Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00057 009453 20633929 na godz. na dobę w sumie

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Robert Stępowski
Słowa i Myśli
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.'Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi.'Jacek Szlak - redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie'Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać.'Maciej Łaski - Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Anna Piwowarska
Onepress
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



Coaching marki osobistej - ebook/epub
Coaching marki osobistej - ebook/epub
Sergiusz Trzeciak
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne?

• Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery?

• Czym marka osobista różni się od wizerunku?

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani...

Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Jacek Pogorzelski
Wolters Kluwer

'Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem' - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka...






Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jacek Kall
Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że 'Polak potrafi'...

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Peter Cheverton
Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf
Marcin Żukowski
Onepress

Ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ...


Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - ebook/pdf
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - ebook/pdf
Laura Ries, Al Ries
Onepress
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu...



E-marketing - ebook/epub
E-marketing - ebook/epub
Jarosław Królewski, Paweł Sala
Wydawnictwo Naukowe PWN

'Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie...

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka
Dan Schawbel
Onepress

Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według 'New York Post'
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii

  • Rezultaty, które odmienią Twoje życie
  • Odkryj swoją markę
  • Wykreuj swoją markę
  • Zaprezentuj swoją markę
  • Utrzymaj swoją markę
Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.
Gary Vaynerchuk...




Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Robert Stępowski
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące...



Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Andrzej Kwaśniewski
SELF-PUBLISHER
Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych.
English for Marketing and Adverstising - ebook/pdf
English for Marketing and Adverstising - ebook/pdf
Sylee Gore
BC Edukacja Sp. z o.o.

English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...

Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Wojciech Jabłoński
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami...
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook/epub
Tomasz Stopka
MT Biznes

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej...









Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Wojciech Jabłoński
Aspra

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce...



Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Wojciech Jabłoński
Aspra

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce...



BRAND sense - marka pięciu zmysłów - książka
BRAND sense - marka pięciu zmysłów - książka
Martin Lindstrom
Onepress

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding -- ujęcie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów --...





Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Jason Falls, Erik Deckers
Onepress
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów...



GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych - książka
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych - książka
Paweł Tkaczyk
Onepress

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach...





NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - ebook/epub
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - ebook/epub
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Linda Gorchels
Onepress

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!

  • Proces planowania marketingu produktu
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna

Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty...




NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...




NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 - ebook/pdf
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 - ebook/pdf
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania...



GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook
Paweł Tkaczyk
Helion

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Paweł Tkaczyk
Helion
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli...

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - ebook/pdf
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - ebook/pdf
Agata Matuszewska-Kubicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding)...

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - książka
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - książka
Steve Cone
Onepress

Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych

  • Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
  • Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
  • 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz

Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania...