Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00258 015593 16411473 na godz. na dobę w sumie

Public Relations na rynku książki - ebook/pdf

Public Relations na rynku książki - ebook/pdf
Public Relations na rynku książki - ebook/pdf
Kuba Frołow
Biblioteka Analiz
Książka oparta jest na cyklu artykułów „Kurs Public Relations”, który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: 'PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz', 'Jak w firmie zorganizować komórkę PR', 'Strona interentowa firmy narzędziem PR'. Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla omawianej materii zagadnienia praktyczne. Książka skierowana jest do pracowników działów PR wydawnictw, marketingowców oraz członków zarządów.
Wszystkie kategorie Tylko kultura, sztuka, media Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Rynek książki w Polsce 2011. Who is who - ebook/pdf
Rynek książki w Polsce 2011. Who is who - ebook/pdf
Piotr Dobrołęcki, Ewa Tenderenda-Ożóg
Biblioteka Analiz

 

Czternasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2010 i pierwszej połowie 2011 roku.

Tom „Who is who” to leksykon biograficzny poświęcony osobom, które w największym stopniu wpłynęły na obraz polskiej branży książki w ostatnich latach. W publikacji przedstawiono sylwetki założycieli...

Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Wojciech Jabłoński
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami...
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Controlling w przykładach. Poradnik praktyka - książka
Controlling w przykładach. Poradnik praktyka - książka
Wojciech Próchnicki
Onepress

Osiemnaście studiów przypadku z dziedziny controllingu

Controlling w przykładach. Poradnik praktyka to książka przeznaczona dla pracowników działów controllingu, finansów i sprzedaży. Każdy z rozdziałów stanowi studium przypadku wybranego zagadnienia wraz z propozycją optymalnych rozwiązań. Wszystkie przykłady czy zagadnienia to wynik codziennej pracy autora (praktyka!) i jego doświadczeń wyniesionych z działów controllingu wielu...


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ebook/pdf
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - ebook/pdf
Krzysztof Falkiewicz, Iwona B. Mika, Magdalena Przygodzka
C. H. Beck

Książka zawiera syntetyczne opracowanie zagadnień związanych ze spółką z ograniczoną odpowiedzialnością w każdym studium jej istnienia.

Wiele miejsca poświęcono materii mającej duże znaczenie praktyczne, w tym m.in. zasadom działania organów spółki, prawu do informacji wspólnika, podwyższeniu kapitału zakładowego, łączeniu, podziałowi, przekształceniu spółki oraz opodatkowaniu dywidendy...

Talenty w firmie - ebook/epub
Talenty w firmie - ebook/epub
Wojciech Daniecki
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka omawia najlepsze, sprawdzone sposoby na znalezienie pracowników myślących innowacyjnie. Przedstawia narzędzia przydatne w prowadzeniu rekrutacji, które pomagają wyłowić i utrzymać pracowników o szczególnych zdolnościach i kwalifikacjach oraz modele, dzięki którym można efektywnie zarządzać wiedzą talentów i zapewnić ich ciągły rozwój.
W publikacji można znaleźć konkretne wskazówki...

Hr Business Partner - ebook/pdf
Hr Business Partner - ebook/pdf
Jarosław Marciniak, Dagmara Olewińska, Piotr Sierociński
Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie biznesu, wciąż można zetknąć się z poglądem, jakoby dział personalny stanowił tylko koszt dla organizacji. Jednak sukces firm, które wprowadziły model HR business partnera (m.in. opisany w publikacji DHL Express) sprawia, że należy zweryfikować to podejście - dział personalny traktowany jako główny partner w biznesie powoduje wzrost efektywności oraz podnoszenia wartości rynkowej całej firmy...




Rynek książki w Polsce 2009. Who is who - ebook/pdf
Rynek książki w Polsce 2009. Who is who - ebook/pdf
Piotr Dobrołęcki, Ewa Tenderenda-Ożóg
Biblioteka Analiz

Tom IV Who is Who

Rozbudowany w porównaniu do ubiegłorocznej edycji leksykon biograficzny poświęcony osobom, które w największym stopniu wpłynęły na obraz branży książkowej w Polsce w ostatnich latach. W publikacji przedstawiono sylwetki założycieli, właścicieli, członków zarządów oraz menedżerów wydawnictw, hurtowni, firm logistycznych i księgarskich, a także członków organizacji branżowych i pracowników mediów związanych...

Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk
Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia...
Skutki prawne udzielenia absolutorium dla członków zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - ebook/pdf
Skutki prawne udzielenia absolutorium dla członków zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - ebook/pdf
Marcin Śledzikowski
C. H. Beck

Publikacja porusza doniosłą problematykę instytucji absolutorium udzielanego członkom zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Obecnie na rynku brak jest całościowej monografii, która omawiałaby przedmiotowe zagadnienie. Tym samym zasadne jest zwrócenie uwagi na problemy członków zarządu, które rodzą największe problemy zarówno teoretyczne, jak i praktyczne.

Monografia ta przeznaczona jest zarówno dla praktyków...

Rada pracowników w firmie - ebook/pdf
Rada pracowników w firmie - ebook/pdf
Przemysław Ciszek, Maciej Chakowski
C. H. Beck

Jeżeli firma zatrudnia więcej niż 100 pracowników i nie działają w niej związki zawodowe, pracodawca powinien zorganizować wybory rady pracowników - nowego organu, z którym będzie konsultował najważniejsze decyzje ekonomiczne i informował o planach związanych z zatrudnieniem.

Od 24.03.2008 r. obowiązek ten będzie dotyczył także pracodawców zatrudniających więcej niż 50 pracowników...

Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa - ebook/pdf
Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa - ebook/pdf
Igor Postuła
Wolters Kluwer

W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje działanie tych mechanizmów.

Atutem publikacji jest zaprezentowanie wyników badań ankietowych przeprowadzonych przez autora wśród członków zarządów i rad nadzorczych spółek oraz nadzorujących spółki pracowników Ministerstwa Skarbu Państwa...












Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Jak wypromowano bestseller - ebook/epub
Jak wypromowano bestseller - ebook/epub
Kuba Frołow
Biblioteka Analiz
Książka zawiera teksty publikowane na łamach dwutygodnika „Biblioteka Analiz” , które ukazały się w dziale „Jak wypromowano bestseller”. Opisane są w niej rozmaite sposoby promowania książek (m.in. „Cień wiatru”, „Alchemik”, „Powstanie 44”, „Harry Potter”). Dziś można powiedzieć, że ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu...
Jak wypromowano bestseller - ebook/pdf
Jak wypromowano bestseller - ebook/pdf
Kuba Frołow
Biblioteka Analiz
Książka zawiera teksty publikowane na łamach dwutygodnika „Biblioteka Analiz” , które ukazały się w dziale „Jak wypromowano bestseller”. Opisane są w niej rozmaite sposoby promowania książek (m.in. „Cień wiatru”, „Alchemik”, „Powstanie 44”, „Harry Potter”). Dziś można powiedzieć, że ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu...
Ustawa o obligacjach - ebook/epub
Ustawa o obligacjach - ebook/epub
Joanna Krzyżykowska, Alicja Piskorz, Bartłomiej Stępień, Przemysław Szpytka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsze opracowanie przygotowane przez prawników dla przedsiębiorców, w którym zostały omówione przepisy nowej ustawy o obligacjach, obowiązujące od 1 lipca 2015 roku.Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom emisja obligacji jako źródło pozyskania kapitału może zwiększyć zainteresowanie wśród przedsiębiorców. Z tego względu autorzy publikacji nie tylko przedstawiają analizę nowych przepisów...
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu - ebook/pdf
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu - ebook/pdf
Mira Poręba
Difin

Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej...




Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Marcin Pietraszek
Onepress

Początkujący przedsiębiorco!

Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze...


Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Wojciech Budzyński
Poltext

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.
Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań...






Public relations w jednostce samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Public relations w jednostce samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Anna Adamus-Matuszyńska, Agata Austen
C. H. Beck

Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać prawidłowe relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations. Autorzy książki – na podstawie własnych badań – przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych...

Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów - ebook/pdf
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów - ebook/pdf
Stanisława Borkowska
Wolters Kluwer
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo kosztowną metodą...
Talenty w firmie - ebook/epub
Talenty w firmie - ebook/epub
Wojciech Daniecki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka omawia najlepsze sposoby na znalezienie pracowników myślących innowacyjnie. Prezentuje narzędzia przydatne w prowadzeniu rekrutacji i modele do efektywnego zarządzania wiedzą talentów.

W książce, wydanej w ramach serii poradników adresowanych do działów HR, autor przedstawia najlepsze i sprawdzone sposoby na znalezienie pracowników myślących innowacyjnie. Prezentuje narzędzia przydatne w prowadzeniu rekrutacji...

Współpraca zawodowa w środowisku wielokulturowym - ebook/pdf
Współpraca zawodowa w środowisku wielokulturowym - ebook/pdf
Małgorzata Rozkwitalska, Beata A. Basińska, Michał Chmielecki
Wolters Kluwer

W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie dobrych relacji zawodowych w zespołach zróżnicowanych kulturowo.

Szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
- bariery i korzyści występujące w wielokulturowym środowisku pracy,
- język korporacyjny i wielojęzyczność...











Symfonia - kadry i płace. Ćwiczenia praktyczne - książka
Symfonia - kadry i płace. Ćwiczenia praktyczne - książka
Jacek Sztyler
Helion
Książka ta ma na celu zapoznanie czytelników z zastosowaniem programu Kadry i Płace w firmie. Wszystkie opisane przykłady oparte są na programie Kadry i Płace -- System Zarządzania SYMFONIA firmy MATRIX.PL SA. Książka jest przeznaczona dla osób pragnących nauczyć się korzystania z systemu Kadry i Płace, pracowników działów kadr, nauczycieli i uczniów szkół ekonomicznych, może być również materiałem pomocniczym dla ośrodków...

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami - książka
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami - książka
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg
Onepress

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu

  • Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
  • Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
  • Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach

Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu -- telewizja, radio, a ostatnio również internet -- kształtują opinię publiczną na całym świecie...


Optymalizacja podatkowa - ebook/pdf
Optymalizacja podatkowa - ebook/pdf
Łukasz Mazur, Katarzyna Wojtowicz-Janicka, Piotr Chróścicki
Wolters Kluwer

Książka przedstawia zagadnienia pozwalające zrozumieć, jak istotnym wsparciem dla podatnika może być zastosowanie odpowiedniej strategii optymalizacji podatkowej.

Autorzy niniejszej książki - prawnicy i ekonomiści, wieloletni praktycy mający doświadczenie we wspieraniu podatników w Polsce i za granica - nie tylko omawiają przepisy prawne oraz orzecznictwo, ale także podają konkretne przykłady działań...






Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
Ken Blanchard, Bob Nelson
Onepress

Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze

  • Naucz się motywować ludzi i zespoły
  • Rozwijaj kompetencje pracowników
  • Jasno określaj cele i zadania

Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani...



Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Joanna Polańska-Solarz
Wolters Kluwer
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy.
Publikacja zawiera wskazówki...






Ochrona danych osobowych – obowiązki pracodawcy - ebook/pdf
Ochrona danych osobowych – obowiązki pracodawcy - ebook/pdf
Jadwiga Sztabińska
INFOR

Publikacja przedstawia obowiązki pracodawcy w zakresie ochrony danych osobowych pracowników. Można się z niej dowiedzieć m.in.:

- jaki danych można żądać od kandydatów do pracy, a jakich od pracowników,

- czy trzeba powołać w firmie administratora bezpieczeństwa informacji,

- czy można upoważnić do przetwarzania danych osobowych pracowników inne osoby,

- jakie karą grożą za naruszenie przepisów dotyczących danych osobowych...

Public relations od podstaw - książka
Public relations od podstaw - książka
Philip Henslowe
Onepress

Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami...


Ustawa o kontroli niektórych inwestycji. Komentarz - ebook/pdf
Ustawa o kontroli niektórych inwestycji. Komentarz - ebook/pdf
Maksymilian Saczywko, Maciej Mataczyński, Ewelina Kochowska
Wolters Kluwer
Opracowanie stanowi pierwszy na rynku wydawniczym komentarz do ustawy o kontroli niektórych inwestycji. Zostało przygotowane przez zespół autorski mający unikatowe doświadczenie zarówno praktyczne, jak i naukowe w omawianej problematyce.
Ustawa wprowadza nowe i daleko idące ograniczenia nie tylko przejęć spółek w zakresie jej zastosowania, ale również restrukturyzacji grup kapitałowych...