Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00123 003294 18799037 na godz. na dobę w sumie

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Helion
Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko powodują one utratę klienta, ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego. Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej — od ręki, z marszu, najlepiej dziś, by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Bartłomiej Stolarczyk
Onepress

Skrzynka pełna udanych rozmów

„Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki...








Skuteczne techniki telemarketingu - książka
Skuteczne techniki telemarketingu - książka
Ellen Bendremer
Onepress

Poznaj najdoskonalsze strategie sprzedaży telefonicznej

  • Wypracuj odpowiedni sposób mówienia
  • Zaplanuj działania i przebieg rozmowy
  • Wykorzystaj techniki negocjacyjne
  • Naucz się panować nad stresem

Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzedaży w Polsce. Pozwala na obniżenie kosztów i realizację planu sprzedaży w krótszym czasie niż w przypadku innych form sprzedaży bezpośredniej...

E-biznes. Relacje z klientem - książka
E-biznes. Relacje z klientem - książka
Patrycja Kierzkowska
Helion

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

  • Skuteczny newsletter
  • Blog w Twojej firmie
  • Nowoczesna obsługa klienta
  • Optymalne wykorzystanie autorespondera
  • E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej 'E-biznes...


Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Stephan Schiffman
Onepress

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
  • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Przepis na sprzedaż - książka
    Przepis na sprzedaż - książka
    Agnieszka Maziarz-Lipka
    Onepress

    Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

    • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
    • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
    • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
    • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

    Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować...

    Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
    Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
    Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań...
    Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz - książka
    Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz - książka
    Bartłomiej Stolarczyk
    Onepress
    • Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?
    • Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?
    • Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?
    • Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?

    Jak wydzwonić swój sukces?

    Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał...

















    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Neville Lake, Kristen Hickey
    Onepress

    Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

    • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
    • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
    • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

    W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

    Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
    Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
    Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
    Onepress

    Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

    Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza...





    Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
    Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
    Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
    MT Biznes
    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
    Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów...





    Jak oczarować klienta - ebook/pdf
    Jak oczarować klienta - ebook/pdf
    Jan Batorski
    Złote Myśli

    Opanuj sztukę oczarowywania klienta.

    Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego...

    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Frances Frei Anne Morriss
    MT Biznes

    Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.

    Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.

    Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem...

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Robert Zych
    Onepress

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Handlowanie to gra - książka
    Handlowanie to gra - książka
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Onepress

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

    Badanie potrzeb klienta - ebook/pdf
    Badanie potrzeb klienta - ebook/pdf
    Urszula Bartkowska
    Złote Myśli

    Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych.

    Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę...

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Robert Zych
    Helion

    '

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż - audiobook
    Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż - audiobook
    Wioletta Klinicka
    The Black Horse

    Jest to bardzo wartościowy audiobook, więc jeśli chcesz go zakupić tylko dla tego, aby zaliczyć kolejny warsztat i wrzucić go do szuflady, to daruj sobie - szkoda Twojego czasu.

    W dzisiejszych czasach stawimy na klienta, a z mojego doświadczenia wiem, że większość sprzedawców chce pochwalić się swoją wiedzą, przygotowaniem merytoryczny no i swoim produktem. Zapominając całkowicie o idei handlu...

    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
    Onepress

    Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

    Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

    Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
    Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
    Jolanta Tkaczyk, Mariusz Onyśko
    C. H. Beck

    Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: telemaketing przychodzący i wychodzący raport końcowy kampanii telemarketingowej pozyskiwanie klientów przez direct...

    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
    Peter Cheverton
    Onepress

    Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
    Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


    Handlowanie to gra - audiobook
    Handlowanie to gra - audiobook
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Helion

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców...

    Handlowanie to gra - audiobook
    Handlowanie to gra - audiobook
    Jerzy Gut, Wojciech Haman
    Helion

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców...

    10 złotych reguł sprzedaży - książka
    10 złotych reguł sprzedaży - książka
    Ivan Bureš
    Onepress

    Sprzedaż jest esencją biznesu

    Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

    Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
    Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
    Jan Batorski
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

    Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

    Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...

    Totalny Model Sprzedaży - książka
    Totalny Model Sprzedaży - książka
    Artur Bartosiński
    Onepress

    Sprzedaż totalnie zorganizowana

    Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to...



    Droga na szczyt. Sekret szczęśliwej firmy - ebook/epub
    Droga na szczyt. Sekret szczęśliwej firmy - ebook/epub
    Chip Conley
    Charaktery

    Książka Droga na szczyt. Sekret szczęśliwej firmy jest praktycznym przewodnikiem, jak w dobie kryzysu osiągnąć sukces biznesowy, poprawiając jednocześnie relacje z pracownikami, klientami i inwestorami.
    Chip Conley podaje proste, skuteczne i sprawdzone sposoby na to:

    • Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy, ale także lojalny wobec firmy i czerpał radość z tego, co robi;
    • Jak traktować klienta...
    Hipnotyczny telemarketing - ebook/pdf
    Hipnotyczny telemarketing - ebook/pdf
    Dariusz Skraskowski
    Złote Myśli

    Kto jeszcze chce poznać sekrety skutecznej rozmowy telefonicznej, czyli hipnotyczny telemarketing w praktyce?

    Większość handlowych poszukiwań i kontaktów odbywa się za pośrednictwem telefonu.

    Jak zatem najefektywniej go wykorzystasz? Od czego zaczniesz? Który z elementów jest kluczem do Twojego sukcesu?

    'Hipnotyczny telemarketing' to intensywny kurs dla tych osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z telefonu...

    Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki - książka
    Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki - książka
    Iain Maitland
    Onepress

    Rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy. Decydują często o sukcesie przedsięwzięcia czy pozyskaniu klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać dobrą reputację, a przede wszystkim poprowadzić rozmowę telefoniczną w obranym przez Ciebie kierunku. Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, abyś wiedział, jak prowadzić nawet najtrudniejsze z nich profesjonalnie i w dobrym stylu...

    Zaklinacz deszczu - audiobook
    Zaklinacz deszczu - audiobook
    John Grisham
    Albatros

    Rudy Baylor kończy właśnie studia prawnicze. Marzy o praktyce zawodowej w renomowanej firmie, ale w Memphis – mieście, w którym jest zbyt wielu prawników – nie ma chętnych, by zatrudnić nowicjusza nawet za symboliczne wynagrodzenie. Bez pracy, pieniędzy, konta bankowego, ścigany przez wierzycieli, z grożącą mu eksmisją – ma tylko jedno wyjście: otworzyć własną kancelarię...

    Zaklinacz deszczu - audiobook
    Zaklinacz deszczu - audiobook
    John Grisham
    Albatros

    Rudy Baylor kończy właśnie studia prawnicze. Marzy o praktyce zawodowej w renomowanej firmie, ale w Memphis – mieście, w którym jest zbyt wielu prawników – nie ma chętnych, by zatrudnić nowicjusza nawet za symboliczne wynagrodzenie. Bez pracy, pieniędzy, konta bankowego, ścigany przez wierzycieli, z grożącą mu eksmisją – ma tylko jedno wyjście: otworzyć własną kancelarię...

    Head First Software Development. Edycja polska - książka
    Head First Software Development. Edycja polska - książka
    Dan Pilone, Russ Miles
    Helion

    Opanuj niezwykłą sztukę wytwarzania oprogramowania!

    • W jaki sposób zadowolić klienta?
    • Jak wygląda proces wytwarzania oprogramowania?
    • Jakie pułapki czekają na Ciebie?

    Proces wytwarzania oprogramowania -- już sam opis sugeruje trudności. I rzeczywiście -- jest to proces niezwykle złożony. Od samego początku trafiamy na kwestie takie, jak analiza potrzeb klienta i zebranie jego wymagań...