Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00508 015409 15993467 na godz. na dobę w sumie

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - ebook/pdf
Marcin Żukowski-20%
Onepress
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie. Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec. Codziennie zajmuje się budową swojej marki osobistej. Ekspert marketingu i social mediów. Pracuje w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in. PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX Awards czy Klub Twórców Reklamy. Autor artykułów branżowych, aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książki „Twoja firma w social media”. Prowadzi blog cyfrowytubylec.pl.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jacek Kall-20%
Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że 'Polak potrafi'...

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Anna Piwowarska-20%
Onepress
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



Coaching marki osobistej - ebook/epub
Coaching marki osobistej - ebook/epub
Sergiusz Trzeciak-20%
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne?

• Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery?

• Czym marka osobista różni się od wizerunku?

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani...

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Peter Cheverton-20%
Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

Zarządzanie marką - ebook/pdf
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall-20%
Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas...



Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub
Barbara Stawarz-García-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in...

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - ebook/pdf
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - ebook/pdf
Jarek Szczepański-20%
Onepress

Marka, czyli wszystko co masz

Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie...





Zarządzanie kryzysem w social media - książka
Zarządzanie kryzysem w social media - książka
Monika Czaplicka-20%
Onepress

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna...



Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Marzanna K. Witek-Hajduk-20%
Wolters Kluwer

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą - audiobook
Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą - audiobook
Joanna Janowicz-20%
The Black Horse

Apple, Coca-Cola, Nike i Mercedes. Wyjątkowa marka generuje wyjątkowy biznes. Sprawia, że klienci poszukują właśnie Twoich produktów i chętnie zapłacą za nie więcej. Dowiedz się, jak silną marką osobistą umacniać wizerunek firmy. Dowiedz się, jak zbudować postrzeganie, na którym Tobie zależy.

 

Jeżeli jeszcze nie znasz 6 złotych zasad skutecznego tworzenia dobrego wizerunku...

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek-20%
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Robert Stępowski-20%
Słowa i Myśli
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce...
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Paweł Tkaczyk-20%
Helion
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli...

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - książka
Dan Schawbel-20%
Onepress

Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według 'New York Post'
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii

  • Rezultaty, które odmienią Twoje życie
  • Odkryj swoją markę
  • Wykreuj swoją markę
  • Zaprezentuj swoją markę
  • Utrzymaj swoją markę
Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.
Gary Vaynerchuk...




Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka
Paweł Tkaczyk-20%
Onepress

Fragment 'Zakamarki marki' - czyta Paweł Tkaczyk

  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu...





Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Robert Stępowski-20%
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące...



5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
Marcin Kowalik-20%
E-bookowo
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych...
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
John Warrillow-20%
Onepress
Jako przedsiębiorca masz dwa wyjścia: stworzyć firmę, którą sprzedasz, lub taką, którą zatrzymasz. Tak czy inaczej, jako jej założyciel musisz przygotować ją na swoje odejście. Pouczająca historia Aleksa, przedsiębiorcy, o którym opowiada John Warrillow, pomoże Ci zbudować wartościową, atrakcyjną firmę, która będzie mogła odnieść sukces bez Ciebie.
Ken Blanchard,
współautor Jednominutowego menedżera oraz Empowerment...







Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka-20%
Onepress

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do 'innego' świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów...



Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Chris Brogan, Julien Smith-20%
Onepress
  • Bestseller 'New York Timesa'
  • Bestseller 'Wall Street Journal'
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu 'Inc.'
  • Najlepsza książka w kategorii 'Biznes, marketing i reklama' według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii 'Small biznes' według 'Small Business Trends'
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka...

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Pat Fallon, Fred Senn-20%
Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki -- budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki -- Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama

Dlaczego większość reklam nas wkurza...


Mark Zuckerberg. Geniusz czy oszust? Jak Facebook zmienia Twój świat? - audiobook
Mark Zuckerberg. Geniusz czy oszust? Jak Facebook zmienia Twój świat? - audiobook
Kinga Kosecka, Łukasz Tomys-20%
Łukasz Tomys

Czy Mark Zuckerberg może być inspirującym przykładem i motywować nas do zdwojonego wysiłku, aby zrealizować własne marzenia? Czego Ty możesz się nauczyć od młodego miliardera? Jak Facebook zmienia świat, w którym żyjemy? Czy Zuckerberg będzie kandydował na prezydenta Stanów Zjednoczonych? Jak powstała „oś czasu” na Facebooku?

Kim tak naprawdę jest piąty najbogatszy człowiek na naszej planecie...

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - książka
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - książka
Joanna Malinowska-Parzydło-20%
Onepress

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę...



Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher-20%
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
Jacek Pogorzelski-20%
Onepress

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie...




Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Jacek Pogorzelski-20%
Wolters Kluwer

'Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem' - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka...






TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego - książka
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego - książka
Hubert K Rampersad-20%
Onepress

Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:


  • silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
  • znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
  • przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć

TY - najlepsza marka w mieście

Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy - czyli taki...


Jabłko Olgi, stopy Dawida - ebook/epub
Jabłko Olgi, stopy Dawida - ebook/epub
Marek Bieńczyk-20%
Wielka Litera
Pierwsza książka Marka Bieńczyka po otrzymaniu Nagrody Literackiej „Nike”. Zbiór esejów, w których autor rejestruje to, co w życiu najbardziej ulotne, i daje wyraz pochwale bytu.

„Czary i mary, o nich jest tutaj mowa.
O czarach, które nas porywają i o marach, które nas nachodzą.
O zaczarowaniach, którym ulegamy i o grozie, od której uciekamy.
Bohaterowie tej książki często się kryją albo gonią w siną dal...

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - książka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - książka
Marcin Żukowski-20%
Onepress

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę...


Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - audiobook
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło-20%
Helion

'

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę...


Zawód - ochroniarz - ebook/pdf
Zawód - ochroniarz - ebook/pdf
Jarosław Widełka-20%
E-bookowo

* Pracujesz w agencji ochrony?
* Może szkolisz się w tym zawodzie?
* Albo szukasz dla siebie nowej ścieżki  rozwoju?
* Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś

TAK!

Ta pozycja jest właśnie dla Ciebie!

Dowiesz się z niej m. in.:

* jak uzyskać licencję pracownika ochrony, czy koncesję na prowadzenie własnej agencji ochrony;
* jakie są podstawowe akty prawne regulujące pracę w 'ochronie';
* jakie są różnice między umową o pracę...









Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele - ebook/pdf
Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele - ebook/pdf
Ewa Glińska-20%
Wolters Kluwer
Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości.

W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych...








E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
Jarosław Królewski, Paweł Sala-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej...