Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00136 006248 19030844 na godz. na dobę w sumie

Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta - książka

Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta - książka
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta - książka
Geoffrey A. Moore
Onepress
Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść - ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka. William B. Lawson Sr., prezes i dyrektor generalny firmy Lawson Software Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem! Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć 'wczesny sukces rynkowy' na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie. Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ. Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ. Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach. Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków. Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii, oraz partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka
Adam Grzesik
Onepress

Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!

Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności...



Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Jeff Walker
Onepress
  • Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
  • Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
  • Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
  • Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem...



Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach - ebook/pdf
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach - ebook/pdf
Bill Aulet
Onepress
Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia.
Mitch Kapor,
założyciel Lotus Development Corporation

Zrób sobie startup

Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu...


Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach - książka
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach - książka
Bill Aulet
Onepress
Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia.
 
Mitch Kapor,
założyciel Lotus Development Corporation

Zrób sobie startup

Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do...


Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
C. Richard Weylman
Onepress

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić...





Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Dave Patten
Onepress
  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach...

Zmień swoje myśli - ebook/pdf
Zmień swoje myśli - ebook/pdf
Alan Falcone
Złote Myśli

Jak sposób myślenia może mieć wpływ na zmiany w Twoim życiu?

Powiem szczerze - jestem zdania, że nie ma nic złego w tym, że przywykamy do tego, co mamy i do tego, czego nie mamy. Znasz zapewne porzekadło 'Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.' Większości ludzi to wystarcza i to jest naprawdę w porządku. Pytanie tylko, czego TY chcesz?

Czy Twoje działania i to, co robisz każdego dnia pozwala Ci PRZEŻYĆ czy ŻYĆ...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Linda Sparks
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzedaży
  • Następnie wykorzystaj w praktyce zdobytą wiedzę
  • I wreszcie osiągaj sukces za sukcesem

Reguły -- strona po stronie
Więcej, szybciej, z fantazją

Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów -- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy...

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - książka
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - książka
Andrzej Niemczyk
Onepress

Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody

  • Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po powstrzymywanie spadku sprzedaży
  • Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy
  • Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę...




Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni - książka
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni - książka
Behnam N. Tabrizi
Onepress
Strategie efektywnej przemiany
  • Zastosowanie najważniejszych czynników sukcesu
  • Plany działań i wprowadzanie kreatywnych rozwiązań
  • Strategie przeprowadzania efektywnych implementacji
Autor pokazuje doskonałe zrozumienie dzisiejszej dynamicznej, globalnej gospodarki, opartej na informacji, i związanej z nią potrzeby otwarcia się na znaczące zmiany. Jego celne spostrzeżenia na temat przemiany to ważne lekcje nie tylko dla przedsiębiorstw...

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib
Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...

Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych pracą - książka
Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych pracą - książka
Jarosław Chybicki
Onepress

Naucz się zachowywać jasność myślenia w każdej sytuacji!

  • Trening uważności, czyli do czego przydaje się model WZROST
  • Nawyki uważnego działania, czyli jak zaplanować codzienny trening
  • PORA, czyli na czym polega podstawowa technika mindfulness
Uważność, koncentracja i umiejętność świadomego podejmowania decyzji należą do najważniejszych kompetencji każdego menedżera. W trudnym i wymagającym środowisku biznesowym są one...


Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach - książka
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach - książka
Scott Fox
Onepress
Zamiast pracować na dostatek swojego szefa, chcesz na nowo zaplanować życie wokół twoich pasji? Przeczytaj Click Millionaires Scotta Foksa, a dowiesz się, jak za pomocą biznesowego sposobu na życie zamienić zainteresowania na pieniądze
dr Joe Vitale,
autor książki Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)
Dla współczesnych przedsiębiorców Click Millionaires będzie przewodnikiem do wolności...



Potęga jednej godziny. Jak udoskonalić swoje życie - książka
Potęga jednej godziny. Jak udoskonalić swoje życie - książka
Dave Lakhani
Onepress

Jak udoskonalić swoje życie prywatne i zawodowe,
przeznaczając na to tylko jedną godzinę tygodniowo?

  • Naucz się lepiej organizować czas
  • Popraw relacje z bliskimi
  • Usprawnij kontakty z klientami i pracownikami
  • Obierz prosty kurs na sukces

Czy praca i życie osobiste są w stanie połączyć się w doskonałej harmonii? Czy możesz zmienić na lepsze stosunki z bliskimi, jednocześnie nadając nowy kierunek swojej karierze...



Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania - książka
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania - książka
Anna Wieczorek
Onepress

Nie pozwalaj marzeniom rozpływać się w powietrzu

  • Znajdź cel, któremu chcesz się poświęcić
  • Sprowadź cel do wykonalnego planu działania
  • Dojdź do punktu, w którym poczujesz się gotów obrócić zamiary w czyny

Czujesz, że Twoje życie nie jest skrojone na właściwą miarę? Brakuje Ci wyzwań, planów, sukcesów? Snujesz wyobrażenia typu 'jak by to było, gdybym już to miał'...

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - książka
Jan Fazlagić
Onepress

Bank pomysłów i inspiracji

  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm
  • Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz
  • Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania)
  • Najlepsze warunki dla transferu wiedzy
  • Organizacja ucząca się i popełniająca błędy
  • Wiedza na sprzedaż - marketing i konkurowanie na rynku wiedzy


Wiedza to potęga - Francis Bacon

Wiesz...







Milionerzy z wyboru - ebook/epub
Milionerzy z wyboru - ebook/epub
Brian Tracy
Studio Emka

Książka Milionerzy z wyboru - 21 tajemnic sukcesu dowodzi, że bez względu na swoją sytuację życiową każdy może odnieść sukces finansowy. Porady zawarte w tej książce autor oparł na kilkudziesięcioletnich wnikliwych badaniach nawyków i praktyk stosowanych przez setki milionerów, którzy zawdzięczają fortunę wyłącznie własnej pracy. Zdaniem Tracy'ego ludzie sukcesu to ci, którzy po prostu przestrzegają w życiu owych 21 zasad...

Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Linda Gorchels
Onepress

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!

  • Proces planowania marketingu produktu
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna

Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty...




E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
redakcja: Konrad Pankiewicz
Helion

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań...
















Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły - książka
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły - książka
Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
Onepress

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku...

Startup w 7 dni.  Od mocnego startu do szybkiego sukcesu - ebook/pdf
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu - ebook/pdf
Dan Norris, Rob Walling (Wstęp)
Onepress

Startup – czas start! Wykorzystaj swoją wiedzę, by zacząć dobrze zarabiać!

  • Pierwszy pomysł na firmę, biznes i startup, czyli krótka historia sukcesów i porażek
  • Od poniedziałku do niedzieli, czyli magiczny tydzień do pierwszego klienta
  • Jasne reguły gry, czyli wszystko, o czym musisz pamiętać, by zawsze być na topie
Założenie działającej, zarabiającej firmy w tydzień? Czy to w ogóle możliwe...


Marketing - zagadnienia podstawowe - ebook/epub
Marketing - zagadnienia podstawowe - ebook/epub
Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski
Placet

Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych...







Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków - ebook/pdf
Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków - ebook/pdf
Paul Tiffany, Steven D. Peterson
Septem

Planowanie sukcesu

Biznesplan to często niedoceniane, a przecież naprawdę potężne narzędzie, dzięki któremu działania Twojej firmy nabiorą tempa i rozmachu, pozwalając Ci obrać kurs wprost na sukces. Ten dokument to precyzyjny schemat działań, wymagający od Ciebie wyznaczenia celów oraz wskazania działań, które zamierzasz podjąć, aby te cele osiągnąć.

Niniejsza książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia...


Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

Rework - audiobook
Rework - audiobook
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Helion

Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka...


Zmień swoje myśli - audiobook
Zmień swoje myśli - audiobook
Alan Falcone
Złote Myśli Sp. z o.o.

Ta publikacja została nominowana na Książkę Audio Roku 2008 w kategorii "Poradniki".

Jak sposób myślenia może mieć wpływ na zmiany w Twoim życiu?

Sukces to osiągnięcie tego, co się wcześniej postanowiło osiągnąć!

PRZYJACIELU! Marzysz o zostaniu naczelnym dyrektorem notowanej na giełdzie spółki? Pragniesz nabyć w końcu ten nowy dom, o którym śnisz po nocach od lat...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...