Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00037 006957 19936665 na godz. na dobę w sumie

Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub

Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Wojciech Jabłoński-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy – m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania 'wydarzeń' na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki. 
Wszystkie kategorie Tylko historia, militaria, wojskowość Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu - ebook/pdf
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu - ebook/pdf
Mira Poręba-20%
Difin

Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej...




Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk-20%
Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia...
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali-20%
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Zostań królową PR - książka
Zostań królową PR - książka
Kinga Fromlewicz-20%
Onepress

Public relations w małym, kobiecym biznesie

Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym 'public relations', a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to 'reklama', która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy...

Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Wojciech Jabłoński-20%
Aspra

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce...



Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Wojciech Jabłoński-20%
Aspra

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce...



Public relations od podstaw - książka
Public relations od podstaw - książka
Philip Henslowe-20%
Onepress

Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami...


Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz-20%
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz-20%
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Wojciech Budzyński-20%
Poltext

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.
Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań...






Samorządowe public relations - ebook/pdf
Samorządowe public relations - ebook/pdf
Jarosław Flis-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać.

Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich...










Do Your Own PR - The Pocket Essential Guide - audiobook
Do Your Own PR - The Pocket Essential Guide - audiobook
Richard Milton-20%
Matrix Digital Publishing

So you want recognition for your organisation? Your products? Your services? Your good cause? Or maybe you want it for yourself ? Then learn to do your own press relations and become your own a PR expert.

There’s more to PR than reading your name in the papers or seeing your face on telly. Good press relations is the secret of achieving recognition and it’s recognition that sells – whether you are selling software or soft furnishings...


Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Public relations - ebook/epub
Public relations - ebook/epub
Opracowanie zbiorowe-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

'

Public relations – biała czy czarna magia zarządzania?

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego...

Public relations w jednostce samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Public relations w jednostce samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Anna Adamus-Matuszyńska, Agata Austen-20%
C. H. Beck

Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać prawidłowe relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations. Autorzy książki – na podstawie własnych badań – przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych...

Problemy konwergencji mediów II - ebook/pdf
Problemy konwergencji mediów II - ebook/pdf
Krystian Dudek, Małgorzata Koszembar-Wiklik, Piotr Celej, Magdalena Boczkowska-20%
Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej...
Retoryka - ebook/epub
Retoryka - ebook/epub
Praca zbiorowa-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik prezentuje nowoczesne podejście do retoryki. Łączy wiedzę z historii i teorii retoryki z jej współczesnym zastosowaniem w różnych dziedzinach nauki i życia społecznego: literaturoznawstwie, językoznawstwie, reklamie, public relations, polityce, psychologii, kaznodziejstwie, szkole. Napisany przystępnym językiem. Zawiera definicje najważniejszych terminów, przypisy poszerzające główny tok wykładu o wskazania...
Public Relations na rynku książki - ebook/pdf
Public Relations na rynku książki - ebook/pdf
Kuba Frołow-20%
Biblioteka Analiz
Książka oparta jest na cyklu artykułów „Kurs Public Relations”, który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: 'PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz', 'Jak w firmie zorganizować komórkę PR', 'Strona interentowa firmy narzędziem PR'. Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla omawianej...
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook/epub
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook/epub
Cezary Redzik-20%
Novae Res
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - ebook/epub
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - ebook/epub
Eryk Mistewicz-20%
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz-20%
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Robert Stępowski-20%
Słowa i Myśli
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz-20%
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...




NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz-20%
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



Building a Positive Media Profile - The Easy Step by Step Guide - audiobook
Building a Positive Media Profile - The Easy Step by Step Guide - audiobook
Pauline Rowson-20%
Matrix Digital Publishing

Editorial coverage carries at least two and a half times the weight of advertising. It is a very cost effective way of raising an organisation's profile. This audiobook looks at how to build a positive media profile for an organisation. It provides information on how the media work and how to build good media relations. It also shows how to write a news release and get it published, how to conduct a radio and TV interview...
Etyka w zawodzie specjalistów public relations  - ebook/pdf
Etyka w zawodzie specjalistów public relations - ebook/pdf
Ewa Hope-20%
Difin

Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia 'etosu zawodowego' - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości...

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Anna Miotk-20%
Onepress

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje...



Shirley - ebook/epub
Shirley - ebook/epub
Charlotte Brontë-20%
KtoCzyta.pl

”Shirley”, the second published novel by Charlotte Bronte, was released in 1849 amongst high anticipations by readers and critics after super success of „Jane Eyre”. Probably, it is the most „suspenseful” novel by Charlotte Bronte. The novel delicately combines classic Gothic motives – motives, relatively speaking, are classically the „detective”. However, under the brilliant pen of Bronte...

Shirley - ebook/epub
Shirley - ebook/epub
Charlotte Brontë-20%
Ventigo Media

Shirley, the second published novel by Charlotte Bronte, was released in 1849 amongst high anticipations by readers and critics after super success of Jane Eyre. Probably, it is the most suspenseful novel by Charlotte Bronte. The novel delicately combines classic Gothic motives motives, relatively speaking, are classically the detective. However, under the brilliant pen of Bronte, enthralling story becomes just a brilliant frame for the delicate...

Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Wojciech Gustowski-20%
Novae Res

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu...

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom - książka
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom - książka
Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper-20%
Onepress

Wewnętrzny dział public relations:

  • Zadbaj o swoją reputację.
  • Stań się niezastąpiony.
  • Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu...





Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook/pdf
Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook/pdf
Weronika Madryas-Kowalska-20%
Astrum Media

We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania...

Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf
Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf
Monika Bronowicz-20%
Astrum Media

Autorka książki, Monika Bronowicz, absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, pedagog, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej, w swojej książce

KOMUNIKACJA WIZUALNA. Public relation. Reklama. Branding przybliża Czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.

Pierwsza część książki, zatytułowana „Komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji...