Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00248 004832 14986484 na godz. na dobę w sumie

Nadzwyczajna usługa - ebook/epub

Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss
MT Biznes
Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press. Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień. Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem. Nie ma nic nowego w podkreślaniu wielkiego znaczenia jakości usług we współczesnym biznesie. Natomiast zawsze ciekawe i użyteczne jest zapoznanie się z kompetentnie i przystępnie przedstawionym całościowym podejściem do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta. Jak zwykle w amerykańskich książkach biznesowych, silną stroną książki jest duża liczba przykładów z różnych branż. Autorki przekonująco dokumentują, że obsługa klienta nie może stanowić dodatku do „normalnej” działalności firmy, zwłaszcza w sektorze usług; obsługa klienta stanowi istotę działania firmy usługowej. Każdy rozdział kończy się podsumowaniami w formie pigułek zasad i reguł do zastosowania w praktyce. W sumie jest to solidna, ciekawa i bardzo dobrze napisana, a przy tym użyteczna książka dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klientów.
Wszystkie kategorie Tylko inne Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
MT Biznes
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów...





E-biznes. Relacje z klientem - książka
E-biznes. Relacje z klientem - książka
Patrycja Kierzkowska
Helion

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

  • Skuteczny newsletter
  • Blog w Twojej firmie
  • Nowoczesna obsługa klienta
  • Optymalne wykorzystanie autorespondera
  • E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej 'E-biznes...


Odkryj się - ebook/pdf
Odkryj się - ebook/pdf
Patrick Lencioni
MT Biznes

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy...

Odkryj się - ebook/epub
Odkryj się - ebook/epub
Patrick Lencioni
MT Biznes Sp. z o.o.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami...






Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań...
Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss
MT Biznes

 
 
 

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień. W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School...



CRM. Relacje z klientami - książka
CRM. Relacje z klientami - książka
Jill Dyche
Helion

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat...

Odkryj się - audiobook
Odkryj się - audiobook
Patrick Lencioni
MT Biznes Sp. z o.o.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami...






10 złotych reguł sprzedaży - książka
10 złotych reguł sprzedaży - książka
Ivan Bureš
Onepress

Sprzedaż jest esencją biznesu

Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Robert Zych
Onepress

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Handlowanie to gra - książka
    Handlowanie to gra - książka
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Onepress

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

    Plan marketingowy w praktyce - książka
    Plan marketingowy w praktyce - książka
    John Westwood
    Onepress

    Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

    • Przeprowadź audyt marketingowy
    • Wyznacz cele marketingowe
    • Wprowadź firmę na nowe rynki

    Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

    Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
    Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
    Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski
    C. H. Beck

    Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady...

    Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - książka
    Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami - książka
    David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
    Onepress

    Klucz do serca każdego klienta

    • Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
    • Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
    • Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
    Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
    profesor Charles Fombrun,
    Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski
    Zaufanie to klucz...



    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Robert Zych
    Helion

    '

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności - ebook/epub
    Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności - ebook/epub
    Hal Becker, Nancy Traum
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera! Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych...
    Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - książka
    Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - książka
    Eric Ries
    Onepress

    Bestseller na liście 'New York Timesa'

    Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych...









    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    Traci Bild, Todd Shafer
    Onepress

    Zostań sprzedawcą doskonałym

    Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

    Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - ebook/pdf
    Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - ebook/pdf
    Eric Ries
    Onepress

    Bestseller na liście „New York Timesa”

    Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych...





    The Sims 2: Własny Biznes - poradnik do gry - ebook/pdf
    The Sims 2: Własny Biznes - poradnik do gry - ebook/pdf
    Beata 'Beti' Swaczyna
    GryOnline

    Poradnik do gry „The Sims 2: Własny Biznes” objaśnia krok po kroku w jaki sposób otworzyć własny wirtualny interes aby wreszcie zacząć zarabiać pieniądze, które później można przecież spożytkować idąc „na studia” bądź roztrwonić używając „nocnego życia”.

    Spis treści:
    -Wprowadzenie
    -Informacje ogólne – pierwsze kroki
    -Nowe style
    -Nowe umiejętności związane z prowadzeniem własnego biznesu
    -Jak otworzyć własny...







    Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - audiobook
    Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - audiobook
    Eric Ries
    Helion

    Bestseller na liście „New York Timesa”

    Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych...


    Zarządzanie finansami w małej firmie - książka
    Zarządzanie finansami w małej firmie - książka
    Colin Barrow
    Onepress
    • Jak sporządzać i czytać sprawozdania finansowe?
    • Jak tworzyć biznes plany?
    • Na czym polega i czemu służy analiza finansowa?

    Dlaczego małe przedsiębiorstwa upadają? Otóż najczęściej z powodu kiepskiej kotroli finansowej. To z kolei wynika z niedostatecznej wiedzy o zarządzaniu finansami. Mali przedsiębiorcy często korzystają z usług biur rachunkowych i na tym kończy się ich zainteresowanie finansami firmy...

    Logistyka usług - ebook/epub
    Logistyka usług - ebook/epub
    Elżbieta Gołembska, Zbigniew Bentyn, Marcin Gołembski
    Wydawnictwo Naukowe PWN

    Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na...







    Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
    Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
    Jolanta Tkaczyk, Mariusz Onyśko
    C. H. Beck

    Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: telemaketing przychodzący i wychodzący raport końcowy kampanii telemarketingowej pozyskiwanie klientów przez direct...

    Egzamin 70-347 Udostępnianie usług Office 365 - ebook/pdf
    Egzamin 70-347 Udostępnianie usług Office 365 - ebook/pdf
    Orin Thomas
    Promise
    Książka ułatwia zdobycie umiejętności potrzebnych do zdania egzaminu 70-347 firmy Microsoft i opanowanie biegłości koniecznej do bezpiecznego i sprawnego udostępniania usług Microsoft Office 365 w dowolnym środowisku. Książka została opra-cowana z myślą o doświadczonych pracownikach IT, którzy chcą pogłębiać wiedzę i rozwijać karierę zawodową poprzez naukę logicznego myślenia i sprawnego podejmowania decyzji – elementów...
    Strateg - audiobook
    Strateg - audiobook
    Cynthia A. Montgomery
    MT Biznes Sp. z o.o.

    Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy.

    Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla...














    Gospodarcza działalność usługowa w prawie polskim w świetle unijnych swobód przedsiębiorczości i świadczenia usług - ebook/pdf
    Gospodarcza działalność usługowa w prawie polskim w świetle unijnych swobód przedsiębiorczości i świadczenia usług - ebook/pdf
    Inga Kawka
    Wolters Kluwer
    W monografii przeanalizowano funkcjonowanie rynku wewnętrznego w dziedzinie usług w świetle polskiego i unijnego porządku prawnego.
    Książka umożliwia Czytelnikom zapoznanie się z:
    • unijnym prawem pierwotnym i wtórnym (m.in. z dyrektywą usługową, dyrektywą o uznawaniu kwalifikacji i sektorowymi aktami prawnymi) oraz orzeczeniami Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej o swobodach przedsiębiorczości i świadczeniu usług...
    Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs - ebook/epub
    Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs - ebook/epub
    David Yoffie, Michael Cusumano
    Dom Wydawniczy REBIS

    Poznaj metody działania najlepszych Billa Gatesa, Andyego Grovea i Stevea Jobsa i zostań rekinem biznesu.

    Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy Intel, Microsoft i Apple które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

    Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School...

    Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
    Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
    Katarzyna Kaczmarska
    Etena

    Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

    „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej...