Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00323 006627 14674466 na godz. na dobę w sumie

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. - książka

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. - książka
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. - książka
Marek Jankowski
Onepress
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji. Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób? Nie zakładaj firmy, opierając się na 'dobrych radach' wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej. Dowiedz się: Czy na genialnych pomysłach da się zarobić? Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę? Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet? Kiedy kryzys może być szansą na rozwój? Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym? Czytaj blog Mitologia small biznesu Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców 'Branża Dziecięca', kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - audiobook
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - audiobook
Marek Jankowski
Helion

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki...

Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Michael E. Gerber
MT Biznes
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce - książka
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce - książka
Marcin Pietraszek
Onepress
  • Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy
  • Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić
  • Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze


Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - nie czytaj tej książki. Jeżeli uważasz, że każdy nadaje się na przedsiębiorcę - nawet jej nie otwieraj...


Moja marka - ebook/epub
Moja marka - ebook/epub
Hermann H. Wala
Ole

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks?

Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek...

101 pomysłów na własną firmę - książka
101 pomysłów na własną firmę - książka
Corey Sandler, Janice Keefe
Onepress

Czy myślałeś o otwarciu własnej firmy? A może już prowadzisz działalność? Jeśli tak, to poznałeś lub wkrótce poznasz typowe problemy świeżo upieczonych przedsiębiorców, takie jak brak środków, trudności z pozyskaniem kredytu, niepewność, czy firma wyjdzie na plus, zbyt mała wiedza o księgowości i podatkach, brak znajomości wśród potencjalnych dostawców i klientów. Z tej książki dowiesz się...

Jak założyć własną firmę - książka
Jak założyć własną firmę - książka
Michael Morris
Onepress

Jak założyć firmę, która odniesie sukces?

  • Jak znaleźć prosty i oryginalny pomysł na działalność?
  • Jak przetrwać pierwszy, najtrudniejszy okres po założeniu firmy?
  • Jak opracować i zrealizować ambitny plan rozwoju?

Czy wiesz, że jedna trzecia małych firm upada w pierwszym roku działalności? Najczęściej z powodu braku przygotowania właściciela i niewłaściwie określonych celów w stosunku do możliwości finansowych początkującego...

Nowe prawo dla przedsiębiorców - ebook/pdf
Nowe prawo dla przedsiębiorców - ebook/pdf
Robert Rykowski, Adam Tula
Infor

 

Konstytucja Biznesu jest to pakiet ustaw, których celem jest zreformowanie i uproszczenie przepisów dotyczących prowadzenia działalności. Jest to największa zmiana prawa gospodarczego przeprowadzona w ostatnich latach.

Filarem Konstytucji Biznesu jest ustawa Prawo przedsiębiorców. Poza tą ustawą w skład pakietu wchodzą:

· ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy...

Dlaczego nie powinieneś zostać przedsiębiorcą - poradnik dla osób które planują założyć firmę - audiobook
Dlaczego nie powinieneś zostać przedsiębiorcą - poradnik dla osób które planują założyć firmę - audiobook
Justyna Broniecka-Klim
The Black Horse

Dlaczego nie powinieneś zostać przedsiębiorcą jest poradnikiem związanym z motywacją oraz mentalnością przedsiębiorców. Pokazuje z czym mierzy się przedsiębiorca w dzisiejszych czasach. Pokazuje w jaki sposób jest postrzegany oraz jak rzeczywiście jest w przedsiębiorczym świecie. Odpowiada na pytania, które autorka niezwykle często słyszy od ludzi, którzy borykają się z tematem zatrudnienia pracowników...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - książka
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - książka
Marcin Pietraszek
Onepress

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne...



Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
John Warrillow
Onepress
Jako przedsiębiorca masz dwa wyjścia: stworzyć firmę, którą sprzedasz, lub taką, którą zatrzymasz. Tak czy inaczej, jako jej założyciel musisz przygotować ją na swoje odejście. Pouczająca historia Aleksa, przedsiębiorcy, o którym opowiada John Warrillow, pomoże Ci zbudować wartościową, atrakcyjną firmę, która będzie mogła odnieść sukces bez Ciebie.
Ken Blanchard,
współautor Jednominutowego menedżera oraz Empowerment...







O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - książka
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - książka
Paweł Borek, Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Petriczek, Karol Zielinski
Onepress

Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?

Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie...

Fundusze unijne w nowej perspektywie - ebook/pdf
Fundusze unijne w nowej perspektywie - ebook/pdf
Magdalena Krasuska
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów...

Fundusze unijne w nowej perspektywie - ebook/pdf
Fundusze unijne w nowej perspektywie - ebook/pdf
Magdalena Krasuska
Wiedza i Praktyka

Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów...

Fundusze unijne w nowej perspektywie - ebook/epub
Fundusze unijne w nowej perspektywie - ebook/epub
Magdalena Krasuska
Wiedza i Praktyka

Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Zarządzanie wzrostem firmy - książka
Zarządzanie wzrostem firmy - książka
Angie Mohr
Onepress

Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią.

Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet...

Jednolity Plik Kontrolny – praktyczny poradnik - ebook/pdf
Jednolity Plik Kontrolny – praktyczny poradnik - ebook/pdf
Paweł Huczko, Joanna Dmowska, Radosław Kowalski
INFOR

Jednolity Plik Kontrolny (JPK) to nowe, rewolucyjne rozwiązanie, zobowiązujące wszystkie firmy do zmian ich systemów finansowo-księgowych. W znaczący sposób zmiany zwiększą obowiązki firm wobec fiskusa. Już od 1 lipca 2016 r. obowiązek będzie dotyczył dużych firm. Małe średnie firmy zostaną nim objęte od 1 stycznia 2017 r. – w zakresie ewidencji VAT.

Zmiany polegają na konieczności wprowadzenia w systemach FK każdej firmy ściśle...

Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Joanna Polańska-Solarz
Wolters Kluwer
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy.
Publikacja zawiera wskazówki...






Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji - książka
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji - książka
Chris Guillebeau
Onepress
Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować.
przysłowie chińskie

Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie!

Bez względu na to, ile masz pieniędzy - masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? - ebook/pdf
Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? - ebook/pdf
Maciej Makowski
Salemax

Publikacja skierowana jest do osób, które planują otworzyć firmę i szukają pomysłu na biznes oraz praktycznych porad biznesowych, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia.

Warto podkreślić, że nie jest to poradnik motywacyjny, który namawia do zostania przedsiębiorcą. Wręcz przeciwnie! Uświadamia ryzyka biznesowe, które mogą powstrzymać od rozpoczęcia działalności...

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Marcin Pietraszek
Onepress

Początkujący przedsiębiorco!

Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze...


TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU - ebook/pdf
TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU - ebook/pdf
TAXCARE
Onepress

Wiedza niezbędna mikroprzedsiębiorcy

Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz...







Środki unijne jako czynnik rozwoju i konkurencyjności małych i średnich przeds iębiorstw w województwie śląskim - ebook/pdf
Środki unijne jako czynnik rozwoju i konkurencyjności małych i średnich przeds iębiorstw w województwie śląskim - ebook/pdf
Maciej Woźniak, Anna Nehring, Ewa Siudyka
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Małe i średnie przedsiębiorstwa odgrywają niezwykle istotną rolę w gospodarce Polski i innych krajów europejskich. Konkurencyjność i rozwój tej grupy przedsiębiorstw decyduje o rozwoju całej gospodarki i jej pozycji na rynkach międzynarodowych. Jednocześnie istnieją pewne bariery, które znacząco utrudniają rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przede wszystkim z reguły małe i średnie firmy cierpią na brak środków...
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - książka
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - książka
Agata Stachowicz-Stanusch
Onepress

Zwycięstwo kultury organizacyjnej

  • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
  • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
  • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych...

Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes - książka
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes - książka
Bruce Judson
Onepress

Powszechne obawy przed zakładaniem firmy to czyste bzdury

  • Uwolnij swój czas: stosuj maksymalny outsourcing
  • Obserwacja i eksperymentowanie: klucze do sukcesu w biznesie
  • Znaki ostrzegawcze: przyczyny upadku nowych firm

Chcesz mieć własną firmę i robić to, w czym jesteś najlepszy?
Zdecydowana większość pracowników nie czuje się emocjonalnie zaangażowana w pracę. Robią nie to...


Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

Public Relations w Internecie - książka
Public Relations w Internecie - książka
Jerzy P. Szyfter
Onepress
  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Catherine Seda
Helion
W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci

Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie...