Marketing dla prawników - ebook/pdf
![Marketing dla prawników - ebook/pdf [Werner Pepels, Brunhilde Steckler, Ralf B. Abel] Marketing dla prawników - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02040613/020/cover/0/771.jpg)
Werner Pepels, Brunhilde Steckler, Ralf B. Abel |
C. H. Beck |
Zapewne 'zalewu adwokatów' nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo 'wyparcia z rynku' zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują 'szytej na miarę' koncepcji marketingowej. Książka 'Marketing dla prawników' zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata. |
![Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf [Grażyna Rosa] Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0205796/020/cover/0/140383.jpg)
Grażyna Rosa |
C. H. Beck |
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części.
|
![Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf [Joanna Polańska-Solarz] Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02033522/020/cover/0/221281.jpg)
Joanna Polańska-Solarz |
Wolters Kluwer |
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki... |
![Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub [Aleksander Panasiuk] Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub](/catalog/ebooki/0402856/040/cover/0/567786-n-a.jpg)
Aleksander Panasiuk |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia... |
![Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub [Małgorzata Bartosik-Purgat] Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub](/catalog/ebooki/00621952/006/cover/0/e_0zdt.jpg)
Małgorzata Bartosik-Purgat |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji... |
![Marketing usług turystycznych - ebook/epub [Praca zbiorowa] Marketing usług turystycznych - ebook/epub](/catalog/ebooki/0304677/030/cover/0/117974-marketing-uslug-turystycznych-1.jpg)
Praca zbiorowa |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją... |
![Marketing usług logistycznych - ebook/pdf [Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa] Marketing usług logistycznych - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02032334/020/cover/0/239257.jpg)
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa |
C. H. Beck |
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe... |
![Bar Pod Kogutem - ebook/epub [John Grisham] Bar Pod Kogutem - ebook/epub](/catalog/ebooki/1111994/1266778/cover/0/275140.jpg)
John Grisham |
Albatros |
Trójka przyjaciół właśnie rozpoczyna ostatni semestr studiów na wydziale prawa. Zola, Mark i Todd zgodnie dochodzą do wniosku, że opinia o nieograniczonych możliwościach kariery prawniczej to mit. Czeka ich spłacanie kredytów studenckich, dyplom ich uczelni ma niewielką wartość, a w Waszyngtonie roi się od młodych prawników szukających pracy. W sytuacji, gdy każde z nich zmaga się dodatkowo z prywatnymi problemami... |
![Bar pod kogutem - audiobook [John Grisham] Bar pod kogutem - audiobook](/catalog/audiobooki/1032873/1160262/cover/0/277562.jpg)
John Grisham |
Albatros |
Trójka przyjaciół właśnie rozpoczyna ostatni semestr studiów na wydziale prawa. Ale co potem? Zola, Mark i Todd zgodnie dochodzą do wniosku, że opinia o nieograniczonych możliwościach kariery prawniczej to mit. Czeka ich spłacanie kredytów studenckich, dyplom ich uczelni ma niewielką wartość, a w Waszyngtonie roi się od młodych prawników szukających pracy. W sytuacji, gdy każde z nich zmaga się dodatkowo z prywatnymi problemami... |
![Koncepcje i metody zarządzania strategicznego oraz nadzoru korporacyjnego. Doświadczenia i wyzwania - ebook/pdf [Agnieszka Zakrzewska-Bielawska] Koncepcje i metody zarządzania strategicznego oraz nadzoru korporacyjnego. Doświadczenia i wyzwania - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02011989/020/cover/0/3074.jpg)
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska |
C. H. Beck |
Publikacja jest poświęcona zagadnieniom zarządzania strategicznego i nadzoru korporacyjnego, należącym do najważniejszych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem. Zawiera zbiór opracowań zarówno o charakterze teoretycznym, stanowiącym podstawę do dalszej dyskusji naukowej, jak i teksty odnoszące się do praktycznego zastosowania prezentowanych koncepcji i metod. Książka składa się z czterech części... |
![Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing, wydanie specjalne styczeń 2014 r - ebook/epub [Barbara Brózda] Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing, wydanie specjalne styczeń 2014 r - ebook/epub](/catalog/ebooki/0061729/006/cover/0/e_55dt.jpg)
Barbara Brózda |
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
'Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing' to biuletyn dla prezesów i członków zarządu spółek z o.o., którym zależy, by:
|
![Marketing usług turystycznych - ebook/epub [Andrzej Panasiuk] Marketing usług turystycznych - ebook/epub](/catalog/ebooki/02036922/020/cover/0/185778.jpg)
Andrzej Panasiuk |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. |
![Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf [Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska] Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00620366/006/cover/0/e_0wwn.jpg)
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych... |
![E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub [Jarosław Królewski, Paweł Sala] E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub](/catalog/ebooki/0402816/040/cover/0/566153-n-a.jpg)
Jarosław Królewski, Paweł Sala |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej... |
![Marketing-Mix - ebook/pdf [Hans-Dieter Zollondz] Marketing-Mix - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02012868/020/cover/0/1546.jpg)
Hans-Dieter Zollondz |
BC Edukacja |
Marketing mix, zwany także „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki „Marketing mix” dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”. Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi... |
![Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? - ebook/epub [Piotr Golczyk] Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? - ebook/epub](/catalog/ebooki/00622335/006/cover/0/e_107y.jpg)
Piotr Golczyk |
Novae Res |
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku... |
![E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub [Grzegorz Mazurek] E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub](/catalog/ebooki/1070808/1200253/cover/0/e_marketing-poltext-ebook-cov.jpg)
Grzegorz Mazurek |
Poltext |
Marketing |
![Błąd medyczny i nieskuteczna zgoda na leczenie - ebook/epub [Anna Borysewicz] Błąd medyczny i nieskuteczna zgoda na leczenie - ebook/epub](/catalog/ebooki/00618526/006/cover/0/e_0r2r.jpg)
Anna Borysewicz |
PZWL |
Publikacja Błąd medyczny i nieskuteczna zgoda na leczenie. Odpowiedzialność indywidualna i w spółce partnerskiej. Wzory pism zawiera liczne przykłady sytuacji, w jakich może znaleźć się lekarz czy podmiot leczniczy. Jest to przewodnik po wycinku prawa, dzięki któremu każdy świadczący usługi lecznicze będzie wiedział, jak się ubezpieczyć, jakie ma prawa i obowiązki. W książce poruszono zagadnienia dotyczące między innymi odpowiedzialności... |
![Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf [Beata Nowotarska-Romaniak] Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02034697/020/cover/0/210529.jpg)
Beata Nowotarska-Romaniak |
Wolters Kluwer |
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej... |
![Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub [Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora] Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub](/catalog/ebooki/00654460/006/cover/0/e_1wd2.jpg)
Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora |
Ridero |
Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży... |
![Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf [Wojciech Grzegorczyk] Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02035282/020/cover/0/211502.jpg)
Wojciech Grzegorczyk |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką... |
![Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody - ebook/epub [Krzysztof Łobos, Daniel Puciato] Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody - ebook/epub](/catalog/ebooki/0202163/020/cover/0/161328.jpg)
Krzysztof Łobos, Daniel Puciato |
Difin |
Dekalog współczesnego zarządzania to książka, która wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki. |
![Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub [Agata Adaszyńska] Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub](/catalog/ebooki/02042351/020/cover/0/268865.jpg)
Agata Adaszyńska |
Ridero |
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce... |
![Konsument na rynku usług - ebook/pdf [] Konsument na rynku usług - ebook/pdf](/catalog/ebooki/050231/050/cover/0/978-83-255-6682-1_PDF.jpg)
C.H. Beck (uprz) |
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają:
|
![Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe - książka [Joe Vitale (author), Jeffrey Gitomer (foreword)] Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe - książka](/catalog/ebooki/002227/002/cover/0/cominu.jpg)
Joe Vitale (author), Jeffrey Gitomer (foreword) |
Onepress |
Konkurencja... |
![Transport opodatkowanie transportu i spedycji 2014 - ebook/pdf [Wiesława Dyszy] Transport opodatkowanie transportu i spedycji 2014 - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0064664/006/cover/0/e_b100.jpg)
Wiesława Dyszy |
SELF-PUBLISHER |
Publikacja adresowana jest do podmiotów prowadzących działalaność gospodarczą w zakresie usług transportowych i powstała wcelu rozwiązania wątpliwości dotyczących, rodzących się na tle opodatkowania tej działalności. Autorka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wieloletniej praktyki w zawodzie Doradcy Podatkowego, dając przy tym wskazówki pomagające unikać błędów w rozliczaniu się z urzędem skarbowym... |
![Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka [Malcolm McDonald] Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka](/catalog/ebooki/002150/002/cover/0/skutep.jpg)
Malcolm McDonald |
Onepress |
Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych |
![Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf [Barbara Marciszewska] Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf](/catalog/ebooki/113891/190493/cover/0/8523.jpg)
Barbara Marciszewska |
C. H. Beck |
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych... |
![Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw kierunki rozwoju - ebook/pdf [Adam Jabłoński, Marek Jabłoński] Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw kierunki rozwoju - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00620312/006/cover/0/e_0wtk.jpg)
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński |
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej |
Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego... |
![Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub [Tomasz Stopka] Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub](/catalog/ebooki/00612774/006/cover/0/e_0juc.jpg)
Tomasz Stopka |
MT Biznes |
Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! |
![Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf [Arkadiusz Malanowski] Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00621702/006/cover/0/s_008o.jpg)
Arkadiusz Malanowski |
self publisher |
Książka „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta praktyczna wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów... |
![Marketing usług - ebook/pdf [Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała] Marketing usług - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02034843/020/cover/0/211313.jpg)
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała |
Wolters Kluwer |
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług... |
![MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka [Paweł Lenar] MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka](/catalog/ebooki/002625/002/cover/0/mlmpro.jpg)
Paweł Lenar |
Onepress |
Zacznij zarabiać pasywnie!Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: 'marketing', czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy... |
![Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf [Edyta Rutkowska-Tomaszewska] Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0207810/020/cover/0/94348.jpg)
Edyta Rutkowska-Tomaszewska |
Wolters Kluwer |
Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk... |