Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00130 013136 17009702 na godz. na dobę w sumie

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy - ebook/epub

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy - ebook/epub
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy - ebook/epub
Chris Zook, James Allen-25%
MT Biznes
Pokonaj bariery hamujące wzrost! Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain & Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, problemy z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka. Co więcej, niemal wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków. Najważniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie „mentalności założyciela” – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się odważny i ambitny założyciel. Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć: - typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu, - zdecydowany sposób myślenia właściciela, - nieustającą obsesję na temat pierwszej linii. Oparta na dziesięcioletnich badania autorów nad firmami z ponad czterdziestu krajów Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w swojej organizacji, aby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu.   Jako założyciel mojej firmy doskonale rozumiem i czuję tematy podnoszone w książce Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy, szczególnie te dotykające znaczenia wysokiego tempa działania, koncentracji oraz zdolności inwestowania w dłuższej perspektywie.      - MICHAEL DELL, założyciel i dyrektor generalny Dell Inc. Zook i Allen dzielą się z nami swoimi bezcennymi spostrzeżeniami na temat ochrony założycielskiego celu, perspektyw i energii firmy poprzez zapobieganie negatywnym wpływom procesu instytucjonalizacji. Ich książka stała się dla mnie i mojego zespołu instrumentem, który pomógł ukształtować sposób naszego myślenia o naszej kulturze, strukturze i modelu biznesowym.      - ADRIAN GORE, założyciel i dyrektor generalny Discovery Group Koncepcja „mentalności założyciela” jest bliska właścicielom firm rodzinnych. Firma rodzinna zarządzana i rozwijana od początku przez jedną osobę oparta jest na solidnych fundamentach: wartościach założyciela, jego osobistych przekonaniach i dążeniach do sukcesu. Te cechy przejmują kolejne pokolenia oraz pracownicy – mimo rozrastania się firmy rodzinne nie tracą więc wyjątkowości związanej z mentalnością założyciela. Prowadząc procesy sukcesji obserwuję często, jak ważne jest, by przekazać również to, co wydaje się być nieuchwytne, a wynika właśnie z mentalności założyciela. Wszystkim właścicielom przedsiębiorstw, którzy chcą, aby firma na lata zachowała ich rewolucyjny sposób myślenia i wyjątkową troskę o organizację i klientów, polecam wskazówki zawarte w tej książce.      - DR ADRIANNA LEWANDOWSKA, MBA, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce prowadzić własny biznes – mały i duży. Porady i analizy Chrisa Zooka pokazują, jak budować firmę która przetrwa dekady i jak pokonać największe trudności, które napotka w tym czasie przedsiębiorca. Przede wszystkim jednak to książka o tym, dlaczego dążenie do zysku i wzrostu za wszelką cenę może być zabójcze dla biznesu, jego założyciela i pracowników.      - MICHAŁ WĄSOWSKI, redaktor serwisu „Business Insider Polska”
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - książka
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - książka
Agata Stachowicz-Stanusch-25%
Onepress

Zwycięstwo kultury organizacyjnej

  • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
  • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
  • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych...

HR Business Partner. Koncepcja i praktyka - ebook/pdf
HR Business Partner. Koncepcja i praktyka - ebook/pdf
Grzegorz Filipowicz-25%
Wolters Kluwer
Koncepcja zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów jest rozwijana od pewnego już czasu. Wydaje się jednak, że dopiero teraz zdobyliśmy odpowiedni zakres wiedzy i doświadczeń pozwalający na przejście przez ten proces w optymalny sposób. Książka ta może być traktowana jako swoisty przewodnik dla tych osób i organizacji, które doszły już do wniosku, że odpowiednio prowadzona polityka personalna jest kluczowym czynnikiem...






Biznes rodzinny - książka
Biznes rodzinny - książka
Grant Thornton-25%
Onepress

Firmy rodzinne są motorem rozwoju każdej gospodarki. Jednak napięcie towarzyszące balansowaniu pomiędzy własnymi ambicjami i potrzebami firmy a dążeniami reszty rodziny czyni drogę do sukcesu rynkowego pełną przeszkód.

Każda rodzinna firma posiada własną kulturę, system wartości i cele, ale także ulega wewnętrznym napięciom i presji. W miarę rozwoju firmy, jej założyciel i właściciel...

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni - książka
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni - książka
Behnam N. Tabrizi-25%
Onepress
Strategie efektywnej przemiany
  • Zastosowanie najważniejszych czynników sukcesu
  • Plany działań i wprowadzanie kreatywnych rozwiązań
  • Strategie przeprowadzania efektywnych implementacji
Autor pokazuje doskonałe zrozumienie dzisiejszej dynamicznej, globalnej gospodarki, opartej na informacji, i związanej z nią potrzeby otwarcia się na znaczące zmiany. Jego celne spostrzeżenia na temat przemiany to ważne lekcje nie tylko dla przedsiębiorstw...

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi - ebook/pdf
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi - ebook/pdf
Ben Horowitz-25%
Onepress
Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy...



Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek-25%
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Organizacje wykładnicze - ebook/epub
Organizacje wykładnicze - ebook/epub
Salim Ismail, Michael S. Malone, Yuri van Geest-25%
MT Biznes
W biznesie najważniejsza jest wydajność. A jeśli chodzi o wydajność, to kluczem do wzrostu może być sposób organizacji.

Od pięciu lat świat biznesu obserwuje narodziny organizacji nowego typu – organizacji wykładniczych – które zrewolucjonizowały nasze poglądy na temat tego, w jaki sposób firma może przyspieszyć swój wzrost dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Organizacja wykładnicza nie rozwija się w sposób...




Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka-25%
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel-25%
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak-25%
The Black Horse

Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym...





















Wzrost - ebook/epub
Wzrost - ebook/epub
Jim Stengel-25%
MT Biznes Sp. z o.o.

Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności.

Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy...






Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak-25%
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Michael E. Gerber-25%
MT Biznes
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth...
RED BULL. Prawdziwa historia sukcesu - ebook/epub
RED BULL. Prawdziwa historia sukcesu - ebook/epub
Wolfgang Furweger-25%
Ole

Odkryj świat Red Bulla!

Pierwsza na rynku książka opisująca historię firmy Red Bull oraz jego założyciela Dietricha Mateschitza, jednego z największych sukcesów finansowych na świecie! Firma Red Bull ma 70-procentowy udział w światowym rynku napojów energetycznych. Od początku swojej działalności sponsoruje sporty ekstremalne oraz organizuje różnego rodzaju imprezy. Autor, na podstawie licznych rozmów w tle...

Kształtowanie liderów - audiobook
Kształtowanie liderów - audiobook
John C. Maxwell-25%
MT Biznes

Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?

John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie.

„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”...

Niezwykłe początki znanych firm - ebook/epub
Niezwykłe początki znanych firm - ebook/epub
Sergiusz Prokurat-25%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka o historiach znanych na całym świecie korporacji, bądź precyzyjniej ujmując temat o założycielach znanych korporacji – życiu i pomysłach biznesowych ich założycieli. Pozycja ta jest opowieścią o wymyślaniu i wdrażaniu innowacji, przekształcania pasji w gigantyczny zysk.
Autor pokazuje jak tworzy się firmę, w określonych warunkach technologicznych, politycznych, społecznych...
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett-25%
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Kształtowanie liderów - ebook/epub
Kształtowanie liderów - ebook/epub
John C. Maxwell-25%
MT Biznes

Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?
John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie.
„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”...

Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
John Warrillow-25%
Onepress
Jako przedsiębiorca masz dwa wyjścia: stworzyć firmę, którą sprzedasz, lub taką, którą zatrzymasz. Tak czy inaczej, jako jej założyciel musisz przygotować ją na swoje odejście. Pouczająca historia Aleksa, przedsiębiorcy, o którym opowiada John Warrillow, pomoże Ci zbudować wartościową, atrakcyjną firmę, która będzie mogła odnieść sukces bez Ciebie.
Ken Blanchard,
współautor Jednominutowego menedżera oraz Empowerment...







Zero to One - audiobook
Zero to One - audiobook
Blake Masters, Peter Thiel-25%
MT Biznes
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów. Legendarny przedsiębiorca i inwestor pokazuje całkowicie nowy sposób myślenia o innowacyjności.

Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy...


Prawdziwa historia sukcesu Dietricha Mateschitza twórcy Red Bulla - ebook/epub
Prawdziwa historia sukcesu Dietricha Mateschitza twórcy Red Bulla - ebook/epub
Wolfgang Furweger-25%
Ole
Odkryj świat Red Bulla! Fascynująca historia firmy słynącej z produkcji napojów energetycznych oraz jej założyciela, autora jednego z największych sukcesów finansowych na świecie!

Firma Red Bull ma 70-procentowy udział w światowym rynku napojów energetycznych. Od początku swojej działalności sponsoruje sporty ekstremalne oraz organizuje różnego rodzaju imprezy. Autor, na podstawie licznych rozmów w tle...

Od zera do milionera - audiobook
Od zera do milionera - audiobook
Piotr Rosik, Wojciech Rudny-25%
Złote Myśli

Poznaj sekrety światowych 'ikon sukcesu', które pokazały...

jak dojść 'od zera do milionera'.

Wielu ludzi tłumaczy się, że nie mogą zostać milionerami, ponieważ mają w życiu różnego rodzaju przeciwności i problemy, które wstrzymują ich drogę do bycia bogatymi. W tej książce poznasz historie ludzi, na których drodze również pojawiły się różne przeszkody.

Wszyscy z przedstawionych milionerów potrafili zbudować swoje...

Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - ebook/epub
Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - ebook/epub
Brad Stone-25%
Albatros

Pierwsza autoryzowana biografia Jeffa Bezosa, twórcy i właściciela firmy Amazon. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy – od trudnych początków po światową ekspansję - powstała za zgodą i przy współpracy jej bohatera. Po biografii Steve’a Jobsa jest to kolejna na polskim rynku biografia założyciela firmy, który zaczynał od zera, by w błyskawicznym tempie zacząć osiągać miliardowe zyski...







Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
C. Richard Weylman-25%
Onepress

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić...





Ebiznesplanowanie - ebook/pdf
Ebiznesplanowanie - ebook/pdf
Paweł Krzyworączka, Piotr Krzyworączka-25%
Złote Myśli

Jak brak jednej decyzji może wykończyć Twój internetowy biznes… zanim na dobre się rozkręci.

Prawdopodobnie gdzieś w Twojej głowie tli się pomysł osiągnięcia tak spektakularnego sukcesu w Internecie, jakim pochwalić może się Maciej Popowicz, założyciel portalu Nasza-klasa.pl, czy nowo wschodzące gwiazdy Internetu — założyciele takich portali jak: Spryciarze.pl, ZnanyLekarz...

Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman-25%
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...

Podróż do Kalina - ebook/epub
Podróż do Kalina - ebook/epub
Radek Knapp-25%
Sonia Draga

Juliusz Werkazy, niepozorny mężczyzna ubrany zwykle w spodnie z taniego materiału i brązową marynarkę, jest detektywem starej daty. I nie ma na swoim koncie żadnych wielkich sukcesów. Dlaczego więc tajemniczy założyciel miasta Kalino właśnie jego prosi o pomoc? Telefon, który Juliusz Werkazy odbiera któregoś ranka, niczym wielkie koło zamachowe uruchamia cały ciąg zdarzeń. Wkrótce Juliusz Werkazy siedzi w pociągu jadącym do...

Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości - audiobook
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości - audiobook
Frederic Laloux-25%
Studio Emka

Tradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł coach biznesu, Frederic Laloux, autor książki „Pracować inaczej”. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to z wielkim sukcesem.

Laloux w fascynujący sposób opisuje historię organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości...

Lego. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków - ebook/epub
Lego. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków - ebook/epub
Niels Lunde-25%
Agora

Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego – Kjeld Kirk Kristiansen.
Na ponad 300 stronach poznajemy największych menedżerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku...

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm - książka
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm - książka
Mark Brownley-25%
Onepress

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?

  • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
  • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
  • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?

Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey-25%
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości - ebook/epub
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości - ebook/epub
Frederic Laloux-25%
Studio Emka

Tradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł coach biznesu, Frederic Laloux, autor książki „Pracować inaczej”. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to z wielkim sukcesem.

Laloux w fascynujący sposób opisuje historię organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości...

Bilans w firmie. Cztery rzeczy, które przedsiębiorca powinien wiedzieć o  finansach - książka
Bilans w firmie. Cztery rzeczy, które przedsiębiorca powinien wiedzieć o finansach - książka
David Frodsham, Heinrich Liechtenstein-25%
Onepress
Jedyna książka w przystępny sposób przedstawiająca przedsiębiorcom świat finansów.
David Darsch,
założyciel i Dyrektor generalny Collaborative Forum, Hiszpania

Obowiązkowa lektura dla wszystkich przedsiębiorców.
Andrew Fisher,
Dyrektor generalny, Shazam Entertainment, Wielka Brytania


Prowadzić firmę
i nie zwariować

Jak sprawnie prowadzić firmę przy niewielkich nakładach pieniężnych...