Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00465 006143 20991602 na godz. na dobę w sumie

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
David Airey
Helion
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny. Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a. Zasady wyceniania projektów. Sztuka prowadzenia rozmów z klientami. Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności. Analiza kultowych projektów. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem. Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt. Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach. Zrób logo, które stanie się kultowe! David Airey — niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida — davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com — każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
David Airey
Helion

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

  • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
  • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
  • Jak negocjować z klientami?

Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek...


Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! - książka
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! - książka
David Airey
Helion

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?

Czy wiesz, czym jest 'dobre logo'? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich...


Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy - książka
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy - książka
Anna Benicewicz-Miazga
Helion

Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego...

Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności...







Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine - książka
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine - książka
Gareth Hardy
Helion

Stwórz doskonałe logo!

  • Jak zaprojektować logo?
  • Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
  • Jak uniknąć ślepych zaułków?

Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo...


Zarządzanie marką - ebook/pdf
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall
Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas...



Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu - książka
Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu - książka
Jack Gernsheimer
Helion

Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji

Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny...



Coaching marki osobistej - ebook/epub
Coaching marki osobistej - ebook/epub
Sergiusz Trzeciak
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne?

• Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery?

• Czym marka osobista różni się od wizerunku?

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani...

Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine - książka
Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine - książka
Smashing Magazine
Helion

Jesteś zmęczony sztywnymi ramami pracy w firmie? Marzysz o swobodzie, pracy w wybranych godzinach i dowolnym miejscu? Zostań freelancerem! Zanim jednak to zrobisz, poznaj wszystkie za i przeciw. Bycie świetnym webmasterem nie musi oznaczać, że równie dobrze poradzisz sobie z obowiązkami 'wolnego strzelca'. Dzięki tej książce przekonasz się, czy wolisz być częścią grupy, czy pragniesz zostać sobie sterem...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Paweł Tkaczyk
Helion
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli...

Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 - książka
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 - książka
Mitch Joel
Onepress

Technologia to TY

  • Nowe modele biznesowe
  • Tworzenie sieci kontaktów
  • Badania i analityka
  • Marki generowane przez konsumentów
  • Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy...





Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Pat Fallon, Fred Senn
Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki -- budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki -- Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama

Dlaczego większość reklam nas wkurza...


Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jacek Kall
Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że 'Polak potrafi'...

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Peter Cheverton
Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
    Julita Dąbrowska
    Słowa i Myśli
    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
    Ocena Efektywności Projektów Inwestycyjnych - ebook/pdf
    Ocena Efektywności Projektów Inwestycyjnych - ebook/pdf
    Paweł Pabianiak
    Business Concepts

    Tematyka najnowszego wydania naszego e-booka (po raz pierwszy opublikowanego w 2005 r.) obejmuje szeroki zakres zagadnień związanych z ważnym i interesującym tematem oceny projektów inwestycyjnych. Przedstawiane kwestie są omawiane głównie z punktu widzenia inwestorów zewnętrznych, którzy chcą przeanalizować proponowane inwestycję, jak najlepiej zrozumieć ich istotę i ocenić ich racjonalność i opłacalność...

    Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II - książka
    Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II - książka
    Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman
    Helion

    Twórz doskonałe projekty architektoniczne oprogramowania!

    • Czym charakteryzuje się dobra architektura oprogramowania?
    • Jak przebiega proces jej projektowania?
    • Jak ją dokumentować?

    Współczesne systemy informatyczne to zaawansowane, skomplikowane mechanizmy, składające się z wielu współdziałających ze sobą komponentów. Ich wyodrębnienie, a także określenie sposobu komunikacji i interakcji między poszczególnymi elementami...

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf
    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf
    Marcin Żukowski
    Onepress

    Ta książka jest właśnie dla Ciebie!

    Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ...


    Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych - książka
    Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych - książka
    John McWade
    Onepress

    Zbuduj wizerunek firmy

    • Opracuj biuletyn, który każdy będzie chciał przeczytać
    • Zaprojektuj elegancką wizytówkę i papier firmowy
    • Przedstaw informacje o firmie w profesjonalny sposób

    Przekaz wizualny jest niezwykle ważnym elementem procesu komunikacji. Eleganckie wizytówki, profesjonalnie zaprojektowane ulotki i raporty to niezbędne wyposażenie każdego menedżera przedstawiającego swoją firmę...

    Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
    Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
    Anna Piwowarska
    Onepress
    Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

    Bo autentyczność ma moc przyciągania!

    Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



    Zbuduj własną markę - książka
    Zbuduj własną markę - książka
    Eleri Sampson
    Onepress

    Najsilniejsze marki zapadają w pamięć. Także Twoja marka powinna mieć siłę przebicia, jeżeli dążysz do sukcesu jako pracownik czy niezależny konsultant. Własny wizerunek i styl kontaktów interpersonalnych mają potężny wpływ na rozwój każdej kariery. Nie zapominają o tym ludzie znani, których nazwisko jest jednoznacznie kojarzone, najczęściej pozytywnie i na długie lata.

    'Zbuduj własną markę' pomoże Ci wywierać najlepsze...


    Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - książka
    Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - książka
    Katarzyna Wojciechowska
    Onepress

    Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia...

    Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
    Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
    Marzanna K. Witek-Hajduk
    Wolters Kluwer

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



    Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek - ebook/pdf
    Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek - ebook/pdf
    Tom Greever
    Helion
    Mądre decyzje projektowe, dojrzałość technologii, spełnienie potrzeb i oczekiwań użytkownika to klucz do sukcesu aplikacji czy strony internetowej. Okazuje się jednak, że wiele bardzo ciekawych pomysłów, które spełniają wszystkie te warunki, nie dociera do szerokiego grona odbiorców, ponieważ... projektant nie umie o nich rozmawiać. Innymi słowy, wiedza o skutecznej komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenna...




    Photoshop. Twoje projekty krok po kroku - książka
    Photoshop. Twoje projekty krok po kroku - książka
    Tomasz Gądek
    Helion

    Czarodziejska różdżka Photoshopa — baw się zdjęciami i twórz niezwykłe projekty!

    • W starym kinie, czyli jak osiągnąć niepowtarzalny efekt retro i zaskoczyć odbiorców
    • Słów cięcie-gięcie, czyli jak idealnie dopasować treść napisów do ich wizualnej strony
    • Ciężkie klimaty, czyli jak wywołać dreszcz grozy i stworzyć nieziemski nastrój
    W Photoshopie możesz zrobić ze zdjęciem dosłownie wszystko...


    Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych - książka
    Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych - książka
    Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.
    Helion

    Stwórz niezawodne oprogramowanie
    spełniające oczekiwania użytkowników

    • Wykorzystuj odpowiednie narzędzia projektowe.
    • Wdrażaj nowoczesne metodologie.
    • Szybko rozwiązuj problemy.

    Dyskusje nad wadami i zaletami przeróżnych metodologii tworzenia oprogramowania, mające na celu wyłonienie najlepszej z nich, zwykle do niczego nie prowadzą. Zwolennicy poszczególnych metodologii, takich jak Rational Unified Process...

    Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków - książka
    Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków - książka
    Piotr Wróblewski
    Helion

    Podstawowe techniki zarządzania projektami
    przedstawione bez zbędnej teorii

    • Cykl życia projektów informatycznych
    • Zbieranie i realizacja wymagań użytkownika
    • Definiowanie i przeprowadzenie projektu.

    Zarządzanie projektami jest bardzo rozległą dziedziną. Osoba, która zdobyła doświadczenie kierując projektami jednej branży, nie zawsze będzie w stanie przenieść swoją wiedzę na projekt dotyczący innej...

    Inkscape. Podstawowa obsługa programu - książka
    Inkscape. Podstawowa obsługa programu - książka
    Krzysztof Cieśla
    Helion

    Projekt logo? Mapa? Komiks?
    Doceń zalety grafiki wektorowej z programem Inkscape!

    Pod nazwą Inkscape kryje się doskonały, a przy tym darmowy program do obróbki grafiki wektorowej. Dostępny w wielu wersjach językowych (w tym także polskiej) i opracowany pod kątem wymagań różnych platform sprzętowych (Windows, Linux, Mac OS X), idealnie nadaje się do pracy nad wykresami, schematami, a nawet komiksami...

    Agile Development. Filozofia programowania zwinnego - książka
    Agile Development. Filozofia programowania zwinnego - książka
    James Shore, Shane Warden
    Helion

    Zbiór praktycznych wskazówek dla producentów oprogramowania

    • Jak wdrożyć metodologię programowania zwinnego?
    • W jaki sposób zaangażować klientów w projekt?
    • Jak kontrolować jakość produktów?

    Programowanie zwinne (Agile Development) to obecnie jedna z najpopularniejszych metodologii zarządzania projektami programistycznymi. Metodyka Agile jest szczególnie użyteczna w małych zespołach programistycznych...