Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00222 006188 19031825 na godz. na dobę w sumie

Totalny Model Sprzedaży - książka

Totalny Model Sprzedaży - książka
Totalny Model Sprzedaży - książka
Artur Bartosiński
Onepress
Sprzedaż totalnie zorganizowana Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to, by zdobyć i zatrzymać klienta. To on jest najważniejszy. To jego obsłudze muszą podporządkować się wszyscy pracownicy. Firma nastawiona na odbiorcę realizuje totalne podejście do spraw klienta - w myśl totalnego modelu sprzedaży. Ten podręcznik pokazuje, jak krok po kroku wdrożyć i realizować w codziennej praktyce handlowej kluczowe zadania wpływające na podniesienie wyników sprzedaży. Wiedza, pomysły i przykłady oparte są na długoletniej praktyce autora jako sprzedawcy, trenera i menedżera sprzedaży. Podczas pisania tej książki sięgnął on również do najciekawszych rozwiązań stosowanych w USA, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. W efekcie powstał oparty na solidnych podstawach totalny model sprzedaży. Totalny, ponieważ ludzie, procesy, narzędzia i styl zarządzania muszą być podporządkowane stałemu podnoszeniu poziomu sprzedaży. Model, ponieważ zawiera ustrukturyzowaną wiedzę, dzięki której handlowcy oraz szefowie sprzedaży będą mogli konsekwentnie wdrażać zalecane rozwiązania. Sprzedaży, ponieważ treść, przykłady, narzędzia odnoszą się przede wszystkim do problematyki sprzedaży. Artur Bartosiński - trener biznesu i konsultant. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności biznesowej firm za pomocą nowatorskich rozwiązań organizacyjnych oraz nowoczesnych technologii informatycznych. Ma wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, telemarketer oraz trener technik sprzedaży i negocjacji. Zarządza dużymi projektami szkoleniowo-doradczymi z zakresu wdrażania nowoczesnych technologii w edukacji i biznesie. Występuje jako ekspert ds. zarządzania w programach telewizji biznesowej oraz na konferencjach poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi. Prowadzi spotkania dotyczące etykiety biznesu. Był stypendystą Library of Congress of the United States of America. Posiada certyfikat trenera przywództwa według metodologii Fischer Group International. Jest współwłaścicielem firmy GlobalFun sp. z o.o., specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach dla branży odzieżowej.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski
C. H. Beck

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady...

10 złotych reguł sprzedaży - książka
10 złotych reguł sprzedaży - książka
Ivan Bureš
Onepress

Sprzedaż jest esencją biznesu

Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej - książka
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej - książka
Adam Staniszewski
Onepress
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny i konsekwencji oraz kluczowych umiejętności z zakresu telemarketingu (umawianie spotkań), psychologii (rozumienie potrzeb klienta) i sprzedaży (finalizowanie umów)...



Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności - ebook/epub
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności - ebook/epub
Hal Becker, Nancy Traum
Wydawnictwo Naukowe PWN
Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera! Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych...
Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Jan Batorski
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...

Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss
MT Biznes

 
 
 

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień. W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School...



Sztuka zarządzania sprzedażą - książka
Sztuka zarządzania sprzedażą - książka
Robert A. Simpkins
Onepress

Wróżbita, psycholog i analityk finansowy
-- trzy wcielenia dyrektora sprzedaży

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży -- od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej...

Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Kolejna odsłona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!

Większość ludzi kocha kupować. Mniej więcej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiają zakupy, nie znoszą sprzedawców. Dzieje się tak, ponieważ często za sprzedawanie biorą się ludzie... którzy tego nie lubią. Mimo że wiedzą, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma...



Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem - ebook/pdf
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem - ebook/pdf
Piotr Kolmas
Onepress

Jak handlować „bardziej”?

Celem każdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy właściciela niewielkiego sklepiku jest oczywiście sprzedaż. Wszyscy prezentują swoje towary i usługi w taki sposób, by przykuć uwagę klientów i potencjalnych klientów, sprawić, by potrzeba zakupu stała się nie do odparcia, i ostatecznie doprowadzić transakcję do szczęśliwego finału. Zakup...


MNEMObiznes - ebook/epub
MNEMObiznes - ebook/epub
Andrzej Bubrowiecki
Złote Myśli
Gdy mówimy 'pamięć w biznesie lub w sprzedaży', przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży...







MNEMObiznes - ebook/pdf
MNEMObiznes - ebook/pdf
Andrzej Bubrowiecki
Złote Myśli

Gdy mówimy 'pamięć w biznesie lub w sprzedaży', przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży...

Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Ulf Rader
BL Info Polska Sp. z o.o.

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami...

Biblia sprzedaży - książka
Biblia sprzedaży - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Handlowa prawda objawiona

Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem - mową ciała - stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży...


Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Sprzedawca w dążeniu do ideału

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
  • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
  • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze...



Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
Michael T. Bosworth, Ben Zoldan
Studio Emka

Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią...



Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Robert Zych
Onepress

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - audiobook
    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - audiobook
    Witold Anusz
    The Black Horse

    „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia. Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką.

    Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”...

    Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż - ebook/epub
    Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż - ebook/epub
    Brian Tracy, Robert Kozak
    MT Biznes Sp. z o.o.

    Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą...


    Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
    Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli - książka
    Grzegorz Sikorski
    Onepress

    Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

    • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
    • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
    • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?

    Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię...

    Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - książka
    Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - książka
    Andrzej Niemczyk
    Onepress

    Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody

    • Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po powstrzymywanie spadku sprzedaży
    • Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy
    • Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce

    Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę...




    Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż - audiobook
    Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż - audiobook
    Brian Tracy, Robert Kozak
    MT Biznes Sp. z o.o.

    Wędrówki zGandalfem. Sprzedaż to inspirująca imotywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha itrenera Roberta Kozaka. Ta książka zgatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających...

    Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - książka
    Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - książka
    Arkadiusz Bednarski
    Onepress

    Mentor Twojej kariery

    Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele...



    Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
    Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
    Arkadiusz Bednarski
    Onepress

    Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca

    Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich — za trudne...


    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Robert Zych
    Helion

    '

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...