Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00152 003808 18680873 na godz. na dobę w sumie

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński
Onepress
Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika. Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych. Dzięki tej książce: będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam; nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych; zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów; poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych; zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść; zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem; być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Złote Myśli

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie.

Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin 'copywriting'. Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać...

Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook/epub
Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook/epub
Maciej Ślużyński
Oficyna Wydawnicza RW 2010

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci...



Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Język uwikłany w ponowoczesność - ebook/pdf
Język uwikłany w ponowoczesność - ebook/pdf
Izabela Łuc, Małgorzata Bortliczek
Uniwersytet Śląski
Analizy, wnioski i interpretacje wieloznakowych komunikatów reklamowych (werbalnych i graficznych) dotyczących różnych sfer aktywności ludzkiej (m.in. aktywność kulinarna, szeroko rozumiana aktywność komercyjna i konsumpcyjna, aktywność estetyczna skoncentrowana na doskonaleniu wizerunku ponowoczesnego człowieka, a także na upiększaniu i udoskonalaniu najbliższego otoczenia) to materiał składający się na prezentowaną publikację...
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności...







Podatki 2016 cz. 5 – Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa - ebook/pdf
Podatki 2016 cz. 5 – Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa - ebook/pdf
INFOR PL SA
INFOR

Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych.

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf
Aleksandra Justyna Kulawik
Wydawnictwo e-bookowo

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth...

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Luke Sullivan
Onepress

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: 'Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!'. Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach...

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf
Emilia Bańczyk
Uniwersytet Śląski

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama...

PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 - ebook/pdf
PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 - ebook/pdf
INFOR PL SA
Infor PL

Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych.

Publikacja zawiera:

  • ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych...
Video marketing nie tylko na YouTube - ebook/pdf
Video marketing nie tylko na YouTube - ebook/pdf
Magdalena Daniłoś
Onepress

Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania 'Video marketing w polskich firmach' »


Obraz wart więcej niż tysiąc słów

Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera...



Kultura doświadczenia potocznego - ebook/pdf
Kultura doświadczenia potocznego - ebook/pdf
Zbigniew Kloch
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Książka poświęcona analizie zjawisk znakowych, prezentująca obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach wytwarzania znaków i...
Hipnotyczny marketing - książka
Hipnotyczny marketing - książka
Joe Vitale
Onepress

Wsad kolorowy do Twojej głowy

  • Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
  • Zdobywaj rozgłos za darmo
  • Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem...


Enterprise Miner - ebook/pdf
Enterprise Miner - ebook/pdf
Mirosława Lasek, Marek Pęczkowski
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego...

Seksualny klucz do kobiecych emocji - ebook/pdf
Seksualny klucz do kobiecych emocji - ebook/pdf
J.D. Fuentes
Złote Myśli

Jak wzbudzić w kobiecie pożądanie, wykorzystując strukturę kobiecej psychiki?

Jeśli pragniesz nauczyć się praktycznych, szybkich i skutecznych technik wywołujących w kobietach fizyczne i emocjonalne podniecenie - ta książka jest dla Ciebie.

Aby wykorzystywać to, czego Cię ta książka nauczy, nie potrzebujesz urody, młodości ani pieniędzy. Nie potrzebujesz limuzyny, prywatnego odrzutowca...

Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej - ebook/pdf
Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej - ebook/pdf
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zbiór jest poświęcony różnym sposobom twórczego wykorzystania języka w mediach masowych, reklamie, marketingu i nazewnictwie, w szczególności kreatywności dziennikarskiej (cz. I), internetowi widzianemu jako przestrzeń kreatywna (cz. II), kreatywności w marketingu, reklamie i nazewnictwie (cz. III) oraz komizmowi językowemu. Na ciekawą nie tylko dla humanistów publikację składają się teksty dotyczące najnowszych zjawisk językowych...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Robert Stępowski
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat...

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - ebook/pdf
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - ebook/pdf
Jason Rodriguez
Helion

Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu...



Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych - książka
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych - książka
Piotr Łabuz, Marcin Urbański
Onepress
  • Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
  • Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
  • Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie...

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - ebook/pdf
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - ebook/pdf
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe)...

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Jan W. Wiktor
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych...










Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych - książka
Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych - książka
Jakob Nielsen, Hoa Loranger
Helion

Stwórz funkcjonalne witryny i zdobądź przewagę w internecie!

  • Uniknij standardowych błędów
  • Zrozum potrzeby użytkowników
  • Udostępnij przydatne informacje w czytelny sposób

W ciągu ostatnich kilkunastu lat internet stał się wszechobecny. Nawet małe firmy mają własne strony, a rozmaite produkty i informacje można znaleźć na niezliczonych konkurencyjnych witrynach. Jak w takiej sytuacji sprawić...


C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II - książka
C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II - książka
Andrzej Stasiewicz
Helion

Wkrocz w świat programowania w C++

  • Poznaj środowisko programistyczne
  • Napisz własne aplikacje
  • Opanuj zasady programowania obiektowego

C++ to jeden z najbardziej popularnych języków programowania. Przyczyny jego popularności to przede wszystkim niewielka liczba słów kluczowych, ogromna liczba bibliotek umożliwiających zastosowanie C++ w wielu dziedzinach, a przede wszystkim ogromne możliwości języka...


Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Gitte Härter
BC Edukacja

Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowe działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich usług oraz odpowiednia prezentacja firmy na zewnątrz. Ta książka porusza podstawowe zagadnienia zwiazane z akwizycją, opisuje narzędzia akwizycji, dostarcza tez mnóstwo praktycznych informacji i wskazówek...

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek - ebook/pdf
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek - ebook/pdf
Tom Greever
Helion
Mądre decyzje projektowe, dojrzałość technologii, spełnienie potrzeb i oczekiwań użytkownika to klucz do sukcesu aplikacji czy strony internetowej. Okazuje się jednak, że wiele bardzo ciekawych pomysłów, które spełniają wszystkie te warunki, nie dociera do szerokiego grona odbiorców, ponieważ... projektant nie umie o nich rozmawiać. Innymi słowy, wiedza o skutecznej komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenna...




Inkscape. Ćwiczenia praktyczne - książka
Inkscape. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska
Helion

Poznaj możliwości darmowego oprogramowania Inkscape i twórz wspaniałą grafikę

Inkscape jest wolnym oprogramowaniem, służącym do tworzenia i przechowywania grafiki wektorowej. Stały rozwój zapewnia mu wielka społeczność użytkowników. Oprócz obrazów wektorowych importuje i wyświetla obrazy w postaci bitmapy. Podlegają one takim samym przekształceniom, jak pozostałe elementy rysunku...

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - ebook/pdf
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - ebook/pdf
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu...

Historia. Matura.Ćwiczenia w analizie tekstów źródłowych - ebook/pdf
Historia. Matura.Ćwiczenia w analizie tekstów źródłowych - ebook/pdf
Bogdan Araszkiewicz, Wiesława Araszkiewicz
SELF-PUBLISHER
Jest to zeszyt ćwiczeń, który ma ułatwić uczniom zdobycie niezbędnych historykowi kompetencji wyrażających się w umiejętności analizy tekstów źródłowych. Praca ze źródłem wymaga bowiem specyficznych umiejętności i systematycznych ćwiczeń. Wchodzące w skład niniejszej publikacji zestawy tekstów oraz ćwiczeń mogą ułatwić przygotowanie do sprawdzianów, powtórek i???? przede wszystkim do egzaminu maturalnego...
Biblia copywritingu - książka
Biblia copywritingu - książka
Dariusz Puzyrkiewicz
Onepress

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów...


C++ Builder 6 dla każdego - książka
C++ Builder 6 dla każdego - książka
Kent Reisdorph
Helion

C++Builder należy do systemów błyskawicznego projektowania aplikacji (ang. RAD - Rapid Application Development) i jak sama nazwa wskazuje, przeznaczony jest do tworzenia programów w języku C++. Wykorzystując to narzędzie, możesz efektywnie i szybko konstruować 32-bitowe programy pracujące w trybie graficznym bądź tekstowym pod kontrolą systemu Windows.

Książka ta poprowadzi Cię przez zagadnienia związane z programowaniem w systemie...