Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00336 004717 18976598 na godz. na dobę w sumie

Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf

Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Beata Nowotarska-Romaniak
Wolters Kluwer
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych, zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. .. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych budowy planu marketingowego. .. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Ustawa „refundacyjna”. Ustawa o działalności leczniczej. Komentarz praktyczny ze wzorami - ebook/pdf
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Ustawa „refundacyjna”. Ustawa o działalności leczniczej. Komentarz praktyczny ze wzorami - ebook/pdf
Michał Rojewski, Milena Szuchnik
C. H. Beck

Komentarz dotyczy podstaw prawnych funkcjonowania służby zdrowia w Polsce. Autorzy skupiając się na wybranych zagadnieniach ustaw:  o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o działalności leczniczej oraz ustawy „refundacyjnej” omawiają m.in. kwestie dotyczące:

  • składek na ubezpieczenia zdrowotne,
  • zasad udzielania świadczeń...

Jakość i marketing usług medycznych - ebook/pdf
Jakość i marketing usług medycznych - ebook/pdf
Katarzyna Krot
Wolters Kluwer
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:
  • sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
  • zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
  • specyfikę relacji...







Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia - ebook/pdf
Piotr Celej
Wyższa Szkoła Humanitas
Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i skuteczność zarządzania typologii podstawowych metod i technik poprawy jakości w zakresie świadczeń zdrowotnych oraz wypracowanie rozwiązań aplikacyjnych służących optymalizacji funkcjonowania podmiotów leczniczych i zwiększaniu...
Ekonomia zdrowia i opieki zdrowotnej - ebook/pdf
Ekonomia zdrowia i opieki zdrowotnej - ebook/pdf
Jadwiga Suchecka
Wolters Kluwer
Opracowanie poświęcone jest zastosowaniom teorii ekonomicznych do analiz problemów występujących we współczesnych systemach zdrowotnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na:
  • specyfikę proponowanych ujęć teoretycznych i praktycznych odnoszących się np. do takich kategorii jak podaż i popyt na opiekę zdrowotną i ich wpływu na równowagę ekonomiczną,
  • wykorzystanie metod ewaluacji ekonomicznej i ich zastosowanie w analizie efektywności...
Najważniejsze zmiany w pakiecie onkologicznym i kontraktowaniu NFZ – co czeka placówki - ebook/pdf
Najważniejsze zmiany w pakiecie onkologicznym i kontraktowaniu NFZ – co czeka placówki - ebook/pdf
Dorota Kaczmarczyk
Wiedza i Praktyka

Prostsza sprawozdawczość w zakresie prowadzenia list oczekujących na świadczenia udzielane na podstawie karty DiLO to jedna z ważniejszych zmian w przygotowanej nowelizacji ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Ma zacząć obowiązywać od 1 października. Dodatkowo NFZ wybierając oferty placówek medycznych, będzie m.in. brał pod uwagę kryteria jakościowe...

Marketing szkoły - ebook/pdf
Marketing szkoły - ebook/pdf
Jan Fazlagić
Wolters Kluwer
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp.
Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych...
Zawieranie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - ebook/pdf
Zawieranie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - ebook/pdf
Tamara Zimna
Wolters Kluwer
W książce przedstawiono prawne aspekty kontraktowania usług zdrowotnych na tle systemu opieki zdrowotnej finansowanego ze środków publicznych. Scharakteryzowano podstawowe rodzaje umów funkcjonujących na rynku usług zdrowotnych pod względem ich treści, trybu zawarcia oraz kontroli ich realizacji. Dodatkowo omówiono takie zagadnienia, jak:
  • wybór najkorzystniejszego rodzaju umowy ze świadczeniodawcą...





POZ w Polsce - ebook/epub
POZ w Polsce - ebook/epub
Ewa Dmoch-Gajzlerska
Wydawnictwo Lekarskie PZWL

W podręczniku przedstawiono najnowszą wiedzę o podstawowej opiece zdrowotnej w Polsce. Autorki krok po kroku wyjaśniają trudne zagadnienia związane z ochroną zdrowia, opisują strukturę POZ, zasady jej funkcjonowania i finansowania oraz reguły prawne. Czytelnicy znajdą również w publikacji wiele ciekawych informacji o opiece zdrowotnej w Unii Europejskiej.


W książce po raz pierwszy w rzetelny sposób omówiono rolę pielęgniarek...











Szkice z polityki zdrowotnej Unii Europejskiej - ebook/pdf
Szkice z polityki zdrowotnej Unii Europejskiej - ebook/pdf
Włodzimierz Cezary Włodarczyk, Anna Mokrzycka, Iwona Kowalska
Wolters Kluwer
W książce zaprezentowano różne aspekty polityki zdrowotnej Unii Europejskiej. Najważniejsze problemy ujęto w trzech grupach tematycznych: ramy polityki społecznej i zdrowotnej, wybrane zagadnienia unijnej polityki zdrowotnej, a także skutki swobody przemieszczania się, nowych regulacji prawnych i perspektyw trendów migracyjnych w UE. Szczegółowo omówiono m.in.: europejski model społeczny oraz zakres unijnej polityki społecznej...
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy...

Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Partnerstwo publiczno-prywatne w szpitalach - ebook/pdf
Partnerstwo publiczno-prywatne w szpitalach - ebook/pdf
Jolanta Kalecińska-Rossi, Lilianna Bogusz, Alina Sarnacka, Irena Herbst
Wolters Kluwer
Książka przedstawia modele partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) możliwe do zastosowania w szpitalnictwie oraz szczegółowy opis przygotowania transakcji, wyboru potencjalnego partnera prywatnego oraz umowy o PPP. Ten praktyczny i wszechstronny przewodnik ma na celu ułatwienie wyboru formuły realizacji budowy bądź rozbudowy szpitala (PPP vs. inne formy finansowania inwestycji), w przypadku zaś decyzji o PPP pomaga wybrać rozwiązanie najlepsze...






Restrukturyzacja samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej. Współczesne wyzwania, procedury i narzędzia - ebook/pdf
Restrukturyzacja samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej. Współczesne wyzwania, procedury i narzędzia - ebook/pdf
Jacek Klich
Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja dostarcza użytecznych wskazówek i narzędzi niezbędnych w procesie przekształcania samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w spółki kapitałowe zgodnie z zapisami ustawy o działalności leczniczej.

W opracowaniu ukazano zakres i dynamikę zmian w sektorach ochrony zdrowia w ujęciu globalnym. Na podstawie wybranych międzynarodowych doświadczeń omówiono narzędzia rekomendowane we wprowadzaniu...




Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf
Andrzej Szromnik
Wolters Kluwer

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi...



CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą - ebook/pdf
CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą - ebook/pdf
Bartosz Deszczyński
Wolters Kluwer

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:

  • od czego zacząć wprowadzanie CRM?
  • jak budować zespół wdrożeniowy?
  • w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
  • czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych...

Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Strategia, finanse i koszty szpitala - ebook/pdf
Strategia, finanse i koszty szpitala - ebook/pdf
Jan Stępniewski
Wolters Kluwer
Książka - praca zespołu badawczego UJ - pokazuje jak lepiej i efektywniej zarządzać placówkami opieki zdrowotnej oraz jak wykorzystać dostępne narzędzia zarządzania z korzyścią dla pacjentów.

Omówiono w niej m.in. takie zagadnienia, jak:
  • określenie i wdrażanie w zakładach opieki zdrowotnej strategii oraz analizowanie otoczenia konkurencyjnego
  • system finansowania świadczeń na oddziałach intensywnej terapii
  • rachunek kosztów...


  • Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
    Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
    Aleksander Panasiuk
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
    Marketing usług turystycznych - ebook/epub
    Marketing usług turystycznych - ebook/epub
    Praca zbiorowa
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją...













    Prowadzenie działalności leczniczej Zakłady opieki zdrowotnej, praktyki lekarskie i pielęgniarskie oraz inne podmioty w świetle ustawy o działalności leczniczej - ebook/pdf
    Prowadzenie działalności leczniczej Zakłady opieki zdrowotnej, praktyki lekarskie i pielęgniarskie oraz inne podmioty w świetle ustawy o działalności leczniczej - ebook/pdf
    Grzegorz Moroz, Zbigniew Orzeł
    C. H. Beck

    Książka uwzględnia zmiany wprowadzone ustawą z 14.6.2012 r. o zmianie ustawy o działalności leczniczej, która obowiązuje od 30.6.2012 r.

    Książka wskazuje jak w praktyce dokonać przekształcenia samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej lub dostosować inne formy działalności leczniczej do nowej rzeczywistości.

    Wyjaśnia pojęcia stosowane w ustawie o działalności leczniczej...

    Plan marketingowy w praktyce - książka
    Plan marketingowy w praktyce - książka
    John Westwood
    Onepress

    Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

    • Przeprowadź audyt marketingowy
    • Wyznacz cele marketingowe
    • Wprowadź firmę na nowe rynki

    Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

    Zdrowie publiczne - ebook/epub
    Zdrowie publiczne - ebook/epub
    Teresa Bernadetta Kulik, Anna Pacian
    PZWL
    Zdrowie Publiczne jest dziedziną interdyscyplinarną skupiającą zagadnienia zarówno z zakresu medycyny, ekonomii, prawa, zarządzania, jak i socjologii oraz psychologii.

    W podręczniku omówiono zagadnienia z różnych obszarów zdrowia publicznego. Koncentrują się one wokół:

    •        koncepcji zdrowia w medycynie,
    •        polityki zdrowotnej,
    •        współczesnych zagrożeń zdrowia jednostki i rodziny...











    Jak napisać plan marketingowy - książka
    Jak napisać plan marketingowy - książka
    John Westwood
    Onepress

    Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

    Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook/pdf
    Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook/pdf
    Grzegorz Karasiewicz
    Wolters Kluwer

    W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych...





    Marketing usług turystycznych - ebook/epub
    Marketing usług turystycznych - ebook/epub
    Andrzej Panasiuk
    Wydawnictwo Naukowe PWN

    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

    Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
    * podstawy teoretyczne i terminologię...













    Ustawa o działalności leczniczej. Komentarz - ebook/pdf
    Ustawa o działalności leczniczej. Komentarz - ebook/pdf
    Joanna Nowak-Kubiak
    C. H. Beck

    Publikacja zawiera komentarz do ustawy z 15.4.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz. 654 ze zm.). Komentowana ustawa jest odpowiedzią na konieczność wprowadzenia zmian, zarówno w zakresie zasad organizacji systemu ochrony zdrowia, jak i funkcjonowania podmiotów prowadzących działalność leczniczą.

    Z uwagi na wieloletnie doświadczenie zawodowe Autorki w Departamencie Organizacyjno-Prawnym Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia...

    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
    Malcolm McDonald
    Onepress

    Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
    aspektów planowania marketingowego

    • Poznaj zasady planowania marketingowego
    • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
    • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

    Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

    Zdrowie publiczne. Rozdział 1 - ebook/epub
    Zdrowie publiczne. Rozdział 1 - ebook/epub
    Teresa Bernadetta Kulik
    PZWL
    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT. 'ZDROWIE PUBLICZNE' REDAKCJA NAUKOWA TERESA BERNADETTA KULIK, ANNA PACIAN. Zdrowie Publiczne jest dziedziną interdyscyplinarną skupiającą zagadnienia zarówno z zakresu medycyny, ekonomii, prawa, zarządzania, jak i socjologii oraz psychologii. W podręczniku omówiono zagadnienia z różnych obszarów zdrowia publicznego. Koncentrują się one wokół: koncepcji zdrowia w medycynie...
    Konstytucyjne prawo dziecka do szczególnej opieki zdrowotnej - ebook/pdf
    Konstytucyjne prawo dziecka do szczególnej opieki zdrowotnej - ebook/pdf
    Maciej Dercz
    Wolters Kluwer
    Maciej Dercz doktor nauk prawnych, radca prawny; dyrektor Instytutu Prawa Ochrony Zdrowia na Uczelni Łazarskiego; lider modułu tematycznego prowadzonego przez tę uczelnię MBA w ochronie zdrowia; współpracuje z centralnymi i regionalnymi jednostkami administracji publicznej oraz instytucjami naukowymi; autor i współautor wielu publikacji dotyczących prawnych aspektów ochrony zdrowia (m.in...



    Konstytucyjne prawo dziecka do szczególnej opieki zdrowotnej - ebook/pdf
    Konstytucyjne prawo dziecka do szczególnej opieki zdrowotnej - ebook/pdf
    Maciej Dercz
    Wolters Kluwer
    Maciej Dercz doktor nauk prawnych, radca prawny; dyrektor Instytutu Prawa Ochrony Zdrowia na Uczelni Łazarskiego; lider modułu tematycznego prowadzonego przez tę uczelnię MBA w ochronie zdrowia; współpracuje z centralnymi i regionalnymi jednostkami administracji publicznej oraz instytucjami naukowymi; autor i współautor wielu publikacji dotyczących prawnych aspektów ochrony zdrowia (m.in...



    Marketing w szkolnictwie - ebook/pdf
    Marketing w szkolnictwie - ebook/pdf
    Hanna Hall
    Wolters Kluwer
    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów mogących ułatwić wdrażanie...
    Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
    Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
    Allan Dib
    Onepress

    Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

    Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...