Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00062 006185 20590379 na godz. na dobę w sumie

Marketing dla prawników - ebook/pdf

Marketing dla prawników - ebook/pdf
Marketing dla prawników - ebook/pdf
Werner Pepels, Brunhilde Steckler, Ralf B. Abel
C. H. Beck
Zapewne 'zalewu adwokatów' nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo 'wyparcia z rynku' zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują 'szytej na miarę' koncepcji marketingowej. Książka 'Marketing dla prawników' zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.
Wszystkie kategorie Tylko prawo i podatki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Joanna Polańska-Solarz
Wolters Kluwer
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy.
Publikacja zawiera wskazówki...






Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją...













Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Bar Pod Kogutem - ebook/epub
Bar Pod Kogutem - ebook/epub
John Grisham
Albatros

Trójka przyjaciół właśnie rozpoczyna ostatni semestr studiów na wydziale prawa.
Ale co potem?

Zola, Mark i Todd zgodnie dochodzą do wniosku, że opinia o nieograniczonych możliwościach kariery prawniczej to mit. Czeka ich spłacanie kredytów studenckich, dyplom ich uczelni ma niewielką wartość, a w Waszyngtonie roi się od młodych prawników szukających pracy. W sytuacji, gdy każde z nich zmaga się dodatkowo z prywatnymi problemami...

Bar pod kogutem - audiobook
Bar pod kogutem - audiobook
John Grisham
Albatros

Trójka przyjaciół właśnie rozpoczyna ostatni semestr studiów na wydziale prawa.

Ale co potem?

Zola, Mark i Todd zgodnie dochodzą do wniosku, że opinia o nieograniczonych możliwościach kariery prawniczej to mit. Czeka ich spłacanie kredytów studenckich, dyplom ich uczelni ma niewielką wartość, a w Waszyngtonie roi się od młodych prawników szukających pracy. W sytuacji, gdy każde z nich zmaga się dodatkowo z prywatnymi problemami...

Koncepcje i metody zarządzania strategicznego oraz nadzoru korporacyjnego. Doświadczenia i wyzwania - ebook/pdf
Koncepcje i metody zarządzania strategicznego oraz nadzoru korporacyjnego. Doświadczenia i wyzwania - ebook/pdf
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
C. H. Beck

Publikacja jest poświęcona zagadnieniom zarządzania strategicznego i nadzoru korporacyjnego, należącym do najważniejszych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem. Zawiera zbiór opracowań zarówno o charakterze teoretycznym, stanowiącym podstawę do dalszej dyskusji naukowej, jak i teksty odnoszące się do praktycznego zastosowania prezentowanych koncepcji i metod.

Książka składa się z czterech części...

Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing, wydanie specjalne styczeń 2014 r - ebook/epub
Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing, wydanie specjalne styczeń 2014 r - ebook/epub
Barbara Brózda
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
 'Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing' to biuletyn dla prezesów i członków zarządu spółek z o.o., którym zależy, by:
  • uniknąć płacenia własnym majątkiem za źle zinterpretowane i źle zastosowane przepisy dotyczące spółek z o.o.,
  • wiedzieć, co ustawodawca na pewno miał na myśli przy tworzeniu konkretnego przepisu prawa handlowego, zamiast snuć domysły...


Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Andrzej Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię...













Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
Jarosław Królewski, Paweł Sala
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej...
Marketing-Mix - ebook/pdf
Marketing-Mix - ebook/pdf
Hans-Dieter Zollondz
BC Edukacja

Marketing mix, zwany także „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki „Marketing mix” dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”. Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi...

Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? - ebook/epub
Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? - ebook/epub
Piotr Golczyk
Novae Res
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku...
















E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Błąd medyczny i nieskuteczna zgoda na leczenie - ebook/epub
Błąd medyczny i nieskuteczna zgoda na leczenie - ebook/epub
Anna Borysewicz
PZWL
Publikacja Błąd medyczny i nieskuteczna zgoda na leczenie. Odpowiedzialność indywidualna i w spółce partnerskiej. Wzory pism zawiera liczne przykłady sytuacji, w jakich może znaleźć się lekarz czy podmiot leczniczy. Jest to przewodnik po wycinku prawa, dzięki któremu każdy świadczący usługi lecznicze będzie wiedział, jak się ubezpieczyć, jakie ma prawa i obowiązki. W książce poruszono zagadnienia dotyczące między innymi odpowiedzialności...
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Beata Nowotarska-Romaniak
Wolters Kluwer
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej...
Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora
Ridero

Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży...

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką...

Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody - ebook/epub
Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody - ebook/epub
Krzysztof Łobos, Daniel Puciato
Difin

Dekalog współczesnego zarządzania to książka, która wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki.

Praca zawiera szczegółową charakterystykę rożnorodnych metod i technik zarządzania...

Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Agata Adaszyńska
Ridero

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce...

Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
C.H. Beck (uprz)

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań...

Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma -  osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe - książka
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe - książka
Joe Vitale (author), Jeffrey Gitomer (foreword)
Onepress
  • W promocji siła!
    Dowiedz się, jak wykorzystać tę potęgę.
  • Niezawodne techniki perswazji.
    Skorzystaj ze skutecznych metod i trików przekonywania ludzi
  • Taktyka wygrany-wygrany.
    Poznaj sposoby na osiągnięcie obopólnych korzyści w negocjacjach
  • Czasem mniej ważna jest treść...
    Opanuj metody zwracania na siebie uwagi i zyskiwania rozgłosu
  • Aktywne słuchanie.
    Bądź rozmówcą, który spełnia oczekiwania swoich klientów

Konkurencja...


Transport opodatkowanie transportu i spedycji 2014 - ebook/pdf
Transport opodatkowanie transportu i spedycji 2014 - ebook/pdf
Wiesława Dyszy
SELF-PUBLISHER
Publikacja adresowana jest do podmiotów prowadzących działalaność gospodarczą w zakresie usług transportowych i powstała wcelu rozwiązania wątpliwości dotyczących, rodzących się na tle opodatkowania tej działalności. Autorka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wieloletniej praktyki w zawodzie Doradcy Podatkowego, dając przy tym wskazówki pomagające unikać błędów w rozliczaniu się z urzędem skarbowym...
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Barbara Marciszewska
C. H. Beck

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego

Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych...

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw  kierunki rozwoju - ebook/pdf
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw kierunki rozwoju - ebook/pdf
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego...
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub
Tomasz Stopka
MT Biznes

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej...









Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Arkadiusz Malanowski
self publisher

Książka  „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta  praktyczna  wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów...

Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka
Paweł Lenar
Onepress
  • Idea marketingu sieciowego
  • Dochód pasywny
  • Narzędzia lidera sieci
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Perspektywy rozwoju MLM w Polsce

Zacznij zarabiać pasywnie!

Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: 'marketing', czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy...





Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - ebook/pdf
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Wolters Kluwer

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk...