Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00482 006992 14670892 na godz. na dobę w sumie

Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka

Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress
Kolejna odsłona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców! Większość ludzi kocha kupować. Mniej więcej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiają zakupy, nie znoszą sprzedawców. Dzieje się tak, ponieważ często za sprzedawanie biorą się ludzie... którzy tego nie lubią. Mimo że wiedzą, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma. Mimo że zdają sobie sprawę z tego, iż zawód handlowca może przynosić naprawdę duże dochody. Mimo że jest to praca w miarę samodzielna, dająca dużo swobody w zakresie organizacji czasu, zarządzania samym sobą oraz doboru środków prowadzących do celu. Prawda jest taka, że zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturę wojownika, by z determinacją walczyć o obrót przekładający się na własne dochody. Równocześnie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalająca bez zdenerwowania czekać na finalizację dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować się ludźmi, by stać się najlepszym doradcą i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to świetny wstęp do bycia dobrym handlowcem, ale to za mało, by stać się mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzędzia, jakimi posługują się magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podręczny zestaw zaklęć handlowych, o których skuteczności przekonało się już wielu polskich sprzedawców. Sięgnij po nią i dołącz do mistrzów sprzedaży! Uwaga! Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o rozdział poświęcony network marketingowi. Załączona płyta audio CD zawiera zapis wywiadów, które autor przeprowadził z jednymi z najlepszych sprzedawców w Polsce. Arkadiusz Bednarski - jeden z najbardziej cenionych i poszukiwanych szkoleniowców w Polsce. Trener motywacyjny, mentor i coach. Prezes firmy One Invest. Założyciel firmy szkoleniowej Top Training. Autor dziewięciu książek. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego, sprzedaży i kreatywności. Patron merytoryczny:
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca

Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich — za trudne...


Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - książka
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Mentor Twojej kariery

Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele...



Sztuka zarządzania sprzedażą - książka
Sztuka zarządzania sprzedażą - książka
Robert A. Simpkins
Onepress

Wróżbita, psycholog i analityk finansowy
-- trzy wcielenia dyrektora sprzedaży

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży -- od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej...

Mistrz sprzedaży - książka
Mistrz sprzedaży - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress


>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą 'Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą'
w promocyjnej cenie >>

Handlowy wieniec laurowy

  • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
  • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
  • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem 'słomianego zapału' -- tu trzeba przejść przez...

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - książka
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - książka
Andrzej Niemczyk, Grzegorz Olak
Onepress

Jak być szefem, pozostając człowiekiem

  • Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
  • Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
  • Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
  • Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
  • Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
  • Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych

Skuteczność dobrego szefa sprzedaży

Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało...





Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Jan Batorski
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...

Opanować czas - ebook/pdf
Opanować czas - ebook/pdf
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Zarządzanie niezarządzalnym

Jak myślisz, czy czasem naprawdę można zarządzać? Przedsiębiorstwem, pieniędzmi, ludźmi, projektem, nawet myślami i emocjami — owszem, tym wszystkim da się zarządzać, ponieważ mamy na to wpływ. Ale czas? Przecież on płynie zawsze w tym samym, stałym i niezmiennym tempie, niezależnie od naszych intencji, życzeń czy starań. Właśnie dlatego, że nie możemy zarządzać czasem...




Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
Grzegorz Sikorski
Onepress

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię...

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - książka
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji - książka
Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
Onepress

Sprzedawcy szkiełko i oko

  • Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe
  • Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjne


Ludzie sprzedają ludziom.
Guccio Gucci

Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu...



Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych - ebook/pdf
Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych - ebook/pdf
Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji...

Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Sprzedawca w dążeniu do ideału

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
  • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
  • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze...



100 sekretów. Mistrza Sprzedaży - audiobook
100 sekretów. Mistrza Sprzedaży - audiobook
Arkadiusz Bednarski
Helion

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce.

Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz, że pomimo kryzysów, wymagających klientów i dużej konkurencji sprzedaż nie tylko bywa źródłem dochodów, lecz także może Ci dostarczyć wiele osobistej satysfakcji...




Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf
Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf
Dariusz Nosorowski
Złote Myśli

Dlaczego ludzie kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces? Jak będą sobą, wygrać na rynku?

Publikacja, którą trzymasz w ręku, skierowana do osób, które chcą zająć się sprzedażą; tych, które już pracują jako handlowcy oraz do tych, które zarządzają sprzedażą. To książka kreśląca karierę ETYCZNEGO HANDLOWCA oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć”...

Totalny Model Sprzedaży - książka
Totalny Model Sprzedaży - książka
Artur Bartosiński
Onepress

Sprzedaż totalnie zorganizowana

Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to...



Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - ebook/pdf
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - ebook/pdf
Robert Zych
Onepress
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy...




Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży - książka
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży - książka
Robert Grzybek
Onepress

ECONOMICUS 2016 - II miejsce w kategorii 'Najlepszy poradnik ekonomiczny'


Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera

Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.
 


Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy...




Biblia sprzedaży - książka
Biblia sprzedaży - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Handlowa prawda objawiona

Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem - mową ciała - stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży...


Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem - ebook/pdf
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem - ebook/pdf
Matthew Dixon, Brent Adamson
Onepress
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem...




Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Robert Zych
Helion

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...

Sprzedawaj jak Serhant - ebook/epub
Sprzedawaj jak Serhant - ebook/epub
Ryan Serhant
OSMPOWER

JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ, ZARABIAĆ WIĘCEJ I STAĆ SIĘ SKUTECZNĄ MASZYNĄ SPRZEDAŻOWĄ 

 

'Sprzedawaj jak Serhant' to praktyczna, bardzo konkretna, a czasami zabawna książka, która stanowi przewodnik do budowania kompetencji i pewności siebie sprzedawcy. Autor, dzieląc się przykładami oraz historiami ze swojej kariery, przedstawia metody i strategie, by stać się skuteczną maszyną sprzedażową...

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - książka
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - książka
Robert Zych
Onepress

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim...

100 sekretów. Mistrza Sprzedaży - książka
100 sekretów. Mistrza Sprzedaży - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce.

Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz, że pomimo kryzysów, wymagających klientów i dużej konkurencji sprzedaż nie tylko bywa źródłem dochodów, lecz także może Ci dostarczyć wiele osobistej satysfakcji...




Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż - audiobook
Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż - audiobook
Wioletta Klinicka
The Black Horse

Jest to bardzo wartościowy audiobook, więc jeśli chcesz go zakupić tylko dla tego, aby zaliczyć kolejny warsztat i wrzucić go do szuflady, to daruj sobie - szkoda Twojego czasu.

W dzisiejszych czasach stawimy na klienta, a z mojego doświadczenia wiem, że większość sprzedawców chce pochwalić się swoją wiedzą, przygotowaniem merytoryczny no i swoim produktem. Zapominając całkowicie o idei handlu...

Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy - książka
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy - książka
Jay Abraham
Onepress
Fenomenalna, zwięzła w treści, zadziwiająca... Jay dysponuje ogromną wiedzą i podpowiada, w jaki sposób możesz poprawić swoją sytuację, angażując minimum czasu, pieniędzy, wysiłku i ryzyka, a także, jak zdobyć przewagę konkurencyjną w życiu osobistym.
Anthony Robbins,
trener i doradca, autor wielu książek, w tym Obudź w sobie olbrzyma
Jay Abraham jest mistrzem w rozwijaniu biznesu...




Handlowanie to gra - książka
Handlowanie to gra - książka
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Onepress

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Aukcje internetowe... i co dalej? - ebook/pdf
Aukcje internetowe... i co dalej? - ebook/pdf
Wojciech Cywiński
Złote Myśli

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.

Czy wiesz,  jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?

Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu.

Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy...

Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach - książka
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach - książka
Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała
Onepress

Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo!

Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników...



Sztuka sprzedaży - książka
Sztuka sprzedaży - książka
Charles Gardner
Onepress

Zostań handlowcem z ludzką twarzą

  • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
  • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
  • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi...

Spotkanie z klientem - ebook/pdf
Spotkanie z klientem - ebook/pdf
Artur Wojciechowski
Złote Myśli

Czy potrafisz wyobrazić sobie jak zmieniłyby się Twoje wyniki sprzedaży, gdybyś potrafił sfinalizować (prawie) każdą rozmowę z klientem?

Co zrobić, aby każde spotkanie z klientem czyniło Cię bogatszym?

Tak naprawdę osiągnięcie mistrzowskiego poziomu prowadzenia rozmów handlowych nie jest poza Twoim zasięgiem. Wystarczy tak naprawdę robić to, co przynosi efekty najskuteczniejszym sprzedawcom w swoich branżach...

Proaktywny telemarketing - książka
Proaktywny telemarketing - książka
Paweł Walczak
Onepress

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo 'proaktywność' w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem 'przedsiębiorczość'. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności...



Psychologia sprzedaży telefonicznej - ebook/pdf
Psychologia sprzedaży telefonicznej - ebook/pdf
Karol Froń
Złote Myśli

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. 'zimnego' klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed...

Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone - książka
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone - książka
Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk
Onepress

Wodzu, prowadź!

Kierowanie ludźmi to bardzo trudne zadanie. Menedżer odpowiada zarówno przed swoimi przełożonymi (za wyniki, kondycję zespołu, relacje z otoczeniem biznesowym), jak i przed… podwładnymi. Tak, tak — to szef w znacznym stopniu narzuca atmosferę w zespole, motywuje ludzi, musi ich rozumieć, służyć radą i sprawiedliwie oceniać. To bardzo ważne, ponieważ jeżeli na linii przełożony–podwładni coś nie gra...