Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00384 007075 19981557 na godz. na dobę w sumie

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook/pdf
Aleksandra Justyna Kulawik
Wydawnictwo e-bookowo
From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before -  C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007. 'The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)'  is divided into three chapters: 1.The Basic Concepts of Advertising  ( theory and history of advertising), 2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the 'Coke'  Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns  including the case of changing the national symbols such as Santa Claus), 3.The Discourse Analysis and Advertising  (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising). 'Welcome to the Coke Side of Life' Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy,  ma wpływ  na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007. 'Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)' składa się z trzech części: 1.Podstawowe zagadnienia reklamy  ( teoria, historia reklamy), 2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych), 3.Analiza treści językowej w reklamie  (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych). 'Witaj po radosnej stronie życia'
Wszystkie kategorie Tylko Nonfiction Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli - ebook/epub
Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli - ebook/epub
Bartow J. Elmore
Dom Wydawniczy REBIS

HISTORIA KULTOWEGO NAPOJU.

Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców...

Andy Blakes Comet Coaster - ebook/epub
Andy Blakes Comet Coaster - ebook/epub
Ventigo Media

Andy was an industrious young entrepreneur who grew increasingly rich from book to book, working as he did in advertising, in his airplane, the Comet Coaster, and looking for gold and helping erect profitable buildings. Blake meets new friends, three young men struggling to save an old carriage business from going to the wall. Will advertising help? Andy is enthusiastically hopeful. The later trickery of a junior employer puts the young advertising...

Marketing to Win More Business - Actively Market Your Business to Attract Customers - audiobook
Marketing to Win More Business - Actively Market Your Business to Attract Customers - audiobook
Pauline Rowson
Matrix Digital Publishing

In order to grow and survive in business, boosting your customer base and increasing your sales from those customers is paramount. And even if you are operating in the public sector, or in a non-profit organisation, there is still a need to communicate successfully with your target market.

This guide, written in a practical, straightforward style, covers how to win new customers and increase sales; how to market a business...


English for Marketing and Adverstising - ebook/pdf
English for Marketing and Adverstising - ebook/pdf
Sylee Gore
BC Edukacja Sp. z o.o.

English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...

Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Tono-Bungay - ebook/epub
Tono-Bungay - ebook/epub
Herbert George Wells
KtoCzyta.pl

Considered one of Wells most successful attempts at a social novel in the vein of Charles Dickens and William Makepeace Thackeray, Wells’s tale is a panoramic view of an unravelling society. A semi-autobiographical satire of Edwardian advertising and patent-medicines. The story follows the life of a young man, George, and his Uncle Edward. Edward invents an elixir called TONO-BUNGAY and hires his nephew George to help build the company...

Inwestowanie na giełdzie. Zacznij skutecznie pomnażać oszczędności - audiobook
Inwestowanie na giełdzie. Zacznij skutecznie pomnażać oszczędności - audiobook
Łukasz Tomys
Łukasz Tomys

Ten audiobook ma formę starannie przygotowanego wykładu/szkolenia, a nie typowego audiobooka czytanego przez zawodowego lektora. Sprawdź proszę, czy odpowiada Ci taka forma nagrania, zanim dokonasz zakupu. Możesz pobrać bezpłatną próbkę.

Czy lepiej inwestować w akcje, czy w nieruchomości i ile można na nich zarobić? W jaki sposób inflacja może pozbawić wartości Twoje oszczędności zgromadzone na lokacie...



Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective - ebook/pdf
Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective - ebook/pdf
Adam Wojtaszek
Uniwersytet Śląski

Książka stanowi próbę poszerzenia metodologii badań nad reklamami prasowymi poprzez wypracowanie nowych modeli analizy tego szczególnego typu obrazowo-tekstowego artefaktu oraz wykazanie ich zasadności i przydatności w oparciu o obszerny korpus przykładów zaczerpnięty z prasy polskiej, brytyjskiej i chińskiej. Praca podzielona jest na trzy rozdziały...


Business Matters - ebook/pdf
Business Matters - ebook/pdf
Elżbieta Jendrych, Halina Wiśniewska
Wolters Kluwer

Business Matters covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English. The list of topics includes:

  • Company and market structure
  • Recruitment process and employee motivation
  • Market research, production and pricing policy
  • Advertising and promotion
  • Sales and distribution
  • International trade and globalization
  • Transport and logistics
  • Business...





Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie Ikea - ebook/epub
Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie Ikea - ebook/epub
Romain Puértolas
Sonia Draga

Nieprawdopodobnie zabawne przygody indyjskiego fakira, który mimo woli przemierza Europę i trafia w końcu do Libii czasów po Kadafim, opowieść o miłości bardziej musująca niż coca-cola, ale także obraz strasznej rzeczywistości: walki, jaką co dzień toczą nielegalni imigranci, ostatni awanturnicy naszych czasów.

Urzekający debiut komediowy: powieść o fałszywym fakirze, który wyrusza w podróż z Indii do Francji po to...

Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic - ebook/epub
Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic - ebook/epub
Robert H. Frank
Wydawnictwo Literackie

PrzEKONaj się cO decyduje zaMIAst Ciebie. Codzienne absurdy okiem profesora ekonomii z Uniwersytetu Cornella i jego studentów.

Dlaczego mleko sprzedawane jest w sześciennych opakowaniach, a coca-cola w cylindrycznych? Co sprawia, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe, a modelki zarabiają o wiele więcej niż modele? Czemu służą zamki w drzwiach sklepów czynnych przez całą dobę...

Building a Positive Media Profile - The Easy Step by Step Guide - audiobook
Building a Positive Media Profile - The Easy Step by Step Guide - audiobook
Pauline Rowson
Matrix Digital Publishing

Editorial coverage carries at least two and a half times the weight of advertising. It is a very cost effective way of raising an organisation's profile. This audiobook looks at how to build a positive media profile for an organisation. It provides information on how the media work and how to build good media relations. It also shows how to write a news release and get it published, how to conduct a radio and TV interview...
Ulysses - ebook/epub
Ulysses - ebook/epub
James Joyce
KtoCzyta.pl

Probably one of the most complicated books ever written, the story parallels Homer’s The Odyssey, and touches on every theme that exists, as well as explores every literary style that exists. At times, it has extremely lude and graphic sexual content and very foul language. Taking Homer’s Odyssey as a structural framework, Joyce builds on it a complex narrative of Dublin characters on one day – Thursday 16 June 1904...

Mordobicie. Wojna superbohaterów Marvel kontra DC - ebook/epub
Mordobicie. Wojna superbohaterów Marvel kontra DC - ebook/epub
Reed Tucker
Agora

Tytani świata komiksów, niczym Coca-Cola i Pepsi, od ponad 50 lat prowadzą nieustającą wojnę o dominację. Stawką w tej bezpardonowej, często wyniszczającej walce są nie tylko wyniki sprzedaży, ale również wpływ na kulturę masową oraz serca milionów fanów na całym świecie.
Komiksy o superherosach DC: Supermanie, Batmanie, Wonder Woman, oraz o najsłynniejszych kreacjach Marvela: Avengers...


Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Scientific Advertising - ebook/pdf
Scientific Advertising - ebook/pdf
Claude Hopkins
Złote Myśli

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni?

Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych...

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook/epub
Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook/epub
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
EDGARD

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty...



Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
Praca zbiorowa, redakcja: Jan Kasprzycki-Rosikon, redakcja: Jacek Piątkowski
Onepress

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów...



Perkins of Portland - ebook/epub
Perkins of Portland - ebook/epub
Ellis Parker Butler
KtoCzyta.pl

Ellis Parker Butler (1869-1937) was a contemporary of many big names in American fiction straddling the 19th and 20th centuries, but today he’s almost completely forgotten. Butler, the author of more than 30 books and more than 2,000 stories and essays. His writing spanned more than forty years and his stories, poems and articles were published in more than 225 magazines. „Perkins of Portland „ are amusing tales showing the effectiveness of...

Zołzunie - ebook/epub
Zołzunie - ebook/epub
Marta Fox
Akapit Press

Antonina, gimnazjalistka, dołącza do nowej klasy przed wakacjami i od razu staje się rywalką dla trzech “zołzuń”.

Kto zwycięży w tej walce i jaką rolę odegra w niej Dawid, Patryk i Kacper? Jaką Szekspir oraz tajemnicze zioła serwowane nastolatkom zamiast coca-coli? Marta Fox nie zamiata trudnych spraw pod dywan, woli postawić na rozmowę, uczucie i zasady, nie stroniąc przy tym od humoru...

Enterprise Miner - ebook/pdf
Enterprise Miner - ebook/pdf
Mirosława Lasek, Marek Pęczkowski
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego...

Narkonomia - ebook/epub
Narkonomia - ebook/epub
Tom Wainwright
Mamania

Czego nauczyli się szefowie gangów narkotykowych, obserwując świat wielkiego biznesu?

Jakim cudem początkujący szef kartelu narkotykowego może odnieść sukces w nielegalnej branży o wartości 300 miliardów dolarów rocznie? Ucząc się od najlepszych. Od tworzenia wartości marki do spersonalizowanej obsługi klienta – ludzie tworzący organizacje przestępcze pilnie studiowali strategie i taktyki korporacji takich jak Walmart...

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Julita Dąbrowska
Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! - książka
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! - książka
David Airey
Helion

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?

Czy wiesz, czym jest 'dobre logo'? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich...


Jak mówić o sobie dobrze. Opowiedz swoją historię i rozwiń skrzydła w życiu i biznesie - ebook/epub
Jak mówić o sobie dobrze. Opowiedz swoją historię i rozwiń skrzydła w życiu i biznesie - ebook/epub
Aleksandra Więcka
Zwierciadło

Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie dlatego, że nie mają nic do powiedzenia. Kobiety nie wierzą, że ich historie są ciekawe. Że ktoś chce ich wysłuchać. Nie są też przyzwyczajone, żeby mówić o sobie dobrze.

To wymaga zmiany!

Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie dobrze.

Tak, żeby inni słuchali i pytali co dalej...

Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy - ebook/pdf
Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy - ebook/pdf
John W. Foreman
Helion

Nauka o danych, znana również pod nazwą data science, jest stosunkowo nową, interdyscyplinarną dziedziną, zajmującą się różnymi technikami analizy danych, ich implementacją i wykorzystywaniem do różnych celów. Zalety nauki o danych doceniają specjaliści z wielu branż: analitycy biznesowi, statystycy, architekci oprogramowania i osoby zajmujące się sztuczną inteligencją. Tak naprawdę ta dziedzina nie koncentruje się na kodowaniu...


Niech od-żyje Cesarz! - ebook/epub
Niech od-żyje Cesarz! - ebook/epub
Romain Puértolas
Sonia Draga

Doskonale zakonserwowany w lodowatych wodach Morza Północnego, wyłowiony przez rybaków,

a następnie rozmrożony Napoleon Bonaparte wraca do życia tuż po zamachach islamistów w Paryżu, w samą porę, by ocalić świat…

Napoleon nie umarł na Wyspie Świętej Heleny, jedynie zapadł w śpiączkę, a w Pałacu Inwalidów spoczywają popioły kogoś innego, podczas gdy ciało wielkiego Cesarza oraz jego konia uratowały przed rozkładem...

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński
Onepress

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach...

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - ebook/pdf
Emilia Bańczyk
Uniwersytet Śląski

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama...

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Pat Fallon, Fred Senn
Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki -- budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki -- Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama

Dlaczego większość reklam nas wkurza...


Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces - ebook/pdf
Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces - ebook/pdf
Shane Snow
Onepress

Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze!

  • Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom
  • Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa
  • W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia innych ludzi
Każdy ambitny człowiek zastanawia się czasem, co składa się na wybitność takich osób, jak Aleksander Wielki, Benjamin Franklin czy Bill Gates...



Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Jay Conrad Levinson
Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku...



Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - ebook/pdf
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - ebook/pdf
Jason Rodriguez
Helion

Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu...