Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00336 006422 19953548 na godz. na dobę w sumie

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Grzegorz Miłkowski-40%
Onepress
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które 'kochają' słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach. Tu przechodzimy od 'co' do 'jak'. Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części: Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym Poznaj książkę i jej autora! >>
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub
Tomasz Stopka-40%
MT Biznes

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej...









Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub
Barbara Stawarz-García-40%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in...

Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
-40%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski-40%
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Anna Piwowarska-40%
Onepress
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Andrzej Kwaśniewski-40%
SELF-PUBLISHER
Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych.
E-marketing - ebook/epub
E-marketing - ebook/epub
Jarosław Królewski, Paweł Sala-40%
Wydawnictwo Naukowe PWN

'Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie...

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - książka
Agnieszka Dejnaka-40%
Onepress

Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować...



Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Catherine Seda-40%
Helion
W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci

Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie...

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek-40%
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Paweł Sala-40%
Wydawnictwo Psychoskok


„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł...



Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Robert Stępowski-40%
Słowa i Myśli
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce...
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Arkadiusz Malanowski-40%
self publisher

Książka  „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta  praktyczna  wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów...

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
Jarosław Królewski, Paweł Sala-40%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej...
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Robert Stępowski-40%
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące...



Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka
Paweł Tkaczyk-40%
Onepress

Fragment 'Zakamarki marki' - czyta Paweł Tkaczyk

  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu...





Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa-40%
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Paweł Tkaczyk-40%
Helion
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli...

Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa-40%
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - książka
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - książka
Mark Joyner-40%
Onepress
  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

  • Pizza z dostawą do domu:...

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - ebook/pdf
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - ebook/pdf
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-40%
Onepress

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie...


E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-40%
Onepress

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie...


5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
Marcin Kowalik-40%
E-bookowo
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych...
Sztuka marketingu - ebook/epub
Sztuka marketingu - ebook/epub
-40%
eLitera
Sztuka marketingu Jacka Kotarbińskiego jest książką napisaną przez doświadczenie. Twórca 'Subiektywnego bloga o sztuce marketingu' wybrał swoje najciekawsze teksty, które zostały wydane w formie e-booka. Książkę zdecydowanie powinni przeczytać szefowie firm, profesjonaliści marketingu i sprzedaży oraz właściciele innowacyjnych startupów. Autor został wyróżniony przez Onet.pl nagrodą 'Blog Roku 2012' w kategorii 'Profesjonalne...
Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf
Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf
John Jantsch-40%
MT Biznes

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów...

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - ebook/pdf
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - ebook/pdf
Kamila Molińska, Roman Hadasik-40%
Złote Myśli

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda?

Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”), albo co gorsza, od kogoś, kto poniósł na starcie porażkę w tym biznesie, to jak myślisz, czego się dowiesz?

Kamila Molińska i Roman Hadasik są współzałożycielami pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla branży...

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
Peter Cheverton-40%
Onepress

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm...


Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - książka
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - książka
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa-40%
Onepress

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży...

Marketing 3.0 - ebook/pdf
Marketing 3.0 - ebook/pdf
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya-40%
MT Biznes

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-40%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...
LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
-40%
Self Publishing

Jeśli sklep posiada 100 000 produktów, a statystycznie zakres zainteresowań poszczególnych klientów sięga maksymalnie 2000 produktów. To wysłanie standardowego newslettera promocyjnego na konkretne produkty, dale zaledwie 2% prawdopodobieństwo trafienia z ofertą. Wiąże się z brakiem zakupów po stronie klienta, bo kto dokona zamówień, gdy coś go nie interesuje ?

Czas gdy ufaliśmy naszej intuicji powoli się kończą...













Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib-40%
Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
Krystyna Bezubik-40%
E-bookowo

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę...