Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00759 010040 20254040 na godz. na dobę w sumie

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf
Emilia Bańczyk-23%
Uniwersytet Śląski
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca  charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości. Publikacja skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także do świadomych rodziców. Może również stanowić ciekawą lekturę dla wszystkich osób zainteresowanych relacją media – dziecko.
Wszystkie kategorie Tylko edukacja Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka-23%
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Zarządzanie reklamą - ebook/pdf
Zarządzanie reklamą - ebook/pdf
Bogusław Nierenberg-23%
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy...

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Luke Sullivan-23%
Onepress

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: 'Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!'. Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach...

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf
Aleksandra Justyna Kulawik-23%
Wydawnictwo e-bookowo

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth...

Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne - ebook/pdf
Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne - ebook/pdf
Ewa Kurzeja-23%
Uniwersytet Śląski

Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych przykładów kampanii i spotów sprawiają, że monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą...

Polski język motoryzacyjny początku XXI wieku (na materiale portali hobbystycznych) - ebook/pdf
Polski język motoryzacyjny początku XXI wieku (na materiale portali hobbystycznych) - ebook/pdf
Wioletta Wilczek-23%
Uniwersytet Śląski
Książka zawiera językoznawczą analizę portali motoryzacyjnych będących przykładem hobbystycznych serwisów internetowych. Oglądowi badawczemu poddano dwa typy portali: ogólne (stereotypowo adresowane do mężczyzn) oraz portale dla kobiet. Dwie główne perspektywy badawcze pracy to lingwistyka płci oraz socjolingwistyka. W podrozdziałach analitycznych dotyczących lingwistyki płci zostały zweryfikowane właściwości języka kobiet...
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński-23%
Onepress

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach...

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Jay Conrad Levinson-23%
Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku...



Język uwikłany w ponowoczesność - ebook/pdf
Język uwikłany w ponowoczesność - ebook/pdf
Izabela Łuc, Małgorzata Bortliczek-23%
Uniwersytet Śląski
Analizy, wnioski i interpretacje wieloznakowych komunikatów reklamowych (werbalnych i graficznych) dotyczących różnych sfer aktywności ludzkiej (m.in. aktywność kulinarna, szeroko rozumiana aktywność komercyjna i konsumpcyjna, aktywność estetyczna skoncentrowana na doskonaleniu wizerunku ponowoczesnego człowieka, a także na upiększaniu i udoskonalaniu najbliższego otoczenia) to materiał składający się na prezentowaną publikację...
W pełny biegu. Part one - ebook/pdf
W pełny biegu. Part one - ebook/pdf
Maciej Ślużyński-23%
RW2010
Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj! Part one, część pierwsza, „zielona”. Jak zacząć pracę w agencji reklamowej...


Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - ebook/pdf
Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - ebook/pdf
red. Emilia Bańczyk (Kałuzińska), red. Natalia Moćko-23%
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco wpływa na jego sposób postrzegania...

Edukacja przez słowo — obraz — dźwięk - ebook/pdf
Edukacja przez słowo — obraz — dźwięk - ebook/pdf
redakcja: Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik-23%
Uniwersytet Śląski
Tytuł tomu, Edukacja przez słowo ‒ obraz ‒ dźwięk, wyznacza szerokie spektrum zainteresowań z zakresu teorii i praktyki dydaktycznej w odniesieniu do przeróżnych tekstów audiowizualnych. Autorzy opisują edukacyjny potencjał: filmu (fabularnego, dokumentalnego, animowanego), literatury w relacji z ekranizacjami, dzieł sztuki mediów, telewizji i przekazów popkulturowych. Słowa...
Godzina dziennie z mobile marketingiem - książka
Godzina dziennie z mobile marketingiem - książka
Rachel Pasqua, Noah Elkin-23%
Onepress

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej...

Reklama farmaceutyczna i pokrewna - ebook/pdf
Reklama farmaceutyczna i pokrewna - ebook/pdf
Rafał Szczęsny-23%
C. H. Beck

Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana...

Reklama farmaceutyczna i pokrewna - ebook/pdf
Reklama farmaceutyczna i pokrewna - ebook/pdf
Rafał Szczęsny-23%
C. H. Beck

Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana...

Hr Business Partner - ebook/pdf
Hr Business Partner - ebook/pdf
Jarosław Marciniak, Dagmara Olewińska, Piotr Sierociński-23%
Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie biznesu, wciąż można zetknąć się z poglądem, jakoby dział personalny stanowił tylko koszt dla organizacji. Jednak sukces firm, które wprowadziły model HR business partnera (m.in. opisany w publikacji DHL Express) sprawia, że należy zweryfikować to podejście - dział personalny traktowany jako główny partner w biznesie powoduje wzrost efektywności oraz podnoszenia wartości rynkowej całej firmy...




Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska-23%
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego - ebook/pdf
Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego - ebook/pdf
Monika Frania-23%
Uniwersytet Śląski
Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, że media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie przebiegał tak szybko, a instrumentarium nie było tak szerokie. Dla potencjalnego odbiorcy media są źródłem zarówno szans, jak i zagrożeń...
W pełnym biegu. Part one - ebook/epub
W pełnym biegu. Part one - ebook/epub
Maciej Ślużyński-23%
Oficyna Wydawnicza RW 2010

Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj!

Jak zacząć pracę w agencji reklamowej? Można tak, jak zaczęła Emilia – przez przypadek...


Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji - ebook/pdf
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji - ebook/pdf
Czesław Domański, Dorota Pekasiewicz, Aleksandra Baszczyńska, Anna Witaszczyk-23%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejszym świecie istnieje potrzeba myślenia statystycznego. Jesteśmy otoczeni wyzwaniami różnorodnych banków danych, które wymagają coraz lepszych metod statystycznych, algorytmów, modeli systemów przetwarzania...
Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań - ebook/pdf
Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań - ebook/pdf
Monika Leśnikowska-Marciniak, Małgorzata Sidor-Rządkowska, Iwona Kucharewicz-23%
Wolters Kluwer
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem oraz jak przygotować...






Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji  - ebook/pdf
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji - ebook/pdf
Czesław Domański, Dorota Pekasiewicz, Aleksandra Baszczyńska, Anna Witaszczyk-23%
Uniwersytetu Łódzkiego

Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejszym świecie istnieje potrzeba myślenia statystycznego. Jesteśmy otoczeni wyzwaniami różnorodnych banków danych, które wymagają coraz lepszych metod statystycznych, algorytmów, modeli systemów przetwarzania...

Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 1 - ebook/pdf
Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 1 - ebook/pdf
red. Urszula Szuścik, Beata Oelszlaeger-Kosturek-23%
Uniwersytet Śląski

Przedstawiona w dwóch tomach monografia pt. Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej twórczości dziecka i twórczej pracy nauczyciela. Publikacja skupiła Autorów, którzy współpracowali z Doktor Bronisławą Dymarą i inspirowali się jej twórczością pedagogiczną. Teksty prezentują odkrywcze i twórcze podejścia w pracy z dzieckiem...

Prawo pracy. Kazusy i ćwiczenia - ebook/pdf
Prawo pracy. Kazusy i ćwiczenia - ebook/pdf
Marcin Mazuryk, Mateusz Kaczocha-23%
Wolters Kluwer

Stan prawny na 1.03.2012 r.

Książka stanowi zbiór kazusów i ćwiczeń (pytania typu prawda/fałsz, pytania testowe i otwarte) służących ugruntowaniu wiedzy z zakresu indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Opracowanie zawiera także odpowiedzi do kazusów i ćwiczeń wraz z właściwa podstawa prawna, orzecznictwem Sadu Najwyższego i poglądami doktryny. Publikacja została wzbogacona o zestaw pytań kontrolnych pozwalających na powtórzenie...


Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program śniadaniowy. Komunikat polimodalny z perspektywy lingwistyki dyskursu - ebook/pdf
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program śniadaniowy. Komunikat polimodalny z perspektywy lingwistyki dyskursu - ebook/pdf
Ewelina Tyc-23%
Uniwersytet Śląski

Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian nie tylko w polskiej telewizji, lecz także w ogóle w mediach masowych.

„Telewizja na śniadanie”, bo taka idea przyświeca porannym pasmom, jest w Polsce chętnie oglądana...

Przemiany więzi społecznych - ebook/pdf
Przemiany więzi społecznych - ebook/pdf
Anna Giza-Poleszczuk, Mirosława Marody-23%
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Przedmiotem publikacji jest podstawowe pojęcie socjologii, czyli przemiany więzi społecznej. W 2005 r. książka została wyróżniona Nagrodą im. Jana Długosza.

Żyjemy w czasach przyspieszonych przemian – społecznych, ekonomicznych i politycznych – które przeobrażają obecnie większość społeczeństw i większość obszarów ludzkiego życia. Z dnia na dzień zmieniają się nie tylko zasady ustrojowe w poszczególnych...

Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki - ebook/pdf
Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki - ebook/pdf
Leszek J. Jasiński-23%
Key Text

Sektor wiedzy (informatyka, telekomunikacja, usługi profesjonalne, sfera B+R, a niekiedy finanse i reklama) dostarcza zaawansowaną informację podmiotom gospodarczym. Publikacja analizuje jego rolę w gospodarce. Przedstawia argumenty wskazujące na wpływ tego sektora na wzrost gospodarczy. Oddziaływanie to nie przekłada się bezpośrednio na rozwój w gospodarce i najczęściej nie uzewnętrznia się w formach łatwych do obserwacji i...

U-chodzić - ebook/pdf
U-chodzić - ebook/pdf
Tadeusz Sławek-23%
Uniwersytet Śląski
Wykorzystując teksty literackie i filozoficzne, książka podejmuje próbę opisu pewnej postawy egzystencjalnej człowieka przekładającej się na zachowania społeczne. Jest to więc studium mieszczące się na pograniczu filologii i nauk społecznych, które może zainteresować przedstawicieli obydwóch dyscyplin naukowych. Postawę, o której mowa, określamy jako u-chodzenie, a jej walorem jest to...
Video marketing nie tylko na YouTube - ebook/pdf
Video marketing nie tylko na YouTube - ebook/pdf
Magdalena Daniłoś-23%
Onepress

Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania 'Video marketing w polskich firmach' »


Obraz wart więcej niż tysiąc słów

Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera...



Literacki kapitalizm. Obrazy abstrakcji ekonomicznych w literaturze polskiej drugiej połowy XIX wieku - ebook/pdf
Literacki kapitalizm. Obrazy abstrakcji ekonomicznych w literaturze polskiej drugiej połowy XIX wieku - ebook/pdf
Paweł Tomczok-23%
Uniwersytet Śląski

Literacki kapitalizm. Obrazy abstrakcji ekonomicznych w literaturze polskiej drugiej połowy XIX wieku stanowi propozycję analizy kapitalizmu na podstawie literackich źródeł historycznych. Omawiane powieści, a także opowiadania, dramaty czy wiersze zostały potraktowane jako medium wiedzy o ówczesnej gospodarce i społeczeństwie, a jednocześnie poddano wnikliwej obserwacji ich ideologię. W książce przedstawiono metodologię badania tekstów...

Kapitał społeczny i edukacja - ebook/epub
Kapitał społeczny i edukacja - ebook/epub
Piotr Mikiewicz-23%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja jest odpowiedzią na pewne uwiedzenie nauk społecznych pojęciem kapitału społecznego, jednym z najczęściej używanych narzędzi teoretycznych we współczesnej socjologii. Książka Piotra Mikiewicza to systematyczne przedstawienie różnych sposobów rozumienia kapitału społecznego i wykorzystywania tej kategorii w analizach edukacji i systemu szkolnictwa. Cel, który stawia sobie autor...
Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - ebook/pdf
Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - ebook/pdf
-23%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian...

Rada szkoły - ebook/pdf
Rada szkoły - ebook/pdf
Marek Mencel-23%
Impuls

Książka przedstawia funkcjonowanie rad szkół (wskaźnika szkolnej demokracji) w publicznych szkołach podstawowych. Jest to spojrzenie na rady szkoły z punktu widzenia wszystkich podmiotów biorących udział w życiu szkoły, a więc nie tylko dyrekcji i nauczycieli, ale także uczniów oraz rodziców – członków rady szkoły. Analizie poddano strukturę i funkcjonowanie rad szkół, jak również motywy ich powstania i perspektywy rozwoju...