Marketing 4.0 - ebook/epub
![Marketing 4.0 - ebook/epub [Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan] Marketing 4.0 - ebook/epub](/catalog/ebooki/00617024/006/cover/0/e_0o0r.jpg)
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan-23% |
MT Biznes |
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. - Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 *** Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. - Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners *** Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. - Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business *** Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. - George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania *** Philip Kotler jest profesorem marketingu wykładającym w Kellogg School of Management przy Northwestern University. Jest autorem ponad pięćdziesięciu książek, między innymi Marketingu – światowego bestsellera, który doczekał się piętnastego wydania. Hermawan Kartajaya jest założycielem MarkPlus, Inc. – największej w Indonezji firmy świadczącej usługi z zakresu konsultingu marketingowego. Iwan Setiawan jest dyrektorem operacyjnym w MarkPlus, Inc. |
![Marketing 3.0 - ebook/pdf [Philip Kotler, Hermawan Kartajaya] Marketing 3.0 - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02014462/020/cover/0/157514.jpg)
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya-23% |
MT Biznes |
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną... |
![Marketing 3.0 - ebook/epub [Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan] Marketing 3.0 - ebook/epub](/catalog/ebooki/31182/67148/cover/0/marketing_30-mt_biznes-ebook-cov.jpg)
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan-23% |
MT Biznes Sp. z o.o. |
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną... |
![Marketing 3.0 - audiobook [Philip Kotler] Marketing 3.0 - audiobook](/catalog/audiobooki/31830/68182/cover/0/Marketing 30-audio-cov.jpg)
Philip Kotler-23% |
MT Biznes Sp. z o.o. |
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną... |
![E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub [Grzegorz Mazurek] E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub](/catalog/ebooki/1070808/1200253/cover/0/e_marketing-poltext-ebook-cov.jpg)
Grzegorz Mazurek-23% |
Poltext |
Marketing |
![Moje przygody z marketingiem - ebook/epub [Philip Kotler] Moje przygody z marketingiem - ebook/epub](/catalog/ebooki/00614846/006/cover/0/e_0lbi.jpg)
Philip Kotler-23% |
MT Biznes |
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie... |
![Moje przygody z marketingiem - audiobook [Philip Kotler] Moje przygody z marketingiem - audiobook](/catalog/audiobooki/1031478/1158855/cover/0/Moje przygody z marketingiem-audio-cov.jpg)
Philip Kotler-23% |
MT Biznes |
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961... |
![Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf [Mark Jeffery] Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021162/002/cover/0/marana.jpg)
Mark Jeffery-23% |
Onepress |
Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association FoundationMarketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji... |
![Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub [Małgorzata Bartosik-Purgat] Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub](/catalog/ebooki/00621952/006/cover/0/e_0zdt.jpg)
Małgorzata Bartosik-Purgat-23% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji... |
![Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf [Grażyna Rosa] Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0205796/020/cover/0/140383.jpg)
Grażyna Rosa-23% |
C. H. Beck |
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części.
|
![Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf [Grażyna Rosa] Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0069520/006/cover/0/e_082i.jpg)
Grażyna Rosa-23% |
C. H. Beck |
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości... |
![E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - ebook/pdf [Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski] E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0022012/002/cover/0/emamar.jpg)
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-23% |
Onepress |
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketinguWokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie... |
![E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka [Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski] E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka](/catalog/ebooki/0022010/002/cover/0/emamar.jpg)
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-23% |
Onepress |
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketinguWokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie... |
![Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub [Paweł Sala] Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub](/catalog/ebooki/00615790/006/cover/0/e_0mfp.jpg)
Paweł Sala-23% |
Wydawnictwo Psychoskok |
|
![Marketing usług logistycznych - ebook/pdf [Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa] Marketing usług logistycznych - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02032334/020/cover/0/239257.jpg)
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa-23% |
C. H. Beck |
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe... |
![Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf [Arkadiusz Malanowski] Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00621702/006/cover/0/s_008o.jpg)
Arkadiusz Malanowski-23% |
self publisher |
Książka „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta praktyczna wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów... |
![Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone - książka [Jarek Szczepański] Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone - książka](/catalog/ebooki/0022024/002/cover/0/strab2.jpg)
Jarek Szczepański-23% |
Onepress |
Teraz marketing jest prosty!Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela... |
![Marketing-Mix - ebook/pdf [Hans-Dieter Zollondz] Marketing-Mix - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02012868/020/cover/0/1546.jpg)
Hans-Dieter Zollondz-23% |
BC Edukacja |
Marketing mix, zwany także „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki „Marketing mix” dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”. Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi... |
![MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka [Paweł Lenar] MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka](/catalog/ebooki/002625/002/cover/0/mlmpro.jpg)
Paweł Lenar-23% |
Onepress |
Zacznij zarabiać pasywnie!Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: 'marketing', czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy... |
![Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka [Peter Cheverton] Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka](/catalog/ebooki/002156/002/cover/0/klumar.jpg)
Peter Cheverton-23% |
Onepress |
Przekuj strategię w rzeczywistość
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm... |
![Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf [John Jantsch] Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0202827/020/cover/0/157580.jpg)
John Jantsch-23% |
MT Biznes |
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów... |
![Marketing - ebook/pdf [Magdalena Daszkiewicz, Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski] Marketing - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0301232/030/cover/0/56593-marketing-pawel-waniowski-1.jpg)
Magdalena Daszkiewicz, Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski-23% |
Placet |
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Autorzy dołożyli wszelkich starań... |
![Jak zostać mistrzem marketingu - ebook/epub [Jeffrey J Fox] Jak zostać mistrzem marketingu - ebook/epub](/catalog/ebooki/050969/050/cover/0/978-83-7829-018-6_EPUB.jpg)
Jeffrey J Fox-23% |
Vocatio |
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn 'Sales and Marketing Management' najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co... |
![Content marketing po polsku - ebook/epub [] Content marketing po polsku - ebook/epub](/catalog/ebooki/0403270/040/cover/0/592015-n-a.jpg)
-23% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów... |
![Sieci wpływu. Psychologia perswazji online - ebook/epub [Nathalie Nahai] Sieci wpływu. Psychologia perswazji online - ebook/epub](/catalog/ebooki/02044985/020/cover/0/276753.jpg)
Nathalie Nahai-23% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. |
![E-marketing - ebook/epub [Jarosław Królewski, Paweł Sala] E-marketing - ebook/epub](/catalog/ebooki/100618/176922/cover/0/e_marketing-wydawnictwo_naukowe_pwn-ebook-cov.jpg)
Jarosław Królewski, Paweł Sala-23% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
'Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie... |
![Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub [Aleksander Panasiuk] Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub](/catalog/ebooki/0402856/040/cover/0/567786-n-a.jpg)
Aleksander Panasiuk-23% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia... |
![Rewolucja z Marketing Automation - ebook/epub [Grzegorz Błażewicz] Rewolucja z Marketing Automation - ebook/epub](/catalog/ebooki/0067972/006/cover/0/e_0ao7.jpg)
Grzegorz Błażewicz-23% |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rewolucja z Marketing Automation przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: - zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, - dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, - automatyzacji procesów, - usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. |
![Zakupy na obcasach - ebook/epub [Jane Cunningham, Philippa Roberts] Zakupy na obcasach - ebook/epub](/catalog/ebooki/030739/030/cover/0/86661-zakupy-na-obcasach-jane-cunningham-1.jpg)
Jane Cunningham, Philippa Roberts-23% |
Dom Wydawniczy PWN |
Jak kupują kobiety? To pytania spędza sen z oczu niejednemu mężowi i wielu specjalistom od marketingu. Dzięki tej przełomowej książce każdy może poznać sekrety kobiecych motywacji!
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! |
![Sztuka rynkologii - audiobook [Jacek Kotarbiński] Sztuka rynkologii - audiobook](/catalog/audiobooki/90174/125888/cover/0/Sztuka rynkologii-audio-cov.jpg)
Jacek Kotarbiński-23% |
Helion |
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie... |
![Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka [Allan Dib] Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka](/catalog/ebooki/0022118/002/cover/0/plamas.jpg)
Allan Dib-23% |
Onepress |
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością... |
![Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka [A. K. Pradeep] Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka](/catalog/ebooki/002626/002/cover/0/mozaku.jpg)
A. K. Pradeep-23% |
Onepress |
W głowie klienta
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie. Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii... |
![BRAND sense - marka pięciu zmysłów - książka [Martin Lindstrom] BRAND sense - marka pięciu zmysłów - książka](/catalog/ebooki/002424/002/cover/0/brands.jpg)
Martin Lindstrom-23% |
Onepress |
Tchnij życie w swoją markę!
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów --... |
![Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie - książka [Al Ries, Jack Trout] Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie - książka](/catalog/ebooki/002283/002/cover/0/wojmar.jpg)
Al Ries, Jack Trout-23% |
Onepress |
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, |