Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01624 017696 16938764 na godz. na dobę w sumie

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Don Sexton, Donald J. Trump
Onepress
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa: Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać, wybrać jeden z kluczowych pomysłów i zastosować go w praktyce. Gwarantuję, że przyniesie to oczekiwany zysk. Donald Trump Wszystko o nowoczesnym marketingu Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy. Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych. Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności. Osiągnij swój cel -- zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów. Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą Pozycjonowanie produktu lub usługi Budowanie strategii marketingowej Marketing i reklama internetowa Cele i metody badania rynku Książki z serii Uniwersytet Donalda Trumpa to praktyczne i przystępne samouczki wspierające Cię w drodze do sukcesu i przedstawiające metody prowadzenia interesów na sposób Trumpa. Każda książka została napisana przez eksperta z danej dziedziny i zawiera motywującą przedmowę samego Donalda Trumpa.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa - książka
Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa - książka
Donald J. Trump, Meredith McIver
Onepress

Drogowskaz Trumpa do autostrady sukcesu

  • Żyj pasją, ale naucz się ją kontrolować
  • Wprowadzaj w życie książkowe metody
  • Nie pozwól wygrać obawie przed porażką
  • Pamiętaj, że czasem trzeba płynąć pod prąd

Masz świetne pomysły? Liczysz, że dzięki nim osiągniesz sukces? Nic nie stoi na przeszkodzie. Na początek wystarczy pozytywna motywacja, trochę entuzjazmu i chęć do aktywnego wcielania idei w życie...

Donald Trump - ebook/epub
Donald Trump - ebook/epub
Michael D'Antonio
Bukowy Las

Cała prawda o najważniejszym człowieku na świecie

Michael D’Antonio w wielkim stylu i z ogromną precyzją prezentuje życiorys Donalda Trumpa: od pierwszych biznesowych projektów, poprzez burzliwe życie miłosne, aż po wybory polityczne i udział w zwycięskim wyścigu po fotel prezydenta USA.

Zaplanowaliśmy siedem spotkań z Donaldem Trumpem. Po pięciu niewygodnych rozmowach Trump zrywa współpracę...

Donald Trump. Przedsiębiorca i polityk - audiobook
Donald Trump. Przedsiębiorca i polityk - audiobook
Łukasz Tomys, dr Piotr Napierała null
Łukasz Tomys Publishing

'Czy widzisz tego żebraka? Jest bogatszy ode mnie, bo nie ma nic, a tymczasem ja jestem kilkaset milionów dolarów na minusie'. Tak mówił Donald Trump w latach 90. XX wieku w chwili największego upadku. Dziś jest prezydentem Stanów Zjednoczonych i jednym z najbogatszych ludzi na świecie. W jaki sposób podźwignął się z zapaści i doszedł do fortuny ?

Magazyn “Forbes” wycenia majątek Donalda Trumpa na 3...


















Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Mark Jeffery
Onepress

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji...

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald Trump - ebook/pdf
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald Trump - ebook/pdf
Donald J. Trump, Meredith McIver (Contributor)
Onepress

Nigdy, przenigdy się nie poddawaj, a nawet Biały Dom stanie przed Tobą otworem!

Życie Donalda Trumpa to materiał na prawdziwy dreszczowiec. Raz na szczycie, raz na dnie, zawsze na krawędzi — oto jak działa nowy prezydent Stanów Zjednoczonych. To, co wyróżnia go spośród innych wielkich biznesmenów, rekinów finansowych i liderów, to niesamowita energia, wiara w sukces i fanatyczny wręcz upór...




E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Sukces mimo wszystko. Donald Trump - ebook/pdf
Sukces mimo wszystko. Donald Trump - ebook/pdf
Donald J. Trump, redakcja: Meredith McIver
Onepress

Ucz się od mistrza, a będziesz mieć świat u stóp!

Kto powiedział, że cokolwiek na świecie jest poza Twoim zasięgiem? Pewnie nie zostaniesz już ani pierwszym kosmonautą, ani odkrywcą Ameryki, ale w gruncie rzeczy możesz osiągnąć niemal wszystko! Kluczem do sukcesu — Twojego i wszystkich innych ludzi — jest edukacja! Badania i wiedza, eksperymentowanie i doświadczanie: to wszystko stoi za sukcesem Donalda Trumpa...


Rodzina Trump. Droga na szczyt - audiobook
Rodzina Trump. Droga na szczyt - audiobook
Łukasz Tomys
Łukasz Tomys

To nagranie ma formę starannie przygotowanego wykładu, a nie typowego audiobooka czytanego przez zawodowego lektora. Sprawdź proszę, czy odpowiada Ci taka forma zanim dokonasz zakupu. Możesz pobrać bezpłatną próbkę.

'Czy widzisz tego żebraka? Jest bogatszy ode mnie, bo nie ma nic, a tymczasem ja jestem kilkaset milionów dolarów na minusie'. Tak mówił Donald Trump w latach 90-tych w chwili największego upadku...



Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Arkadiusz Malanowski
self publisher

Książka  „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta  praktyczna  wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów...

Promocja sprzedaży - książka
Promocja sprzedaży - książka
Julian Cummins, Roddy Mullin
Onepress

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Linda Sparks
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzedaży
  • Następnie wykorzystaj w praktyce zdobytą wiedzę
  • I wreszcie osiągaj sukces za sukcesem

Reguły -- strona po stronie
Więcej, szybciej, z fantazją

Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów -- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Onepress

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika...

Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Dave Patten
Onepress
  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach...

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Cindy Alvarez
Onepress

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać...




Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...

Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa - książka
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa - książka
Donald J. Trump, Meredith McIver
Onepress
Kiedy słyszę słowo 'nie', ono staje się dla mnie wyzwaniem. Wierzę, że tak zwane niemożliwe jest w rzeczywistości bardzo często możliwe, jeżeli jesteś gotów na ciężką pracę i jeżeli zdasz sobie sprawę z tego, że problemy mogą zamienić się w okazje
Donald Trump

Kręta ścieżka sukcesu

Donald Trump jest żywą legendą świata biznesu. Jego wielka kariera to historia pełna spektakularnych wzlotów i nie mniej widowiskowych...



Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - ebook/pdf
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę - ebook/pdf
Chris Smith
Onepress

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!

Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać...


Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
redakcja: Konrad Pankiewicz
Helion

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań...
















Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka
A. K. Pradeep
Onepress

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii...







Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór...
















Strach. Trump w Białym Domu - audiobook
Strach. Trump w Białym Domu - audiobook
Bob Woodward
WAB

To książka, która doprowadzi do ostatecznego upadku Trumpa.

Wstrząsające, nieznane dotąd fakty z życia Białego Domu. Szokujące doniesienia współpracowników Donalda Trumpa. Intymny portret amerykańskiego prezydenta. Ta książka wywołała popłoch wśród rządzących Ameryką jeszcze przed swoją premierą.

Bob Woodward, legendarny amerykański dziennikarz, którzy doprowadził do ujawnienia afery Watergate i ustąpienia Richarda...

Ogień i furia - ebook/epub
Ogień i furia - ebook/epub
Michael Wolff
Prószyński Media

Najbardziej sensacyjna premiera 2018 roku!

Biały Dom robił wszystko, by nie dopuścić do ukazania się tej książki

Jeszcze przed swą przyspieszoną premierą książka Michaela Wolffa zyskała ogromny rozgłos i wzbudziła wiele emocji i kontrowersji, a prezydent USA Donald Trump usiłował wstrzymać jej publikację. Bezskutecznie. Ogień i furia natychmiast stała się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych...

Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Dave Patten
Onepress
Sztab doradców ds. marketingu:
  • pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych
  • wskaże interesującą niszę rynkową
  • podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów
  • wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe
  • przygotuje Twoją firmę do udziału w targach i wystawach
  • udzieli wskazówek na temat zdobywania rozgłosu bez wydawania dużych pieniędzy

Genialnie zarządzana...







Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
David Lindahl, Jonathan Rozek
Onepress

Zobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji!



  • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
  • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
  • Dobre relacje, które zwiększają zyski
  • Sekrety spirali dochodów
  • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
  • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe...