Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00219 008183 20950125 na godz. na dobę w sumie

Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub

Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub
Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub
Maciej Tesławski-65%
Słowa i Myśli
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie?
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Promocja sprzedaży - książka
Promocja sprzedaży - książka
Julian Cummins, Roddy Mullin-65%
Onepress

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Lennart Rosell-65%
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Lennart Rosell-65%
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell-65%
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell-65%
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora-65%
Ridero

Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald-65%
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży - ebook/pdf
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży - ebook/pdf
Tom Hopkins-65%
Onepress

„Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży.”

— „Small Business News”

Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy...





Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Beata Gotwald-65%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji...

Po szczęście do pracy - ebook/epub
Po szczęście do pracy - ebook/epub
Beata Pawłowicz-65%
Zwierciadło
„Wybierz sobie zawód, który lubisz, a całe życie niebędziesz musiał pracować.”KonfucjuszDziesięciu specjalistów: psychoterapeuci, coachowie,prawnik (m.in. Wojciech Eichelberger, Katarzyna Miller, Iwona Firmanty, TomaszSrebnicki) dzieli się  z czytelnikami wiedzą, jak osiągnąć szczęście wpracy. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu uzyskasz recepty na szczęście w swoimżyciu zawodowym...
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-65%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...
PO SZCZĘŚCIE DO PRACY - ebook/epub
PO SZCZĘŚCIE DO PRACY - ebook/epub
Beata Pawłowicz-65%
Zwierciadło

„Wybierz sobie zawód, który lubisz, a całe życie nie będziesz musiał pracować.” Konfucjusz Dziesięciu specjalistów: psychoterapeuci, coachowie, prawnik (m.in. Wojciech Eichelberger, Katarzyna Miller, Iwona Firmanty, Tomasz Srebnicki) dzieli sięz czytelnikami wiedzą, jak osiągnąć szczęście w pracy. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu uzyskasz recepty na szczęście w swoim życiu zawodowym...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga-65%
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-65%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka-65%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik-65%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku! - ebook/pdf
FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku! - ebook/pdf
Tomasz M. Pietrzak-65%
SELF-PUBLISHER

Facebook jest obecnie NR1 jeśli chodzi o działania marketingowe, jest wręcz centrum dowodzenia. Dlatego w tym poradniku znajdziesz zestaw 30 taktyk, które możesz od ręki zastosować w swojej działalności online.

Dzięki tej instrukcji zyskasz większą swobodę działania, wzrost sprzedaży oraz większą liczbę poleconych w Twoim zespole - metodami organicznymi. Można powiedzieć, że już za chwilę rozpoczniesz nowy etap swojej działalności...

Dwie drogi. Tom 4 - ebook/epub
Dwie drogi. Tom 4 - ebook/epub
K.A. Figaro-65%
Lipstick Books

Drogi bohaterów bestsellerowej serii Rozchwiani rozdzieliły się i prowadzą w różnych kierunkach... Łucja odnajduje spokój i bezpieczeństwo w silnych ramionach Alexa. Trudne doświadczenia z przeszłości umacniają ich więź. Niestety, pewnego dnia otrzymują informację, która wywraca ich życie do góry nogami... Czy bohaterka nabierze odwagi i zdecyduje się na diametralną zmianę z własnej woli...

Promocja zdrowia w środowisku lokalnym. Założenia teoretyczne i praktyczne egzemplifikacje (perspektywa pedagogiczna) - ebook/pdf
Promocja zdrowia w środowisku lokalnym. Założenia teoretyczne i praktyczne egzemplifikacje (perspektywa pedagogiczna) - ebook/pdf
Katarzyna Kowalczewska-Grabowska-65%
Uniwersytet Śląski
Zagadnienia dotyczące zdrowia i promocji zdrowia przedstawione są w licznych publikacjach z zakresu medycyny, psychologii, socjologii, ekonomii i pedagogiki. Opisywane w nich treści koncentrują się wokół teoretycznych analiz związanych z ideą promocji zdrowia, i to najczęściej w odniesieniu do aktualnej wiedzy określonej dyscypliny naukowej. W niniejszej publikacji podjęto próbę zaimplementowania idei promocji zdrowia na użytek...
Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować - audiobook
Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować - audiobook
Joanna Preisner, Paweł Preisner-65%
Preis Paweł Preisner

Joanna i Paweł Preisner - prawniczka i ekonomista. Właściciele prężnie działającej firmy deweloperskiej Szklane Tarasy. Zaczynali od zera. Dzisiaj śmiało można powiedzieć, że do bohatera.

Dlaczego do bohatera? Nie idą do roboty, tylko do pracy, która jest ich pasją. Setki oddanych do użytkowania mieszkań i jeden hotel, który stanowi przysłowiową wisienkę na torcie. Masa życiowych sytuacji tylko umocniła przekonanie...

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą - książka
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą - książka
Arkadiusz Bednarski-65%
Onepress
Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą
'Mistrz sprzedaży' w promocyjnej cenie >>

Handlowa wirtuozeria

  • Co różni mistrza od arcymistrza?
  • Jak mądrze wywierać wpływ?
  • Czy uczciwość popłaca?

Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym...

Sprzedawca Alfa - ebook/epub
Sprzedawca Alfa - ebook/epub
Artur Wikiera-65%
MT Biznes
Autor jest zawodowym trenerem specjalizującym się w prowadzeniu szkoleń z zakresu techniki oraz motywacji sprzedaży.
Wcześniej opublikował w Poltekście swoją pierwszą książkę zatytułowaną ALFAbet motywacji. To jest druga autorska książka Artura Wikiery.To jest książka-poradnik o technikach sprzedaży. Autor przedstawia w niej swoje własne bogate doświadczenie, ale także omawia sprawdzone techniki sprzedaży osób uważanych za...

Język niemiecki w IT. Rozmówki - książka
Język niemiecki w IT. Rozmówki - książka
Marcin Jackiewicz-65%
Helion

UWAGA: Kup książkę i zgarnij audiobook Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>

UWAGA: Kup ebook i zgarnij audiobook Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>

UWAGA: Kup audiobooka i zgarnij ebooka Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>


 

Nie taki straszny niemiecki w IT!

 

  • Współpracujesz z niemieckimi klientami?
  • Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?
  • Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe...

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Małgorzata Karpińska-Krakowiak-65%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych...

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Jan W. Wiktor-65%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych...










Zmiana odrobinę radykalna - ebook/epub
Zmiana odrobinę radykalna - ebook/epub
Bartosz M. Wrona-65%
Perspektywa
Któż z nas nie chciałby przynajmniej od czasu do czasu dokonać w swoim życiu mniej lub bardziej poważnych poprawek, udoskonaleń lub zmian?!
Każdy chciałby. Lub niemal każdy. No w każdym razie wielu, bardzo wielu. A zmian radykalnych? Zmian totalnych? Zmian wywracających całe nasze mniej lub lepiej, ale jednak poukładane życie 'do góry nogami'? Też by się kilku znalazło, prawda?
Jesteś wśród nich...






Alchemia manipulacji - książka
Alchemia manipulacji - książka
Richard Bandler, John La Valle-65%
Onepress

Zostań urodzonym sprzedawcą

Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz szybko stać się dobrym handlowcem, a nie urodziłeś się nim, to mamy dla Ciebie intratną propozycję: skorzystaj z NLP...



Skazany na sukces - ebook/pdf
Skazany na sukces - ebook/pdf
Arkadiusz Podlaski-65%
Złote Myśli

Czy wiesz, że

TY też jesteś skazany na SUKCES!

(bez względu na to, jak w tym momencie oceniasz swoje życie)

Jeżeli często zdarza Ci się podziwiać inne osoby za to kim są, jakie mają osiągnięcia czy ile zarabiają to ta książka przewróci do góry nogami Twój sposób patrzenia na sukces innych. Autor tej energetycznej publikacji pokaże Ci, że podziwiając innych zapominasz o tym...

Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley-65%
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży? - ebook/pdf
Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży? - ebook/pdf
Marcin Rzucidło-65%
SELF-PUBLISHER
Pytania są najmocniejszym narzędziem komunikacji sprzedażowej.

Albo wykorzystujesz je świadomie i sprawnie, osiągając zamierzone cele, albo używasz ich przypadkowo i nieporadnie, często rujnując swoje wysiłki sprzedażowe. 

Dzięki książce 'Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?' poznasz mechanizmy działania skutecznych pytań oraz nauczysz się ich używać.

Tak, aby móc je wykorzystać w komunikacji z klientem...

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - książka
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - książka
Marcin Pietraszek-65%
Onepress

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne...



Aktywność promocyjna polskich miast - ebook/epub
Aktywność promocyjna polskich miast - ebook/epub
Sebastian Brańka-65%
edu-Libri

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.

W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta...


Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-65%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...