Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00270 008644 20700024 na godz. na dobę w sumie

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub
Jacek Wójcik, Tomasz Dąbrowski, Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Katarzyna Majchrzak, Piotr Masiukiewicz, Piotr Polański, Sylwia Sobolewska-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce. Książka adresowana jest do: wyższej i średniej kadry menedżerskiej, - członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, - słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, - studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej. Autorzy książki są pracownikami Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz wykładowcami na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta. Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni. 
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Wioletta Krawiec-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez...

Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Katarzyna Szczepańska-20%
C. H. Beck

Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością...

Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa-20%
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa-20%
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - ebook/epub
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - ebook/epub
Paweł Mielcarz, Paweł Paszczyk-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o znaczeniu strategicznym, jak i operacyjnym, musi być ukierunkowane na maksymalizację przyszłych korzyści ekonomicznych. Kluczowym czynnikiem warunkującym sukces...
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a struktura akcjonariatu - ebook/pdf
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a struktura akcjonariatu - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-20%
CeDeWu

Zarządzanie wartością. przedsiębiorstwa tzw. Value Based Management powstało w odpowiedzi na pojawiające się w praktyce problemy związane z oddzieleniem własności od zarządzania i wiążącą się z tym zjawiskiem rozbieżnością celów kierownictwa firmy i jej właścicieli. Idea zarządzania nakierowanego na kreowanie wartości dla akcjonariuszy poprzez zwiększanie rynkowej wartości firmy oraz dochodu jej właścicieli integruje koncepcję...



Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Zarządzanie informacją na rynku globalnym Teoria i praktyka - ebook/pdf
Zarządzanie informacją na rynku globalnym Teoria i praktyka - ebook/pdf
Zbigniew Malara, Jerzy Rzęchowski-20%
C. H. Beck

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw...

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook/pdf
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook/pdf
Cecylia Żurak-Owczarek-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie...
Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa. Zasoby niematerialne w nowej gospodarce - ebook/pdf
Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa. Zasoby niematerialne w nowej gospodarce - ebook/pdf
Grzegorz Urbanek-20%
Wolters Kluwer

Książka Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa adresowana jest przede wszystkim do menedżerów zainteresowanych lepszym poznaniem czynników, które kształtują pozycję konkurencyjną zarządzanych przez nich firm. Menedżerom, którzy chcą tworzyć istotną i trwałą wartość dla akcjonariuszy i innych grup interesu, lektura książki może ułatwić znalezienie kompromisu pomiędzy bieżącymi wynikami finansowymi a tworzeniem potencjału...




Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - ebook/pdf
Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marek Jabłoński-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje jednak, że zainteresowanie tą tematyką nie maleje, lecz dynamicznie rośnie. Ma to związek w szczególności z rolą, jaką odgrywają w ostatnich latach także niefinansowe nośniki kreacji wartości...
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - ebook/pdf
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - ebook/pdf
Dagmara Skurpel-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.

Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla...

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk, Piotr Celej-20%
Wyższa Szkoła Humanitas
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku...
Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania - ebook/pdf
Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania - ebook/pdf
Magdalena Jasiniak-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Po latach rozwoju gospodarki krajowej, transformacji ustrojowej i towarzyszącym im nieustającym procesom globalizacji naturalnym zjawiskiem stało się funkcjonowanie przedsiębiorstw krajowych i przedsiębiorstw zagranicznych w ramach tego samego rynku. Przedsiębiorstwa te działają zatem wśród niemalże takich samych uwarunkowań składających się na zewnętrzne bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa...

Ład korporacyjny. Doświadczenia światowe oraz kierunki rozwoju - ebook/pdf
Ład korporacyjny. Doświadczenia światowe oraz kierunki rozwoju - ebook/pdf
Jan Jeżak-20%
C. H. Beck

Ład korporacyjny wyznacznikiem nowoczesnej gospodarki

Ład korporacyjny jest jednym z kluczowych elementów nowoczesnej gospodarki, w dużej mierze decydującym o jej kondycji oraz wizerunku na rynkach międzynarodowych. W krajowym dorobku literaturowym z tej dziedziny brakuje publikacji o charakterze monograficznym, przedstawiającej problematykę ładu korporacyjnego całościowo oraz łączącej teorię z praktyką...

Analiza finansowa przedsiębiorstwa - ebook/epub
Analiza finansowa przedsiębiorstwa - ebook/epub
Bożyna Pomykalska, Przemysław Pomykalski-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz stosowane w praktyce standardy, modele i metody pracy.



Książka zawiera odniesienia do:


• zarządzania wartością,


• międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej i ustawy o rachunkowości...






Pozyskiwanie środków unijnych przez przedsiębiorstwa innowacyjne. Podejście procesowe. - ebook/pdf
Pozyskiwanie środków unijnych przez przedsiębiorstwa innowacyjne. Podejście procesowe. - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-20%
C. H. Beck

W publikacji przedstawiono koncepcję procesowego podejścia do działalności przedsiębiorstwa, scharakteryzowano znaczenie innowacyjności dla konkurencyjności przedsiębiorstw i omówiono działalność innowacyjną małych i średnich przedsiębiorstw. Głównym celem książki jest pokazanie, jak w teorii i praktyce wygląda proces pozyskiwania środków unijnych. Autorka koncentruje uwagę na zagadnieniach związanych z modelowaniem...

Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Marzanna K. Witek-Hajduk-20%
Wolters Kluwer

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



Wartość rynkowa, struktura kapitału i efektywność przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Wartość rynkowa, struktura kapitału i efektywność przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Natasza Duraj-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zasadniczym celem książki jest przedstawienie teoretyczno-empirycznych wyników badań naukowych prowadzonych nad szeroko rozumianymi problemami kształtowania wyników finansowych, wartości rynkowej, struktury kapitału i efektywności przedsiębiorstwa. Problemy te zaliczyć należy do kwestii o kluczowym znaczeniu nie tylko dla samych przedsiębiorstw, lecz także gospodarki i społeczeństwa...

Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Adriana Paliwoda-Matiolańska-20%
C. H. Beck

Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia?

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji...

Zaufanie w zarządzaniu - ebook/epub
Zaufanie w zarządzaniu - ebook/epub
Joanna Paliszkiewicz-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych...
Wycena nieruchomości i przedsiębiorstw w podejściu dochodowym (wydanie drugie) - ebook/pdf
Wycena nieruchomości i przedsiębiorstw w podejściu dochodowym (wydanie drugie) - ebook/pdf
Mieczysław Prystupa-20%
FREL

Książka stanowi kompendium wiedzy z metodyki wycen dla słuchaczy podyplomowych studiów w zakresie szacowania nieruchomości w podejściu dochodowym oraz specjalistycznych kursów zarządzania i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Podręcznik powinien być pomocny w procesie dydaktycznym realizowanym na wyższych uczelniach na kierunkach ekonomii, zarządzania, marketingu, prawa, administracji...



Wycena nieruchomości i przedsiębiorstw w podejściu dochodowym (wydanie drugie) - ebook/pdf
Wycena nieruchomości i przedsiębiorstw w podejściu dochodowym (wydanie drugie) - ebook/pdf
Mieczysław Prystupa-20%
FREL
Książka stanowi kompendium wiedzy z metodyki wycen dla słuchaczy podyplomowych studiów w zakresie szacowania nieruchomości w podejściu dochodowym oraz specjalistycznych kursów zarządzania i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Podręcznik powinien być pomocny w procesie dydaktycznym realizowanym na wyższych uczelniach na kierunkach ekonomii, zarządzania, marketingu, prawa, administracji...
Zarządzanie podmiotem leczniczym - ebook/epub
Zarządzanie podmiotem leczniczym - ebook/epub
Monika Dobska-20%
PZWL
Jest to przewodnik na drodze doskonalenia zarządzania organizacjami świadczącymi usługi medyczne, ze szczególnym przeznaczeniem dla personelu medycznego i managerów podmiotów leczniczych. Zarządzanie podmiotem leczniczym to nowoczesna publikacja, która za punkt wyjścia przyjmuje marketing relacyjny, następnie przechodzi do kształtowania kultury organizacji i marketingowego zarządzania jakością...
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami...
Opodatkowanie dochodów transgranicznych - ebook/pdf
Opodatkowanie dochodów transgranicznych - ebook/pdf
Aleksandra Dziemaszkiewicz-Kwiecińska, Magdalena Pożaroszczyk-Komór, Łukasz Andruszkiewicz-20%
Wolters Kluwer
Marcin Jamroży doktor habilitowany nauk ekonomicznych, doktor nauk prawnych; adiunkt
w Instytucie Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownik Podyplomowych
Studiów Międzynarodowych Strategii Podatkowych oraz Podyplomowych Studiów Cen Trans-
ferowych i Zarządzania Podatkami; doradca podatkowy, radca prawny, partner w R dl & Part-
ner, członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego...




















Koncepcje zarządzania. Podręcznik Akademicki - ebook/pdf
Koncepcje zarządzania. Podręcznik Akademicki - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-20%
C. H. Beck

Podręcznik akademicki do nowego – wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego – obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.

Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:

  • klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną...

Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-20%
C. H. Beck

Wartość rynkowa, inaczej zwana giełdową, jest miarą wartości przedsiębiorstwa bliższą rzeczywistym warunkom jego funkcjonowania na rynku. Rosnącą różnicę między księgową wartością aktywów netto a wartością rynkową obserwujemy począwszy od 1953 roku w gospodarce Stanów Zjednoczonych. Wówczas udział aktywów niematerialnych w wartości księgowej systematycznie wzrastał, osiągając poziom 3...

CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą - ebook/pdf
CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą - ebook/pdf
Bartosz Deszczyński-20%
Wolters Kluwer

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:

  • od czego zacząć wprowadzanie CRM?
  • jak budować zespół wdrożeniowy?
  • w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
  • czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych...

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa-20%
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki - ebook/pdf
Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki - ebook/pdf
Jerzy Kisielnicki-20%
Wolters Kluwer

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze.

Główne obszary tematyczne to:

  • projekt i jego charakterystyka, ocena jego skuteczności i efektywności oraz jego otoczenie,
  • zarządzanie projektem - cykl projektowy, organizacja procesu...



Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych - ebook/pdf
Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych - ebook/pdf
Arkadiusz Wiśniowski, Marek Gruszczyński, Bartosz Witkowski-20%
Wolters Kluwer
Mikroekonometria jest pierwszym w Polsce podręcznikiem analizy mikrodanych dotyczących zagadnień ekonomicznych, finansowych i społecznych. Coraz większy popyt na analizy mikrodanych odnotowuje się w marketingu, w finansach, w zarządzaniu, w badaniach mikro- i makroekonomicznych, a także w innych naukach społecznych. Przykładowe zastosowania omawianych modeli obejmują: * badanie zdolności kredytowej...
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków - ebook/pdf
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków - ebook/pdf
Grażyna Golik-Górecka-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem...