcjonowania przedsiębiorstw (w tym mikro, małych, średnich, rodzinnych), identyfikacji specyfiki tych progów i ich likwidowaniu w celu usprawnienia zarządzania przedsiębiorstwem.

Problematyka została osadzona w rozważaniach metodologicznych zarządzania i innych nauk szczegółowych...

Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Katarzyna Szczepańska
C. H. Beck

Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością...

Zarządzanie marketingiem - ebook/pdf
Zarządzanie marketingiem - ebook/pdf
Zdzisław Knecht
C. H. Beck

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie'. Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej...

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw  kierunki rozwoju - ebook/pdf
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw kierunki rozwoju - ebook/pdf
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego...
Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna - ebook/pdf
Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna - ebook/pdf
Magdalena Kaźmierczak, Sławomir Zapłata
Wolters Kluwer
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania...
Zarządzanie finansami. Wprowadzenie przykłady i zadania - ebook/pdf
Zarządzanie finansami. Wprowadzenie przykłady i zadania - ebook/pdf
Leszek Czerwonka
C. H. Beck

Autor prezentuje teorię finansów przedsiębiorstw, ilustrując omawiane zagadnienia przykładami, dzięki czemu możliwe jest zrozumienie nie zawsze prostych zasad, niezbędnych w procesie zarządzania finansami. Każdy rozdział jest zakończony zadaniami i odpowiedziami do nich, co ułatwia przyswojenie oraz utrwalenie materiału.

Zakres podręcznika obejmuje podstawowe obszary przedmiotu zarządzania finansami przedsiębiorstw:

  • podstawy analizy...

Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wolters Kluwer
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:
  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
  • zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
  • działalności...




Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków - ebook/pdf
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków - ebook/pdf
Grażyna Golik-Górecka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem...

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk, Piotr Celej
Wyższa Szkoła Humanitas
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku...
Międzynarodowe finanse przedsiębiorstw - ebook/epub
Międzynarodowe finanse przedsiębiorstw - ebook/epub
Konrad Sobański
Wydawnictwo Naukowe PWN
W podręczniku przedstawiono problematykę międzynarodowych finansów przedsiębiorstwa. Wśród omawianych zagadnień są m.in. znaczenie kursu walutowego w działalności firmy, rodzaje transakcji walutowych, wykorzystanie walutowych instrumentów rynku pozagiełdowego (OTC) i giełdowego w działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa czy też prognozowanie kursów walutowych w oparciu o mechanizmy relacji parytetowych...
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Marzanna K. Witek-Hajduk
Wolters Kluwer

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



Nowoczesne metody zarządzania sprawami publicznymi w mieście - ebook/pdf
Nowoczesne metody zarządzania sprawami publicznymi w mieście - ebook/pdf
Magdalena Wiśniewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zarządzanie sprawami publicznymi w mieście ma swoją specyfikę w porównaniu do procesów decyzyjnych zachodzących w organizacjach innych sektorów. Organizacje, którymi są miasta, działają nie dla zysku, ale w interesie publicznym, a decyzje podejmowane przez włodarzy miast znacząco oddziałują na system społeczno-gospodarczy. Otoczenie warunkujące te decyzje, jest obecnie dynamiczne...

Analiza problemów biznesowych - ebook/pdf
Analiza problemów biznesowych - ebook/pdf
Marian Moszoro
Wolters Kluwer
Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów? W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw...
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - ebook/pdf
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - ebook/pdf
Andrzej Sznajder
Wolters Kluwer

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich...








Sieci międzyorganizacyjne. Współczesne wyzwanie dla teorii i praktyki zarządzania - ebook/pdf
Sieci międzyorganizacyjne. Współczesne wyzwanie dla teorii i praktyki zarządzania - ebook/pdf
Jerzy Niemczyk, Ewa Stańczyk-Hugiet, Bartosz Jasiński
C. H. Beck

Perspektywa koordynacji działań międzyorganizacyjnych oraz współpracy między organizacjami stawia problem funkcjonowania i efektywności sieci międzyorganizacyjnej w centrum zainteresowania całej teorii organizacji i zarządzania. Zasięg badań w tym obszarze znacznie się ostatnio poszerza i nie dotyczy już wyłącznie pozycji przedsiębiorstwa w sieci, lecz przedsiębiorstwa działającego w kontekście sieci...

Modele biznesu przedsiębiorstw. Analiza i raportowanie - ebook/pdf
Modele biznesu przedsiębiorstw. Analiza i raportowanie - ebook/pdf
Jan Michalak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
W warunkach nieciągłości zmian w otoczeniu, rosnącej presji konkurencji i konieczności poszukiwania efektywnych rozwiązań kreujących wartość dodaną dla interesariuszy koncepcja modelu biznesu staje się coraz bardziej atrakcyjnym podejściem do zintegrowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem. Niniejsza publikacja - jako jedna z pierwszych w polskim piśmiennictwie - jest poświęcona kompleksowej analizie modeli...


Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Wioletta Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez...

Koncepcje zarządzania. Podręcznik Akademicki - ebook/pdf
Koncepcje zarządzania. Podręcznik Akademicki - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe
C. H. Beck

Podręcznik akademicki do nowego – wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego – obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.

Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:

  • klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Marcin Komor
C. H. Beck

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki...



Podatek dochodowy od osób prawnych w systemie rachunkowości przedsiębiorstwa. Zbiór zadań z rozwiązaniami - ebook/pdf
Podatek dochodowy od osób prawnych w systemie rachunkowości przedsiębiorstwa. Zbiór zadań z rozwiązaniami - ebook/pdf
Jerzy Kuchmacz
Difin

Znajomość funkcjonowania podatków w przedsiębiorstwach i instytucjach, w tym także w aspekcie rachunkowości, stanowi podstawowy zakres wiedzy studentów uczelni ekonomicznych. Rachunkowość podatkowa, obejmująca przede wszystkim problematykę funkcjonowania podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług, stanowi w każdym roku akademickim przedmiot nauczania dla szerokiej grupy studentów kilku kierunków studiów...






Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...
Pokolenia - co się zmienia? Kompendium zarządzania multigeneracyjnego - ebook/pdf
Pokolenia - co się zmienia? Kompendium zarządzania multigeneracyjnego - ebook/pdf
Justyna Kliombka-Jarzyna, Aleksandra Stankiewicz, Justyna Wiktorowicz
Wolters Kluwer
'Istotną trudność nastręcza praktykom biznesu zrozumienie specyfki potrzeb i podejmowanie decyzji personalnych w stosunku do pracowników, różniących się znacząco tak pod względem kompetencyjnym, jak również społecznym i kulturowym. Przygotowana publikacja odpowiada na te wyzwania. Jej wielkim walorem jest możliwość bezpośredniego wykorzystania w procesie zarządzania proponowanych działań...